quote:Op maandag 14 mei 2012 17:02 schreef Iemand91 het volgende:
Heb 'm net besteld i.c.m. KPN.![]()
Kom ik erachter dat m'n identiteitsbewijs is verlopen, moet ik die eerst nog fixen.![]()
(Maar wel besteld, who knows wat de prijzen gaan doen, nu is ie nog goedkoop)
quote:
Voor een One X is het simpelweg niet duur. Dus zit niet zo te zeiken. Bij een bedrag van 32 euro per maand betaal je eigenlijk nog geen 10 euro per maand voor je internet/belminuten en 22 euro per maand voor je telefoon (550 euro/24 maanden). Dus zo heel duur is het allemaal nog steeds niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef andreas612 het volgende:
[..]
sorry dat ik niet elke minuut op fok zit
ik betaal 18,80 per maand voor 170min/sms + onbeperkt internet.. destijds gratis desire erbij gekregen.. deze had toen een prijs van ca. 450 a 500eu.. (dus argument van 'oude kuttelefoon is niks waard' gaat niet op..) 't was gewoon toen samen met de galaxy sI de marktleider.. 't is niet jouw schuld maar hedendaags wordt je gewoon dusdanig hard in je kont geboord door de providers dat je holletje ondertussen zodanig groot is dat je niet meer merkt dat je eigenlijk belachelijk teveel betaald...
'k zeik niet.. dat 'dat dacht ik al' is alleen een opmerking die alleen gemaakt wordt door mensen met een te grote ego die aan de wandel gaat.. dus zeik zelf niet zo en bemoei je er niet mee..quote:Op maandag 14 mei 2012 21:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Voor een One X is het simpelweg niet duur. Dus zit niet zo te zeiken. Bij een bedrag van 32 euro per maand betaal je eigenlijk nog geen 10 euro per maand voor je internet/belminuten en 22 euro per maand voor je telefoon (550 euro/24 maanden). Dus zo heel duur is het allemaal nog steeds niet.
Je zeikt over hoge prijzen, terwijl dat eigenlijk allemaal nog wel mee valt.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:30 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k zeik niet.. dat 'dat dacht ik al' is alleen een opmerking die alleen gemaakt wordt door mensen met een te grote ego die aan de wandel gaat.. dus zeik zelf niet zo en bemoei je er niet mee..
't is maar waar je aan toegeeft..quote:Op maandag 14 mei 2012 21:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je zeikt over hoge prijzen, terwijl dat eigenlijk allemaal nog wel mee valt.
quote:
Ik dacht dat je irritant zat te trollen, vandaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef andreas612 het volgende:
[..]
sorry dat ik niet elke minuut op fok zit
ik betaal 18,80 per maand voor 170min/sms + onbeperkt internet.. destijds gratis desire erbij gekregen.. deze had toen een prijs van ca. 450 a 500eu.. (dus argument van 'oude kuttelefoon is niks waard' gaat niet op..) 't was gewoon toen samen met de galaxy sI de marktleider.. 't is niet jouw schuld maar hedendaags wordt je gewoon dusdanig hard in je kont geboord door de providers dat je holletje ondertussen zodanig groot is dat je niet meer merkt dat je eigenlijk belachelijk teveel betaald...
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:58 schreef dimmak het volgende:
Kan dat gebitch over kosten enzo hier stoppen? Ga gewoon over dit geweldige toestel posten.
Wat voor accessoires dan? Het enige wat ik verzinnen is dat media link ding van htc alleen 100 euro vind ik wat veel van het goede.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:21 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je irritant zat te trollen, vandaar.![]()
Maar ben het wel met je eens verder. Ik had 2 jaar geleden iets vergelijkbaars (Vodafone 150 min/sms, onbeperkt internet) met gratis Desire voor heel wat minder dan wat je nu bij Vodafone zou moeten betalen.
Maar met de huidige prijzen vind ik dit nog een heel redelijke prijs p/maand.
[..]![]()
'k moet accessoires kopen...
M'n autohouder is kapot dus wil ik eigenlijk wel een nieuwe. En dus ook een lader voor in de auto.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:43 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Wat voor accessoires dan? Het enige wat ik verzinnen is dat media link ding van htc alleen 100 euro vind ik wat veel van het goede.
Wist niet dat dat bestond. Waarom kan de htc one x niet altijd in landscape mode?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
M'n autohouder is kapot dus wil ik eigenlijk wel een nieuwe. En dus ook een lader voor in de auto.
Of ik een hoesje ga gebruiken ben ik nog niet over uit...
Die Media Link HD ga ik sowieso kopen; ¤100 vind ik wel een heel stevige prijs. Dan maar een MHL-kabel.
Aan de achterkant zie je niet dat het grijs is, echter wel aan de zijkant waar het meer een glossy effect heeft.quote:
Ik gebruiker Apex Launcher dan kan je wel in landscape.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:44 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Wist niet dat dat bestond. Waarom kan de htc one x niet altijd in landscape mode?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |