Sierd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
http://vod.player.sport1.nl/vi/8816
Geweldig grappig wedstrijd man.Komen alleen geen dolfijnen in voor.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:01 schreef Caland het volgende:
Gezicht van onze FA bij het lezen van het vorige topic:
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
Nu echt weg. Ik wens jullie nog een dol fijne dag.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:06 schreef Caland het volgende:
Zie hem trouwens al zitten, rode kop, stressballetje in z'n linkerhand, muiscursor op z'n rechterhand gefixeerd op het ban-knopje. Steeds posts die net niet over de schreef gaan.
Waarom nog op fok, het blijft je toch maar achtervolgen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:06 schreef Caland het volgende:
Zie hem trouwens al zitten, rode kop, stressballetje in z'n linkerhand, muiscursor op z'n rechterhand gefixeerd op het ban-knopje. Steeds posts die net niet over de schreef gaan.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:06 schreef Caland het volgende:
En terecht.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom nog op fok, het blijft je toch maar achtervolgen.
netsplitter.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
En terecht.wie maakt daar nu een filmpje van.
quote:
Ik heb zo een beetje een vermoeden wie dat isquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb zo een beetje een vermoeden wie dat is
Ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb zo een beetje een vermoeden wie dat is
Daar ben ik ook een beetje bang voor jaquote:
of psv, daar trollen we toch al vakerquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:49 schreef Typisch het volgende:
Het is wachten op de rage van de man in kwestie natuurlijk. Dan is de SC sowieso een tijd dicht. Als het aan mij ligt stellen we het Feijenoord topic vandaag open als opvang tehuis. Of we doen die van een club die toch nooit gebruikt wordt, ADO ofzo.
Lievvquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:49 schreef Typisch het volgende:
Het is wachten op de rage van de man in kwestie natuurlijk. Dan is de SC sowieso een tijd dicht. Als het aan mij ligt stellen we het Feijenoord topic vandaag open als opvang tehuis. Of we doen die van een club die toch nooit gebruikt wordt, ADO ofzo.
Een admin in het nou maakt rare slotjes.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:50 schreef Caland het volgende:
Er is geen enkele basis tot het sluiten van dit topic
Ik heb nog geen mod voorbij zien komen dus ik denk dat er achter de schermpjes heel erg druk gediscussieerd wordt hoe ze dit op gaan lossen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:50 schreef Caland het volgende:
Er is geen enkele basis tot het sluiten van dit topic
Ou.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een admin in het nou maakt rare slotjes.
nou nou nou nou,quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is dan snelquote:
Die zijn er niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mod voorbij zien komen dus ik denk dat er achter de schermpjes heel erg druk gediscussieerd wordt hoe ze dit op gaan lossen.
NAUWWWWW.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heeft geen flauw idee waar het over gaat denk ikquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die heeft geen flauw idee waar het over gaat denk ik
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Patje weet dat welquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:58 schreef Dolfijnenfappert het volgende:
[..]
Ik denk dat er in Griekenland een 2e gang naar de stembus gaat volgen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:58 schreef Dolfijnenfappert het volgende:
[..]
Ik denk dat er in Griekenland een 2e gang naar de stembus gaat volgen.
Hier wordt er niet over voetbal gepraat, graag opdonderen naar het twente of psv topicquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:01 schreef tegelzettert het volgende:
gisteren tijdens voetbal zijn mijn schoenen stuk gegaan...
wat is dit allemaalquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:01 schreef tegelzettert het volgende:
gisteren tijdens voetbal zijn mijn schoenen stuk gegaan...
nee.quote:
Orka manquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:04 schreef Dolfijnenfappert het volgende:
[..]
Vind jij jezelf meer een Tuimelaar of een Orka?
volgens mij heet dit toch echt het VOETBAL slowchat topic, maar ik kan het mis hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier wordt er niet over voetbal gepraat, graag opdonderen naar het twente of psv topic
dolfijnenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:06 schreef tegelzettert het volgende:
[..]
volgens mij heet dit toch echt het VOETBAL slowchat topic, maar ik kan het mis hebben.
of moeten we over dolfijnen praten? (TT)
Deze sc is er zodat we niet gaan trollen in andere topics en om over dolfijnen te pratenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:06 schreef tegelzettert het volgende:
[..]
volgens mij heet dit toch echt het VOETBAL slowchat topic, maar ik kan het mis hebben.
Het heet nog het VBL slowchat topic inderdaad.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:06 schreef tegelzettert het volgende:
[..]
Orka's weten wat ze doen, en ze doen het goed.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:07 schreef Dolfijnenfappert het volgende:
[..]
Jammer, ik val meer op Tuimelaars. Dat zijn erg tedere minnaars.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Orka's weten wat ze doen, en ze doen het goed.
Teder? je bent toch geen mietje of wel dan
Het zijn erg egoïstische dieren, ff snel komen en ze zwemmen weer wegquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Orka's weten wat ze doen, en ze doen het goed.
Wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |