Daar ben ik ook een beetje bang voor jaquote:
of psv, daar trollen we toch al vakerquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:49 schreef Typisch het volgende:
Het is wachten op de rage van de man in kwestie natuurlijk. Dan is de SC sowieso een tijd dicht. Als het aan mij ligt stellen we het Feijenoord topic vandaag open als opvang tehuis. Of we doen die van een club die toch nooit gebruikt wordt, ADO ofzo.
Lievvquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:49 schreef Typisch het volgende:
Het is wachten op de rage van de man in kwestie natuurlijk. Dan is de SC sowieso een tijd dicht. Als het aan mij ligt stellen we het Feijenoord topic vandaag open als opvang tehuis. Of we doen die van een club die toch nooit gebruikt wordt, ADO ofzo.
Een admin in het nou maakt rare slotjes.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:50 schreef Caland het volgende:
Er is geen enkele basis tot het sluiten van dit topic
Ik heb nog geen mod voorbij zien komen dus ik denk dat er achter de schermpjes heel erg druk gediscussieerd wordt hoe ze dit op gaan lossen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:50 schreef Caland het volgende:
Er is geen enkele basis tot het sluiten van dit topic
Ou.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een admin in het nou maakt rare slotjes.
nou nou nou nou,quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is dan snelquote:
Die zijn er niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mod voorbij zien komen dus ik denk dat er achter de schermpjes heel erg druk gediscussieerd wordt hoe ze dit op gaan lossen.
NAUWWWWW.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heeft geen flauw idee waar het over gaat denk ikquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die heeft geen flauw idee waar het over gaat denk ik
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Patje weet dat welquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |