quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:58 schreef Dolfijnenfappert het volgende:
[..]
Ik denk dat er in Griekenland een 2e gang naar de stembus gaat volgen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:58 schreef Dolfijnenfappert het volgende:
[..]
Ik denk dat er in Griekenland een 2e gang naar de stembus gaat volgen.
Hier wordt er niet over voetbal gepraat, graag opdonderen naar het twente of psv topicquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:01 schreef tegelzettert het volgende:
gisteren tijdens voetbal zijn mijn schoenen stuk gegaan...
wat is dit allemaalquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:01 schreef tegelzettert het volgende:
gisteren tijdens voetbal zijn mijn schoenen stuk gegaan...
nee.quote:
Orka manquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:04 schreef Dolfijnenfappert het volgende:
[..]
Vind jij jezelf meer een Tuimelaar of een Orka?
volgens mij heet dit toch echt het VOETBAL slowchat topic, maar ik kan het mis hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier wordt er niet over voetbal gepraat, graag opdonderen naar het twente of psv topic
dolfijnenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:06 schreef tegelzettert het volgende:
[..]
volgens mij heet dit toch echt het VOETBAL slowchat topic, maar ik kan het mis hebben.
of moeten we over dolfijnen praten? (TT)
Deze sc is er zodat we niet gaan trollen in andere topics en om over dolfijnen te pratenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:06 schreef tegelzettert het volgende:
[..]
volgens mij heet dit toch echt het VOETBAL slowchat topic, maar ik kan het mis hebben.
Het heet nog het VBL slowchat topic inderdaad.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:06 schreef tegelzettert het volgende:
[..]
Orka's weten wat ze doen, en ze doen het goed.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:07 schreef Dolfijnenfappert het volgende:
[..]
Jammer, ik val meer op Tuimelaars. Dat zijn erg tedere minnaars.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Orka's weten wat ze doen, en ze doen het goed.
Teder? je bent toch geen mietje of wel dan
Het zijn erg egoïstische dieren, ff snel komen en ze zwemmen weer wegquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Orka's weten wat ze doen, en ze doen het goed.
Wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |