Ik mis mijn One xquote:
Droogklootquote:
Joh. Ik ben de changelog van de vorige update nog geen eens tegengekomen, dus geen idee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doelde uiteraard op de praktische veranderingen.
Wat is de rede dat ze er niet gewoon een changelog bij gooien of op internet zetten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Joh. Ik ben de changelog van de vorige update nog geen eens tegengekomen, dus geen idee.
Dezelfde reden dat ze uberhaupt niet bekend maken dat er iets mis is met de telefoon?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:54 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Wat is de rede dat ze er niet gewoon een changelog bij gooien of op internet zetten?
Daar zit wel wat in.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat ze uberhaupt niet bekend maken dat er iets mis is met de telefoon?
Dat is zeker niet het goedkoopst. totale kosten komen dan op bijna 1000 euro uit. Ik ben met mijn abonnement net iets minder kwijt. En dan heb heb ik betere voorwaarden dan mening sim-only abonnement.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:36 schreef abruzzese het volgende:
Beste manier om een HTC One X in bezit te krijgen en zeker de goedkoopste is kijken bij http://tweakers.net/pricewatch/304961/htc-one-x-grijs.html en daar koop je hem .
Pak je een abonnement van ¤20,00 bellen internet 2 jaar .
Goedkoper kan echt niet want de telecom providers verdienen bijna dubbel zo dik op 2 jaar tijd .
quote:New HBOOT: 0.95, New Radio: 1.1204.105.14, Kernel version: 2.6.39.4-gc9932b1
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:42 schreef Ynske het volgende:
Hier draaide en draait de radio gewoon goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |