Daar begint het meestal mee als klanten langskomen met een probleem: "Ik heb niks gedaan"quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet eens mee bezig geweest.
Ik durf meestal ook niets te doenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Daar begint het meestal mee als klanten langskomen met een probleem: "Ik heb niks gedaan"
Iddquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Daar begint het meestal mee als klanten langskomen met een probleem: "Ik heb niks gedaan"
Dat is het antwoord wat erop volgt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd
Ik heb hem alleen maar aangezet en toen was het zo.
En de laatste keer deed hij het gewoon. Meestal erna.quote:
Joh, ik sloop mijn telefoons altijd....quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
En de laatste keer deed hij het gewoon. Meestal erna.
Groetjes.quote:
Tot straks Bellequote:
Ik wil ook wel eens wat.quote:
*puppy eyes *quote:
Hier heb je een andere. Alstu.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:40 schreef DJMO het volgende:
* DJMO houdt hoofd schuin en vraagt heel lief: "Rucky zou je voor mij alsje, alsje alsjeblieft een nieuwe ava willen maken ????O+ "
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:58 schreef Rucky het volgende:
* Rucky wijst met zijn vinger naar zijn wang.
* Rucky watermerk er uit sloopt en naar andere wang wijst.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze is cool![]()
geeft op je wang
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky watermerk er uit sloopt en naar andere wang wijst.
quote:
* Egberts doet gebarentaal met LaPeachquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:39 schreef LaPeach het volgende:
ssssst doe eens niet zoveel praten hier joh!
wat is jou kunst?quote:
Ik speel hints... Klinkt als.. 2e lettergreepquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:58 schreef Egberts het volgende:
[..]
* Egberts doet gebarentaal met LaPeach
Avatar voor DJMO maken is.quote:
Ahja das waarquote:
Welcome backquote:
Ja, was heerlijk weertje!quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:08 schreef LaPeach het volgende:
Je heb het droog gehouden vanavond belle??
Jepquote:
10 huizen valt nog mee.. hier in de straat zie ik altijd iedereen stiekem achter de ramen gluren en weer tevoorschijn komen als de collectanten weg lopenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:12 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jepen van de 50 huizen die ik gelopen heb, waren er maar 10 huizen waar mensen niet thuis waren/niet open deden
Inderdaad! Van 2 mensen 5 euro gehad (briefje) en verder veel 2 euro, of heel klein (heleboel 5 centen bijv.)quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:14 schreef LaPeach het volgende:
[..]
10 huizen valt nog mee.. hier in de straat zie ik altijd iedereen stiekem achter de ramen gluren en weer tevoorschijn komen als de collectanten weg lopendoe dan gewoon open en zeg netjes nee
Dat is triest idd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:14 schreef LaPeach het volgende:
[..]
10 huizen valt nog mee.. hier in de straat zie ik altijd iedereen stiekem achter de ramen gluren en weer tevoorschijn komen als de collectanten weg lopendoe dan gewoon open en zeg netjes nee
terug zwaait en groet,quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:08 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*knuf* wat is er? Heb ik je overgeslagen?
*Hallo zegt tegen Egberts*
Ja nouja goed alle beetjes helpen dan zou ik zeggen, maar vind het altijd best sneu voor de mensen die lopen en dan eigenlijk zien dat iemand zich schuil houdt en gewoon niet open doen.. maarja goed hahaquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:15 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Inderdaad! Van 2 mensen 5 euro gehad (briefje) en verder veel 2 euro, of heel klein (heleboel 5 centen bijv.)
Nou hier waren mensen echt niet thuis of ze hebben zich goed verstopt!quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:20 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja nouja goed alle beetjes helpen dan zou ik zeggen, maar vind het altijd best sneu voor de mensen die lopen en dan eigenlijk zien dat iemand zich schuil houdt en gewoon niet open doen.. maarja goed haha
Ja ik baseerde het ook op me eigen ervaringen met buren hoor hahahaquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nou hier waren mensen echt niet thuis of ze hebben zich goed verstopt!
Morgen nog 24 huizen + de 10 die er vandaag niet waren
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:22 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja ik baseerde het ook op me eigen ervaringen met buren hoor hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |