110 goals in 38 wedstrijdenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:11 schreef MMUFC het volgende:
Seizoen 2023-2024 afgerond met Santa Coloma.
Kampioen met 20 winst 131 goals en 5 tegen. De 131 goals zijn er 14 meer dan vorig jaar.
Rachid Benchariff kwam tot 72 goals, vorig seizoen waren dat er nog 63.
Ricardo Texeira bracht het assist record naar 37(13 meer dan het record).
In totaal kwam Rachid Benchariff tot 110 goals. Hij speelde totaal 38 duels.
Ben voor het eerst Santa Coloma B tegen gekomen in het bekertoernooi.. Ik won de finale van ze met 6-0.
Vooral nationaal niet.. En in de voorronde CL scoort hij ook vlot.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:05 schreef Zenit- het volgende:
[..]
110 goals in 38 wedstrijdenVeel tegenstand hoef je niet te verwachten
Het zou ook nogal wat zijn als er iemand bij hem in de buurt kwamquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:08 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Vooral nationaal niet.. En in de voorronde CL scoort hij ook vlot.
Hij is voor het 2e jaar op rij European Golden Boot winnaar geworden.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:13 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Het zou ook nogal wat zijn als er iemand bij hem in de buurt kwamHeb je een screenshot van je spits? En hoe gebruik je die? Alles afgesteld op hem ofzo?
Geef je spelers wel voldoende rust? En een redelijk fysio kun je waarschijnlijk nog niet betalen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:44 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
nu weet ik weer waarom ik dit spel niet zo leuk vond haha.
Speel met Thurrock in BSS. Wat spelers aangetrokken, de veel verdienende spelers willen helaas niet mee werken aan een transfer. Ik dacht nog das kut, komt wel goed. Vevolgens 1x gewonnen 6x gelijk, weet ik hoeveel keer verloren. Das niet eens zo erg...maar wel dat ik 6 basisspelers in de lappenmand heb zitten. Start ik net de volgende wedstrijd, en ja hoor, na 15 minuten, volgende de lappenmand in!
Ik word er gek van!
pff ik heb totaaaaaal geen geld nee haha.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geef je spelers wel voldoende rust? En een redelijk fysio kun je waarschijnlijk nog niet betalen.
Sidney Sam is trouwens echt een beest bij mijn Feyenoord.Wilde eerst die Reus halen, maar die koos voor PSV. Nu heb ik Sam als inside forward op rechts spelen, speelt het zelfde als Robben eigenlijk. Schiet ook veel mis en gaat vaak alleen, maar is op mijn spits na nu topscoorder met nog 8 wedstrijden te gaan en 10 punten voorsprong op Ajax.
Markel Susaeta verkocht? Volgens mij is dat toch een vrij aardige speler.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:08 schreef Eagle_99 het volgende:
Ben mijn game begonnen met Athletic Bilbao, Cesaz Azpilicueta van OM voor een record bedrag gehaald, Markel Susaeta, Xabi Castillo verkocht, David Lopez, Iban Zubiaurre en Oscar de Marcos verhuurd.
Wil alleen Javier Garrido van Lazio nog halen voor de linksback positie.
Inigo Ruiz de Galarreta(17) is een toptalent, onwijs veel clubs die hem willen huren, maar wil hem als back-up houden voor mijn VM.
Voorbereiding gaat goed, Athletic B met 3-0, Gernika met 4-0 en Portugalete met 3-0 verslagen, nu nog Roma en nog een paar satelliet clubs en kunnen we beginnen.
Jawel, maar hij is een buitenspeler, ik speel zonder buitenspelers. Ik hoop niet dat ik er spijt van zal krijgen als ik van tactiek wisselquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:19 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Markel Susaeta verkocht? Volgens mij is dat toch een vrij aardige speler.
Ja, Flair en longshotsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:19 schreef Cara het volgende:
Bij de Saturn op zuidplein was hij ff in de aanbieding voor 15 euro. weet niet of dat nog steeds zo is.
[ afbeelding ]
is AMC de beste positie voor deze baas?
weet niet, zoek eigenlijk een AMR maar zn snelheid is niet al te bestquote:
Als winger natuurlijk crossing(en ik vind first touch altijd wel fijn, maar dat is meer persoonlijk denk ik).quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:04 schreef Cara het volgende:
[..]
weet niet, zoek eigenlijk een AMR maar zn snelheid is niet al te bestga hem ongeacht wel op snelheid training sowieso. nog andere stats waar ik op moet focussen?
klopt, maar ik laat hem denk ik AMC staan. heeft wel 15 marking. tja. misschien zou ik ook heel fijn zijn als CM.. but he cant tackle for shitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:06 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Als winger natuurlijk crossing(en ik vind first touch altijd wel fijn, maar dat is meer persoonlijk denk ik).
T kind is 15, tackelen kan hij nog makkelijk 8 punten op pakken met zijn determination.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:07 schreef Cara het volgende:
[..]
klopt, maar ik laat hem denk ik AMC staan. heeft wel 15 marking. tja. misschien zou ik ook heel fijn zijn als CM.. but he cant tackle for shit
Dinamo Kiev -21quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:39 schreef Zenit- het volgende:
Zit Artem Sukhotskyi bij iemand in het spel? Het is een linksback die ik net gekocht heb, ik wil wel graag weten bij welke club hij bij jullie speelt.
[ afbeelding ]
Ik had dat altijd met de eerdere FM's. Bij Football Manager 2012 had ik dat totaal niet en daar was ik dus al vrij snel verslaafd aanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:13 schreef JochemP het volgende:
Als ik al die verhalen, gidsen, plaatjes en filmpjes op internet tegenkom raak ik altijd helemeel enthousiast om te gaan spelen, maar als ik dan begin verzuip ik in alle getallen, taktieken, spelers, spelmodi en opties dat ik steeds na 3 wedstrijden opgeef... Wat voor tutorials en wat voor club raden jullie aan om mee te beginnen? Is de ingebouwde tutorial in FM2012 een beetje goed?
Ah oke, ben benieuwd. Hopelijk blijft het deze keer wel hangen danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:15 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ik had dat altijd met de eerdere FM's. Bij Football Manager 2012 had ik dat totaal niet en daar was ik dus al vrij snel verslaafd aan
Gaat goed in Europa bij jou.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:39 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dinamo Kiev -21
Ben goed begonnen, Birmingham, Kobenhavn en Sion geloot in EL.
Birmingham in Engeland met 1-6 verslagen, Sion 3-0, nu nog Kobenhavn
In de competitie staan we 4de na 6 weken, 3 overwinningen, 2 gelijkspellen en 1 nederlaag tegen aartsrivaal Sociedad. 7de wedstrijd staan we 3-0 voor tegen Osasuna.
Jah, maar ze hebben niet voor niets finale gespeeld :pquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:40 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Jah, maar ze hebben niet voor niets finale gespeeld
4de wedstrijd 1-1 gespeeld met Kobenhavn, Llorente en Muniain hadden beiden een rode kaart gekregen in de heenwedstrijd, dus ik verwachtte het nog erger.
Nu tegen Barça
Llorente heeft gescoord terwijl ik hier schreef![]()
Niet te geloven, Llorente maakt 2-0![]()
Begin tweede helft 3-0 door Toquero![]()
Gurpegi krijgt een rode kaart in de 53ste minuut![]()
61ste minuut 3-1 door Soriano
72. 4-1 Troquero![]()
87 4-2 David Villa![]()
GewonnenNiet te geloven, nu Real nog
![]()
[ afbeelding ]
Oke, wtf. Transfer ging niet door omdat Elm het contract niet accepteerde. Jammer dan, maar dan zoeken we verder. Alleen is nu ineens mijn transferbudget van 11 miljoen naar 0 gegaan, terwijl mijn salarisbudget niet hoger is geworden!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:39 schreef Niek92 het volgende:
Joop gooit de portemonnee open! Gevraagd of hij wilde onderhandelen over Rasmus Elm, omdat ze 16 miljoen wilden. Ik ging niet verder dan 7,5 miljoen, maar Joop Munsterman biedt meteen 11,75 miljoen.
Dat wordt dus m'n creatieve middenvelder, naast Kevin de Bruyne, Lasse Schone, Nacer Chadli en Ruud Vormer. Dat wordt komende winter Willem Janssen verkopen!
Downloade en NL taalpakket zoeken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:10 schreef Stipha het volgende:
Hallo ik heb een vraagje, ik zou graag FM12 willen downloaden omdat ik 50(?) euro erg veel geld vind voor football manager. Je ziet veel manieren alleen alles is in het engels, zou iemand mij kunnen helpen om aan FM12 te komen?
Jeugdcomplex was volgens mij waar je jeugdspelers trainen, die andere weet ik niet precies.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
Wat is nou precies het verschil tussen een jeugdcomplex en een jeugdscoutingsnetwerk/jeugdacademie?
Zowieso is de game veel goedkoper te vinden van 50 euro.... Zo issie 30 euro bij FRS webshop. Als er 1 game is die het waard is om te kopen is het FM wel...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:10 schreef Stipha het volgende:
Hallo ik heb een vraagje, ik zou graag FM12 willen downloaden omdat ik 50(?) euro erg veel geld vind voor football manager. Je ziet veel manieren alleen alles is in het engels, zou iemand mij kunnen helpen om aan FM12 te komen?
Ik heb nu in 2014/15 ook alleen nog Indi en Mokotjo in de basis staan. Vilhena wilde het bij mij niet lukken, Achabar is uitgeleend. De rest is allemaal verkocht, alleen Nelom valt nog wel eens in. Wel twee grote eigen kweektalenten, waarvan 1 al 2 jaar permanent in de basis staat en de ander die rouleert voor een basisplaats.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:29 schreef Typisch het volgende:
Zit in seizoen 14/15 met Feyenoord. Mokotjo, Indi, Achahbar en Vilhena zijn de enige 3 die alle jaren hebben overleefd. De eerste 2 staan in de basis elf en de andere 2 spelen regelmatig als de wedstrijd het toestaat en als er andere spelers niet kunnen.
Alle 3 de jaren kampioen gewonnen, 3 keer de super cup en 1x de beker gewonnen. Europees wil het echter nog niet echt lukken. Dit jaar gaat het ook weer lastig worden, een poule met Real Madrid, Napoli en Benfica. Die alle 3 kampioen zijn geworden in hun land...
Ik heb 3 eigen kweek talenten. 2 vleugel spelers en een eindbaas achterin, kon Vlaar gelijk vervangen dus die voor 9 miljoen weg gedaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik heb nu in 2014/15 ook alleen nog Indi en Mokotjo in de basis staan. Vilhena wilde het bij mij niet lukken, Achabar is uitgeleend. De rest is allemaal verkocht, alleen Nelom valt nog wel eens in. Wel twee grote eigen kweektalenten, waarvan 1 al 2 jaar permanent in de basis staat en de ander die rouleert voor een basisplaats.
mijn 3e seizoen is zojuist afgerond, zal wel even een screentje maken van mn bazenelftal + wat talenten. Bony heb ik uiteraard ookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb 3 eigen kweek talenten. 2 vleugel spelers en een eindbaas achterin, kon Vlaar gelijk vervangen dus die voor 9 miljoen weg gedaan.Verder heb ik nog een duitse regen op de rechtsback, kan echt heel goed worden. Indi dus naast Van Boekel (die bazen regen) en links Gabriel Silva, een goede Braziliaanse back.
Op het middenveld heb ik Mokotjo naast Veratti staan. Verder Annan voor 2 jaar onder contract gezet (transfervrij) als vervanger voor Mokotjo als hij niet mee kan doen oid. Links heb ik Drenthe (transfervrij overgenomen), eerst stond Cabral daar met het bestuur heeft hem voor 9 miljoen verkocht aan Dortmund. Rechts heb ik Sidney Sam, dat is echt een eindbaas. En in de spits een Franse regen samen met Bony met daarachter dus Achahbar als vervanger.
De wedstrijden tegen clubs als Cambuur gebruik ik, net als de beker wedstrijden, om regens met potentie te laten spelen.
Zie het als dit soort uitbreidingen:quote:Op zondag 13 mei 2012 11:56 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
De Kuip is inmiddels al een (exact) 60.000 allseater, dus ik snap het niet helemaal
hahaquote:Op zondag 13 mei 2012 14:42 schreef Zenit- het volgende:
Met Oekraïne drie plaatsen gestegen op de wereldranglijst. We staan nu 23e, en we klommen over Ghana, Frankrijk en Turkije.
Edit: Egypte staat 8e.
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:13 schreef Niek92 het volgende:
[ afbeelding ]
Lokale zakenman Sander Bosckher heeft goed geboerd de afgelopen tijd!
2013. Een dag later werd het transferverbod trouwens weer opgeheven, Boschker neemt de club toch niet over. Is maar goed ook dat het niet zo lang duurde, want het is begin augustusquote:
2013?!?!quote:Op zondag 13 mei 2012 15:17 schreef Niek92 het volgende:
[..]
2013. Een dag later werd het transferverbod trouwens weer opgeheven, Boschker neemt de club toch niet over. Is maar goed ook dat het niet zo lang duurde, want het is begin augustus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De historie van de Nederlandse competitie en beker tot 2020:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de volgende taktiek heb ik mijn successen behaald:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu de helden zelf, in willekeurige volgorde.
Albin Ekdal, sinds 2014 in dienst van Feyenoord (transfervrij van Juventus) maar komend seizoen gaat hij bij Aston Villa z'n carriere afbouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alejandro Chacon, een wereldspeler die ik in 2018 transfervrij kon oppikken in Argentinië en sindsdien in de belangstelling staat van alle grote clubs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apodi, het wonderkind uit Brazilië. Nog jong, maar knalt ze er van alle hoeken in. In 2016 voor 2,4miljoen gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cristian Castro, de broodnodige linksback die het verdienstelijk doet. Komend seizoen ga ik met wingbacks spelen, dus Cristian moet aanvallender worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.David Ospina, mijn held. De keeper die ik graag bij het echte Feyenoord zou willen zien spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Felipe Anderson, wederom een transfervrije speler in 2015, maar nu heb ik hem na 5 seizoenen verkocht voor 15miljoen, omdat ik zijn opvolger (transfervrije Braziliaan) heb aangetrokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fiston Ndikumana, voor 2,6miljoen wederom een sterspeler in wording. Deze keeper staat klaar als opvolger voor Ospina.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gael Kakuta. King Kakuta! Zo vaak benoemd tot sterspeler en met 27 (!!) assists dit seizoen op zijn top. Transfervrij van Chelsea en al jaren één van m'n beste spelers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henryk Kowalczyk. Goede spelers kosten veel? Nee hoor, voor 650k heb ik hem gekocht en oordeel zelf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nadjimou Sodjinou, een beer van een Afrikaan. Kan overal in de verdediging uit de voeten en beukt alles aan de kant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nery Prieto, in de schaduw van Apodi staat deze speler die in de basis zou staan bij elke andere topclub. Ideale stand-in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pablo Asconeguy, één van 's werelds beste verdedigers. Kostte 10+ miljoen, maar dan heb je ook wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regilio van der Linden, uit m'n eigen jeugd. Hij kon als een van de weinige het constant groeiende niveau aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Said Frausto, al jaren samen met Asconeguy het vaste koppel achterin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ruud Vormer, al sinds jaar en dag (zomer 2012) van waarde voor Feyenoord en sluit zijn carriere waarschijnlijk hier af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sijmen Vergouwen. Nederland geen toptalenten? Think again. Kostte me 22 miljoen, maar is elke stuiver waard en ik heb Neerlands beste talent binnen de gelederen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sipho Nhlabatsi, de muur uit Afrika. Speelt enorm constant en geeft mijn al sterke verdediging dat beetje extra.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stefan de Vrij, ontwikkeld zich uitstekend en ook al bezit hij niet de stats van mijn andere spelers, toch speelt hij erg goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thomas Drage, publiekslieveling uit Noorwegen. Al meerdere malen tot speler van het jaar gekozen door Het Legioen. Tegenwoordig is hij eerste sub voor drie voorste posities.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tony (Trindade de Vilhena), supertalent in het huidige Feyenoord en nog beter in mijn spel. Wát een passes geeft hij. Moge hij in het echt net zo goed worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vladica Kocic, backup voor Kakuta. Ook al lijkt hij egoïstisch, toch heeft hij vele assists op zijn naam staan en ook hij zal nog wat jaartjes in het Feyenoord shirt spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Last, but not least: Feyenoord in de World ranking, zonder de net gewonnen CL titel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
mooie post![]()
Nederland heeft hier zojuist kansloos van Estland verloren met 3-1. Denk dat ik zo maar eens ga applyen...Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
waarom krijg ik altijd als het er om gaat dit soort wedstrijden?
uiteindelijk nog 1-1, maar toch
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Kan iemand me alstjeblieft helpen deze game te krijgen. Via de normale filmpjes lukt het niet want ik heb Windows vista en dat schijnt apart te zijn ??![]()
Had ik ook. Thuis met Dnipro tegen Gefle IF, 27 schoten, 16 op doel, maar er stond een octopus op doel bij hun. Uiteindelijk krijgen ze nog een pingel ook.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:21 schreef Cara het volgende:
waarom krijg ik altijd als het er om gaat dit soort wedstrijden?
[ afbeelding ]
uiteindelijk nog 1-1, maar tochGladkyi redde de wedstrijd voor mij, 1-1. Uit 3-0 gewonnen en nu tegen Dinamo Minsk.
Feyenoord-![]()
Groepsfase CL gehaald met Santa Coloma.. AC Milan, Chelsea en Werder Bremen geloot.. met een beetje pech dus weer 0 punten..![]()
Achabar begint zich te ontpoppen toch een spits van wereldklasse in m'n City game (2015), scoorde maar liefst 6 maal tegen de rivaal, eindstand 7-0.![]()
![]()
Jammer dat je altijd moeilijke clubs loot. Heb je al eens de groepsfase overleefd?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:19 schreef MMUFC het volgende:
Groepsfase CL gehaald met Santa Coloma.. AC Milan, Chelsea en Werder Bremen geloot.. met een beetje pech dus weer 0 punten..Feyenoord-![]()
Van Marwijk wordt echt nooit ontslagen. WK van 2014 niet eens gehaald, verloren in de play-offs van Spanje.Misschien maar even een tweede manager aanmaken en dan gelijk weer weg gaan om te applyen.
![]()
Bij mij was het lokale zakenman Jan van Halst die Twente overnam.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:13 schreef Niek92 het volgende:
[ afbeelding ]
Lokale zakenman Sander Bosckher heeft goed geboerd de afgelopen tijd!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: