quote:Op maandag 14 mei 2012 17:02 schreef Iemand91 het volgende:
Heb 'm net besteld i.c.m. KPN.![]()
Kom ik erachter dat m'n identiteitsbewijs is verlopen, moet ik die eerst nog fixen.![]()
(Maar wel besteld, who knows wat de prijzen gaan doen, nu is ie nog goedkoop)
quote:
Voor een One X is het simpelweg niet duur. Dus zit niet zo te zeiken. Bij een bedrag van 32 euro per maand betaal je eigenlijk nog geen 10 euro per maand voor je internet/belminuten en 22 euro per maand voor je telefoon (550 euro/24 maanden). Dus zo heel duur is het allemaal nog steeds niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef andreas612 het volgende:
[..]
sorry dat ik niet elke minuut op fok zit
ik betaal 18,80 per maand voor 170min/sms + onbeperkt internet.. destijds gratis desire erbij gekregen.. deze had toen een prijs van ca. 450 a 500eu.. (dus argument van 'oude kuttelefoon is niks waard' gaat niet op..) 't was gewoon toen samen met de galaxy sI de marktleider.. 't is niet jouw schuld maar hedendaags wordt je gewoon dusdanig hard in je kont geboord door de providers dat je holletje ondertussen zodanig groot is dat je niet meer merkt dat je eigenlijk belachelijk teveel betaald...
'k zeik niet.. dat 'dat dacht ik al' is alleen een opmerking die alleen gemaakt wordt door mensen met een te grote ego die aan de wandel gaat.. dus zeik zelf niet zo en bemoei je er niet mee..quote:Op maandag 14 mei 2012 21:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Voor een One X is het simpelweg niet duur. Dus zit niet zo te zeiken. Bij een bedrag van 32 euro per maand betaal je eigenlijk nog geen 10 euro per maand voor je internet/belminuten en 22 euro per maand voor je telefoon (550 euro/24 maanden). Dus zo heel duur is het allemaal nog steeds niet.
Je zeikt over hoge prijzen, terwijl dat eigenlijk allemaal nog wel mee valt.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:30 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k zeik niet.. dat 'dat dacht ik al' is alleen een opmerking die alleen gemaakt wordt door mensen met een te grote ego die aan de wandel gaat.. dus zeik zelf niet zo en bemoei je er niet mee..
't is maar waar je aan toegeeft..quote:Op maandag 14 mei 2012 21:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je zeikt over hoge prijzen, terwijl dat eigenlijk allemaal nog wel mee valt.
quote:
Ik dacht dat je irritant zat te trollen, vandaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef andreas612 het volgende:
[..]
sorry dat ik niet elke minuut op fok zit
ik betaal 18,80 per maand voor 170min/sms + onbeperkt internet.. destijds gratis desire erbij gekregen.. deze had toen een prijs van ca. 450 a 500eu.. (dus argument van 'oude kuttelefoon is niks waard' gaat niet op..) 't was gewoon toen samen met de galaxy sI de marktleider.. 't is niet jouw schuld maar hedendaags wordt je gewoon dusdanig hard in je kont geboord door de providers dat je holletje ondertussen zodanig groot is dat je niet meer merkt dat je eigenlijk belachelijk teveel betaald...
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:58 schreef dimmak het volgende:
Kan dat gebitch over kosten enzo hier stoppen? Ga gewoon over dit geweldige toestel posten.
Wat voor accessoires dan? Het enige wat ik verzinnen is dat media link ding van htc alleen 100 euro vind ik wat veel van het goede.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:21 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je irritant zat te trollen, vandaar.![]()
Maar ben het wel met je eens verder. Ik had 2 jaar geleden iets vergelijkbaars (Vodafone 150 min/sms, onbeperkt internet) met gratis Desire voor heel wat minder dan wat je nu bij Vodafone zou moeten betalen.
Maar met de huidige prijzen vind ik dit nog een heel redelijke prijs p/maand.
[..]![]()
'k moet accessoires kopen...
M'n autohouder is kapot dus wil ik eigenlijk wel een nieuwe. En dus ook een lader voor in de auto.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:43 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Wat voor accessoires dan? Het enige wat ik verzinnen is dat media link ding van htc alleen 100 euro vind ik wat veel van het goede.
Wist niet dat dat bestond. Waarom kan de htc one x niet altijd in landscape mode?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
M'n autohouder is kapot dus wil ik eigenlijk wel een nieuwe. En dus ook een lader voor in de auto.
Of ik een hoesje ga gebruiken ben ik nog niet over uit...
Die Media Link HD ga ik sowieso kopen; ¤100 vind ik wel een heel stevige prijs. Dan maar een MHL-kabel.
Aan de achterkant zie je niet dat het grijs is, echter wel aan de zijkant waar het meer een glossy effect heeft.quote:
Ik gebruiker Apex Launcher dan kan je wel in landscape.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:44 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Wist niet dat dat bestond. Waarom kan de htc one x niet altijd in landscape mode?
Ik mis mijn One xquote:
Droogklootquote:
Joh. Ik ben de changelog van de vorige update nog geen eens tegengekomen, dus geen idee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doelde uiteraard op de praktische veranderingen.
Wat is de rede dat ze er niet gewoon een changelog bij gooien of op internet zetten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Joh. Ik ben de changelog van de vorige update nog geen eens tegengekomen, dus geen idee.
Dezelfde reden dat ze uberhaupt niet bekend maken dat er iets mis is met de telefoon?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:54 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Wat is de rede dat ze er niet gewoon een changelog bij gooien of op internet zetten?
Daar zit wel wat in.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat ze uberhaupt niet bekend maken dat er iets mis is met de telefoon?
Dat is zeker niet het goedkoopst. totale kosten komen dan op bijna 1000 euro uit. Ik ben met mijn abonnement net iets minder kwijt. En dan heb heb ik betere voorwaarden dan mening sim-only abonnement.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:36 schreef abruzzese het volgende:
Beste manier om een HTC One X in bezit te krijgen en zeker de goedkoopste is kijken bij http://tweakers.net/pricewatch/304961/htc-one-x-grijs.html en daar koop je hem .
Pak je een abonnement van ¤20,00 bellen internet 2 jaar .
Goedkoper kan echt niet want de telecom providers verdienen bijna dubbel zo dik op 2 jaar tijd .
quote:New HBOOT: 0.95, New Radio: 1.1204.105.14, Kernel version: 2.6.39.4-gc9932b1
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:42 schreef Ynske het volgende:
Hier draaide en draait de radio gewoon goed
Het scherm, de camerasoftware, het hardwaredesign, het materiaal, het formaatquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef tinoburg het volgende:
Ik zit te twijfelen. oude 3gs is na 3jaar wel bijna op... maar binnenkort galaxy s3 en wellicht nieuw iPhone? wat is er zo geweldig aan de one X ?
Scherm, Sense uiterlijk van het beestjequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef tinoburg het volgende:
Ik zit te twijfelen. oude 3gs is na 3jaar wel bijna op... maar binnenkort galaxy s3 en wellicht nieuw iPhone? wat is er zo geweldig aan de one X ?
Geen idee of dit normaal kan, maar http://doubletwist.com/ heeft er wel een oplossing voor volgens mij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:37 schreef tinoburg het volgende:
ach, gamen doe ik niet/amper. camera staat ook geen uren aan.
Las laatst dat syncen met iTunes kan? heb mn hele hebben en houden na 3jaar nu natuurlijk nog in iTunes en zijn er mensen eerder overgestapt van IOS naar android?
Welke, hoeveel koste 'tie, waar heb je hem besteld en hoe bevalt 'tie?quote:
Dat is zonde van je tijd, tarieven veranderen regelmatig en over een half jaar zijn er weer andere high end smartphones beschikbaar, zoals ik al eerder zei.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:34 schreef abruzzese het volgende:
Ikzelf wilde mijn Vodafone abonnement straks opzeggen vanwege de goedkopere T-Mobile .
Ik heb een 2 jaar contract bij Vodafone / 200 min . sms . internet ¤34,95 per maand met de HTC Desire dat 13-02-2013 afloopt .
Ik ben nu al langzaam aan het kijken wat het mij gaat kosten voor een High End Smartphone zoals de HTC one S / HTC one X / Samsung Galaxy SIII .
Natuurlijk is Vodafone de duurste van alle Telecom Providers maar wel de beste eruit dus blijf ik netjes bij Vodafone .
Bij een goede Smartphone hoort gewoonweg de beste Telecom Provider .
Ik ben van ios naar Android gegaan. Nooit meer wat anders dan Android voor mijquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:37 schreef tinoburg het volgende:
ach, gamen doe ik niet/amper. camera staat ook geen uren aan.
Las laatst dat syncen met iTunes kan? heb mn hele hebben en houden na 3jaar nu natuurlijk nog in iTunes en zijn er mensen eerder overgestapt van IOS naar android?
Bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
De Radio ROM zorgt voor het telefoonsignaal, bluetooth enz, alle verbindingen met buiten zeg maar. Android gebruikt de Radio ROM om al het verkeer doorheen te sluizen, maar het staat wel los van het OS.
De reden dat je dit bij veel custom roms moet updaten is waarschijnlijk omdat deze makkelijker met een bepaalde Radio kunnen communiceren of iets dergelijks. Waarschijnlijk is die een keer geschreven op het moment dat er een bepaalde Radio was en moet hij daarom worden gedowngrade of iets dergelijks.
Eens voor telefoon absoluut Android maar moet ik wel zeggen dat ik een Samsung Galaxy tab 10.1 en een ipad2 heb. Dat qua tablet de iPad veel beter is dan mijn Galaxy tab 10.1. Wacht tot er eindelijk een nieuwe rom voor uitkomt want de standaard rom is echt dramaquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben van ios naar Android gegaan. Nooit meer wat anders dan Android voor mij
Ligt je telefoon aan de lader? Zo ja, lader eruit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:20 schreef Rattaplan.y het volgende:
Heb net proberen toestel te updaten, update was ook al gedownload en zou geinstalleerd worden, helaas krijg ik nu echter een groene pijl op het scherm met daaronder een toestelletje.. toestel blijft hierop hangen, als ik hem uit en vervolgens weer aanzet krijg ik weer hetzelfde te zien..
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Stond ook aangegeven in dat stukje tekst waar je op akkoord moest klikken om überhaupt te updaten...quote:
Klopt, maar het is aan de makers van de app om dat op te lossen. Verder heb je de optie als je hem root om de rechter knop een menu knop te makenen als je de home knop ingedrukt houd dat je dan multitask optie krijgtquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:06 schreef corkydiggles het volgende:
Heb je zo een groot scherm en bij games neemt de menu balk ruimte in van mijn scherm.
Beetje jammer. Shadowgun en GTA graag gezien fullscreen. Dit stoort mij een beetje.
ja dat jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Snappzmarket gebruik ik wel ja, wel handig voor apps die alleen betaald te krijgen zijn zonder lite/trial-versie
Nillkin TPUquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:44 schreef tinoburg het volgende:
Trouwens, gister 50E mogen besteden aan accesoires bij de phonehouse.
Was er nog niet 1 hoesje voor de ONE X beschikbaar!
Ben toen gegaan voor ; een extra lader,pakje screenprotectors en een hdmi kabel USB--> mini usb.
Waar op de internetz zijn wel goede hoesjes te krijgen ebay? en ik twijfel om dan alleen voor de achterkant een shield te nemen of zo'n heel lederen etui erover, maar dan is het lichte/dunne van de ONE X ook weer teniet gedaan...
Swiftkey keyboard is super chillquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:46 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Nillkin TPU.'
Oke, 1 ding waar ik me steeds meer aan stoor.
Als je typt in Whatsapp bijv, dan krijg je woordsuggestie van het woord. Maar als je niet op de suggestie drukt en het gewoon verstuurd, dan staat de suggestie nog steeds boven de toetsenbord. Als je dan vervolgens snel verder typt na het versturen wordt de suggestie automagisch gekozen en krijg je het dus voor je nieuwe zin geplakt.
Het is kut.![]()
Ja best wel eigenlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Uhm....fail??
http://www.allaboutphones(...)hones+Nieuws+feed%29
Lijkt me (deels) bullshit. Spotify bv. speelt gewoon door op de achtergrond, ik heb uuuuuuuuren later als ik naar de browser switch gewoon nog alle tabs zoals ik ze heb achtergelaten, hetzelfde met facebook etc. etc.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Uhm....fail??
Dit. Net zoals dat ik dit ook bullshit vind.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt me (deels) bullshit. Spotify bv. speelt gewoon door op de achtergrond, ik heb uuuuuuuuren later als ik naar de browser switch gewoon nog alle tabs zoals ik ze heb achtergelaten, hetzelfde met facebook etc. etc.
Mijn muziek blijft gewoon altijd doorspelen.quote:Zo wordt als voorbeeld gegeven dat een muziekapplicatie zichzelf na 30 seconden afsluit en de muziek stopt met afspelen. Hierna is er ook geen mogelijkheid om het nummer opnieuw af te spelen waar hij eerder gestopt was.
Gewoon disk mode gebruiken en de bestanden erop slepen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:52 schreef tinoburg het volgende:
het viel me op dat er geen software in t doosje zat bij de htc.
waar vind ik de fijnste/makkelijkste software om muziek erop te gooien als ik em aan de pc hang? en zit er nog verschil in snelheid van bepaalde programma's?
sleur en pleur in de verkennerquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:52 schreef tinoburg het volgende:
waar vind ik de fijnste/makkelijkste software om muziek erop te gooien als ik em aan de pc hang? en zit er nog verschil in snelheid van bepaalde programma's?
Dat kan ja. Inpluggen en disk drive kiezen. Dan kan je gewoon al die shit draggen en droppenquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:20 schreef tinoburg het volgende:
kan dat gewoon zo simpel? ik kom van iPhone he, daar zijn we dat niet gewend
Bij welke telefoon krijg je er dan wel software bij in de doos? In andere woorden, waarom valt zoiets je op?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:52 schreef tinoburg het volgende:
Ik merk dit ook, een hoop applicaties starten als het ware opnieuw op, maar gaan dan wel verder waar ik gebleven ben.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Uhm....fail??
Fijn hèquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:20 schreef tinoburg het volgende:
kan dat gewoon zo simpel? ik kom van iPhone he, daar zijn we dat niet gewend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |