Ja maar de stelling hier klopt niet: in het origineel mag je ook niet door een huis heen en dan is het onmogelijkquote:
Oh. Mijn wiskundedocent deed hem dan ook niet volgens de originele stelling.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar de stelling hier klopt niet: in het origineel mag je ook niet door een huis heen en dan is het onmogelijk
Nou zeg!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh. Mijn wiskundedocent deed hem dan ook niet volgens de originele stelling.
Slechte TT overigens.
Een ONA van klei die 6 minuten duurt is geen TT waardquote:
Koel, bedankt!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bookdepository.com heeft ze.
Zijn er eigenlijk goede manga-apps voor WP7?
Tja. Lastig. Eentje waar je mee kan inzoomen is al genoeg. Die tweede ziet er een beetje verpaupert uit. Ik zou voor de eerste gaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:45 schreef .Cake. het volgende:
Deze lijkt mij wel oké, plus is gratis.
http://www.windowsphone.c(...)ee-a778-f3359016a8a9
Een andere goede kandidaat is deze:
http://www.appwp.com/erea(...)indows-phone-7-13925
Als het even kan wil ik er eentje waar ik niet voor hoef te betalen natuurlijk, maar aangezien ik geen ervaring heb met deze dingen, maakt dit veel verschil over het algemeen?
En wat zijn de belangrijke dingen waar ik op moet letten met manga op smartphone lezen? Welke features zijn handig en welke niet?
Was ook mijn idee. Maar het kan nog erger met verpauperde apps. Ik zag er net één die gebruikte comic sans MS.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja. Lastig. Eentje waar je mee kan inzoomen is al genoeg. Die tweede ziet er een beetje verpaupert uit. Ik zou voor de eerste gaan
Ik kreeg een keer een functioneel ontwerp in Comic Sans MS.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:10 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Was ook mijn idee. Maar het kan nog erger met verpauperde apps. Ik zag er net één die gebruikte comic sans MS.
Op korte termijn over veel geld kunnen beschikken wekt oa vertrouwen op, maar ik kan me voorstellen dat het ook om andere redenen nuttig kan zijn, verkopen afdwingen bijvoorbeeld of om een serie rechtszaken te beginnen tegen Samsung.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze het in kas houden? Dat levert niks op. Ze storten het op z'n minst op een bank, wat dus ook weer investeringen met zich meebrengt. Het levert geen inflatie op, in ieder geval. Want de investeringen moeten ergens in worden teruggevonden: het bedrijf breidt uit (meer werkgelegenheid, meer werknemers, investeringen in de economie en in andere bedrijven, meer geld voor aandeelhouders), de werkgever stopt het in zijn eigen zak (is eigenlijk niet erg, want dat geld wordt ook weer gespaard of besteed), werknemers krijgen meer betaald of de diensten of producten die het bedrijf levert worden goedkoper.
Geen probleem voor de werkgever nee. Of een regering daarom belastingen zou verlagen (zij stoppen het tenslotte ook terug in de economie) is een tweede.quote:[..]
Nah ja, als de werkgever het geld voor zichzelf houdt is er zelfs geen probleem. Dat wordt ook weer gespendeerd en gaat terug de economie in, of wordt gespaard waarmee leningen van starters of andere bedrijven mee worden betaald.
Ik vond de anime en manga alle beiden echt heel leuk, maar buiten het gedeelte dat ze gemeen hebben en een paar van de uitbundigere gebeurtenissen kan ik me er weinig van herinneren. :$quote:[..]
Hmm, de manga moet ik dan ook maar lezen. De anime vond ik zo leuk en mooi.
Japanse pulp-fictie (weggooiromans) zal niet snel de aandacht trekken van vertalers en uitgevers, denk ik. Er zijn al wel een groot aantal literaire boeken vertaald.quote:Ik ben blij dat de boeken in het Engels zijn vertaald. Dat zie je niet vaak met Japanse novels.
Inflatie noem ik een stijging van de geldhoeveelheid, niet de stijging van het prijspeil. Ik hanteer daarmee de definitie van de Oostenrijkse School:quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Op korte termijn over veel geld kunnen beschikken wekt oa vertrouwen op, maar ik kan me voorstellen dat het ook om andere redenen nuttig kan zijn, verkopen afdwingen bijvoorbeeld of om een serie rechtszaken te beginnen tegen Samsung.
Als de prijzen van goederen/diensten stijgen (en daardoor ook de lonen stijgen) dan is elke cent minder waard geworden. Dat is wat er meestal bedoeld wordt met inflatie, denk ik, ik snap die metafoor niet helemaal maar mijn economie docenten zeiden het allemaal --zelfs de hele verstrooide-- dus dan zal het wel zo zijn.
Ken ik al heel lang, maar bedankt voor de tip. Ik heb op mijn mobiel een BakaReader-app die alle novels van Baka-tsuki haaltquote:Japanse pulp-fictie (weggooiromans) zal niet snel de aandacht trekken van vertalers en uitgevers, denk ik. Er zijn al wel een groot aantal literaire boeken vertaald.
Ken je Baka-tsuki trouwens al? Aardig wat light novels series, vertaald door fans, te vinden daar.
interessant. Eens naar kijken, later vandaag.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inflatie noem ik een stijging van de geldhoeveelheid, niet de stijging van het prijspeil. Ik hanteer daarmee de definitie van de Oostenrijkse School:
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Oostenrijkse_School
[..]
Ken ik al heel lang, maar bedankt voor de tip. Ik heb op mijn mobiel op een BakaReader-app die alle novels van Baka-tsuki haalt
Cool. Mijn ogen werden echt geopend door 'Economy in One Lesson' van Henry Hazlitt. Je hebt ook geen voorkennis nodig van economie om het boek te snappen. Er worden ook allemaal drogredeneringen bestreden die veelal door politici gebruikt worden. Hij is ook gratis in .pdf en .epub te downloaden, omdat de auteursrechten op het boek zijn verlopen. Op Youtube staan filmpjes van Milton Friedman die alles ook heel schappelijk uitlegt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
interessant. Eens naar kijken, later vandaag.
spam user, die ga ik aangevenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:09 schreef .Cake. het volgende:
Wat ook interessant is zijn de recensies op Animees!
En kijk nou, toevallig toevallig is er nét een nieuwe uit! Jormungand deel 5.
Tjongejonge, wat een industriële site zeg, goed beziiiiig!
SPOILER: tm episode 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SANS SERIF RULESquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:12 schreef Easymodo het volgende:
Wat een slechte TT. Is er een manier om iets te "unwatchen"?
Fixed.quote:
Onderaan elke pagina van elk topic dat je volgt staat een stop volgen knop. Zolang je maar terugkomt als we dit topic volgespuid hebben wil ik je wel verlof geven.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:12 schreef Easymodo het volgende:
Wat een slechte TT. Is er een manier om iets te "unwatchen"?
quote:
Een linux NAS? Heb je niet per ongeluk GTK libjes lopen verwijderen o.i.d.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:17 schreef Qunix het volgende:
Grr... Transmission op mijn Nas wilt niet meer opstarten
Ik bedoelde die video. Hij staat niet eens op mijn MAL.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Onderaan elke pagina van elk topic dat je volgt staat een stop volgen knop. Zolang je maar terugkomt als we dit topic volgespuid hebben wil ik je wel verlof geven.
Oh! hihi.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik bedoelde die video. Hij staat niet eens op mijn MAL.
Ben jij een man? Je gaat toch ook niet zomaar GTST met je vriendin meekijken? Of erger nog Shownews!?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:22 schreef The_Dean het volgende:
Hoi, ik moet van mijn vriendin Nana en FullMetal Alchemist Brotherhood en straks Deathnote meekijken.
zeg tegen Lithia dat Death note een ruk serie isquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:22 schreef The_Dean het volgende:
Hoi, ik moet van mijn vriendin Nana en FullMetal Alchemist Brotherhood en straks Deathnote meekijken.
Lucky!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:22 schreef The_Dean het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg maar dat ik het zeiquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:29 schreef The_Dean het volgende:
Tegen mijn vriendin zeggen dat haar favo serie kut is?
Ok
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:22 schreef The_Dean het volgende:
Lithia is jouw vriendin.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:29 schreef The_Dean het volgende:
Tegen mijn vriendin zeggen dat haar favo serie kut is?
Ok
Dit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:31 schreef Easymodo het volgende:
Death Note is gewoon een entry anime en is overall eigenlijk een aardige serie. Alleen jammer van 'dat moment'.
Jawel hoor het is gewoon een shonen vooral bedoeld voor dertien tot vijftienjarigen. Mensen proberen het als ingewikkeld te verkopen, dat is het niet, zal het niet worden ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:31 schreef Easymodo het volgende:
Death Note is gewoon een entry anime en is overall eigenlijk een aardige serie. Alleen jammer van 'dat moment'.
Dat klopt. Dat maakt het best sneu. Een vriend van me ook "Ja, eigenlijk ben ik kkintelligent XD ik snapte death note zelfs in een keer".quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jawel hoor het is gewoon een shonen vooral bedoeld voor dertien tot vijftienjarigen. Mensen proberen het als ingewikkeld te verkopen maar dat is het niet.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze heeft wel goede smaak... of igg een paar mooie series uitgekozen, plezier ermee.
Jouw smaak is om te huilen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
zeg tegen Lithia dat Death note een ruk serie is![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:34 schreef Klipnap het volgende:
Als jullie allemaal zo'n hekel hebben aan de TT vragen jullie maar of Lithia hem wil wijzigen
tatarata!quote:
Waarin moet ik m veranderen?quote:
Die ratings in MAL zijn sowieso scheef, maar dat komt omdat ik geen halve cijfers kan geven.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:37 schreef Easymodo het volgende:
Steins;Gate is maddo scientist, TUTURUU, Dr Pepper XDXD
Hele goede anime, maar zeker niet top 10. (MAL)
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:38 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een TT in Telegraaf-stijl.
JONGEREN ONTSPOREN DOOR K-ON
GEWELDSDELICTEN IN AMSTERDAM MET 150% TOEGENOMEN. 90% VAN DE DADERS KEEK K-ON
Dat zei ik, otakufanservice.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:37 schreef Easymodo het volgende:
Steins;Gate is maddo scientist, TUTURUU, Dr Pepper XDXD
Wat diskwalificeert Steins;Gate om daar bij te horen?quote:Hele goede anime, maar zeker niet top 10. (MAL)
Beetje lang.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:38 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een TT in Telegraaf-stijl.
JONGEREN ONTSPOREN DOOR ANIME
GEWELDSDELICTEN IN AMSTERDAM MET 150% TOEGENOMEN. 90% VAN DE DADERS KEEK ANIME
Dat vraag je aan de persoon met de meeste k-TT op zijn naam, gewoon dat je het even weet. Ik vind de suggestie van Robin wel leuk.quote:
Oké, misschien op de 9e plaats, maar derde is wel heel erg. Zelfs boven Clannad ~After Story~quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat zei ik, otakufanservice.
[..]
Wat diskwalificeert Steins;Gate om daar bij te horen?
bring it on! ik kan je hebbenquote:
Ik ben gewoon nieuwsgierig... Steins;Gate had zeker zijn problemen. Dat eind bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké, misschien op de 9e plaats, maar derde is wel heel erg. Zelfs boven Clannad ~After Story~
Mwah, dat eind was inderdaad ook niet super. Maar zeker als je ziet dat er andere series lager staan geranked die veel beter zijn, dan vind ik dat wel zonde.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig... Steins;Gate had zeker zijn problemen. Dat eind bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké, misschien op de 9e plaats, maar derde is wel heel erg. Zelfs boven Clannad ~After Story~
Kan nog 36 tekens, dit is 44.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Slachtoffers van hentai explosief gestegen.
Je praat hier tegen een Clannad fanboy. Niet voor niets dat ik op mijn eerste conventie door mijn vrienden werd gekoppeld aan een Nagisa. Tevergeefs helaas.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]dan moet hij natuurlijk wel heel goed zijn, wil hij beter zijn dan AS
ik vond het nog wel grappig, Rahxephon had een bedroevend eindequote:Op woensdag 9 mei 2012 20:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig... Steins;Gate had zeker zijn problemen. Dat eind bijvoorbeeld.
Vertel vertelquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je praat hier tegen een Clannad fanboy. Niet voor niets dat ik op mijn eerste conventie door mijn vrienden werd gekoppeld aan een Nagisa. Tevergeefs helaas.
HAHJAHAHAWHgfwhiBGAEROGAEBGquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik vond het nog wel grappig, Rahxephon had een bedroevend einde
of NGE dat weiger ik zelfs als serie te erkennen
je neemt een mecha serie en dan op het einde besluit je, " hey weet je wat een goed einde is, als we het ontstaan van de mensheid en zo gaan proberen te verklaren "quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
HAHJAHAHAWHgfwhiBGAEROGAEBG
HAHAHAHAQHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHA
3/10. 2deep4u?
[ afbeelding ]
Ze was toch lelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je praat hier tegen een Clannad fanboy. Niet voor niets dat ik op mijn eerste conventie door mijn vrienden werd gekoppeld aan een Nagisa. Tevergeefs helaas.
De anime kwam naar mijn idee heel laat op gang. Verder waren de characters heel leuk en aardig, maar kregen we van de main characters minder te weten. Ze konden misschien het verhaal van de jonge Kyouma en Mayuri iets uitbreiden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat zei ik, otakufanservice.
[..]
Wat diskwalificeert Steins;Gate om daar bij te horen?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:49 schreef Easymodo het volgende:
[..]
De anime kwam naar mijn idee heel laat op gang. Verder waren de characters heel leuk en aardig, maar kregen we van de main characters minder te weten. Ze konden misschien het verhaal van de jonge Kyouma en Mayuri iets uitbreiden.
Ahaha~quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2deep4u, you just don't get it
quote:
Ze was niet super lelijk. Eigenlijk gewoon een normaal meisje, maar door de cosplay kon ik dat niet goed beoordelen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze was toch lelijk.
waarom onthou ik dit soort dingen?
In een spoiler zetten. Er zijn mensen die EVA niet hebben gezien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
je neemt een mecha serie en dan op het einde besluit je, " hey weet je wat een goed einde is, als we het ontstaan van de mensheid en zo gaan proberen te verklaren "
Nee, gewoon nee
labjassenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2deep4u, you just don't get it
Even wennen, maar ik vond hem wel de moeite waard. Als de eerste afleveringen je niet zo bevielen, zou ik hem niet verder kijken. Alle afleveringen hebben ongeveer dezelfde opbouw, maar hebben een hele andere setting.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:56 schreef Lithia het volgende:
Iemand die The Tatami Galaxy/Yojouhan Shinwa Taikei gezien heeft?
Ik heb een paar afleveringen gezien en ik trek het niet meer.
De verhaallijn is interessant, maar hun manier van praten (super snel) vind ik erg irritant, ik zie weinig vooruitgang, de animatiestijl is ook even wennen. Vind het zo maar niets. Alleen zie ik wel genoeg positieve reacties van anderen. Wat denken jullie?
Hm, dankje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:59 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Even wennen, maar ik vond hem wel de moeite waard. Als de eerste afleveringen je niet zo bevielen, zou ik hem niet verder kijken. Alle afleveringen hebben ongeveer dezelfde opbouw, maar hebben een hele andere setting.
Buitenstaanders?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:08 schreef robin007bond het volgende:
Nu denken alle buitenstaanders dat Klipnap de TT heeft verzonnen. Hihi.
Wat was het ritueel ook al weer?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Buitenstaanders?
We zijn gewoon een enge sekte.
Ik moet geen tomaten, vis, zuurkool, gesmolten kaas (niet gesmolten vind ik het heerlijk) en té exotische dingen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik lust geen marsepein.
Voor de rest lust ik geen: krenten, rozijnen en bruinbrood.
Het gaat stoppen binnen een paar delen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:30 schreef Skillstorm het volgende:
Damn, de Bleach manga deze dagen is gewoon een stuk beter.
Tomaten lust ik ook nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik moet geen tomaten, vis, zuurkool, gesmolten kaas (niet gesmolten vind ik het heerlijk) en té exotische dingen.
Hmmm.. De anime heb ik gedropped.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:30 schreef Skillstorm het volgende:
Damn, de Bleach manga deze dagen is gewoon een stuk beter.
Ik vond het doorluchtige begin leuker. Steins;Gate nam zichzelf minder serieus toen en Hyououin Kyouma, het beste aan de serie, was aanweziger.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:49 schreef Easymodo het volgende:
[..]
De anime kwam naar mijn idee heel laat op gang. Verder waren de characters heel leuk en aardig, maar kregen we van de main characters minder te weten. Ze konden misschien het verhaal van de jonge Kyouma en Mayuri iets uitbreiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Repelsteeltju op 09-05-2012 21:39:32 ]“An interesting thing is a good thing.”
quote:
Ik ook. Vooral met kaassaus.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Spruiten zijn de stereotypische nachtmerrie van elk kind (true story ik heb het van de tv). Ik heb ze altijd met smaak gegeten.
Beiden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
We zijn een sekte. Oké. Wij zijn een sektarische sekte... Zijn er eigenlijk series of personages die onze cult aanbid?
Prinses Sneeuwzwartje (kuroyuki-hime) is leuker. Ik hoop dat ze haar ongetwijfeld minder exorbitante naam niet met ons delen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:08 schreef wdn het volgende:
Accel world... Het noemen van een voornaam kan tegenwoordig een cliffhanger zijn? lol
Dat schijnt te komen omdat kleine kinderen spruiten niet goed kunnen verteren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Spruiten zijn de stereotypische nachtmerrie van elk kind (true story ik heb het van de tv). Ik heb ze altijd met smaak gegeten.
LASKDFJALSKFDJASDFquote:
Ik heb m op de HDD staan, als ik er ooit aan toekom vertel ik je wel wat ik er van vindt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:56 schreef Lithia het volgende:
Iemand die The Tatami Galaxy/Yojouhan Shinwa Taikei gezien heeft?
Ik heb een paar afleveringen gezien en ik trek het niet meer.
De verhaallijn is interessant, maar hun manier van praten (super snel) vind ik erg irritant, ik zie weinig vooruitgang, de animatiestijl is ook even wennen. Vind het zo maar niets. Alleen zie ik wel genoeg positieve reacties van anderen. Wat denken jullie?
alrightquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat schijnt te komen omdat kleine kinderen spruiten niet goed kunnen verteren.
[
[..]
LASKDFJALSKFDJASDF
Lees de guide in de OP dan, fool!
[..]
Ik heb m op de HDD staan, als ik er ooit aan toekom vertel ik je wel wat ik er van vindt.
Ik haat het altijd als meisjes me 'jongetje' noemenquote:
1TB pasquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik haat het altijd als meisjes me 'jongetje' noemen
Tip aan meisjes voor als ze dit lezen: Noem een jongen nooit zo. Ongeacht zijn lengte
[ afbeelding ]
Ik heb zelfs mijn doujins allemaal in rar bestanden gestopt om ruimte te besparen, vervolgens nog alle Engelse audio uit dvd-rips gehaald.
Ik heb nog veel oude harde schijven en nog een externe harde schijf.quote:
Ok in het vervolg zal ik het doenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat schijnt te komen omdat kleine kinderen spruiten niet goed kunnen verteren.
[
[..]
LASKDFJALSKFDJASDF
Lees de guide in de OP dan, fool!
[..]
Ik heb m op de HDD staan, als ik er ooit aan toekom vertel ik je wel wat ik er van vindt.
In deze tekst staan eigenlijk veel te veel komma's. Dit is eigenlijk beter:quote:Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen, het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer eerst deze eerst te downloaden.
quote:Ik kan de fansubs niet afspelen. Wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Probeer eerst deze eerst te downloaden.
Dat is een soort middelvinger naar onze voorvaderen. Zij hebben deze OP met veel moeite voor het nageslacht gemaakt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jij komma hater jij!
Stop met die kleine verbeteringen dat maakt het minder verleidelijk voor mij om de hele OP er uit te slopen en opnieuw te maken.
idee voor nieuwe OPquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jij komma hater jij!
Stop met die kleine verbeteringen, dat maakt het minder verleidelijk voor mij om de hele OP er uit te slopen en opnieuw te maken.
Onze voorvaderen hebben de OP minstens 3 keer herschreven. Dat wij die trotse traditie niet voortzetten is onze schande.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is een soort middelvinger naar onze voorvaderen. Zij hebben deze OP met veel moeite voor het nageslacht gemaakt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
idee voor nieuwe OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is veel minder leuk.“An interesting thing is a good thing.”
Zeg dan gewoon dat je bijzinnen haat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:10 schreef robin007bond het volgende:
Trouwens. Voor in de OP:
[..]
In deze tekst staan eigenlijk veel te veel komma's. Dit is eigenlijk beter:
[..]
Nah, dit waren niet echt bijzinnen. De voorbeelden van bijzinnen hier vind ik veel treffender:quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je bijzinnen haat.
"Hallo. Mijn naam is Robin. En ik haat bijzinnen."
quote:Probeer eerst deze eerst te downloaden
Oh, daar las ik overheen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wel komma's door punten vervangen maar deze stijlfout wel laten staan.
[..]
Pff. Ik heb zo'n vreselijke hekel aan natuurrampen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:00 schreef Qunix het volgende:
Tornado in Japan:
Tsukuba (50km ten noorden van Tokyo)
Dat dus van een paar dagen terug.
Gewoon puur uit nieuwsgierigheid hoor:quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:04 schreef Qunix het volgende:
Er was zelfs vanochtend nog een Tornado in Aichi
http://translate.google.c(...)2050912460019-n1.htm
Volgens Another zijn het calamiteiten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vind de connotaties van het woord 'natuurramp' niet zo leuk. Er waren al aardbevingen en vulkaanuitbarstingen en tornado's en tsunami's voordat onze voorouders de zee voor het land verruilden.
Nu duurt 'ie juist weer vet lang!quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dat engrish door een stemvervormer heeft wel wat.
De hele dag duurt niet zo lang meer
zelfs in vormpjes:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Die hebben ze zat in Japan.
Kan je iets specifieker zijn? Anders: K-ON!quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:10 schreef AdoraBelle het volgende:
Kan iemand ook nog iets geweldloos aanraden met meisjes erin?
Euh... ordinary life... geen scifi / magische dingen / vechtenquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:13 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Kan je iets specifieker zijn? Anders: K-ON!
je zoekt dus iets in genre Slice of life? met meisjes?quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Euh... ordinary life... geen scifi / magische dingen / vechten
Partyquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:43 schreef mschol het volgende:
ik heb de 200 gekeken series aangetikt (volgens MAL)
en er staan er +200 op de nog te kijken lijst..
Ah ja, blijkbaar heet dat Slice of life. Bedanktquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:23 schreef mschol het volgende:
[..]
je zoekt dus iets in genre Slice of life? met meisjes?
mag ik dan Hanasaku Iroha aanraden?
anders Strawberry panic (al is dat niet echt slice of life)
Dankje, ga ik die eens even bekijkenquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:40 schreef .Cake. het volgende:
Idd Hanasaku Iroha, Ano Natsu de Matteru, K-ON!, Shinryaku! Ika musume!
Die series zijn voornamelijk meisjes, hier en daar een jongen. K-ON! en Hanasaku Iroha zijn slice-of-life, Shinryaku! Ika musume is komedie en Ano Natsu de Matteru is romcom en drama.
Teveel porno?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tip aan meisjes voor als ze dit lezen: Noem een jongen nooit zo. Ongeacht zijn lengte
[ afbeelding ]
Ik heb zelfs mijn doujins allemaal in rar bestanden gestopt om ruimte te besparen, vervolgens nog alle Engelse audio uit dvd-rips gehaald.
Valt mee.quote:
Herkenbaar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 07:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Valt mee.
Ik heb bij Media Player Classic altijd ingesteld dat hij het bestand in mijn persoonlijk bericht van MSN weergeeft als ik aan het kijken ben, je weet wel, met dat Now Playing ding.
Goed, ik was hem dus vergeten uit te zetten tijdens het pornokijken. Kwam dat dus in mijn persoonlijk bericht te staan.![]()
Ik hoop dat niemand het heeft gezien.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:43 schreef mschol het volgende:
ik heb de 200 gekeken series aangetikt (volgens MAL)
en er staan er +200 op de nog te kijken lijst..
Hahaha, ik dacht echt dat ik de enige was.quote:Op donderdag 10 mei 2012 07:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Herkenbaar.Ik werd wel betrapt, maar gelukkig deed die gast er alleen grappig over.
Maak je niet druk joh, iedereen kijkt porno.quote:Op donderdag 10 mei 2012 07:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Valt mee.
Ik heb bij Media Player Classic altijd ingesteld dat hij het bestand in mijn persoonlijk bericht van MSN weergeeft als ik aan het kijken ben, je weet wel, met dat Now Playing ding.
Goed, ik was hem dus vergeten uit te zetten tijdens het pornokijken. Kwam dat dus in mijn persoonlijk bericht te staan.![]()
Ik hoop dat niemand het heeft gezien.
Dat valt nog mee, ik heb mn broer ooit betraptquote:Op donderdag 10 mei 2012 07:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Herkenbaar.Ik werd wel betrapt, maar gelukkig deed die gast er alleen grappig over.
Ik volg WTFJapan voor de lollige filmpjes en Danny Choo. Dus dat valt wel mee. Over de tornado's dat was te zien op NOS en RTLnieuws en te lezen op de site van Danny.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon puur uit nieuwsgierigheid hoor:
Waarom hou je dat allemaal zo bij? Volg je het Japanse nieuws?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 07:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh, iedereen kijkt porno.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had ook een keer dat iemand zijn laptop moest repareren. Ik keek stiekem even in de bestanden en kwam ook allemaal porno tegen. Die nacht kon ik echt niet slapen. Ik voelde me zo schuldig![]()
Waarom? Je checkt toch de schijfruimte? Dan loop je uiteraard een megasuperpornomap tegen het lijf. En dan ga je natuurlijk de naam van de map aanpassen naar "betrapt".quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik had ook een keer dat iemand zijn laptop moest repareren. Ik keek stiekem even in de bestanden en kwam ook allemaal porno tegen. Die nacht kon ik echt niet slapen. Ik voelde me zo schuldig
Maar porno vind ik iets persoonlijk, die bestanden gaan mij niets aan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Waarom? Je checkt toch de schijfruimte? Dan loop je uiteraard een megasuperpornomap tegen het lijf. En dan ga je natuurlijk de naam van de map aanpassen naar "betrapt".
Kom zeg, kinderporno wordt ook meestal ontdekt door de "zeer discrete" computerreparateurs die ons land rijk is.
Misschien is het makkelijker als je gewoon je collectie verwijdert en overstapt op streaming porn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, oké. Je komt altijd met dat soort nieuwtjes, dus vandaarquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik volg WTFJapan voor de lollige filmpjes en Danny Choo. Dus dat valt wel mee. Over de tornado's dat was te zien op NOS en RTLnieuws en te lezen op de site van Danny.
Waarom zoek je er dan naar? Beetje voyeuristisch ingesteld?quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar porno vind ik iets persoonlijk, die bestanden gaan mij niets aan.
Nee, maar soms kijk je gewoon op de C: schijf. Dan zie je een verborgen map met een nietszeggende naam en dan ben je benieuwd wat daar in zit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Waarom zoek je er dan naar? Beetje voyeuristisch ingesteld?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, maar soms kijk je gewoon op de C: schijf. Dan zie je een verborgen map met een nietszeggende naam en dan ben je benieuwd wat daar in zit.
Sue me
quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Opvallend onopvallende mappen bevatten porno. Daarvoor had u helemaal niet hoeven kijken.
Edelachtbare, de verdachte is een voyeur.
Oversekstquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:06 schreef Bakakame het volgende:
Ik lees nu het ingescande NRC artikel en ik zie dit staan:
"Als jij als meisje strips wilt lezen die op jou gericht zijn, dan moet je niet op de Nederlandse stripmarkt zijn - mits je van paarden houdt."
learn2wordsmeaning
Iedereen wordt gedreven door primitieve lusten. Overlevingsdrang, voortplanting, etc. Het verschilt per persoon hoe hij of zij daar mee omgaat.quote:
filler filler fillerquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:48 schreef Bakakame het volgende:
Naruto naruto naruto
Eindelijk begint het echte werk
Wat? Ik ben niet oversekst!quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Iedereen wordt gedreven door primitieve lusten. Overlevingsdrang, voortplanting, etc. Het verschilt per persoon hoe hij of zij daar mee omgaat.
Kunnen ze langer doorgaan met de anime zonder échte filler arcs in te moeten lassen (en meer afleveringen == meer geld)quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoezo is bij Naruto eigenlijk de helft van de aflevering een samenvatting van de vorige?
Omdat mensen het toch wel kijken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoezo is bij Naruto eigenlijk de helft van de aflevering een samenvatting van de vorige?
quote:
Zo jammer is dat altijd als je een week wacht op een aflevering en dan krijg je dit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan zit ik te kijken en te denken van "dit heb ik een kwartier geleden toch al gezien?" En soms herhalen ze een stukje actie van tien secondes eerder, dan zie je hetzelfde gewoon drie keer.
Hallo zeg
Ja maar... kijk jij naruto dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
Zo jammer is dat altijd als je een week wacht op een aflevering en dan krijg je dit.
Lol, die was me ontgaan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:06 schreef Bakakame het volgende:
Ik lees nu het ingescande NRC artikel en ik zie dit staan:
"Als jij als meisje strips wilt lezen die op jou gericht zijn, dan moet je niet op de Nederlandse stripmarkt zijn - mits je van paarden houdt."
learn2wordsmeaning
Graag gedaan. niet ingescand maar geherupload zodat het ook te lezen is voor niet NRC.next-abonnees, semantiek ftw.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:09 schreef Bakakame het volgende:
Leuk artikel verder, bedankt voor 't inscannen!
Veel flashbacks heeft Naruto niet, behalve als je de anime fillers meerekent, maar alleen idioten met te veel tijd kijken die. Verder zijn gevechten die niets toevoegen aan het plot of de antiooglosmoraal, mits ze vermakelijk zijn, verre van tijdsverspilling. Het hele doel van het plot is uiteindelijk om ons te vermaken. Als een gevecht de kijker op zichzelf kan vermaken zonder nieuwe dingen in te brengen of de personages te ontwikkelen dan is dat alleen maar goed.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:31 schreef robin007bond het volgende:
Naruto is de grootste verslavende bagger die ik heb gezien. Gevechten die niets toevoegen aan het plot, fillers, duizenden flashbacks. Nooit, maar dan ook nooit meer durf ik mijn tijd daaraan weer te verspillen.
Dit is natuurlijk heel subjectief, maar gevechten die niets aan het plot toevoegen vind ik niet vermakelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Veel flashbacks heeft Naruto niet, behalve als je de anime fillers meerekent, maar alleen idioten met te veel tijd kijken die. Verder zijn gevechten die niets toevoegen aan het plot of de antiooglosmoraal, mits ze vermakelijk zijn, verre van tijdsverspilling. Het hele doel van het plot is uiteindelijk om ons te vermaken. Als een gevecht de kijker op zichzelf kan vermaken zonder nieuwe dingen in te brengen of de personages te ontwikkelen dan is dat alleen maar goed.
Niet meer. Ik lees wel de manga.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar... kijk jij naruto dan?.
Daughter you disappoint...
Ben je ook op zoek naar andere leuke anime?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:41 schreef ZodiaX het volgende:
Laatst Death Note gekeken.
Geweldige serie.
De fillersquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wa? Wat is het verschil tussen de Anime en de Manga van Naruto dan?
Mijn grootste ergenis aan Naruto (Nurutu) is de fanbase. De serie is wel redelijk en kan best vermakelijk zijn. Je hoeft er in ieder geval niet zoveel bij na te denken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:31 schreef robin007bond het volgende:
Naruto is de grootste verslavende bagger die ik heb gezien. Gevechten die niets toevoegen aan het plot, fillers, duizenden flashbacks. Nooit, maar dan ook nooit meer durf ik mijn tijd daaraan weer te verspillen.
Dat laatste is een feit en is misschien ook een goede verklaring voor de irritante fanbase.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:45 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Mijn grootste ergenis aan Naruto (Nurutu) is de fanbase. De serie is wel redelijk en kan best vermakelijk zijn. Je hoeft er in ieder geval niet zoveel bij na te denken.
Oké 4channelgangers, over welk plaatje heeft hij het? Is er iets mis met Chitanda's houding?quote:And whoever tries to post that image of [Hyouka's Chitanda] Eru’s posture on the comment thread will be the next test subject for the server's IP-ban abilities.
- Novajinx
Die zijn er altijd!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat laatste is een feit en is misschien ook een goede verklaring voor de irritante fanbase.
Wat is het medicijn? Ik wil er ook wel vanaf...quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:31 schreef robin007bond het volgende:
Goede anime was het medicijn. Ik keek Shippüden en vroeg me af na 23 episodes: "Waarom kijk ik dit nog?". Toen ben ik gestopt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat is het medicijn? Ik wil er ook wel vanaf...
Niet voor hem. Hij heeft best wel veel goede series gezien...quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goede anime was het medicijn. Ik keek Shippüden en vroeg me af na 23 episodes: "Waarom kijk ik dit nog?". Toen ben ik gestopt.
Het vergt veel moed, maar het loont uiteindelijk wel.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
OndertussenDie zag ik gisteren op teevee, Sacha Baron Cohen is een lachgod; als hij ook maar een klein beetje grappig kijkt, schiet ik al in de lach, het is een reflex. van een thuiswonende fopgangster naar een homofiele journalist naar een Kazachstaanse journalist naar een Noord-Afrikaanse dictator dat is pas een succesverhaal. .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Mja, ik vind persoonlijk dat je wel erg dramatisch doet. Goed, je kan het niet leuk vinden maar er zijn genoeg mensen die dat wel vinden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goede anime was het medicijn. Ik keek Shippüden en vroeg me af na 23 episodes: "Waarom kijk ik dit nog?". Toen ben ik gestopt.
Jouw smaak is goedgekeurd.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:41 schreef ZodiaX het volgende:
Laatst Death Note gekeken.
Geweldige serie.
Ik wil ook zien!quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:27 schreef Qunix het volgende:
Deze episode was iets minder, maar blijft leuk om te kijken
[ afbeelding ]
Dankzij deze anime ontdek ik ook veel (voor mij) nieuwe jazz.
Ja idd jammer (al moet ik Ano Natsu zelf nog zien)quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, alleen vind ik 't jammer dat ze nu de Ano Natsu-kant op gaan
Maar ik heb de originele Naruto wel afgekeken (m.u.v.) de fillers dan. Dus ik vind toch dat ik enige recht van spreken heb.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Mja, ik vind persoonlijk dat je wel erg dramatisch doet. Goed, je kan het niet leuk vinden maar er zijn genoeg mensen die dat wel vinden.
En het meest irritante aan Naruto is idd de fanbase, maar het feit dat er ondanks de fillers en de fanbase nog massa's mensen er naar kijken zegt mijns inziens wel iets.
Bovendien "gevechten die niets aan het plot toevoegen", wtf? Zoals? Ik heb geen zin in discussie maar als jij maar 23 afleveringen heb gezien dan kan je het je eigenlijk niet veroorloven om te serie te bekritiseren nu we bij aflevering 262 zijn.
Punt.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar ik heb de originele Naruto wel afgekeken (m.u.v.) de fillers dan. Dus ik vind toch dat ik enige recht van spreken heb.
Maar goed. Ik zal een voorbeeld geven:Fillers dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je beschrijft Nurutu (u us uun suxy luttur) zoals sociaal werkers die vroeger drugsverslaafd waren, hun verslaving beschrijven.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dus net zo iets als met voetbalhooligans?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
En het meest irritante aan Naruto is idd de fanbase, maar het feit dat er ondanks de fillers en de fanbase nog massa's mensen er naar kijken zegt mijns inziens wel iets.
Die snapte ik ook niet helemaal.quote:Bovendien "gevechten die niets aan het plot toevoegen", wtf?
Waarom niet? Zoveel is er toch niet veranderd?quote:als jij maar 23 afleveringen heb gezien dan kan je het je eigenlijk niet veroorloven om te serie te bekritiseren nu we bij aflevering 262 zijn.
Punt.
Whut??quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens "The Naruto Shippüden filler list" waren het geen fillers
Ik zet het even in spoilers, mochten er mensen zijn die nog willen beginnen (doen!quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja idd jammer (al moet ik Ano Natsu zelf nog zien)
Hoe zou jij willen dat het plot ging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe dan ook, ik vind het nog steeds 'n leuke anime, vooral ook door de fantastische animatie en de heerlijke muziek. Maar ondanks mijn kritiek erop blijf ik erbij dat óók het verhaal heel goed is, want uiteindelijk gaat het om Sentaro en Kaoru - niet om wie hun lover is -, zowel alleen, als samen.![]()
Er is een lijst waarin bijgehouden wordt welke afleveringen canon zijn en welke afleveringen filler.quote:
Dit zou nog wel eens nuttig kunnen worden. Of niet.twitter:5camp twitterde op donderdag 10-05-2012 om 19:09:12http://t.co/I9zK8rRV I NEED YOUR HELP! Retweet and stuff reageer retweet
Ik heb 'm ook gelezen, dacht hetzelfde!quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dit zou nog wel eens nuttig kunnen worden. Of niet.twitter:5camp twitterde op donderdag 10-05-2012 om 19:09:12http://t.co/I9zK8rRV I NEED YOUR HELP! Retweet and stuff reageer retweet
Ik ben bang dat dit niet veel vaker voorkomt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het is net alsof animeland geleerd heeft van haar fouten.
Geen idee, ben ook benieuwdquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Oké 4channelgangers, over welk plaatje heeft hij het? Is er iets mis met Chitanda's houding?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar ik heb de originele Naruto wel afgekeken (m.u.v.) de fillers dan. Dus ik vind toch dat ik enige recht van spreken heb.
Maar goed. Ik zal een voorbeeld geven:dat is laag. het doel van die twee, itachifoppert en kisamefoppert, was dan ook expliciet om tijd te winnen. en direct daarna werd het goed gemaakt met een van de betere gevechten uit de serie en misschien wel het enige gevecht waar sakura niet nutteloos was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Nu je 't zegt, inderdaad!quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:13 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem lijkt dit op Amsterdam
Moet je aan de TS vragen.quote:
Maar het hoeft gewoon niet zo lang te duren. Ik kan ook een serie maken van 100 afleveringen waar tijd wordt gerekt door bepaalde gebeurtenissen in het verhaal. Het was gewoon niet nodig om het uitrekken zo lang te laten duren, klaar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
dat is laag. het doel van die twee, itachifoppert en kisamefoppert, was dan ook expliciet om tijd te winnen. en direct daarna werd het goed gemaakt met een van de betere gevechten uit de serie en misschien wel het enige gevecht waar sakura niet nutteloos was.
Als ik niet naar de Narutopedia had hoeven gaan om mij te herinneren over welk gevecht je het had zou ik hier op doorgaan zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:23 schreef robin007bond het volgende:
Maar het hoeft gewoon niet zo lang te duren. Ik kan ook een serie maken van 100 afleveringen waar tijd wordt gerekt door bepaalde gebeurtenissen in het verhaal. Het was gewoon niet nodig om het uitrekken zo lang te laten duren, klaar.
Toen was ik het echt zat.
Wat deed Robin met z'n noedel?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Klipnap gaf ons een k-tt iets over kettingzaagdienstmeisjes ofzo.
*boze blikken*
Lithia kwam om de dag te redden
Robin verkankerde de tt als wraak voor een noedelincident.
Klipnap krijgt de schuld maar ontkent die
xoxoxox
RINDA RINDA RINDA!!! I ruv Rinda!quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:30 schreef Qunix het volgende:
(Nieuwe Naruto Shippuuden opening 11)
Dit lijkt enorm veel op een klassieker uit Japan:
uit de jaren '80!
Die tweede OP vond ik heel vervelend. Die eerste OP was wel leukquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:35 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Of course, dankzij Kaiji.
Beter dan Autotunetechnoscreamo opening:
Dat modelletje tram rijdt zeker weten in Amsterdam en dat gebouw daarachter ziet er uit als het CS. Iquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:13 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem lijkt dit op Amsterdam
KUYASHIIquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die tweede OP vond ik heel vervelend. Die eerste OP was wel leuk
Metal en autotune gecombineerd
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat modelletje tram rijdt zeker weten in Amsterdam en dat gebouw daarachter ziet er uit als het CS. I
Dat was inderdaad de enige keer dat ik Sakura nuttig heb gezien.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
dat is laag. het doel van die twee, itachifoppert en kisamefoppert, was dan ook expliciet om tijd te winnen. en direct daarna werd het goed gemaakt met een van de betere gevechten uit de serie en misschien wel het enige gevecht waar sakura niet nutteloos was.
Lovecraft is een Amerikaanse horrorschrijven uit de jaren '20, geestelijk vader van de Cthulhu-mythos en veel van zijn verhalen draaien hier om. Enkele thema's die in zijn werk vaak terugkomen zijn horror, geestelijke gezondheid, geheime genootschappen in dienst antieke wezens, gezonken steden en de Necronomicon.quote:
Nee. Shippuden is beter dan de originele Naruto en dan nog, het is minstens twee jaar geleden sinds dat moment is uitgezonden. Nog wel meer. Geen idee hoeveel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om deze serie af te kijken:quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die tweede OP vond ik heel vervelend. Die eerste OP was wel leuk
Metal en autotune gecombineerd
Alleen gaat de bocht de andere kant opquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bosjes, check
Bocht in rails, check
Tram, check
Klopt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Alleen gaat de bocht de andere kant op
Dat is ook niet in de buurt van CS.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Alleen gaat de bocht de andere kant op
Denk ik ook eerder...quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:25 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het gebouw op de achtergrond in Jormungand meer op 't Rijksmuseum leek
Een schrijver, zoals Cake al zei. Erg populair in Japan. Dat heeft totaal niets te maken met zijn (bijna) fysieke afschuw voor vrouwen en buitenlanders.quote:
In de 1ste aflevering werd het uitgelegd!Eigenlijk in alle aflevering is er altijd verwijzingen naar Lovecraft werken,wel goed opletten dus.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:35 schreef Klipnap het volgende:
Het is echt grappig om de Reference List te raadplegen terwijl je Nyaruko kijkt. Hoeveel verwijzingen kunnen ze ooit in een serie stoppen?
Wie is Lovecraft trouwens?
Maar waar zijn alle steigers dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:25 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het gebouw op de achtergrond in Jormungand meer op 't Rijksmuseum leek
Weggehaald!quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar waar zijn alle steigers dan?
Nederland en mentaliteit!quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom zou iemand die prachtige dingen nu weer weg willen halen!?
ik dacht dat het museum pas in 2013 klaar zou zijn.![]()
mijn solo hype, wat doe jequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dat wil ik ook wel weten. Het zou kunnen komen omdat het tweede seizoen leed aan vervolgitis.
Rust lekker uitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:52 schreef .Cake. het volgende:
Shit, ik heb helemaal geen tijd om de komende dag (vrijdag overdag, ik moet nog slapen) aan Apollon of Sankarea te gaan schrijven. En zondag ben ik jarig dus dan kan ik ook geen Fate/Zero doen.
Deze week is animees dus wat verlaat, voor de trouwe lezers onder jullie. En het kostte mij heel veel moeite om deze post relatief spellingsfoutvrij te houden. Dus wees dankbaar en slaap lekker. Ik zie jullie over een uur of 8 á 9 wel weerl
Ik geloof dat de dit een mix is van Damrak (lantarenpalen, beetje), Museumplein (gebouw op de achtergrond kan je zo vanaf Museumplein zien) en Vondelpark (halte) is aan de zijkant, of Wijtenbachstraat bij Muiderpoort (halte) in de buurt. De kleine slag naar links in de rails komt veel voor...quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat modelletje tram rijdt zeker weten in Amsterdam en dat gebouw daarachter ziet er uit als het CS. I
Aha,lekker mixen dus!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik geloof dat de dit een mix is van Damrak (lantarenpalen, beetje), Museumplein (gebouw op de achtergrond kan je zo vanaf Museumplein zien) en Vondelpark (halte) is aan de zijkant, of Wijtenbachstraat bij Muiderpoort (halte) in de buurt. De kleine slag naar links in de rails komt veel voor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Klipnap, special voor jouWaarom staat Oyajide van DoReMi er ooit in?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naruto en Naruto Shitpudden volgen allebei de manga. Allebei de series bevatten fillers. Fillers zijn stukjes in de anime die niet in de manga zitten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hé? Ik snap het echt niet meer, is Naruto Shipudden hetzelfde als Naruto? Is het één een anime en het andere de manga, maar met hetzelfde verhaal? Die fillers, dat zijn korte stukjes samenvatting o.i.d.?
Ik snap er niks meer van.
Fillers zijn stukken(en soms hele sagas) die niet in de manga zitten, bij de naruto anime zijn dat bijvoorbeeld de laatste helft van het 4de en het volledige 5de(laatste voor de shipuuden tijdskip) seizoen(vind die overigens erger dan het grootste deel van de fillers in shipuuden,afgezien van de fillers die er tussen pain en de ninja wars gedaan werden).quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hé? Ik snap het echt niet meer, is Naruto Shipudden hetzelfde als Naruto? Is het één een anime en het andere de manga, maar met hetzelfde verhaal? Die fillers, dat zijn korte stukjes samenvatting o.i.d.?
Ik snap er niks meer van.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Klipnap, special voor jou#34 MagnetonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol what?
En mensen die op Kururugi Suzaku hebben gestemd (#42) snappen heel Code Geass niet"We start to climb up... the long... long uphill climb"
- Tomoya
Precies.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:20 schreef Key. het volgende:
[..]
#34 Magneton
Lol what?
En mensen die op Kururugi Suzaku hebben gestemd (#42) snappen heel Code Geass niet
Seizoen 1 t/m de eerste 4 eps van seizoen 4 en de laatste ep van seizoen 5->shippuden, de films lopen sowieso niet echt in canon en worden in de manga en anime niet gerefereerd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ah, en de manga is dan dus het verhaal, maar dan getekend?
Tsja, ik heb gewoon alles van Naruto gedownload, films, OVA's en de series. De volgorde zal dan dus iets als Seizoen 1 -> film -> nog wat seizoenen en films -> shipuuden zijn?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies.
Ik blijf je username + UI trouwens geweldig vinden.
Gracias.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies.
Ik blijf je username + UI trouwens geweldig vinden.
Goed zo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Voordat Pirate Bay er bij ons uitgaat (UPC) heb ik nog snel even Fate/stay Night gedownload.
Ik volg Hyouka. Erg leuk!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:27 schreef Key. het volgende:
[..]
Gracias.
Ben weer een tijdje niet op het forum geweest en zo te zien heb ik flink wat delen gemist.
Nog een leuke anime die iedereen nu volgt nu Mirai Nikki is afgelopen?
Sankarea, Sakamichi no Apollon?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:27 schreef Key. het volgende:
[..]
Gracias.
Ben weer een tijdje niet op het forum geweest en zo te zien heb ik flink wat delen gemist.
Nog een leuke anime die iedereen nu volgt nu Mirai Nikki is afgelopen?
Ik zal maar eens kijken of Hyouka of Sankarea wat isquote:
Sakamichi no Apppppollllon is ook erg leuk (ik heb geen idee hoeveel pees en ellen erin moeten, dus dan maar zoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:35 schreef Key. het volgende:
[..]
Ik zal maar eens kijken of Hyouka of Sankarea wat is
Apollon.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:58 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Sakamichi no Apppppollllon is ook erg leuk (ik heb geen idee hoeveel pees en ellen erin moeten, dus dan maar zo)
kat.phquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Voordat Pirate Bay er bij ons uitgaat (UPC) heb ik nog snel even Fate/stay Night gedownload.
Meer jazz, minder liefdespentagon.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:08 schreef Bakakame het volgende:
Hee Klip, welke kant wil jij t verhaal van Sakamichi op zien gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |