abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:07:04 #1
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111335973

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!

Lente 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Het grote anime/manga Meet topic 25-02-11
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #17
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
.Cake.
Bakakame
Qunix
Xaryna
ArcticBlizzard
SleepSub
Denninho
Mschol
NeeEcht
Gaddle
Robin007bond
Sinterklaaskapoentje
Lithia
Klipnap
Samael
De_Ilias
RedBoyke
Blue_Panther_Ninja
AnimeFan
gniffie
Easymodo
DrNick
cablegunmaster
Charlea

Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

------------------------------------------------------------

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!

[ Bericht 0% gewijzigd door Klipnap op 10-05-2012 07:23:45 ]
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:07:19 #2
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_111335981
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:05 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik snapte die nooit :o
Ja maar de stelling hier klopt niet: in het origineel mag je ook niet door een huis heen en dan is het onmogelijk ;)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_111336148
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:07 schreef wdn het volgende:

[..]

Ja maar de stelling hier klopt niet: in het origineel mag je ook niet door een huis heen en dan is het onmogelijk ;)
Oh. Mijn wiskundedocent deed hem dan ook niet volgens de originele stelling. :P

Slechte TT overigens. ;(
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:16:23 #4
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111336345
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Oh. Mijn wiskundedocent deed hem dan ook niet volgens de originele stelling. :P

Slechte TT overigens. ;(
Nou zeg!
pi_111336424
quote:
8s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:16 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Nou zeg!
Een ONA van klei die 6 minuten duurt is geen TT waard :P

Er zit eigenlijk ook niet echt een verhaal achter.
pi_111336875
pfff.. wat gaan jullie hard
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:33:57 #7
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111337055
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:00 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Bookdepository.com heeft ze.

Zijn er eigenlijk goede manga-apps voor WP7?
Koel, bedankt!
Geen idee of er goede manga-apps zijn, moet ik dus nog even kijken. Er zijn er wel een aantal, sommige gratis sommige 99 cent, ff kijken.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:45:49 #8
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111337503
Deze lijkt mij wel oké, plus is gratis.
http://www.windowsphone.c(...)ee-a778-f3359016a8a9

Een andere goede kandidaat is deze:
http://www.appwp.com/erea(...)indows-phone-7-13925

Als het even kan wil ik er eentje waar ik niet voor hoef te betalen natuurlijk, maar aangezien ik geen ervaring heb met deze dingen, maakt dit veel verschil over het algemeen?

En wat zijn de belangrijke dingen waar ik op moet letten met manga op smartphone lezen? Welke features zijn handig en welke niet?
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_111338349
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:45 schreef .Cake. het volgende:
Deze lijkt mij wel oké, plus is gratis.
http://www.windowsphone.c(...)ee-a778-f3359016a8a9

Een andere goede kandidaat is deze:
http://www.appwp.com/erea(...)indows-phone-7-13925

Als het even kan wil ik er eentje waar ik niet voor hoef te betalen natuurlijk, maar aangezien ik geen ervaring heb met deze dingen, maakt dit veel verschil over het algemeen?

En wat zijn de belangrijke dingen waar ik op moet letten met manga op smartphone lezen? Welke features zijn handig en welke niet?
Tja. Lastig. Eentje waar je mee kan inzoomen is al genoeg. Die tweede ziet er een beetje verpaupert uit. Ik zou voor de eerste gaan :)
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:10:46 #10
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111338412
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:09 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Tja. Lastig. Eentje waar je mee kan inzoomen is al genoeg. Die tweede ziet er een beetje verpaupert uit. Ik zou voor de eerste gaan :)
Was ook mijn idee. Maar het kan nog erger met verpauperde apps. Ik zag er net één die gebruikte comic sans MS. |:(
ANIMEES.
- Scamp
pi_111338658
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:10 schreef .Cake. het volgende:
comic sans MS. |:(
Niets tegen Comic Sans MS hé! :{w
pi_111339118
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:10 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Was ook mijn idee. Maar het kan nog erger met verpauperde apps. Ik zag er net één die gebruikte comic sans MS. |:(
Ik kreeg een keer een functioneel ontwerp in Comic Sans MS.

Toen ik dat vertelde vond diegene het ziek dat ik de lettertypes kon herkennen. :P
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:35:50 #13
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111339381
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:57 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hoezo zouden ze het in kas houden? Dat levert niks op. Ze storten het op z'n minst op een bank, wat dus ook weer investeringen met zich meebrengt. Het levert geen inflatie op, in ieder geval. Want de investeringen moeten ergens in worden teruggevonden: het bedrijf breidt uit (meer werkgelegenheid, meer werknemers, investeringen in de economie en in andere bedrijven, meer geld voor aandeelhouders), de werkgever stopt het in zijn eigen zak (is eigenlijk niet erg, want dat geld wordt ook weer gespaard of besteed), werknemers krijgen meer betaald of de diensten of producten die het bedrijf levert worden goedkoper.
Op korte termijn over veel geld kunnen beschikken wekt oa vertrouwen op, maar ik kan me voorstellen dat het ook om andere redenen nuttig kan zijn, verkopen afdwingen bijvoorbeeld of om een serie rechtszaken te beginnen tegen Samsung.

Als de prijzen van goederen/diensten stijgen (en daardoor ook de lonen stijgen) dan is elke cent minder waard geworden. Dat is wat er meestal bedoeld wordt met inflatie, denk ik, ik snap die metafoor niet helemaal maar mijn economie docenten zeiden het allemaal --zelfs de hele verstrooide-- dus dan zal het wel zo zijn.

quote:
[..]

Nah ja, als de werkgever het geld voor zichzelf houdt is er zelfs geen probleem. Dat wordt ook weer gespendeerd en gaat terug de economie in, of wordt gespaard waarmee leningen van starters of andere bedrijven mee worden betaald.
Geen probleem voor de werkgever nee. Of een regering daarom belastingen zou verlagen (zij stoppen het tenslotte ook terug in de economie) is een tweede.
quote:
[..]

Hmm, de manga moet ik dan ook maar lezen. De anime vond ik zo leuk en mooi.
Ik vond de anime en manga alle beiden echt heel leuk, maar buiten het gedeelte dat ze gemeen hebben en een paar van de uitbundigere gebeurtenissen kan ik me er weinig van herinneren. :$
quote:
Ik ben blij dat de boeken in het Engels zijn vertaald. Dat zie je niet vaak met Japanse novels.
Japanse pulp-fictie (weggooiromans) zal niet snel de aandacht trekken van vertalers en uitgevers, denk ik. Er zijn al wel een groot aantal literaire boeken vertaald.

Ken je Baka-tsuki trouwens al? Aardig wat light novels series, vertaald door fans, te vinden daar.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_111339545
quote:
9s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:17 schreef Qunix het volgende:

[..]

precies.

/care wat voor letter type
pi_111339974
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:35 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Op korte termijn over veel geld kunnen beschikken wekt oa vertrouwen op, maar ik kan me voorstellen dat het ook om andere redenen nuttig kan zijn, verkopen afdwingen bijvoorbeeld of om een serie rechtszaken te beginnen tegen Samsung.

Als de prijzen van goederen/diensten stijgen (en daardoor ook de lonen stijgen) dan is elke cent minder waard geworden. Dat is wat er meestal bedoeld wordt met inflatie, denk ik, ik snap die metafoor niet helemaal maar mijn economie docenten zeiden het allemaal --zelfs de hele verstrooide-- dus dan zal het wel zo zijn.
Inflatie noem ik een stijging van de geldhoeveelheid, niet de stijging van het prijspeil. Ik hanteer daarmee de definitie van de Oostenrijkse School:

http://nl.wikipedia.org/w(...)_Oostenrijkse_School
quote:
Japanse pulp-fictie (weggooiromans) zal niet snel de aandacht trekken van vertalers en uitgevers, denk ik. Er zijn al wel een groot aantal literaire boeken vertaald.

Ken je Baka-tsuki trouwens al? Aardig wat light novels series, vertaald door fans, te vinden daar.
Ken ik al heel lang, maar bedankt voor de tip. Ik heb op mijn mobiel een BakaReader-app die alle novels van Baka-tsuki haalt :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2012 16:54:41 ]
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:55:20 #16
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111340249
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:49 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Inflatie noem ik een stijging van de geldhoeveelheid, niet de stijging van het prijspeil. Ik hanteer daarmee de definitie van de Oostenrijkse School:

http://nl.wikipedia.org/w(...)_Oostenrijkse_School

[..]

Ken ik al heel lang, maar bedankt voor de tip. Ik heb op mijn mobiel op een BakaReader-app die alle novels van Baka-tsuki haalt :P
interessant. Eens naar kijken, later vandaag.
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:09:23 #17
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111340870
Wat ook interessant is zijn de recensies op Animees!

En kijk nou, toevallig toevallig is er nét een nieuwe uit! Jormungand deel 5.

Tjongejonge, wat een industriële site zeg, goed beziiiiig!
ANIMEES.
- Scamp
pi_111340896
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:55 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

interessant. Eens naar kijken, later vandaag.
Cool. Mijn ogen werden echt geopend door 'Economy in One Lesson' van Henry Hazlitt. Je hebt ook geen voorkennis nodig van economie om het boek te snappen. Er worden ook allemaal drogredeneringen bestreden die veelal door politici gebruikt worden. Hij is ook gratis in .pdf en .epub te downloaden, omdat de auteursrechten op het boek zijn verlopen. Op Youtube staan filmpjes van Milton Friedman die alles ook heel schappelijk uitlegt.

www.hacer.org/pdf/Hazlitt00.pdf

Overigens, .Cake. Windows Phone 7 is niet zo lang uit, dus voordat er meer manga-apps komen kan dat nog even duren.
pi_111340942
quote:
99s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:09 schreef .Cake. het volgende:
Wat ook interessant is zijn de recensies op Animees!

En kijk nou, toevallig toevallig is er nét een nieuwe uit! Jormungand deel 5.

Tjongejonge, wat een industriële site zeg, goed beziiiiig!
spam user, die ga ik aangeven *O*
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:57:10 #20
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111347913
Lovely Complex wordt steeds leuker.

SPOILER: tm episode 14
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:08:17 #21
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_111348503
Accel world... Het noemen van een voornaam kan tegenwoordig een cliffhanger zijn? lol
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:08:48 #22
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_111348525
quote:
9s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:17 schreef Qunix het volgende:

[..]

SANS SERIF RULES
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:12:33 #23
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111348740
Wat een slechte TT. Is er een manier om iets te "unwatchen"?
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:15:34 #24
246140 Klipnap
Petrowh <3
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:15:35 #25
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111348936
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:12 schreef Easymodo het volgende:
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:16:21 #26
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111348991
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:15 schreef Klipnap het volgende:
Stelletje hatersrealisten hier ;(
Fixed.
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:17:17 #27
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111349047
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:12 schreef Easymodo het volgende:
Onderaan elke pagina van elk topic dat je volgt staat een stop volgen knop. Zolang je maar terugkomt als we dit topic volgespuid hebben wil ik je wel verlof geven.
pi_111349086
Grr... Transmission op mijn Nas wilt niet meer opstarten ;(
pi_111349113
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:16 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Fixed.
^O^
Eigenlijk schaam ik me er voor dat ik hem in mijn MAL heb gezet. Straks denken nog: "Aaah, hahaha! Hij faked zijn powerlevel. Kijk al die anime die maar 6 minuten duren! DIT IS NIET EENS EEN ANIME, WAT EEN NOOB! HAHAHAHAHAHAHA".
pi_111349154
quote:
8s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:17 schreef Qunix het volgende:
Grr... Transmission op mijn Nas wilt niet meer opstarten ;(
Een linux NAS? Heb je niet per ongeluk GTK libjes lopen verwijderen o.i.d. :P?

Of een andere dependency?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2012 20:19:36 ]
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:19:19 #31
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111349178
quote:
12s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:17 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Onderaan elke pagina van elk topic dat je volgt staat een stop volgen knop. Zolang je maar terugkomt als we dit topic volgespuid hebben wil ik je wel verlof geven.
Ik bedoelde die video. Hij staat niet eens op mijn MAL.
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:20:04 #32
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111349231
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Ik bedoelde die video. Hij staat niet eens op mijn MAL.
Oh! hihi.
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:22:03 #33
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_111349338
Hoi, ik moet van mijn vriendin Nana en FullMetal Alchemist Brotherhood en straks Deathnote meekijken.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:24:12 #34
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111349461
quote:
11s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:22 schreef The_Dean het volgende:
Hoi, ik moet van mijn vriendin Nana en FullMetal Alchemist Brotherhood en straks Deathnote meekijken.
Ben jij een man? Je gaat toch ook niet zomaar GTST met je vriendin meekijken? Of erger nog Shownews!?
Ze heeft wel goede smaak... of igg een paar mooie series uitgekozen, plezier ermee. :P
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:26:38 #35
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_111349571
Nee, dat kijkt ze ook nooit :D

Maar vind het stiekem zelf wel leuk hoor :D
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:27:59 #36
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_111349640
quote:
zeg tegen Lithia dat Death note een ruk serie is :P kan je beter Last Exile kijken

FMA heeft wel mijn seal of approval!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:29:17 #37
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111349714
quote:
Lucky!

Ik wou dat ik dat van mijn vriendin moest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:29:46 #38
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_111349743
Tegen mijn vriendin zeggen dat haar favo serie kut is?
Ok :D
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:30:15 #39
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_111349763
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:29 schreef The_Dean het volgende:
zeg maar dat ik het zei :6
serie begint leuk maar wordt heel snel matig
pi_111349813
quote:
^O^
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:31:33 #41
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111349821
Death Note is gewoon een entry anime en is overall eigenlijk een aardige serie. Alleen jammer van 'dat moment'.
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:31:33 #42
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111349822
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:29 schreef The_Dean het volgende:
Lithia is jouw vriendin.
One of us! One of us! One of us! :D
pi_111349867
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:31 schreef Easymodo het volgende:
Death Note is gewoon een entry anime en is overall eigenlijk een aardige serie. Alleen jammer van 'dat moment'.
Dit.
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:33:13 #44
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111349902
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:31 schreef Easymodo het volgende:
Jawel hoor het is gewoon een shonen vooral bedoeld voor dertien tot vijftienjarigen. Mensen proberen het als ingewikkeld te verkopen, dat is het niet, zal het niet worden ook.
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:34:03 #45
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111349940
Als jullie allemaal zo'n hekel hebben aan de TT vragen jullie maar of Lithia hem wil wijzigen ;(
pi_111349956
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:33 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Jawel hoor het is gewoon een shonen vooral bedoeld voor dertien tot vijftienjarigen. Mensen proberen het als ingewikkeld te verkopen maar dat is het niet.
Dat klopt. Dat maakt het best sneu. Een vriend van me ook "Ja, eigenlijk ben ik kkintelligent XD ik snapte death note zelfs in een keer". :')!

Maar ik erger me er ook aan als mensen Steins;Gate proberen weg te zetten als intelligent. Sowieso pseudo-"intellectuele" anime waarbij mensen denken dat het DEEP is. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2012 20:35:01 ]
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:35:03 #47
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111350004
Steins;Gate is otakufanservice van het beste soort.
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:35:10 #48
333374 Lithia
Too serious
pi_111350015
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:24 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ze heeft wel goede smaak... of igg een paar mooie series uitgekozen, plezier ermee. :P
:9 dank
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:35:33 #49
333374 Lithia
Too serious
pi_111350037
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:27 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

zeg tegen Lithia dat Death note een ruk serie is :P
Jouw smaak is om te huilen.
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:35:40 #50
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111350042
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:34 schreef Klipnap het volgende:
Als jullie allemaal zo'n hekel hebben aan de TT vragen jullie maar of Lithia hem wil wijzigen ;(
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:35 schreef Lithia het volgende:

[..]

:9 dank
tatarata!
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:37:42 #51
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111350144
Steins;Gate is maddo scientist, TUTURUU, Dr Pepper XDXD

Hele goede anime, maar zeker niet top 10. (MAL)
pi_111350179
Ik heb eigenlijk wel zin in een TT in Telegraaf-stijl.

JONGEREN ONTSPOREN DOOR ANIME

GEWELDSDELICTEN IN AMSTERDAM MET 150% TOEGENOMEN. 90% VAN DE DADERS KEEK ANIME
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:38:15 #53
333374 Lithia
Too serious
pi_111350182
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:35 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

[..]

tatarata!
Waarin moet ik m veranderen?
pi_111350221
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:37 schreef Easymodo het volgende:

Die ratings in MAL zijn sowieso scheef, maar dat komt omdat ik geen halve cijfers kan geven.
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:40:12 #55
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111350299
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:38 schreef robin007bond het volgende:

JONGEREN ONTSPOREN DOOR K-ON

GEWELDSDELICTEN IN AMSTERDAM MET 150% TOEGENOMEN. 90% VAN DE DADERS KEEK K-ON
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:40:22 #56
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111350309
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:37 schreef Easymodo het volgende:
Dat zei ik, otakufanservice.
quote:
Wat diskwalificeert Steins;Gate om daar bij te horen?
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:41:57 #57
333374 Lithia
Too serious
pi_111350387
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:38 schreef robin007bond het volgende:

JONGEREN ONTSPOREN DOOR ANIME

GEWELDSDELICTEN IN AMSTERDAM MET 150% TOEGENOMEN. 90% VAN DE DADERS KEEK ANIME
Beetje lang.
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:41:58 #58
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111350389
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:38 schreef Lithia het volgende:

[..]

Waarin moet ik m veranderen?
Dat vraag je aan de persoon met de meeste k-TT op zijn naam, gewoon dat je het even weet. Ik vind de suggestie van Robin wel leuk.
pi_111350395
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:40 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

[..]

Oké, misschien op de 9e plaats, maar derde is wel heel erg. Zelfs boven Clannad ~After Story~ :{
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:43:01 #60
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_111350438
quote:
16s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:35 schreef Lithia het volgende:

[..]

Jouw smaak is om te huilen.
bring it on! ik kan je hebben 8-)
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:43:20 #61
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111350452
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:42 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Oké, misschien op de 9e plaats, maar derde is wel heel erg. Zelfs boven Clannad ~After Story~ :{
Ik ben gewoon nieuwsgierig... Steins;Gate had zeker zijn problemen. Dat eind bijvoorbeeld.
pi_111350467
quote:
11s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:41 schreef Lithia het volgende:

[..]

Beetje lang.
Slachtoffers van hentai explosief gestegen.
pi_111350498
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:43 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik ben gewoon nieuwsgierig... Steins;Gate had zeker zijn problemen. Dat eind bijvoorbeeld.
Mwah, dat eind was inderdaad ook niet super. Maar zeker als je ziet dat er andere series lager staan geranked die veel beter zijn, dan vind ik dat wel zonde.
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:44:32 #64
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111350521
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:42 schreef robin007bond het volgende:

[..]

:o dan moet hij natuurlijk wel heel goed zijn, wil hij beter zijn dan AS :o
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:45:18 #65
333374 Lithia
Too serious
pi_111350552
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Slachtoffers van hentai explosief gestegen.
Kan nog 36 tekens, dit is 44. ;(
pi_111350583
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:44 schreef Klipnap het volgende:

[..]

:o dan moet hij natuurlijk wel heel goed zijn, wil hij beter zijn dan AS :o
Je praat hier tegen een Clannad fanboy. Niet voor niets dat ik op mijn eerste conventie door mijn vrienden werd gekoppeld aan een Nagisa. Tevergeefs helaas. ;(
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:45:56 #67
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_111350602
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:43 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

ik vond het nog wel grappig, Rahxephon had een bedroevend einde

of NGE dat weiger ik zelfs als serie te erkennen :r
pi_111350608
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:45 schreef Lithia het volgende:

[..]

Kan nog 36 tekens, dit is 44. ;(
Hentai slachtoffers claimen schade.
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:46:33 #69
333374 Lithia
Too serious
pi_111350643
Woei
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:47:08 #70
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111350677
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je praat hier tegen een Clannad fanboy. Niet voor niets dat ik op mijn eerste conventie door mijn vrienden werd gekoppeld aan een Nagisa. Tevergeefs helaas. ;(
Vertel vertel :o
pi_111350695
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:45 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

ik vond het nog wel grappig, Rahxephon had een bedroevend einde

of NGE dat weiger ik zelfs als serie te erkennen :r
HAHJAHAHAWHgfwhiBGAEROGAEBG

HAHAHAHAQHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHA

3/10. 2deep4u?

woensdag 9 mei 2012 @ 20:47:30 #72
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111350699
Ik las de TT als perverse slachtoffers claimen schade... Doe daarmee wat je wilt.
pi_111350713
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:47 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Vertel vertel :o
Heb ik dat jou nooit verteld? :P
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:48:28 #74
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_111350756
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:47 schreef robin007bond het volgende:

[..]

HAHJAHAHAWHgfwhiBGAEROGAEBG

HAHAHAHAQHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHA

3/10. 2deep4u?

[ afbeelding ]
je neemt een mecha serie en dan op het einde besluit je, " hey weet je wat een goed einde is, als we het ontstaan van de mensheid en zo gaan proberen te verklaren "

Nee, gewoon nee :')
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:48:36 #75
246140 Klipnap
Petrowh <3
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:48:44 #76
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111350763
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ze was toch lelijk. :'(
waarom onthou ik dit soort dingen? :')
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:49:16 #77
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111350794
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:40 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

[..]

De anime kwam naar mijn idee heel laat op gang. Verder waren de characters heel leuk en aardig, maar kregen we van de main characters minder te weten. Ze konden misschien het verhaal van de jonge Kyouma en Mayuri iets uitbreiden.
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:50:35 #78
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111350863
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:49 schreef Easymodo het volgende:

[..]

De anime kwam naar mijn idee heel laat op gang. Verder waren de characters heel leuk en aardig, maar kregen we van de main characters minder te weten. Ze konden misschien het verhaal van de jonge Kyouma en Mayuri iets uitbreiden.

2deep4u, you just don't get it
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:52:13 #79
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111350947
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:50 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ahaha~

I don't think so Tim, Nina
pi_111350949
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Kan me niet herinneren eerlijk gezegd :P
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ze was toch lelijk. :'(
waarom onthou ik dit soort dingen? :')
Ze was niet super lelijk. Eigenlijk gewoon een normaal meisje, maar door de cosplay kon ik dat niet goed beoordelen.

Ik liep dus rond op Tsunacon en een vriend sleepte me in eens mee: "Robin! WE HEBBEN WAT VOOR JE GEVONDEN!". Ik zie daar in eens een groepje Clannad meisjes gecosplayed met een Nagisa.

Ik weet niet meer precies wat ik zei, maar ik zei iets in de trant van: "Oh, ik wilde zo graag een Nagisa ontmoeten". En dat meisje een beetje lacherig en hihi. Daarna vond ik het zo super gênant dat ik niets meer heb gezegd. :@

Ik weet trouwens niet zeker meer of ik haar gehugged heb. Dat is namelijk vrij normaal op die conventies.

Godsamme, eigenlijk had ik gewoon iets moeten zeggen. Ze was eigenlijk best normaal volgens mij. Vorige keer overdreef ik wel een beetje :')

Maar goed. Het was gewoon zo beschamend om door je vrienden meegesleurd te worden voor een Nagisa. Oh, man!

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2012 20:54:37 ]
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:52:35 #81
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111350983
Ik word helemaal ziek van Chiyo's "DESU NEEEE?!?" in Azumanga Daioh. Dat me dat nu pas opvalt...
pi_111351207
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

je neemt een mecha serie en dan op het einde besluit je, " hey weet je wat een goed einde is, als we het ontstaan van de mensheid en zo gaan proberen te verklaren "

Nee, gewoon nee :')
In een spoiler zetten. Er zijn mensen die EVA niet hebben gezien.

Heb je wel End of Evangelion gezien? Het einde zat juist subliem in elkaar.
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:56:32 #83
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_111351227
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:50 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
labjassen O+
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:56:50 #84
333374 Lithia
Too serious
pi_111351241
Iemand die The Tatami Galaxy/Yojouhan Shinwa Taikei gezien heeft?
Ik heb een paar afleveringen gezien en ik trek het niet meer.
De verhaallijn is interessant, maar hun manier van praten (super snel) vind ik erg irritant, ik zie weinig vooruitgang, de animatiestijl is ook even wennen. Vind het zo maar niets. Alleen zie ik wel genoeg positieve reacties van anderen. Wat denken jullie?
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:59:21 #85
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111351382
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:56 schreef Lithia het volgende:
De verhaallijn is interessant, maar hun manier van praten (super snel) vind ik erg irritant, ik zie weinig vooruitgang, de animatiestijl is ook even wennen. Vind het zo maar niets. Alleen zie ik wel genoeg positieve reacties van anderen. Wat denken jullie?
Even wennen, maar ik vond hem wel de moeite waard. Als de eerste afleveringen je niet zo bevielen, zou ik hem niet verder kijken. Alle afleveringen hebben ongeveer dezelfde opbouw, maar hebben een hele andere setting.
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:08:17 #86
333374 Lithia
Too serious
pi_111351847
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:59 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Even wennen, maar ik vond hem wel de moeite waard. Als de eerste afleveringen je niet zo bevielen, zou ik hem niet verder kijken. Alle afleveringen hebben ongeveer dezelfde opbouw, maar hebben een hele andere setting.
Hm, dankje. :D Denk dat ik m inderdaad even oversla. Misschien kijk ik het ooit weer eens verder.
pi_111351865
Nu denken alle buitenstaanders dat Klipnap de TT heeft verzonnen. Hihi.
pi_111353022
Wat heeft Klipnap nu weer gedaan? Een hentai fan?
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:27:32 #89
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111353182
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:08 schreef robin007bond het volgende:
Nu denken alle buitenstaanders dat Klipnap de TT heeft verzonnen. Hihi.
Buitenstaanders? :'(
We zijn gewoon een enge sekte.
pi_111353255
Marsepein _O_
pi_111353309
quote:
17s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:28 schreef Qunix het volgende:
Marsepein _O_
Ik lust geen marsepein.

Voor de rest lust ik geen: krenten, rozijnen en bruinbrood.
pi_111353324
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:27 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Buitenstaanders? :'(
We zijn gewoon een enge sekte.
Wat was het ritueel ook al weer?
pi_111353373
Damn, de Bleach manga deze dagen is gewoon een stuk beter. _O_
pi_111353397
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:29 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik lust geen marsepein.

Voor de rest lust ik geen: krenten, rozijnen en bruinbrood.
Ik moet geen tomaten, vis, zuurkool, gesmolten kaas (niet gesmolten vind ik het heerlijk) en té exotische dingen.
pi_111353419
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:30 schreef Skillstorm het volgende:
Het gaat stoppen binnen een paar delen.
pi_111353453
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:31 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ik moet geen tomaten, vis, zuurkool, gesmolten kaas (niet gesmolten vind ik het heerlijk) en té exotische dingen.
Tomaten lust ik ook niet :D
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:30 schreef Skillstorm het volgende:
Hmmm.. De anime heb ik gedropped.
pi_111353486
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:31 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Tomaten lust ik ook niet :D
En zuurkool?
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:33:26 #98
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111353527
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:49 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Ik vond het doorluchtige begin leuker. Steins;Gate nam zichzelf minder serieus toen en Hyououin Kyouma, het beste aan de serie, was aanweziger.
SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door Repelsteeltju op 09-05-2012 21:39:32 ]
pi_111353538
quote:
11s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:32 schreef Qunix het volgende:

[..]

En zuurkool?
Best lekker zelfs. :)
pi_111353697
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:33 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Best lekker zelfs. :)
:o

Rodekool, hutspot, boerenkool, spruiten en andere vind ik lekker, maar zuurkool is de enige kool wat ik niet lekker vind. Asperges en échte Surinaamse rottie (gemaakt door een echte Surinaamse) _O_ :9
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:38:21 #101
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111353776
Spruiten zijn de stereotypische nachtmerrie van elk kind (true story ik heb het van de tv). Ik heb ze altijd met smaak gegeten.
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:39:23 #102
246140 Klipnap
Petrowh <3
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:40:55 #103
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111353916
We zijn een sekte. Oké. Wij zijn een sektarische sekte... Zijn er eigenlijk series of personages die onze cult aanbid?
pi_111353968
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Spruiten zijn de stereotypische nachtmerrie van elk kind (true story ik heb het van de tv). Ik heb ze altijd met smaak gegeten.
Ik ook. Vooral met kaassaus. O+
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:48:24 #105
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111354383
quote:
99s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
We zijn een sekte. Oké. Wij zijn een sektarische sekte... Zijn er eigenlijk series of personages die onze cult aanbid?
Beiden.
pi_111354454
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Beiden.
[ afbeelding ]
Hotlink.
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:50:44 #107
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111354540
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:08 schreef wdn het volgende:
Accel world... Het noemen van een voornaam kan tegenwoordig een cliffhanger zijn? lol
Prinses Sneeuwzwartje (kuroyuki-hime) is leuker. Ik hoop dat ze haar ongetwijfeld minder exorbitante naam niet met ons delen.
Ik kijk Accel World eigenlijk alleen nog maar omdat het zo lachwekkend slecht is.

Al vind ik het concept van een hele goede speler met een --vooralsnog-- relatief zwakke avatar in een vecht-MMORPG wel interessant. Het weegt alleen niet op tegen de ongemakkelijke en lachwekkende hentai clichés die Accel World bewust of onbewust op ons afschiet. Dat is wat is wat de serie voor mij maakt.
Elke keer als Knorretje een meisje 'kabelt' (wink, wink, nudge, nudge) moet ik een beetje lachen,

En Eureka 7 Astral Ocean word de tweede anime die ik loslaat dit seizoen. Hij duurt mij gewoon te lang. Zelfs de belofte dat we Eureka of misschien Renton (plox wees geen mietje) of iemand anders uit de eerste serie nog gaan zien is niet genoeg om ons bij mekaar te houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Repelsteeltju op 09-05-2012 21:56:57 ]
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:52:04 #108
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111354622
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dat schijnt te komen omdat kleine kinderen spruiten niet goed kunnen verteren.
[
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Beiden.
[ afbeelding ]
LASKDFJALSKFDJASDF
Lees de guide in de OP dan, fool!
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:56 schreef Lithia het volgende:
Ik heb m op de HDD staan, als ik er ooit aan toekom vertel ik je wel wat ik er van vindt.
ANIMEES.
- Scamp
pi_111354747
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:41 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik ook. Vooral met kaassaus. O+
deze man jongen ^O^
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:55:43 #110
333374 Lithia
Too serious
pi_111354858
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:52 schreef .Cake. het volgende:

[..]

[

[..]

LASKDFJALSKFDJASDF

[..]

Ik heb m op de HDD staan, als ik er ooit aan toekom vertel ik je wel wat ik er van vindt.
alright
pi_111354887
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:53 schreef mschol het volgende:

[..]

deze man jongen ^O^
Ik haat het altijd als meisjes me 'jongetje' noemen :(

Tip aan meisjes voor als ze dit lezen: Noem een jongen nooit zo. Ongeacht zijn lengte ;(

Ik heb zelfs mijn doujins allemaal in rar bestanden gestopt om ruimte te besparen, vervolgens nog alle Engelse audio uit dvd-rips gehaald.
pi_111354935
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:56 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Tip aan meisjes voor als ze dit lezen: Noem een jongen nooit zo. Ongeacht zijn lengte ;(

[ afbeelding ]

Ik heb zelfs mijn doujins allemaal in rar bestanden gestopt om ruimte te besparen, vervolgens nog alle Engelse audio uit dvd-rips gehaald.
1TB pas :')
pi_111355149
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:56 schreef mschol het volgende:

[..]

1TB pas :')
Ik heb nog veel oude harde schijven en nog een externe harde schijf.

Alleen is de externe harde schijf meer een backup-schijf.
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:06:35 #114
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111355512
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:52 schreef .Cake. het volgende:

[..]

[

[..]

LASKDFJALSKFDJASDF

[..]

Ok in het vervolg zal ik het doen :{
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:10:20 #115
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111355738
Waarom zouden we Deus ex Machina, de CGI monstruositeit, aanbidden?

Dan aanbid ik nog liever Ryuk of Haruhi of zelfs nonanime goden zoals Chuck Norris en Mr. T
pi_111355755
Trouwens. Voor in de OP:

quote:
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen, het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer eerst deze eerst te downloaden.
In deze tekst staan eigenlijk veel te veel komma's. Dit is eigenlijk beter:

quote:
Ik kan de fansubs niet afspelen. Wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Probeer eerst deze eerst te downloaden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2012 22:11:20 ]
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:11:39 #117
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111355812
Jij komma hater jij!
Stop met die kleine verbeteringen, dat maakt het minder verleidelijk voor mij om de hele OP er uit te slopen en opnieuw te maken.
pi_111355920
quote:
8s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jij komma hater jij!
Stop met die kleine verbeteringen dat maakt het minder verleidelijk voor mij om de hele OP er uit te slopen en opnieuw te maken.
Dat is een soort middelvinger naar onze voorvaderen. Zij hebben deze OP met veel moeite voor het nageslacht gemaakt.
pi_111355958
quote:
8s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jij komma hater jij!
Stop met die kleine verbeteringen, dat maakt het minder verleidelijk voor mij om de hele OP er uit te slopen en opnieuw te maken.
idee voor nieuwe OP

SPOILER
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:16:17 #120
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111356090
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:13 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat is een soort middelvinger naar onze voorvaderen. Zij hebben deze OP met veel moeite voor het nageslacht gemaakt.
Onze voorvaderen hebben de OP minstens 3 keer herschreven. Dat wij die trotse traditie niet voortzetten is onze schande. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:13 schreef mschol het volgende:

[..]

idee voor nieuwe OP

SPOILER

dat is veel minder leuk.
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:18:54 #121
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111356243
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:10 schreef robin007bond het volgende:
Trouwens. Voor in de OP:

[..]

In deze tekst staan eigenlijk veel te veel komma's. Dit is eigenlijk beter:

[..]

Zeg dan gewoon dat je bijzinnen haat.

"Hallo. Mijn naam is Robin. En ik haat bijzinnen."

;)
ANIMEES.
- Scamp
pi_111356296
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:18 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Zeg dan gewoon dat je bijzinnen haat.

"Hallo. Mijn naam is Robin. En ik haat bijzinnen."

;)
Nah, dit waren niet echt bijzinnen. De voorbeelden van bijzinnen hier vind ik veel treffender:

http://taaladvies.net/taal/advies/popup.php?id=21
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:28:13 #123
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111356800
Wel komma's door punten vervangen maar deze stijlfout wel laten staan.
quote:
Probeer eerst deze eerst te downloaden
pi_111356854
quote:
9s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wel komma's door punten vervangen maar deze stijlfout wel laten staan.

[..]

Oh, daar las ik overheen. :@
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:32:52 #125
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111357075
dat is Murhpy's law voor je.
pi_111358662
quote:
Pff. Ik heb zo'n vreselijke hekel aan natuurrampen. ;(

Een muzikaal hoogstandje om mezelf op te vrolijken:

pi_111358770
Er was zelfs vanochtend nog een Tornado in Aichi
http://translate.google.c(...)2050912460019-n1.htm
pi_111358823
quote:
11s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:04 schreef Qunix het volgende:
Er was zelfs vanochtend nog een Tornado in Aichi
http://translate.google.c(...)2050912460019-n1.htm
Gewoon puur uit nieuwsgierigheid hoor:

Waarom hou je dat allemaal zo bij? Volg je het Japanse nieuws?
  woensdag 9 mei 2012 @ 23:09:27 #130
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111358977
Ik vind de connotaties van het woord 'natuurramp' niet zo leuk. Er waren al aardbevingen en vulkaanuitbarstingen en tornado's en tsunami's voordat onze voorouders de zee voor het land verruilden.
pi_111359619
Wazige topic titel. _O-

*hoi
  woensdag 9 mei 2012 @ 23:39:41 #132
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111360239
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vind de connotaties van het woord 'natuurramp' niet zo leuk. Er waren al aardbevingen en vulkaanuitbarstingen en tornado's en tsunami's voordat onze voorouders de zee voor het land verruilden.
Volgens Another zijn het calamiteiten.

Hier een klein muziekje om mij op te vrolijken.
Hele dag al!
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 9 mei 2012 @ 23:56:38 #133
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111360952
Dat engrish door een stemvervormer heeft wel wat.
De hele dag duurt niet zo lang meer
  donderdag 10 mei 2012 @ 00:22:30 #134
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111362026
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dat engrish door een stemvervormer heeft wel wat.
De hele dag duurt niet zo lang meer
Nu duurt 'ie juist weer vet lang! :D

Xam'd is leuk, mooie tekenstijl en leuke setting, verhaal begint nu ook op gang te komen en stukje bij beetje krijg je wat informatie over WAT DE FUCK er nu precies aan de hand is. ^O^
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 10 mei 2012 @ 00:27:52 #135
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111362210
Hmmm, meloen als nachtelijke snack! :9~
ANIMEES.
- Scamp
pi_111362989
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2012 00:27 schreef .Cake. het volgende:
Nippon MILF meloen? :+
pi_111362994
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2012 00:27 schreef .Cake. het volgende:
wel watermeloen dan he :9
pi_111363089
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 00:53 schreef mschol het volgende:

[..]

wel watermeloen dan he :9
Die hebben ze zat in Japan.
pi_111363142
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 00:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Die hebben ze zat in Japan.
zelfs in vormpjes:
  donderdag 10 mei 2012 @ 01:10:05 #140
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_111363430
Kan iemand ook nog iets geweldloos aanraden met meisjes erin?
  donderdag 10 mei 2012 @ 01:13:20 #141
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111363520
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 01:10 schreef AdoraBelle het volgende:
Kan iemand ook nog iets geweldloos aanraden met meisjes erin?
Kan je iets specifieker zijn? Anders: K-ON!
ANIMEES.
- Scamp
pi_111363580
quote:
Wel tof!! :9
  donderdag 10 mei 2012 @ 01:16:00 #143
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_111363604
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 01:13 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Kan je iets specifieker zijn? Anders: K-ON!
Euh... ordinary life... geen scifi / magische dingen / vechten
pi_111363784
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 01:16 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Euh... ordinary life... geen scifi / magische dingen / vechten
je zoekt dus iets in genre Slice of life? met meisjes?
mag ik dan Hanasaku Iroha aanraden? :P
anders Strawberry panic (al is dat niet echt slice of life)

[ Bericht 2% gewijzigd door mschol op 10-05-2012 01:41:59 ]
  donderdag 10 mei 2012 @ 01:40:46 #145
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111364150
Idd Hanasaku Iroha, Ano Natsu de Matteru, K-ON!, Shinryaku! Ika musume!

Die series zijn voornamelijk meisjes, hier en daar een jongen. K-ON! en Hanasaku Iroha zijn slice-of-life, Shinryaku! Ika musume is komedie en Ano Natsu de Matteru is romcom en drama.
ANIMEES.
- Scamp
pi_111364185
ik heb de 200 gekeken series aangetikt (volgens MAL) *O*
en er staan er +200 op de nog te kijken lijst.. -O-
pi_111364491
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 01:43 schreef mschol het volgende:
Party *O*
pi_111364542
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 01:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Party *O*
tis wel een erg twijfelachtige *O* hoor :P
pi_111364706
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 02:01 schreef mschol het volgende:

[..]

tis wel een erg twijfelachtige *O* hoor :P
Maak niet uit! :*
  donderdag 10 mei 2012 @ 03:33:15 #150
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_111365077
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 01:23 schreef mschol het volgende:

[..]

je zoekt dus iets in genre Slice of life? met meisjes?
mag ik dan Hanasaku Iroha aanraden? :P
anders Strawberry panic (al is dat niet echt slice of life)
Ah ja, blijkbaar heet dat Slice of life. Bedankt :) .
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 01:40 schreef .Cake. het volgende:
Idd Hanasaku Iroha, Ano Natsu de Matteru, K-ON!, Shinryaku! Ika musume!

Die series zijn voornamelijk meisjes, hier en daar een jongen. K-ON! en Hanasaku Iroha zijn slice-of-life, Shinryaku! Ika musume is komedie en Ano Natsu de Matteru is romcom en drama.
Dankje, ga ik die eens even bekijken :) .
pi_111365109
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Teveel porno? :+
pi_111365435
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 03:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Teveel porno? :+
Valt mee.

Ik heb bij Media Player Classic altijd ingesteld dat hij het bestand in mijn persoonlijk bericht van MSN weergeeft als ik aan het kijken ben, je weet wel, met dat Now Playing ding.

Goed, ik was hem dus vergeten uit te zetten tijdens het pornokijken. Kwam dat dus in mijn persoonlijk bericht te staan. :')

Ik hoop dat niemand het heeft gezien. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2012 07:08:16 ]
  donderdag 10 mei 2012 @ 07:09:38 #153
333374 Lithia
Too serious
pi_111365443
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 07:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Valt mee.

Ik heb bij Media Player Classic altijd ingesteld dat hij het bestand in mijn persoonlijk bericht van MSN weergeeft als ik aan het kijken ben, je weet wel, met dat Now Playing ding.

Goed, ik was hem dus vergeten uit te zetten tijdens het pornokijken. Kwam dat dus in mijn persoonlijk bericht te staan. :')

Herkenbaar. :') Ik werd wel betrapt, maar gelukkig deed die gast er alleen grappig over.
  donderdag 10 mei 2012 @ 07:10:01 #154
333374 Lithia
Too serious
pi_111365444
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 01:43 schreef mschol het volgende:
_O_
pi_111365452
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 07:09 schreef Lithia het volgende:

[..]

Herkenbaar. :') Ik werd wel betrapt, maar gelukkig deed die gast er alleen grappig over.
Hahaha, ik dacht echt dat ik de enige was. :P
  donderdag 10 mei 2012 @ 07:25:07 #156
246140 Klipnap
Petrowh <3
  donderdag 10 mei 2012 @ 07:33:57 #157
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_111365586
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 07:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Valt mee.

Maak je niet druk joh, iedereen kijkt porno.

SPOILER
  donderdag 10 mei 2012 @ 08:05:35 #158
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_111365930
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 07:09 schreef Lithia het volgende:

[..]

Dat valt nog mee, ik heb mn broer ooit betrapt :'( ik kan er al meer dan 10 jaar niet van slapen
pi_111366047
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:05 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Gewoon puur uit nieuwsgierigheid hoor:

Waarom hou je dat allemaal zo bij? Volg je het Japanse nieuws?
Ik volg WTFJapan voor de lollige filmpjes en Danny Choo. Dus dat valt wel mee. Over de tornado's dat was te zien op NOS en RTLnieuws en te lezen op de site van Danny.
pi_111366303
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 07:33 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Maak je niet druk joh, iedereen kijkt porno.

SPOILER
:( :@

Ik had ook een keer dat iemand zijn laptop moest repareren. Ik keek stiekem even in de bestanden en kwam ook allemaal porno tegen. Die nacht kon ik echt niet slapen. Ik voelde me zo schuldig ;(
pi_111366639
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 08:38 schreef robin007bond het volgende:

[..]

:( :@

Ik had ook een keer dat iemand zijn laptop moest repareren. Ik keek stiekem even in de bestanden en kwam ook allemaal porno tegen. Die nacht kon ik echt niet slapen. Ik voelde me zo schuldig ;(
Waarom? Je checkt toch de schijfruimte? Dan loop je uiteraard een megasuperpornomap tegen het lijf. En dan ga je natuurlijk de naam van de map aanpassen naar "betrapt".

Kom zeg, kinderporno wordt ook meestal ontdekt door de "zeer discrete" computerreparateurs die ons land rijk is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_111366782
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 09:00 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Waarom? Je checkt toch de schijfruimte? Dan loop je uiteraard een megasuperpornomap tegen het lijf. En dan ga je natuurlijk de naam van de map aanpassen naar "betrapt".

Kom zeg, kinderporno wordt ook meestal ontdekt door de "zeer discrete" computerreparateurs die ons land rijk is.
Maar porno vind ik iets persoonlijk, die bestanden gaan mij niets aan.
pi_111366796
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Misschien is het makkelijker als je gewoon je collectie verwijdert en overstapt op streaming porn.

Hou even de aldi-aanbiedingen in de gaten, die hebben regelmatig een 1TB externe harde schijf met USB3 in de aanbieding (moet je wel de 3,5" pakken) :)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_111366798
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2012 08:15 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ik volg WTFJapan voor de lollige filmpjes en Danny Choo. Dus dat valt wel mee. Over de tornado's dat was te zien op NOS en RTLnieuws en te lezen op de site van Danny.
Ah, oké. Je komt altijd met dat soort nieuwtjes, dus vandaar :P
pi_111366811
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 09:09 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Maar porno vind ik iets persoonlijk, die bestanden gaan mij niets aan.
Waarom zoek je er dan naar? Beetje voyeuristisch ingesteld? :D
pi_111366824
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 09:10 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Waarom zoek je er dan naar? Beetje voyeuristisch ingesteld? :D
Nee, maar soms kijk je gewoon op de C: schijf. Dan zie je een verborgen map met een nietszeggende naam en dan ben je benieuwd wat daar in zit.

Sue me ;(
pi_111366944
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 09:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nee, maar soms kijk je gewoon op de C: schijf. Dan zie je een verborgen map met een nietszeggende naam en dan ben je benieuwd wat daar in zit.

Sue me ;(

Opvallend onopvallende mappen bevatten porno. Daarvoor had u helemaal niet hoeven kijken.

Edelachtbare, de verdachte is een voyeur.
pi_111367070
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 09:19 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Opvallend onopvallende mappen bevatten porno. Daarvoor had u helemaal niet hoeven kijken.

Edelachtbare, de verdachte is een voyeur.

Tegenwoordig maken rootkits vaak verborgen mappen aan waar virussen in zitten.

Edelachtbare, de aanklager maakt onjuiste aantijgingen.
pi_111367248
  donderdag 10 mei 2012 @ 12:09:05 #170
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111372205
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 09:33 schreef Jordy-B het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
ANIMEES.
- Scamp
pi_111374303
Ik lees nu het ingescande NRC artikel en ik zie dit staan:

"Als jij als meisje strips wilt lezen die op jou gericht zijn, dan moet je niet op de Nederlandse stripmarkt zijn - mits je van paarden houdt." :X

learn2wordsmeaning
pi_111374415
Leuk artikel verder, bedankt voor 't inscannen!
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:24:17 #173
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111374923
quote:
13s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:06 schreef Bakakame het volgende:

"Als jij als meisje strips wilt lezen die op jou gericht zijn, dan moet je niet op de Nederlandse stripmarkt zijn - mits je van paarden houdt." :X

learn2wordsmeaning
Oversekst :')
pi_111375765
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:24 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Oversekst :')
Wie? Ik of hij?
pi_111375777
Naruto naruto naruto *O*

Eindelijk begint het echte werk 8-)
pi_111376074
quote:
5s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:48 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Wie? Ik of hij?
Iedereen wordt gedreven door primitieve lusten. Overlevingsdrang, voortplanting, etc. Het verschilt per persoon hoe hij of zij daar mee omgaat.
pi_111376322
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:48 schreef Bakakame het volgende:
Naruto naruto naruto *O*

Eindelijk begint het echte werk 8-)
filler filler filler *O*
pi_111376966
Hoezo is bij Naruto eigenlijk de helft van de aflevering een samenvatting van de vorige?
pi_111377033
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:57 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Iedereen wordt gedreven door primitieve lusten. Overlevingsdrang, voortplanting, etc. Het verschilt per persoon hoe hij of zij daar mee omgaat.
Wat? Ik ben niet oversekst!
Het ging erover dat hij mits gebruikte terwijl hij tenzij moest gebruiken :{w
pi_111377055
quote:
18s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoezo is bij Naruto eigenlijk de helft van de aflevering een samenvatting van de vorige?
Kunnen ze langer doorgaan met de anime zonder échte filler arcs in te moeten lassen (en meer afleveringen == meer geld)

Tegenwoordig vind ik dat bij Naruto best meevallen, bij het eerste deel van de serie kwam 't een stuk meer voor ja.
pi_111377059
quote:
18s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Omdat mensen het toch wel kijken.
pi_111377100
Dan zit ik te kijken en te denken van "dit heb ik een kwartier geleden toch al gezien?" En soms herhalen ze een stukje actie van tien secondes eerder, dan zie je hetzelfde gewoon drie keer.

Hallo zeg :{
  donderdag 10 mei 2012 @ 14:36:54 #183
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111377430
Omdat de anime dan een beetje oploopt met de manga, waardoor ze weer fillers gaan uitzenden.

donderdag 10 mei 2012 @ 14:38:36 #184
333374 Lithia
Too serious
pi_111377483
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:09 schreef .Cake. het volgende:

[..]

_O-
[ afbeelding ]
:D
  donderdag 10 mei 2012 @ 14:39:46 #185
333374 Lithia
Too serious
pi_111377524
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan zit ik te kijken en te denken van "dit heb ik een kwartier geleden toch al gezien?" En soms herhalen ze een stukje actie van tien secondes eerder, dan zie je hetzelfde gewoon drie keer.

Hallo zeg :{
Zo jammer is dat altijd als je een week wacht op een aflevering en dan krijg je dit. -O-
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:25:38 #186
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_111379240
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:39 schreef Lithia het volgende:

[..]

Zo jammer is dat altijd als je een week wacht op een aflevering en dan krijg je dit. -O-
Ja maar... kijk jij naruto dan? -O- .

Daughter you disappoint...
pi_111379499
Naruto is de grootste verslavende bagger die ik heb gezien. Gevechten die niets toevoegen aan het plot, fillers, duizenden flashbacks. Nooit, maar dan ook nooit meer durf ik mijn tijd daaraan weer te verspillen.
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:35:27 #188
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111379663
quote:
13s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:06 schreef Bakakame het volgende:

learn2wordsmeaning
Lol, die was me ontgaan.
ik moest echt lachen, hardop... dat was een beetje schandelijk.

quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:09 schreef Bakakame het volgende:
Leuk artikel verder, bedankt voor 't inscannen!
Graag gedaan. niet ingescand maar geherupload zodat het ook te lezen is voor niet NRC.next-abonnees, semantiek ftw.
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:49:06 #189
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111380227
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:31 schreef robin007bond het volgende:
Naruto is de grootste verslavende bagger die ik heb gezien. Gevechten die niets toevoegen aan het plot, fillers, duizenden flashbacks. Nooit, maar dan ook nooit meer durf ik mijn tijd daaraan weer te verspillen.
Veel flashbacks heeft Naruto niet, behalve als je de anime fillers meerekent, maar alleen idioten met te veel tijd kijken die. Verder zijn gevechten die niets toevoegen aan het plot of de antiooglosmoraal, mits ze vermakelijk zijn, verre van tijdsverspilling. Het hele doel van het plot is uiteindelijk om ons te vermaken. Als een gevecht de kijker op zichzelf kan vermaken zonder nieuwe dingen in te brengen of de personages te ontwikkelen dan is dat alleen maar goed.
pi_111380880
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:49 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Veel flashbacks heeft Naruto niet, behalve als je de anime fillers meerekent, maar alleen idioten met te veel tijd kijken die. Verder zijn gevechten die niets toevoegen aan het plot of de antiooglosmoraal, mits ze vermakelijk zijn, verre van tijdsverspilling. Het hele doel van het plot is uiteindelijk om ons te vermaken. Als een gevecht de kijker op zichzelf kan vermaken zonder nieuwe dingen in te brengen of de personages te ontwikkelen dan is dat alleen maar goed.
Dit is natuurlijk heel subjectief, maar gevechten die niets aan het plot toevoegen vind ik niet vermakelijk.
  donderdag 10 mei 2012 @ 16:37:19 #191
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111382039
Hoe ruim neem jij het begrip plot wel niet?
Ik wil het serieus weten nu. Kun je misschien een voorbeeld opnoemen van een gevecht waarvan het niets aan het plot toevoegt, het liefst eentje die ik gezien heb?
  donderdag 10 mei 2012 @ 16:40:38 #192
333374 Lithia
Too serious
pi_111382178
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 15:25 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ja maar... kijk jij naruto dan? -O- .

Daughter you disappoint...
Niet meer. Ik lees wel de manga.
  donderdag 10 mei 2012 @ 16:41:28 #193
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_111382210
Laatst Death Note gekeken.

Geweldige serie.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_111382321
Wa? Wat is het verschil tussen de Anime en de Manga van Naruto dan?
pi_111382412
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 16:41 schreef ZodiaX het volgende:

Geweldige serie.
Ben je ook op zoek naar andere leuke anime? :)
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 16:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wa? Wat is het verschil tussen de Anime en de Manga van Naruto dan?
De fillers :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2012 16:46:29 ]
  donderdag 10 mei 2012 @ 17:37:35 #196
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111384713
Net Xam'd afgekeken, toffe serie!

Ziet er iig schitterend uit en de setting deed mij vaak denken aan een combinatie tussen FMA(:B) en Last Exile.

Had wel iets beter de informatie over wat er aan de hand is door kunnen geven, naar mijn idee komt de serie pas écht halverwege op gang. Maar desondanks heb ik er enorm van genoten! :D

Nu kijken wat de volgende wordt. Misschien Blood+, of Katanagatari.
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 10 mei 2012 @ 17:41:07 #197
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_111384855
wie is een hentai slachtoffer? :+
pi_111385546
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 17:41 schreef Frag_adder het volgende:
wie is een hentai slachtoffer? :+
Ik niet,ben zelf een hentai! :*

*hoi
  donderdag 10 mei 2012 @ 19:45:34 #199
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111389888
quote:
Mijn grootste ergenis aan Naruto (Nurutu) is de fanbase. De serie is wel redelijk en kan best vermakelijk zijn. Je hoeft er in ieder geval niet zoveel bij na te denken. :D
pi_111390226
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:45 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Mijn grootste ergenis aan Naruto (Nurutu) is de fanbase. De serie is wel redelijk en kan best vermakelijk zijn. Je hoeft er in ieder geval niet zoveel bij na te denken. :D
Dat laatste is een feit en is misschien ook een goede verklaring voor de irritante fanbase. :P
  donderdag 10 mei 2012 @ 19:52:02 #201
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111390255
quote:
And whoever tries to post that image of [Hyouka's Chitanda] Eru’s posture on the comment thread will be the next test subject for the server's IP-ban abilities.
- Novajinx
Oké 4channelgangers, over welk plaatje heeft hij het? Is er iets mis met Chitanda's houding?
pi_111390380
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:51 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat laatste is een feit en is misschien ook een goede verklaring voor de irritante fanbase. :P
Die zijn er altijd!!

Ondertussen
SPOILER
pi_111390498
quote:
Wat is het medicijn? Ik wil er ook wel vanaf...
pi_111390623
quote:
11s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:56 schreef Qunix het volgende:

[..]

Wat is het medicijn? Ik wil er ook wel vanaf...
Goede anime was het medicijn. Ik keek Shippüden en vroeg me af na 23 episodes: "Waarom kijk ik dit nog?". Toen ben ik gestopt.

Het vergt veel moed, maar het loont uiteindelijk wel.
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:11:20 #205
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111391279
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Goede anime was het medicijn. Ik keek Shippüden en vroeg me af na 23 episodes: "Waarom kijk ik dit nog?". Toen ben ik gestopt.

Niet voor hem. Hij heeft best wel veel goede series gezien...

Seriously though: Kijk wat je wil kijken.
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:13:38 #206
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111391391
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

Ondertussen
SPOILER
Die zag ik gisteren op teevee, Sacha Baron Cohen is een lachgod; als hij ook maar een klein beetje grappig kijkt, schiet ik al in de lach, het is een reflex. van een thuiswonende fopgangster naar een homofiele journalist naar een Kazachstaanse journalist naar een Noord-Afrikaanse dictator dat is pas een succesverhaal. .
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:18:34 #207
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111391667
quote:

[..]

Mja, ik vind persoonlijk dat je wel erg dramatisch doet. Goed, je kan het niet leuk vinden maar er zijn genoeg mensen die dat wel vinden.

En het meest irritante aan Naruto is idd de fanbase, maar het feit dat er ondanks de fillers en de fanbase nog massa's mensen er naar kijken zegt mijns inziens wel iets.
Bovendien "gevechten die niets aan het plot toevoegen", wtf? Zoals? Ik heb geen zin in discussie maar als jij maar 23 afleveringen heb gezien dan kan je het je eigenlijk niet veroorloven om te serie te bekritiseren nu we bij aflevering 262 zijn.

Punt.
ANIMEES.
- Scamp
pi_111392188
Lees liever Naruto manga,veel beter! :+
pi_111392203

_O_

Deze episode was iets minder, maar blijft leuk om te kijken :)

Dankzij deze anime ontdek ik ook veel (voor mij) nieuwe jazz.
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:29:15 #210
333374 Lithia
Too serious
pi_111392282
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 16:41 schreef ZodiaX het volgende:

Geweldige serie.
Jouw smaak is goedgekeurd. ^O^
pi_111392450
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:27 schreef Qunix het volgende:

_O_

Deze episode was iets minder, maar blijft leuk om te kijken :)

[ afbeelding ]

Dankzij deze anime ontdek ik ook veel (voor mij) nieuwe jazz.
Ik wil ook zien!

Schiet eens op WhyNot :o
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:37:23 #212
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111392804
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:37 schreef Klipnap het volgende:
Vorige episode was heel goed _O_
Ja, alleen vind ik 't jammer dat ze nu de Ano Natsu-kant op gaan
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:40:09 #214
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111392875
quote:
13s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:38 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ja, alleen vind ik 't jammer dat ze nu de Ano Natsu-kant op gaan
Ja idd jammer (al moet ik Ano Natsu zelf nog zien)
Hoe zou jij willen dat het plot ging? :+
pi_111392952
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:18 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Mja, ik vind persoonlijk dat je wel erg dramatisch doet. Goed, je kan het niet leuk vinden maar er zijn genoeg mensen die dat wel vinden.

En het meest irritante aan Naruto is idd de fanbase, maar het feit dat er ondanks de fillers en de fanbase nog massa's mensen er naar kijken zegt mijns inziens wel iets.
Bovendien "gevechten die niets aan het plot toevoegen", wtf? Zoals? Ik heb geen zin in discussie maar als jij maar 23 afleveringen heb gezien dan kan je het je eigenlijk niet veroorloven om te serie te bekritiseren nu we bij aflevering 262 zijn.

Punt.
Maar ik heb de originele Naruto wel afgekeken (m.u.v.) de fillers dan. Dus ik vind toch dat ik enige recht van spreken heb.

Maar goed. Ik zal een voorbeeld geven:

SPOILER
pi_111393104
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:41 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Maar ik heb de originele Naruto wel afgekeken (m.u.v.) de fillers dan. Dus ik vind toch dat ik enige recht van spreken heb.

SPOILER
Fillers dus! :*
pi_111393342
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Fillers dus! :*
Volgens "The Naruto Shippüden filler list" waren het geen fillers ;(
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:50:22 #218
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111393475
quote:

[..]

Je beschrijft Nurutu (u us uun suxy luttur) zoals sociaal werkers die vroeger drugsverslaafd waren, hun verslaving beschrijven. :{

quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:18 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Dus net zo iets als met voetbalhooligans?
quote:
Bovendien "gevechten die niets aan het plot toevoegen", wtf?

Die snapte ik ook niet helemaal.

quote:
als jij maar 23 afleveringen heb gezien dan kan je het je eigenlijk niet veroorloven om te serie te bekritiseren nu we bij aflevering 262 zijn.

Punt.
Waarom niet? Zoveel is er toch niet veranderd?

Vraagtekens?

[ Bericht 5% gewijzigd door Repelsteeltju op 10-05-2012 20:57:21 ]
pi_111393878
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:47 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Volgens "The Naruto Shippüden filler list" waren het geen fillers ;(
Whut?? 8)7
pi_111393915
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:40 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ja idd jammer (al moet ik Ano Natsu zelf nog zien)
Hoe zou jij willen dat het plot ging? :+
Ik zet het even in spoilers, mochten er mensen zijn die nog willen beginnen (doen! :Y)

SPOILER
Hoe dan ook, ik vind het nog steeds 'n leuke anime, vooral ook door de fantastische animatie en de heerlijke muziek. Maar ondanks mijn kritiek erop blijf ik erbij dat óók het verhaal heel goed is, want uiteindelijk gaat het om Sentaro en Kaoru - niet om wie hun lover is -, zowel alleen, als samen. :Y
pi_111393971
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Whut?? 8)7
Er is een lijst waarin bijgehouden wordt welke afleveringen canon zijn en welke afleveringen filler.
Met als definitie van filler: anime-only
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:00:46 #222
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111394085
5camp twitterde op donderdag 10-05-2012 om 19:09:12 http://t.co/I9zK8rRV I NEED YOUR HELP! Retweet and stuff reageer retweet
Dit zou nog wel eens nuttig kunnen worden. Of niet.
pi_111394092
Oh en ik moet zeggen dat ik het een verademing vind dat Kaoru voor zijn gevoelens uitkomt :Y
Al vind ik het lastig om wat ik in mijn eerdere post zei te laten stroken met Ritsuko's acties :P
pi_111394125
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
5camp twitterde op donderdag 10-05-2012 om 19:09:12 http://t.co/I9zK8rRV I NEED YOUR HELP! Retweet and stuff reageer retweet
Dit zou nog wel eens nuttig kunnen worden. Of niet.
Ik heb 'm ook gelezen, dacht hetzelfde! :)

Gundam entry made me Gundam entry :D
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:02:03 #225
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111394174
Het is net alsof animeland geleerd heeft van haar fouten.
pi_111394272
quote:
11s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het is net alsof animeland geleerd heeft van haar fouten.
Ik ben bang dat dit niet veel vaker voorkomt.

Veel mensen kunnen zich immers veel beter identificeren met het "Ik deed het niet, wat als" dan met Kaoru's moedigheid
pi_111394579
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:52 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Oké 4channelgangers, over welk plaatje heeft hij het? Is er iets mis met Chitanda's houding?
[ afbeelding ]
Geen idee, ben ook benieuwd
SPOILER
pi_111394882

Stiekem lijkt dit op Amsterdam :o
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:21:15 #229
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111395299
quote:

[..]

SPOILER
dat is laag. het doel van die twee, itachifoppert en kisamefoppert, was dan ook expliciet om tijd te winnen. en direct daarna werd het goed gemaakt met een van de betere gevechten uit de serie en misschien wel het enige gevecht waar sakura niet nutteloos was.
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2012 @ 21:21:32 #230
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_111395314
Uitleg van TT :D?
:')
pi_111395412
quote:
11s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:13 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

Nu je 't zegt, inderdaad! ^O^
pi_111395419
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Uitleg van TT :D?
Moet je aan de TS vragen.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:21 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

dat is laag. het doel van die twee, itachifoppert en kisamefoppert, was dan ook expliciet om tijd te winnen. en direct daarna werd het goed gemaakt met een van de betere gevechten uit de serie en misschien wel het enige gevecht waar sakura niet nutteloos was.
Maar het hoeft gewoon niet zo lang te duren. Ik kan ook een serie maken van 100 afleveringen waar tijd wordt gerekt door bepaalde gebeurtenissen in het verhaal. Het was gewoon niet nodig om het uitrekken zo lang te laten duren, klaar.

Toen was ik het echt zat.
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:23:54 #233
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111395475
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:23 schreef Klipnap het volgende:

[..]

He, ik heb het niet verzonnen :{w
Jij bent anders toch echt de TS hoor :{w

Dus hup, waarom deze TT?
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:26:06 #235
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111395563
Klipnap gaf ons een k-tt iets over kettingzaagdienstmeisjes ofzo.
*boze blikken*
Lithia kwam om de dag te redden
Robin verkankerde de tt als wraak voor een noedelincident.
Klipnap krijgt de schuld maar ontkent die

xoxoxox
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:28:11 #236
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111395693
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:23 schreef robin007bond het volgende:

Maar het hoeft gewoon niet zo lang te duren. Ik kan ook een serie maken van 100 afleveringen waar tijd wordt gerekt door bepaalde gebeurtenissen in het verhaal. Het was gewoon niet nodig om het uitrekken zo lang te laten duren, klaar.

Toen was ik het echt zat.
Als ik niet naar de Narutopedia had hoeven gaan om mij te herinneren over welk gevecht je het had zou ik hier op doorgaan zijn.
pi_111395702
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Klipnap gaf ons een k-tt iets over kettingzaagdienstmeisjes ofzo.
*boze blikken*
Lithia kwam om de dag te redden
Robin verkankerde de tt als wraak voor een noedelincident.
Klipnap krijgt de schuld maar ontkent die

xoxoxox
Wat deed Robin met z'n noedel?
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:29:02 #238
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111395747
Daar spreken we niet meer over.
pi_111395820
Zijn er nog gegadigden voor de meet?

Het grote anime/manga Meet topic 25-02-11
pi_111395846
(Nieuwe Naruto Shippuuden opening 11)

Dit lijkt enorm veel op een klassieker uit Japan:

uit de jaren '80!
(Drums aan het einde zijn tof)
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:32:43 #241
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111395953
quote:
11s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:30 schreef Qunix het volgende:
(Nieuwe Naruto Shippuuden opening 11)

Dit lijkt enorm veel op een klassieker uit Japan:

uit de jaren '80!
RINDA RINDA RINDA!!! I ruv Rinda!
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:33:15 #242
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111395980

[ Bericht 100% gewijzigd door Easymodo op 10-05-2012 21:33:38 ]
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:33:32 #243
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111395998
The blue hearts _O_
pi_111396040
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:33 schreef Easymodo het volgende:
Blue hearts _O_
Je kent ze? :D
pi_111396108
Hier het complete Naruto opening nummer:

Zoek de overeenkomsten... Zijn er een hoop!
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:35:53 #246
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111396133
Het is echt grappig om de Reference List te raadplegen terwijl je Nyaruko kijkt. Hoeveel verwijzingen kunnen ze ooit in een serie stoppen?

Wat is Lovecraft trouwens?
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:35:55 #247
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111396136
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:34 schreef Qunix het volgende:

[..]

Je kent ze? :D
Of course, dankzij Kaiji.

Beter dan Autotunetechnoscreamo opening:
pi_111396263
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:35 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Of course, dankzij Kaiji.

Beter dan Autotunetechnoscreamo opening:
Die tweede OP vond ik heel vervelend. Die eerste OP was wel leuk :)

Metal en autotune gecombineerd :')
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:39:11 #249
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111396288
quote:
11s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:13 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

Dat modelletje tram rijdt zeker weten in Amsterdam en dat gebouw daarachter ziet er uit als het CS. I
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:40:31 #251
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111396361
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:38 schreef robin007bond het volgende:

[..]

KUYASHII
pi_111396399
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:39 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dat modelletje tram rijdt zeker weten in Amsterdam en dat gebouw daarachter ziet er uit als het CS. I

Bosjes, check
Bocht in rails, check
Tram, check
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:42:50 #253
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111396470
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:21 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dat was inderdaad de enige keer dat ik Sakura nuttig heb gezien.
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:35 schreef Klipnap het volgende:
Wat is Lovecraft trouwens?
Lovecraft is een Amerikaanse horrorschrijven uit de jaren '20, geestelijk vader van de Cthulhu-mythos en veel van zijn verhalen draaien hier om. Enkele thema's die in zijn werk vaak terugkomen zijn horror, geestelijke gezondheid, geheime genootschappen in dienst antieke wezens, gezonken steden en de Necronomicon.

En dat allemaal zonder wikipedia.
quote:

[..]

Nee. Shippuden is beter dan de originele Naruto en dan nog, het is minstens twee jaar geleden sinds dat moment is uitgezonden. Nog wel meer. Geen idee hoeveel.
/persoonlijkemeningtelt
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:47:32 #254
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_111396722
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:38 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nu heb ik zin om deze serie af te kijken:
pi_111396725
http://www.psx-sense.nl/8(...)an-ideal-betalingen/
*O*

Kan ik goedkope games bestellen. :9
pi_111396952
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:41 schreef Qunix het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Bosjes, check
Bocht in rails, check
Tram, check
Alleen gaat de bocht de andere kant op :+
pi_111397107
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:52 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Klopt.
  donderdag 10 mei 2012 @ 22:14:55 #258
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111397991
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:52 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Dat is ook niet in de buurt van CS.
ANIMEES.
- Scamp
pi_111398502
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:14 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Dat is ook niet in de buurt van CS.
Ik dacht ook dat het gebouw op de achtergrond in Jormungand meer op 't Rijksmuseum leek
pi_111398513
Daar is 't toch in de buurt, de foto?
pi_111398641
quote:
12s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:25 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat het gebouw op de achtergrond in Jormungand meer op 't Rijksmuseum leek
Denk ik ook eerder...
  donderdag 10 mei 2012 @ 22:31:44 #262
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111398782
quote:

Wie is Lovecraft trouwens?
Een schrijver, zoals Cake al zei. Erg populair in Japan. Dat heeft totaal niets te maken met zijn (bijna) fysieke afschuw voor vrouwen en buitenlanders.
pi_111399190
quote:
Het is echt grappig om de Reference List te raadplegen terwijl je Nyaruko kijkt. Hoeveel verwijzingen kunnen ze ooit in een serie stoppen?

Wie
is Lovecraft trouwens?
In de 1ste aflevering werd het uitgelegd!Eigenlijk in alle aflevering is er altijd verwijzingen naar Lovecraft werken,wel goed opletten dus. :+
  donderdag 10 mei 2012 @ 22:48:38 #264
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111399735
quote:
12s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:25 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Maar waar zijn alle steigers dan? :o
pi_111399882
quote:
16s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:48 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Maar waar zijn alle steigers dan? :o
Weggehaald! :P
  donderdag 10 mei 2012 @ 22:53:34 #266
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111400000
Waarom zou iemand die prachtige dingen nu weer weg willen halen!?
ik dacht dat het museum pas in 2013 klaar zou zijn. :s)
pi_111401036
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom zou iemand die prachtige dingen nu weer weg willen halen!?
ik dacht dat het museum pas in 2013 klaar zou zijn. :s)
Nederland en mentaliteit! (8>

sabnzbdplus all 0.7.0~beta5-0ubuntu1~jcfp1~oneiric heb ik nu!! :9

[ Bericht 4% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 10-05-2012 23:45:59 ]
  vrijdag 11 mei 2012 @ 00:50:42 #268
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_111405001
De eerste ep van Darker than Black is bazig, waarom kijk ik dit nu pas
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  vrijdag 11 mei 2012 @ 00:52:45 #269
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111405055
Dat wil ik ook wel weten. Het zou kunnen komen omdat het tweede seizoen leed aan vervolgitis.
pi_111405161
als iemand een Digimon adventure S1 en S2 in het nederlands kan vinden: ik hoor het graag :D :@
zowel japans als engels doen het niet (helemaal) voor mij... bij beide heb ik iets van, nah klinkt niet lekker..
  vrijdag 11 mei 2012 @ 00:57:14 #271
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_111405196
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 00:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dat wil ik ook wel weten. Het zou kunnen komen omdat het tweede seizoen leed aan vervolgitis.
mijn solo hype, wat doe je :'(
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_111406545
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 00:57 schreef gniffie het volgende:

[..]

mijn solo hype, wat doe je :'(
Wat is er dan?? :+
  vrijdag 11 mei 2012 @ 07:52:43 #273
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111408235
Shit, ik heb helemaal geen tijd om de komende dag (vrijdag overdag, ik moet nog slapen) aan Apollon of Sankarea te gaan schrijven. En zondag ben ik jarig dus dan kan ik ook geen Fate/Zero doen.

Deze week is animees dus wat verlaat, voor de trouwe lezers onder jullie. En het kostte mij heel veel moeite om deze post relatief spellingsfoutvrij te houden. Dus wees dankbaar en slaap lekker. Ik zie jullie over een uur of 8 á 9 wel weerl ;)
ANIMEES.
- Scamp
pi_111408816
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 07:52 schreef .Cake. het volgende:
Shit, ik heb helemaal geen tijd om de komende dag (vrijdag overdag, ik moet nog slapen) aan Apollon of Sankarea te gaan schrijven. En zondag ben ik jarig dus dan kan ik ook geen Fate/Zero doen.

Deze week is animees dus wat verlaat, voor de trouwe lezers onder jullie. En het kostte mij heel veel moeite om deze post relatief spellingsfoutvrij te houden. Dus wees dankbaar en slaap lekker. Ik zie jullie over een uur of 8 á 9 wel weerl ;)
Rust lekker uit :)
pi_111408908
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:39 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik geloof dat de dit een mix is van Damrak (lantarenpalen, beetje), Museumplein (gebouw op de achtergrond kan je zo vanaf Museumplein zien) en Vondelpark (halte) is aan de zijkant, of Wijtenbachstraat bij Muiderpoort (halte) in de buurt. De kleine slag naar links in de rails komt veel voor...
pi_111409792
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 08:43 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ik geloof dat de dit een mix is van Damrak (lantarenpalen, beetje), Museumplein (gebouw op de achtergrond kan je zo vanaf Museumplein zien) en Vondelpark (halte) is aan de zijkant, of Wijtenbachstraat bij Muiderpoort (halte) in de buurt. De kleine slag naar links in de rails komt veel voor...
Aha,lekker mixen dus! :P
pi_111411127
Klipnap, special voor jou
SPOILER
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:28:45 #278
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111417159
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
SPOILER

Waarom staat Oyajide van DoReMi er ooit in?!? :')
pi_111417365
Hé? Ik snap het echt niet meer, is Naruto Shipudden hetzelfde als Naruto? Is het één een anime en het andere de manga, maar met hetzelfde verhaal? Die fillers, dat zijn korte stukjes samenvatting o.i.d.?

Ik snap er niks meer van. :{
pi_111418837
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hé? Ik snap het echt niet meer, is Naruto Shipudden hetzelfde als Naruto? Is het één een anime en het andere de manga, maar met hetzelfde verhaal? Die fillers, dat zijn korte stukjes samenvatting o.i.d.?

Naruto en Naruto Shitpudden volgen allebei de manga. Allebei de series bevatten fillers. Fillers zijn stukjes in de anime die niet in de manga zitten.

Naruto Shippuden is het vervolg van de originele Naruto.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 14:14:28 #281
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_111419170
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

Fillers zijn stukken(en soms hele sagas) die niet in de manga zitten, bij de naruto anime zijn dat bijvoorbeeld de laatste helft van het 4de en het volledige 5de(laatste voor de shipuuden tijdskip) seizoen(vind die overigens erger dan het grootste deel van de fillers in shipuuden,afgezien van de fillers die er tussen pain en de ninja wars gedaan werden).
  vrijdag 11 mei 2012 @ 14:16:23 #282
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111419425
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
SPOILER

#34 Magneton
Lol what?

En mensen die op Kururugi Suzaku hebben gestemd (#42) snappen heel Code Geass niet
"We start to climb up... the long... long uphill climb"
- Tomoya
pi_111419449
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:20 schreef Key. het volgende:

[..]

#34 Magneton
Lol what?

En mensen die op Kururugi Suzaku hebben gestemd (#42) snappen heel Code Geass niet
Precies.

Ik blijf je username + UI trouwens geweldig vinden.
pi_111419500
Ah, en de manga is dan dus het verhaal, maar dan getekend?

Tsja, ik heb gewoon alles van Naruto gedownload, films, OVA's en de series. De volgorde zal dan dus iets als Seizoen 1 -> film -> nog wat seizoenen en films -> shipuuden zijn?
  vrijdag 11 mei 2012 @ 14:25:05 #286
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_111419596
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ah, en de manga is dan dus het verhaal, maar dan getekend?

Tsja, ik heb gewoon alles van Naruto gedownload, films, OVA's en de series. De volgorde zal dan dus iets als Seizoen 1 -> film -> nog wat seizoenen en films -> shipuuden zijn?
Seizoen 1 t/m de eerste 4 eps van seizoen 4 en de laatste ep van seizoen 5->shippuden, de films lopen sowieso niet echt in canon en worden in de manga en anime niet gerefereerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 11-05-2012 14:37:33 ]
  vrijdag 11 mei 2012 @ 14:26:00 #287
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111419635
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:21 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Precies.

Voordat Pirate Bay er bij ons uitgaat (UPC :') ) heb ik nog snel even Fate/stay Night gedownload.
pi_111419679
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:21 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Precies.

Gracias.

Ben weer een tijdje niet op het forum geweest en zo te zien heb ik flink wat delen gemist.
Nog een leuke anime die iedereen nu volgt nu Mirai Nikki is afgelopen?
- Tomoya
pi_111419734
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:26 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Voordat Pirate Bay er bij ons uitgaat (UPC :') ) heb ik nog snel even Fate/stay Night gedownload.
Goed zo. :P

Maar het maakt geen bal uit. Die torrent staat op zat andere sites en torrents hebben tegenwoordig geen trackers meer nodig.
pi_111419741
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:27 schreef Key. het volgende:

[..]

Gracias.

Ben weer een tijdje niet op het forum geweest en zo te zien heb ik flink wat delen gemist.
Ik volg Hyouka. Erg leuk!

Jij was toch ook zo'n Clannad-fan?

Ik moet wat toegeven. Ik heb een keer een weddenschap met een vriend verloren, waarop ik Robin O+ Nagisa in mijn MSN-naam moest zetten. Vervolgens echt iedereen vragen: "Wie is Nagisa? Ik ken haar helemaal niet." etc.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2012 14:29:48 ]
  vrijdag 11 mei 2012 @ 14:29:40 #291
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111419795
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:27 schreef Key. het volgende:

[..]

Gracias.

Sankarea, Sakamichi no Apollon?
pi_111420064
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:29 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Sankarea, Sakamichi no Apollon?
Ik zal maar eens kijken of Hyouka of Sankarea wat is :)
- Tomoya
pi_111420956
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:35 schreef Key. het volgende:

[..]

Ik zal maar eens kijken of Hyouka of Sankarea wat is :)
Sakamichi no Apppppollllon is ook erg leuk (ik heb geen idee hoeveel pees en ellen erin moeten, dus dan maar zo :+ )
  vrijdag 11 mei 2012 @ 15:00:06 #294
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111421028
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:58 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Sakamichi no Apppppollllon is ook erg leuk (ik heb geen idee hoeveel pees en ellen erin moeten, dus dan maar zo :+ )
Apollon.
pi_111421223
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 15:00 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Apollon.
Bedankt, Sakamichi no Appollon it is!
pi_111421444
Hee Klip, welke kant wil jij t verhaal van Sakamichi op zien gaan? :+
pi_111421643
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:26 schreef Klipnap het volgende:

[..]

kat.ph

veel plezier! :+
  vrijdag 11 mei 2012 @ 15:30:39 #298
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111422344
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 15:08 schreef Bakakame het volgende:
Hee Klip, welke kant wil jij t verhaal van Sakamichi op zien gaan? :+
Meer jazz, minder liefdespentagon.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 15:31:34 #299
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_111422544
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 15:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

kat.ph

veel plezier! :+
torrentz.eu
  vrijdag 11 mei 2012 @ 15:36:20 #301
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_111422581
lolwut
ANIMEES.
- Scamp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')