Het scherm, de camerasoftware, het hardwaredesign, het materiaal, het formaatquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef tinoburg het volgende:
Ik zit te twijfelen. oude 3gs is na 3jaar wel bijna op... maar binnenkort galaxy s3 en wellicht nieuw iPhone? wat is er zo geweldig aan de one X ?
Scherm, Sense uiterlijk van het beestjequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef tinoburg het volgende:
Ik zit te twijfelen. oude 3gs is na 3jaar wel bijna op... maar binnenkort galaxy s3 en wellicht nieuw iPhone? wat is er zo geweldig aan de one X ?
Geen idee of dit normaal kan, maar http://doubletwist.com/ heeft er wel een oplossing voor volgens mij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:37 schreef tinoburg het volgende:
ach, gamen doe ik niet/amper. camera staat ook geen uren aan.
Las laatst dat syncen met iTunes kan? heb mn hele hebben en houden na 3jaar nu natuurlijk nog in iTunes en zijn er mensen eerder overgestapt van IOS naar android?
Welke, hoeveel koste 'tie, waar heb je hem besteld en hoe bevalt 'tie?quote:
Dat is zonde van je tijd, tarieven veranderen regelmatig en over een half jaar zijn er weer andere high end smartphones beschikbaar, zoals ik al eerder zei.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:34 schreef abruzzese het volgende:
Ikzelf wilde mijn Vodafone abonnement straks opzeggen vanwege de goedkopere T-Mobile .
Ik heb een 2 jaar contract bij Vodafone / 200 min . sms . internet ¤34,95 per maand met de HTC Desire dat 13-02-2013 afloopt .
Ik ben nu al langzaam aan het kijken wat het mij gaat kosten voor een High End Smartphone zoals de HTC one S / HTC one X / Samsung Galaxy SIII .
Natuurlijk is Vodafone de duurste van alle Telecom Providers maar wel de beste eruit dus blijf ik netjes bij Vodafone .
Bij een goede Smartphone hoort gewoonweg de beste Telecom Provider .
Ik ben van ios naar Android gegaan. Nooit meer wat anders dan Android voor mijquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:37 schreef tinoburg het volgende:
ach, gamen doe ik niet/amper. camera staat ook geen uren aan.
Las laatst dat syncen met iTunes kan? heb mn hele hebben en houden na 3jaar nu natuurlijk nog in iTunes en zijn er mensen eerder overgestapt van IOS naar android?
Bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
De Radio ROM zorgt voor het telefoonsignaal, bluetooth enz, alle verbindingen met buiten zeg maar. Android gebruikt de Radio ROM om al het verkeer doorheen te sluizen, maar het staat wel los van het OS.
De reden dat je dit bij veel custom roms moet updaten is waarschijnlijk omdat deze makkelijker met een bepaalde Radio kunnen communiceren of iets dergelijks. Waarschijnlijk is die een keer geschreven op het moment dat er een bepaalde Radio was en moet hij daarom worden gedowngrade of iets dergelijks.
Eens voor telefoon absoluut Android maar moet ik wel zeggen dat ik een Samsung Galaxy tab 10.1 en een ipad2 heb. Dat qua tablet de iPad veel beter is dan mijn Galaxy tab 10.1. Wacht tot er eindelijk een nieuwe rom voor uitkomt want de standaard rom is echt dramaquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben van ios naar Android gegaan. Nooit meer wat anders dan Android voor mij
Ligt je telefoon aan de lader? Zo ja, lader eruit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:20 schreef Rattaplan.y het volgende:
Heb net proberen toestel te updaten, update was ook al gedownload en zou geinstalleerd worden, helaas krijg ik nu echter een groene pijl op het scherm met daaronder een toestelletje.. toestel blijft hierop hangen, als ik hem uit en vervolgens weer aanzet krijg ik weer hetzelfde te zien..
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |