Stond ook aangegeven in dat stukje tekst waar je op akkoord moest klikken om überhaupt te updaten...quote:
Klopt, maar het is aan de makers van de app om dat op te lossen. Verder heb je de optie als je hem root om de rechter knop een menu knop te makenen als je de home knop ingedrukt houd dat je dan multitask optie krijgtquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:06 schreef corkydiggles het volgende:
Heb je zo een groot scherm en bij games neemt de menu balk ruimte in van mijn scherm.
Beetje jammer. Shadowgun en GTA graag gezien fullscreen. Dit stoort mij een beetje.
ja dat jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Snappzmarket gebruik ik wel ja, wel handig voor apps die alleen betaald te krijgen zijn zonder lite/trial-versie
Nillkin TPUquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:44 schreef tinoburg het volgende:
Trouwens, gister 50E mogen besteden aan accesoires bij de phonehouse.
Was er nog niet 1 hoesje voor de ONE X beschikbaar!
Ben toen gegaan voor ; een extra lader,pakje screenprotectors en een hdmi kabel USB--> mini usb.
Waar op de internetz zijn wel goede hoesjes te krijgen ebay? en ik twijfel om dan alleen voor de achterkant een shield te nemen of zo'n heel lederen etui erover, maar dan is het lichte/dunne van de ONE X ook weer teniet gedaan...
Swiftkey keyboard is super chillquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:46 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Nillkin TPU.'
Oke, 1 ding waar ik me steeds meer aan stoor.
Als je typt in Whatsapp bijv, dan krijg je woordsuggestie van het woord. Maar als je niet op de suggestie drukt en het gewoon verstuurd, dan staat de suggestie nog steeds boven de toetsenbord. Als je dan vervolgens snel verder typt na het versturen wordt de suggestie automagisch gekozen en krijg je het dus voor je nieuwe zin geplakt.
Het is kut.![]()
Ja best wel eigenlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Uhm....fail??
http://www.allaboutphones(...)hones+Nieuws+feed%29
Lijkt me (deels) bullshit. Spotify bv. speelt gewoon door op de achtergrond, ik heb uuuuuuuuren later als ik naar de browser switch gewoon nog alle tabs zoals ik ze heb achtergelaten, hetzelfde met facebook etc. etc.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Uhm....fail??
Dit. Net zoals dat ik dit ook bullshit vind.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt me (deels) bullshit. Spotify bv. speelt gewoon door op de achtergrond, ik heb uuuuuuuuren later als ik naar de browser switch gewoon nog alle tabs zoals ik ze heb achtergelaten, hetzelfde met facebook etc. etc.
Mijn muziek blijft gewoon altijd doorspelen.quote:Zo wordt als voorbeeld gegeven dat een muziekapplicatie zichzelf na 30 seconden afsluit en de muziek stopt met afspelen. Hierna is er ook geen mogelijkheid om het nummer opnieuw af te spelen waar hij eerder gestopt was.
Gewoon disk mode gebruiken en de bestanden erop slepen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:52 schreef tinoburg het volgende:
het viel me op dat er geen software in t doosje zat bij de htc.
waar vind ik de fijnste/makkelijkste software om muziek erop te gooien als ik em aan de pc hang? en zit er nog verschil in snelheid van bepaalde programma's?
sleur en pleur in de verkennerquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:52 schreef tinoburg het volgende:
waar vind ik de fijnste/makkelijkste software om muziek erop te gooien als ik em aan de pc hang? en zit er nog verschil in snelheid van bepaalde programma's?
Dat kan ja. Inpluggen en disk drive kiezen. Dan kan je gewoon al die shit draggen en droppenquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:20 schreef tinoburg het volgende:
kan dat gewoon zo simpel? ik kom van iPhone he, daar zijn we dat niet gewend
Bij welke telefoon krijg je er dan wel software bij in de doos? In andere woorden, waarom valt zoiets je op?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:52 schreef tinoburg het volgende:
Ik merk dit ook, een hoop applicaties starten als het ware opnieuw op, maar gaan dan wel verder waar ik gebleven ben.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Uhm....fail??
Fijn hèquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:20 schreef tinoburg het volgende:
kan dat gewoon zo simpel? ik kom van iPhone he, daar zijn we dat niet gewend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |