Ja maar de stelling hier klopt niet: in het origineel mag je ook niet door een huis heen en dan is het onmogelijkquote:
Oh. Mijn wiskundedocent deed hem dan ook niet volgens de originele stelling.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar de stelling hier klopt niet: in het origineel mag je ook niet door een huis heen en dan is het onmogelijk
Nou zeg!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh. Mijn wiskundedocent deed hem dan ook niet volgens de originele stelling.
Slechte TT overigens.
Een ONA van klei die 6 minuten duurt is geen TT waardquote:
Koel, bedankt!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bookdepository.com heeft ze.
Zijn er eigenlijk goede manga-apps voor WP7?
Tja. Lastig. Eentje waar je mee kan inzoomen is al genoeg. Die tweede ziet er een beetje verpaupert uit. Ik zou voor de eerste gaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:45 schreef .Cake. het volgende:
Deze lijkt mij wel oké, plus is gratis.
http://www.windowsphone.c(...)ee-a778-f3359016a8a9
Een andere goede kandidaat is deze:
http://www.appwp.com/erea(...)indows-phone-7-13925
Als het even kan wil ik er eentje waar ik niet voor hoef te betalen natuurlijk, maar aangezien ik geen ervaring heb met deze dingen, maakt dit veel verschil over het algemeen?
En wat zijn de belangrijke dingen waar ik op moet letten met manga op smartphone lezen? Welke features zijn handig en welke niet?
Was ook mijn idee. Maar het kan nog erger met verpauperde apps. Ik zag er net één die gebruikte comic sans MS.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja. Lastig. Eentje waar je mee kan inzoomen is al genoeg. Die tweede ziet er een beetje verpaupert uit. Ik zou voor de eerste gaan
Ik kreeg een keer een functioneel ontwerp in Comic Sans MS.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:10 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Was ook mijn idee. Maar het kan nog erger met verpauperde apps. Ik zag er net één die gebruikte comic sans MS.
Op korte termijn over veel geld kunnen beschikken wekt oa vertrouwen op, maar ik kan me voorstellen dat het ook om andere redenen nuttig kan zijn, verkopen afdwingen bijvoorbeeld of om een serie rechtszaken te beginnen tegen Samsung.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze het in kas houden? Dat levert niks op. Ze storten het op z'n minst op een bank, wat dus ook weer investeringen met zich meebrengt. Het levert geen inflatie op, in ieder geval. Want de investeringen moeten ergens in worden teruggevonden: het bedrijf breidt uit (meer werkgelegenheid, meer werknemers, investeringen in de economie en in andere bedrijven, meer geld voor aandeelhouders), de werkgever stopt het in zijn eigen zak (is eigenlijk niet erg, want dat geld wordt ook weer gespaard of besteed), werknemers krijgen meer betaald of de diensten of producten die het bedrijf levert worden goedkoper.
Geen probleem voor de werkgever nee. Of een regering daarom belastingen zou verlagen (zij stoppen het tenslotte ook terug in de economie) is een tweede.quote:[..]
Nah ja, als de werkgever het geld voor zichzelf houdt is er zelfs geen probleem. Dat wordt ook weer gespendeerd en gaat terug de economie in, of wordt gespaard waarmee leningen van starters of andere bedrijven mee worden betaald.
Ik vond de anime en manga alle beiden echt heel leuk, maar buiten het gedeelte dat ze gemeen hebben en een paar van de uitbundigere gebeurtenissen kan ik me er weinig van herinneren. :$quote:[..]
Hmm, de manga moet ik dan ook maar lezen. De anime vond ik zo leuk en mooi.
Japanse pulp-fictie (weggooiromans) zal niet snel de aandacht trekken van vertalers en uitgevers, denk ik. Er zijn al wel een groot aantal literaire boeken vertaald.quote:Ik ben blij dat de boeken in het Engels zijn vertaald. Dat zie je niet vaak met Japanse novels.
Inflatie noem ik een stijging van de geldhoeveelheid, niet de stijging van het prijspeil. Ik hanteer daarmee de definitie van de Oostenrijkse School:quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Op korte termijn over veel geld kunnen beschikken wekt oa vertrouwen op, maar ik kan me voorstellen dat het ook om andere redenen nuttig kan zijn, verkopen afdwingen bijvoorbeeld of om een serie rechtszaken te beginnen tegen Samsung.
Als de prijzen van goederen/diensten stijgen (en daardoor ook de lonen stijgen) dan is elke cent minder waard geworden. Dat is wat er meestal bedoeld wordt met inflatie, denk ik, ik snap die metafoor niet helemaal maar mijn economie docenten zeiden het allemaal --zelfs de hele verstrooide-- dus dan zal het wel zo zijn.
Ken ik al heel lang, maar bedankt voor de tip. Ik heb op mijn mobiel een BakaReader-app die alle novels van Baka-tsuki haaltquote:Japanse pulp-fictie (weggooiromans) zal niet snel de aandacht trekken van vertalers en uitgevers, denk ik. Er zijn al wel een groot aantal literaire boeken vertaald.
Ken je Baka-tsuki trouwens al? Aardig wat light novels series, vertaald door fans, te vinden daar.
interessant. Eens naar kijken, later vandaag.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inflatie noem ik een stijging van de geldhoeveelheid, niet de stijging van het prijspeil. Ik hanteer daarmee de definitie van de Oostenrijkse School:
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Oostenrijkse_School
[..]
Ken ik al heel lang, maar bedankt voor de tip. Ik heb op mijn mobiel op een BakaReader-app die alle novels van Baka-tsuki haalt
Cool. Mijn ogen werden echt geopend door 'Economy in One Lesson' van Henry Hazlitt. Je hebt ook geen voorkennis nodig van economie om het boek te snappen. Er worden ook allemaal drogredeneringen bestreden die veelal door politici gebruikt worden. Hij is ook gratis in .pdf en .epub te downloaden, omdat de auteursrechten op het boek zijn verlopen. Op Youtube staan filmpjes van Milton Friedman die alles ook heel schappelijk uitlegt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
interessant. Eens naar kijken, later vandaag.
spam user, die ga ik aangevenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:09 schreef .Cake. het volgende:
Wat ook interessant is zijn de recensies op Animees!
En kijk nou, toevallig toevallig is er nét een nieuwe uit! Jormungand deel 5.
Tjongejonge, wat een industriële site zeg, goed beziiiiig!
SPOILER: tm episode 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SANS SERIF RULESquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:12 schreef Easymodo het volgende:
Wat een slechte TT. Is er een manier om iets te "unwatchen"?
Fixed.quote:
Onderaan elke pagina van elk topic dat je volgt staat een stop volgen knop. Zolang je maar terugkomt als we dit topic volgespuid hebben wil ik je wel verlof geven.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:12 schreef Easymodo het volgende:
Wat een slechte TT. Is er een manier om iets te "unwatchen"?
quote:
Een linux NAS? Heb je niet per ongeluk GTK libjes lopen verwijderen o.i.d.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:17 schreef Qunix het volgende:
Grr... Transmission op mijn Nas wilt niet meer opstarten
Ik bedoelde die video. Hij staat niet eens op mijn MAL.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Onderaan elke pagina van elk topic dat je volgt staat een stop volgen knop. Zolang je maar terugkomt als we dit topic volgespuid hebben wil ik je wel verlof geven.
Oh! hihi.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik bedoelde die video. Hij staat niet eens op mijn MAL.
Ben jij een man? Je gaat toch ook niet zomaar GTST met je vriendin meekijken? Of erger nog Shownews!?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:22 schreef The_Dean het volgende:
Hoi, ik moet van mijn vriendin Nana en FullMetal Alchemist Brotherhood en straks Deathnote meekijken.
zeg tegen Lithia dat Death note een ruk serie isquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:22 schreef The_Dean het volgende:
Hoi, ik moet van mijn vriendin Nana en FullMetal Alchemist Brotherhood en straks Deathnote meekijken.
Lucky!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:22 schreef The_Dean het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg maar dat ik het zeiquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:29 schreef The_Dean het volgende:
Tegen mijn vriendin zeggen dat haar favo serie kut is?
Ok
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:22 schreef The_Dean het volgende:
Lithia is jouw vriendin.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:29 schreef The_Dean het volgende:
Tegen mijn vriendin zeggen dat haar favo serie kut is?
Ok
Dit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:31 schreef Easymodo het volgende:
Death Note is gewoon een entry anime en is overall eigenlijk een aardige serie. Alleen jammer van 'dat moment'.
Jawel hoor het is gewoon een shonen vooral bedoeld voor dertien tot vijftienjarigen. Mensen proberen het als ingewikkeld te verkopen, dat is het niet, zal het niet worden ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:31 schreef Easymodo het volgende:
Death Note is gewoon een entry anime en is overall eigenlijk een aardige serie. Alleen jammer van 'dat moment'.
Dat klopt. Dat maakt het best sneu. Een vriend van me ook "Ja, eigenlijk ben ik kkintelligent XD ik snapte death note zelfs in een keer".quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jawel hoor het is gewoon een shonen vooral bedoeld voor dertien tot vijftienjarigen. Mensen proberen het als ingewikkeld te verkopen maar dat is het niet.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze heeft wel goede smaak... of igg een paar mooie series uitgekozen, plezier ermee.
Jouw smaak is om te huilen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
zeg tegen Lithia dat Death note een ruk serie is![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:34 schreef Klipnap het volgende:
Als jullie allemaal zo'n hekel hebben aan de TT vragen jullie maar of Lithia hem wil wijzigen
tatarata!quote:
Waarin moet ik m veranderen?quote:
Die ratings in MAL zijn sowieso scheef, maar dat komt omdat ik geen halve cijfers kan geven.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:37 schreef Easymodo het volgende:
Steins;Gate is maddo scientist, TUTURUU, Dr Pepper XDXD
Hele goede anime, maar zeker niet top 10. (MAL)
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:38 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een TT in Telegraaf-stijl.
JONGEREN ONTSPOREN DOOR K-ON
GEWELDSDELICTEN IN AMSTERDAM MET 150% TOEGENOMEN. 90% VAN DE DADERS KEEK K-ON
Dat zei ik, otakufanservice.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:37 schreef Easymodo het volgende:
Steins;Gate is maddo scientist, TUTURUU, Dr Pepper XDXD
Wat diskwalificeert Steins;Gate om daar bij te horen?quote:Hele goede anime, maar zeker niet top 10. (MAL)
Beetje lang.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:38 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een TT in Telegraaf-stijl.
JONGEREN ONTSPOREN DOOR ANIME
GEWELDSDELICTEN IN AMSTERDAM MET 150% TOEGENOMEN. 90% VAN DE DADERS KEEK ANIME
Dat vraag je aan de persoon met de meeste k-TT op zijn naam, gewoon dat je het even weet. Ik vind de suggestie van Robin wel leuk.quote:
Oké, misschien op de 9e plaats, maar derde is wel heel erg. Zelfs boven Clannad ~After Story~quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat zei ik, otakufanservice.
[..]
Wat diskwalificeert Steins;Gate om daar bij te horen?
bring it on! ik kan je hebbenquote:
Ik ben gewoon nieuwsgierig... Steins;Gate had zeker zijn problemen. Dat eind bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké, misschien op de 9e plaats, maar derde is wel heel erg. Zelfs boven Clannad ~After Story~
Mwah, dat eind was inderdaad ook niet super. Maar zeker als je ziet dat er andere series lager staan geranked die veel beter zijn, dan vind ik dat wel zonde.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig... Steins;Gate had zeker zijn problemen. Dat eind bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké, misschien op de 9e plaats, maar derde is wel heel erg. Zelfs boven Clannad ~After Story~
Kan nog 36 tekens, dit is 44.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Slachtoffers van hentai explosief gestegen.
Je praat hier tegen een Clannad fanboy. Niet voor niets dat ik op mijn eerste conventie door mijn vrienden werd gekoppeld aan een Nagisa. Tevergeefs helaas.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]dan moet hij natuurlijk wel heel goed zijn, wil hij beter zijn dan AS
ik vond het nog wel grappig, Rahxephon had een bedroevend eindequote:Op woensdag 9 mei 2012 20:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig... Steins;Gate had zeker zijn problemen. Dat eind bijvoorbeeld.
Vertel vertelquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je praat hier tegen een Clannad fanboy. Niet voor niets dat ik op mijn eerste conventie door mijn vrienden werd gekoppeld aan een Nagisa. Tevergeefs helaas.
HAHJAHAHAWHgfwhiBGAEROGAEBGquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik vond het nog wel grappig, Rahxephon had een bedroevend einde
of NGE dat weiger ik zelfs als serie te erkennen
je neemt een mecha serie en dan op het einde besluit je, " hey weet je wat een goed einde is, als we het ontstaan van de mensheid en zo gaan proberen te verklaren "quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
HAHJAHAHAWHgfwhiBGAEROGAEBG
HAHAHAHAQHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHA
3/10. 2deep4u?
[ afbeelding ]
Ze was toch lelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je praat hier tegen een Clannad fanboy. Niet voor niets dat ik op mijn eerste conventie door mijn vrienden werd gekoppeld aan een Nagisa. Tevergeefs helaas.
De anime kwam naar mijn idee heel laat op gang. Verder waren de characters heel leuk en aardig, maar kregen we van de main characters minder te weten. Ze konden misschien het verhaal van de jonge Kyouma en Mayuri iets uitbreiden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat zei ik, otakufanservice.
[..]
Wat diskwalificeert Steins;Gate om daar bij te horen?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:49 schreef Easymodo het volgende:
[..]
De anime kwam naar mijn idee heel laat op gang. Verder waren de characters heel leuk en aardig, maar kregen we van de main characters minder te weten. Ze konden misschien het verhaal van de jonge Kyouma en Mayuri iets uitbreiden.
Ahaha~quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2deep4u, you just don't get it
quote:
Ze was niet super lelijk. Eigenlijk gewoon een normaal meisje, maar door de cosplay kon ik dat niet goed beoordelen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze was toch lelijk.
waarom onthou ik dit soort dingen?
In een spoiler zetten. Er zijn mensen die EVA niet hebben gezien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
je neemt een mecha serie en dan op het einde besluit je, " hey weet je wat een goed einde is, als we het ontstaan van de mensheid en zo gaan proberen te verklaren "
Nee, gewoon nee
labjassenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2deep4u, you just don't get it
Even wennen, maar ik vond hem wel de moeite waard. Als de eerste afleveringen je niet zo bevielen, zou ik hem niet verder kijken. Alle afleveringen hebben ongeveer dezelfde opbouw, maar hebben een hele andere setting.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:56 schreef Lithia het volgende:
Iemand die The Tatami Galaxy/Yojouhan Shinwa Taikei gezien heeft?
Ik heb een paar afleveringen gezien en ik trek het niet meer.
De verhaallijn is interessant, maar hun manier van praten (super snel) vind ik erg irritant, ik zie weinig vooruitgang, de animatiestijl is ook even wennen. Vind het zo maar niets. Alleen zie ik wel genoeg positieve reacties van anderen. Wat denken jullie?
Hm, dankje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:59 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Even wennen, maar ik vond hem wel de moeite waard. Als de eerste afleveringen je niet zo bevielen, zou ik hem niet verder kijken. Alle afleveringen hebben ongeveer dezelfde opbouw, maar hebben een hele andere setting.
Buitenstaanders?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:08 schreef robin007bond het volgende:
Nu denken alle buitenstaanders dat Klipnap de TT heeft verzonnen. Hihi.
Wat was het ritueel ook al weer?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Buitenstaanders?
We zijn gewoon een enge sekte.
Ik moet geen tomaten, vis, zuurkool, gesmolten kaas (niet gesmolten vind ik het heerlijk) en té exotische dingen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik lust geen marsepein.
Voor de rest lust ik geen: krenten, rozijnen en bruinbrood.
Het gaat stoppen binnen een paar delen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:30 schreef Skillstorm het volgende:
Damn, de Bleach manga deze dagen is gewoon een stuk beter.
Tomaten lust ik ook nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik moet geen tomaten, vis, zuurkool, gesmolten kaas (niet gesmolten vind ik het heerlijk) en té exotische dingen.
Hmmm.. De anime heb ik gedropped.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:30 schreef Skillstorm het volgende:
Damn, de Bleach manga deze dagen is gewoon een stuk beter.
Ik vond het doorluchtige begin leuker. Steins;Gate nam zichzelf minder serieus toen en Hyououin Kyouma, het beste aan de serie, was aanweziger.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:49 schreef Easymodo het volgende:
[..]
De anime kwam naar mijn idee heel laat op gang. Verder waren de characters heel leuk en aardig, maar kregen we van de main characters minder te weten. Ze konden misschien het verhaal van de jonge Kyouma en Mayuri iets uitbreiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Repelsteeltju op 09-05-2012 21:39:32 ]“An interesting thing is a good thing.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |