Daar begint het meestal mee als klanten langskomen met een probleem: "Ik heb niks gedaan"quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet eens mee bezig geweest.
Ik durf meestal ook niets te doenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Daar begint het meestal mee als klanten langskomen met een probleem: "Ik heb niks gedaan"
Iddquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Daar begint het meestal mee als klanten langskomen met een probleem: "Ik heb niks gedaan"
Dat is het antwoord wat erop volgt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd
Ik heb hem alleen maar aangezet en toen was het zo.
En de laatste keer deed hij het gewoon. Meestal erna.quote:
Joh, ik sloop mijn telefoons altijd....quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
En de laatste keer deed hij het gewoon. Meestal erna.
Groetjes.quote:
Tot straks Bellequote:
Ik wil ook wel eens wat.quote:
*puppy eyes *quote:
Hier heb je een andere. Alstu.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:40 schreef DJMO het volgende:
* DJMO houdt hoofd schuin en vraagt heel lief: "Rucky zou je voor mij alsje, alsje alsjeblieft een nieuwe ava willen maken ????O+ "
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:58 schreef Rucky het volgende:
* Rucky wijst met zijn vinger naar zijn wang.
* Rucky watermerk er uit sloopt en naar andere wang wijst.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze is cool![]()
geeft op je wang
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky watermerk er uit sloopt en naar andere wang wijst.
quote:
* Egberts doet gebarentaal met LaPeachquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:39 schreef LaPeach het volgende:
ssssst doe eens niet zoveel praten hier joh!
wat is jou kunst?quote:
Ik speel hints... Klinkt als.. 2e lettergreepquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:58 schreef Egberts het volgende:
[..]
* Egberts doet gebarentaal met LaPeach
Avatar voor DJMO maken is.quote:
Ahja das waarquote:
Welcome backquote:
Ja, was heerlijk weertje!quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:08 schreef LaPeach het volgende:
Je heb het droog gehouden vanavond belle??
Jepquote:
10 huizen valt nog mee.. hier in de straat zie ik altijd iedereen stiekem achter de ramen gluren en weer tevoorschijn komen als de collectanten weg lopenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:12 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jepen van de 50 huizen die ik gelopen heb, waren er maar 10 huizen waar mensen niet thuis waren/niet open deden
Inderdaad! Van 2 mensen 5 euro gehad (briefje) en verder veel 2 euro, of heel klein (heleboel 5 centen bijv.)quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:14 schreef LaPeach het volgende:
[..]
10 huizen valt nog mee.. hier in de straat zie ik altijd iedereen stiekem achter de ramen gluren en weer tevoorschijn komen als de collectanten weg lopendoe dan gewoon open en zeg netjes nee
Dat is triest idd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:14 schreef LaPeach het volgende:
[..]
10 huizen valt nog mee.. hier in de straat zie ik altijd iedereen stiekem achter de ramen gluren en weer tevoorschijn komen als de collectanten weg lopendoe dan gewoon open en zeg netjes nee
terug zwaait en groet,quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:08 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*knuf* wat is er? Heb ik je overgeslagen?
*Hallo zegt tegen Egberts*
Ja nouja goed alle beetjes helpen dan zou ik zeggen, maar vind het altijd best sneu voor de mensen die lopen en dan eigenlijk zien dat iemand zich schuil houdt en gewoon niet open doen.. maarja goed hahaquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:15 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Inderdaad! Van 2 mensen 5 euro gehad (briefje) en verder veel 2 euro, of heel klein (heleboel 5 centen bijv.)
Nou hier waren mensen echt niet thuis of ze hebben zich goed verstopt!quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:20 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja nouja goed alle beetjes helpen dan zou ik zeggen, maar vind het altijd best sneu voor de mensen die lopen en dan eigenlijk zien dat iemand zich schuil houdt en gewoon niet open doen.. maarja goed haha
Ja ik baseerde het ook op me eigen ervaringen met buren hoor hahahaquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nou hier waren mensen echt niet thuis of ze hebben zich goed verstopt!
Morgen nog 24 huizen + de 10 die er vandaag niet waren
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:22 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja ik baseerde het ook op me eigen ervaringen met buren hoor hahaha
Dan houd ik hem zo.quote:
Waarvoor haalde je dan geld op?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nou hier waren mensen echt niet thuis of ze hebben zich goed verstopt!
Morgen nog 24 huizen + de 10 die er vandaag niet waren
Astmafondsquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan houd ik hem zo.
[..]
Waarvoor haalde je dan geld op?
quote:
* DJMO deur opendoet en je uitnodigt om binnen te komenquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO deur opendoet en je uitnodigt om binnen te komen
* Rucky vindt dat Merlijn eerst op de deur had moeten kloppen.quote:
Omdraait, wegloopt en dan vervolgens met een noodvaart met de deur in huis valt....quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky vindt dat Merlijn eerst op de deur had moeten kloppen.
wat je vindt moet je naar de politie brengen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky vindt dat Merlijn eerst op de deur had moeten kloppen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:33 schreef Rucky het volgende:
[..]Jij hebt je hart dus ook niet op de verkeerde plaats zitten.
*schrikt nog harderquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Omdraait, wegloopt en dan vervolgens met een noodvaart met de deur in huis valt....
Blond zekerquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:40 schreef Merlijn het volgende:
Ja ik moest kloppen want de bel deed het niet en ik was de sleutel vergeten....
* Rucky aan de andere kant vd kamer deur openzet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Omdraait, wegloopt en dan vervolgens met een noodvaart met de deur in huis valt....
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky aan de andere kant vd kamer deur openzet.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:40 schreef Merlijn het volgende:
Ja ik moest kloppen want de bel deed het niet en ik was de sleutel vergeten....
Stap maar onder de douce want er zit eendekroos in je haar.quote:
Pak de brandslang maar.quote:
ahwww..quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nou denk eerder dat belle wilt helpen afdrogen
Ik ben gelukkig prima capabel om dat zelf te doen....quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nou denk eerder dat belle wilt helpen afdrogen
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig prima capabel om dat zelf te doen....
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef Merlijn het volgende:
* schiet vale spijkerbroek en slobbertrui aan en ploft ertussen op de bank *...
Dank je LaPeach....
* zucht *.... jij was veel te druk met pret over afdrogen...quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* zucht *.... jij was veel te druk met pret over afdrogen...
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* zucht *.... jij was veel te druk met pret over afdrogen...
Geen dank, geef maar een gil wanneer je er nog 1 wiltquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef Merlijn het volgende:
* schiet vale spijkerbroek en slobbertrui aan en ploft ertussen op de bank *...
Dank je LaPeach....
Ohh maar je hoeft niet incapabel te zijn daarvoor hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig prima capabel om dat zelf te doen....
haha, moet ook gebeuren toch! Wel goed van die 2.5 km!!quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:57 schreef DJMO het volgende:
nope, m'n rondje stopte na 5,.08 om koffie te drinken
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:57 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Geen dank, geef maar een gil wanneer je er nog 1 wilt
[..]
Ohh maar je hoeft niet incapabel te zijn daarvoor hoor
Ongetwijfeld, maar er zijn dingen die ik liever zelf doequote:Op woensdag 9 mei 2012 21:57 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ohh maar je hoeft niet incapabel te zijn daarvoor hoor
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:57 schreef DJMO het volgende:
nope, m'n rondje stopte na 5,.08 om koffie te drinken
tsss *zal vaker behulpzaam zijn*quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar er zijn dingen die ik liever zelf doe
quote:
Kijk dat is wat andersquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar er zijn dingen die ik liever zelf doe
De binnenkant van mijn oogleden!quote:
National geographicquote:
Ik vind de nieuwe nikita niet heel goed... De oude daarentegenquote:
Name it.quote:
Airwolf.....quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Name it.![]()
Van Tom en Jerrie tot en met Tour of duty. Kut tv tegenwoordig.
En McGyver.quote:
Jaaah! Nostagie!quote:
Het is heel de dag al rustigquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:21 schreef Merlijn het volgende:
Voor mensen die druk zijn met niet-tv kijken is het hier wel rustig...
Nostalgie? Ik heb genoeg.quote:
Sorry, had een drukke dagquote:
Da's waar...quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:23 schreef Egberts het volgende:
Vanmiddag met die puzzel was het anders niet bij te houden
Ging het topic op gang raken toen ik naar huis moest
quote:
Ohh dat heb ik even gemistquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:23 schreef Egberts het volgende:
Vanmiddag met die puzzel was het anders niet bij te houden
Ging het topic op gang raken toen ik naar huis moest
En Merlijn kan hard werken.quote:
Ik hoor het vast morgen op de zaak wel....quote:
Een paar keer met hem een fhf klus gedaan en af en toe onderbroken voor de koningin zoals hij dat zegt.quote:
*Rucky in complimenten bui isquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een paar keer met hem een fhf klus gedaan en af en toe onderbroken voor de koningin zoals hij dat zegt.![]()
Je bent top Merlijn.
Euh..... Nou.... * bloost *quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een paar keer met hem een fhf klus gedaan en af en toe onderbroken voor de koningin zoals hij dat zegt.![]()
Je bent top Merlijn.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Euh..... Nou.... * bloost *
Cut it out.... Jullie zijn net zo tof!
ik ben niet tof, ik ben hardquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Euh..... Nou.... * bloost *
Cut it out.... Jullie zijn net zo tof!
Dank je nu zit ik met een liedje in mij hoofd.quote:
zo hard zijn m'n kuiten ongeveer als ik ze ook maar een beetje aanspanquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dank je nu zit ik met een liedje in mij hoofd.
quote:
UB40!quote:
Ben jij al zo ....quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:44 schreef LaPeach het volgende:
[..]
UB40!![]()
Mijn aller eerste cd die ik ooit kocht was van UB40![]()
Ik had een of andere house cd. Heb hem overigens nog steedsquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:44 schreef LaPeach het volgende:
[..]
UB40!![]()
UB 40 de tijd dat er nog goede muziek werd gemaakt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:44 schreef LaPeach het volgende:
[..]
UB40!![]()
maar 4 jaartjes ouder dan jijquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:49 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ben jij al zo ....
Nee laat ik dat nu niet zeggen.
Toffe muziekkeuze
2 unlimitedquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik had een of andere house cd. Heb hem overigens nog steeds
Waarom moet ik nou opeens aan slechte sate denken?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:50 schreef belle1608 het volgende:
Mijn 1e cd was denk ik van de Backstreet Boys
hahaquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou opeens aan slechte sate denken?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou opeens aan slechte sate denken?
zeer, zeer donkerrode wijnsatesaus noemen we het maar.quote:
wat het ook was, het was niet goed gevallenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
zeer, zeer donkerrode wijnsatesaus noemen we het maar.
Ik wil terug naar die tijdquote:
Een biertje voor mij en voor de dame Lillz graag.quote:
Nu al aangeschoten??quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een biertje voor mij en voor de dame Lillz graag.
damesquote:
* Rucky toetsenbord de schuld geeft.quote:
Jij krijgt gewoon geen bier meerquote:
Aangeschoten is nog geen probleem. * biertje aan Rucky geeft *quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:01 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jij krijgt gewoon geen bier meer![]()
* biertje doorschuift naar de overige mannen
Hij gaat er raar van lullenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Aangeschoten is nog geen probleem. * biertje aan Rucky geeft *
* Rucky kijkt naar DJMO's avatar en vindt dat hij een biertje verdiend heeft.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:00 schreef DJMO het volgende:
schult als in schultenbrau? kan hij niet tegen hoor rucky
* Egberts gelooft van welquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:55 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jij was net zo oud jong als belle toch?
Was zech gei nouw.quote:
Ach laat maarquote:
En Sjo is het * hips *quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:04 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ach laat maar![]()
Tegen zoveel mannelijk geweld zal ik het niet winnen
quote:
Dus datquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:06 schreef belle1608 het volgende:
*Snapt nu waarom de heren 's ochtends hun bed niet uit kunnen komen..*
Wat is er voor spannends in Deurningen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:04 schreef DJMO het volgende:
wie van de mensen hier woont in deurningen of omgeving?
op de onafhankelijkheidsdag in Azerbeidzjanquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:03 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad wanneer ben jij jarig?
...quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:13 schreef Egberts het volgende:
[..]
op de onafhankelijkheidsdag in Azerbeidzjan
Ben jij nou medelimburger of wat.....quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:14 schreef Egberts het volgende:
[..]
gezondheid!
*fluit alsof hij niet weet wat Merlijn zei*
quote:
Ja zag het, ik op de dag dat Merlijn zijn profiel vorig jaar aanpaste.. (tenzij hij inmiddels een nieuwe update gedaan heeftquote:
* Merlijn houdt een strikt jaarlijkse updateronde. In september pas weer....quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:14 schreef belle1608 het volgende:
[..]
[..]
Ja zag het, ik op de dag dat Merlijn zijn profiel vorig jaar aanpaste.. (tenzij hij inmiddels een nieuwe update gedaan heeft)
Ik denk dat ik zeg dat jij weet wat ik bedoel, maar ik zeg niets wat jij ook niet zegt... Of zo...quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:18 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik zeg toch ...
Ik doe net alsof ik niet weet wat je zegt
*wil nog niet naar bed!* Merlijn moet mij naar bed brengenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:18 schreef Rucky het volgende:
* Rucky niet meer bij houd en iedereen zijn nest inflikkerd.
Flikker jezelf maar je eigen nest inquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:18 schreef Rucky het volgende:
Ik denk dat ze er meer van snappen als we limburgs praten dan dat we op deze fiets verder gaan denk je niet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zeg dat jij weet wat ik bedoel, maar ik zeg niets wat jij ook niet zegt... Of zo...
* Egberts geeft Rucky nog een biertje, rustig maar. poten op tafel en alles rustig 5x nalezen. Je gaat het wel snappen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:18 schreef Rucky het volgende:
Ik heb geen fietsquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:19 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er meer van snappen als we limburgs praten dan dat we op deze fiets verder gaan denk je niet?
zeur niet. Kinderen horen op tijd in bed te liggen,quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*wil nog niet naar bed!* Merlijn moet mij naar bed brengen
Dubbelzinnig, maar nee, en nee.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:21 schreef Egberts het volgende:
[..]
Niet die oude fiets waar je het op geleerd hebt jij nog heb?
Papa Merlijn moet ook nog een nachtkusje komen gevenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
zeur niet. Kinderen horen op tijd in bed te liggen,
* Mama DJMO Belle in bed legt, beker melk op nachtkastje zet en dekbed instopt
* Egberts eensch isquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
zeur niet. Kinderen horen op tijd in bed te liggen,
*beker melk omruilt voor beker water. en nu lekker slapen meisjequote:Op woensdag 9 mei 2012 23:22 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Papa Merlijn moet ook nog een nachtkusje komen geven
*lust geen melk*
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
*beker melk omruilt voor beker water. en nu lekker slapen meisje
ik vanmiddag al geslapen heeft ...quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:23 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jij wordt zo ingestopt leeftijd genoot van belle
je vader is bezig om je broer egberts in bed te leggen. wil je nu alsjeblieft stil zijn, je houdt je broertje wakker!quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:24 schreef belle1608 het volgende:
[..]* belle1608 roept Papa Merlijn ik wil nog een kusjeeeee
*zingt* lalalalalalalalalalalalaquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
je vader is bezig om je broer egberts in bed te leggen. wil je nu alsjeblieft stil zijn, je houdt je broertje wakker!
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:26 schreef LaPeach het volgende:
[..]dan zou ik eerder denken dat je een ou... nee laat maar ook
![]()
* DJMO belle mee naar beneden neemt en in onderbroek in de tuin zet. ga daar maar vervelend doen.quote:
zo voelt het af en toe welquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:26 schreef LaPeach het volgende:
[..]dan zou ik eerder denken dat je een ou... nee laat maar ook
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO belle mee naar beneden neemt en in onderbroek in de tuin zet. ga daar maar vervelend doen.
aan raam kijken gaatquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO belle mee naar beneden neemt en in onderbroek in de tuin zet. ga daar maar vervelend doen.
jij slaapt aan de straatzijde van het huis. mond dicht en je nest in.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:28 schreef Egberts het volgende:
Ik wil ook in de tuin rennen! tis niet eerlijk
*heel graag kindjes wilquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:29 schreef LaPeach het volgende:
*Bedenkt zich nog maar ff 2x goed of ik ooit wel aan kinderen wil beginnen
Wat je broertje moet, moet jij ook. Je kunt nu kiezen: of je gaat rustig in bed liggen zonder zeuren, en je mag nog even een boekje lezen, of je blijft maar in het tuinhuisje slapen in je onderbroek.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:27 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Mama DJMO!!! Egberts kijkt naar mij!! Die moet slapeeeeeee*
Gezellig samen in tuinhuisje slapen doen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat je broertje moet, moet jij ook. Je kunt nu kiezen: of je gaat rustig in bed liggen zonder zeuren, en je mag nog even een boekje lezen, of je blijft maar in het tuinhuisje slapen in je onderbroek.
NEE!quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:30 schreef Egberts het volgende:
[..]
Gezellig samen in tuinhuisje slapen doen?
hahaquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:31 schreef LaPeach het volgende:
[..]
*Ik ook maar begin wel te twijfelen nu![]()
goed dan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:30 schreef belle1608 het volgende:
[..]
NEE!*boekje lezen wil* (dol op lezen is
)
Waarom nou weer schippers van de kameleon, die heb ik al 80x gelezenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
goed dan.
* DJMO belle terug naar kamer brengt met boek van de schippers van de kameleon en nachtlampje aandoet.
* DJMO nog even naar egberts loopt en aai over de bol geeft.
op de overloop nachtlampje laat branden en beide kindjes welterusten wenst.
* Merlijn acuut naar kast rentquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:33 schreef DJMO het volgende:
verrek![]()
* DJMO roept papa Merlijn ..
*schat? hebben de kinders hun ritalin wel gekregen vanavond?
* Merlijn Egberts tackelt en pilletje geeftquote:
* belle aan kapstok hangtquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 egberts in de haren vliegt! JIJ stommerd!![]()
* Merlijn Pilletje voert en op vingers moet passenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 schopt en schreeuwt neeeee mamamamamamama neeeeeeeeeeee
* belle1608 roept STOMME PAPAPA JIJ BEN NIET LIEVquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn Pilletje voert en op vingers moet passen
* Merlijn schouders ophaalt. (heeft het vaker gehoord)quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:37 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 roept STOMME PAPAPA JIJ BEN NIET LIEV
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:38 schreef DJMO het volgende:
* DJMO belle nog even stevig vasthoudt en troost "'t is al gebeurd meiske "kalm maar, traantjes weg
Belle niet gedragen, Pappa ook niet.quote:
quote:
Als Belle weer lief kan zijn mag ze komen uitleggen.... En daarna meteen naar bed.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:39 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 met grote bange ogen naar papa Merlijn kijkt
* DJMO belle bij kop en kont pakt en in bed legt nu.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:39 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 met grote bange ogen naar papa Merlijn kijkt
NEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als Belle weer lief kan zijn mag ze komen uitleggen.... En daarna meteen naar bed.
* belle1608 roept: JULLIE ZIJN STOM!quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO belle bij kop en kont pakt en in bed legt nu.
nu is het klaar.
MO terugfluit! Ho even... Altijd even uitpraten....quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO belle bij kop en kont pakt en in bed legt nu.
nu is het klaar.
dat kost je een week zakgeld en drie dagen huisarrest.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:40 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 roept: JULLIE ZIJN STOM!
dohquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat kost je een week zakgeld en drie dagen huisarrest.
kun je normaal doen, sorry zeggen en lief gaan slapen? dan wil ik met papa overleggen over het zakgeld ....quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
kun je normaal doen, sorry zeggen en lief gaan slapen? dan wil ik met papa overleggen over het zakgeld ....
* Merlijn belle uitlegt: Als jij zo vervelend bent, kunnen pappa en mamma nog veel vervelender zijn.... En wat zeg je dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:42 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 op teentjes naar papa Merlijn loopt en op schoot kruipt
* Egberts naar beneden loopt belle vragend aankijkt en zegt: mijn beurt nu zus?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:42 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 op teentjes naar papa Merlijn loopt en op schoot kruipt
* ductape pakt *quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:43 schreef Egberts het volgende:
[..]
* Egberts naar beneden loopt belle vragend aankijkt en zegt: mijn beurt nu zus?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn belle uitlegt: Als jij zo vervelend bent, kunnen pappa en mamma nog veel vervelender zijn.... En wat zeg je dan?
Het is al goed.quote:
*kom je me nog een nachtkusje geven* * belle1608 papa Merlijn heel lief aan kijktquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het is al goed.
En nu heel snel je nest in.
iets meerquote:
minderquote:
Vooruit... ik kom zo....quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:44 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*kom je me nog een nachtkusje geven* * belle1608 papa Merlijn heel lief aan kijkt
't is goed. morgen vroeg weer op dus gauw gaan slapen nu meisjequote:
trusten mammiequote:Op woensdag 9 mei 2012 23:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
't is goed. morgen vroeg weer op dus gauw gaan slapen nu meisje
DAME! Denk eraan!quote:
*spartelende egberts in slaapzak van de trap vist en terugbrengt naar z'n bedje .. óók voor jou is het bedtijd. ik wil jullie niet meer horen -_-quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:43 schreef Egberts het volgende:
[..]
* Egberts naar beneden loopt belle vragend aankijkt en zegt: mijn beurt nu zus?
Geef dat kind een kus en laat der slapenquote:
Trusten Pappie *kus en kroel teruggeeft*quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:48 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn naar boven sjokt en Belle in nest stopt met kroel en welterustenkusje.
En nu slapen.... geen kik meer....
Jij hebt duidelijk geen kinderenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:48 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Geef dat kind een kus en laat der slapen![]()
kind blij pappie blij![]()
Kan pappa weer rustig voor de tv zitten met zn biertje
Roept: WELTERUSTEN BELLE!quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:49 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 roept: 'pappie je hebt nog niet verhaaltje gelezen'
Ben ik ook nog niet mam, in augustus pasquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:51 schreef DJMO het volgende:
*verheft stem .. BELLE! als mama boven moet komen ben je nog niet jarig!
* Merlijn DJMO vasthoudt op de bank voordat ze naar boven stiertquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:51 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ben ik ook nog niet mam, in augustus pas
quote:
Nee, laat ze maar. Die slapen dalijk vanzelf wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:53 schreef DJMO het volgende:
* DJMO kijkt merlijn aan ... ze willen echt niet he ?
*naar keuken loopt, twee bekers melk inschenkt, in elke beker twee tabletjes melatonine gooit en er een aan merlijn geeft. Ga jij maar naar belle, dan geef ik Egberts wel.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:55 schreef DJMO het volgende:
papabear!
belle en egberts .. jullie hebben geluk.. opa is er!
En toch kan het verrassend dicht bij de werkelijkheid zittenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:53 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
![]()
nee zo duidelijk???![]()
daarom mijn post over twijfelen of ik uberhaubt wel kinderen als ik dit zo lees![]()
![]()
het is hier bijna dagelijks werkelijkheidquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En toch kan het verrassend dicht bij de werkelijkheid zitten
* is gezegend met een hele lieve, rustige, geweldige dochter....quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
het is hier bijna dagelijks werkelijkheid
ik heb een adhd-dochter, een adhd-peuter en een stuiterende dreumesquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* is gezegend met een hele lieve, rustige, geweldige dochter....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |