Misschien even een aparte klaagbaak topic maken? Ik heb nergens last van en heb hem vanaf het begin zonder problemen. Gewoon even terug naar de winkel gaan en omruilen ofzo.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:44 schreef PhatBassBoom het volgende:
Nog een gele vlek gevonden.Gaat lekker zo.
je hebt geld teveel?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:14 schreef Iemand91 het volgende:
Denk dat ik 'm vanavond ook maar moet kopen i.c.m. KPN!
staat wifi aan?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:33 schreef Oksel het volgende:
Die van mij vindt geen enkel WiFi netwerk meer.. hij ziet ze niet. Iemand een idee?
quote:
Daar ben ik tot nu toe als goedkoopste uit gekomen als huidige Vodafone klant (in vergelijking met Vodafone, Tele2, Sizz e.d.)quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.31,29 is veel mattiequote:Op zondag 13 mei 2012 20:43 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Daar ben ik tot nu toe als goedkoopste uit gekomen als huidige Vodafone klant (in vergelijking met Vodafone, Tele2, Sizz e.d.)
T-Mobile begin ik niet aan. Hi en Telfort ook niet vanwege Lease-constructie.
Met KPN ben ik over 2 jaar gezien gemiddeld zo'n ¤31.29 p/maand kwijt en heb ik (voor mij gezien) genoeg minuten, sms en data.
Tevens is het ook nog een 1-jarig abonnement i.p.v. 2-jarig, ofwel na een jaar heb ik de keuze:
- Ik houd de One X: dan kom ik uit op dat gemiddelde maandbedrag over 2 jaar.
- Ik verkoop 'm voor ¤180 en dan kom ik óók uit op dat maandbedrag voor 1 jaar.
Verkoop ik 'm over 1 jaar voor meer dan ¤180 dan wordt m'n gem. maandbedrag over 1 jaar gezien nog lager dan die ¤31.29.
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2012 21:15:07 ]
Nou vertel me, wat betaal jij gemiddeld voor een telefoon als dit; inclusief toestelprijs, aansluitkosten, maandprijs enz.?quote:
Ik heb geen problemen met mijn toestel.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:14 schreef PhatBassBoom het volgende:
Zijn er hier serieus mensen waarvan de One helemaal correct werkt? Ik heb net met Hi smartcare gebeld en ze komen vandaag kijken. Als ze het niet kunnen fixen krijg ik een nieuwe. Ik kan het blijven laten vervangen totdat ik eentje tref die wel gewoon goed werkt.
Jij had volgens mij 1 van de eerste one xjes als ik me niet vergis. Nu nog steeds hebben mensen die ik ken met een nieuwe abo last van schermflikker.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:16 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met mijn toestel.
Heb een groot aantal collega's die ook een One X hebben. Tot nu toe is er maar 1 met een probleem (weet alleen niet exact wat), die had hem binnen 2 weken na de release. Ik had zelf binnen een week.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:17 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Jij had volgens mij 1 van de eerste one xjes als ik me niet vergis. Nu nog steeds hebben mensen die ik ken met een nieuwe abo last van schermflikker.
Hoe lang heb je dat toestel al?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:57 schreef PhatBassBoom het volgende:
Mobiel is opgehaald en het kan 2 weken duren. Volgens mij hebben die gastjes niet eens verstand van zaken en fixen ze gewoon wat software instellingen enzGeef me gelijk een nieuwe, ze gaan het scherm toch niet vervangen. Heb nu een Sony xperia e15
Nja, krijg iig wel een vervangend toestel.
3 weken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |