SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Hij vind je te zwaar ?quote:
Tenzij je uit de plee drinkt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik ging er vanmorgen stiekem even op staan.. was het 95,0.. Maar daarna moest ik naar het toilet. Dus dacht kijken wat nu mijn gewicht is.. Geeft dat stomme ding 96,7 aan.. Klopt toch geen reet van?
Nee dat heb ik niet gedaan..quote:
Ik heb hem in de kast gepluurd :pquote:
Stond de weegschaal op precies dezelfde plek? Ging je er op dezelfde manier op staan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik ging er vanmorgen stiekem even op staan.. was het 95,0.. Maar daarna moest ik naar het toilet. Dus dacht kijken wat nu mijn gewicht is.. Geeft dat stomme ding 96,7 aan.. Klopt toch geen reet van?
netjes wel allemaal met een lik roomboter ?quote:
Ja op precies de zelfde plek en ook op de zelfde manier.. echt heel apart.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stond de weegschaal op precies dezelfde plek? Ging je er op dezelfde manier op staan?
Mijn weegschaal doet ook af en toe zo vreemd.
Nee dan zet ik hem tegen de muur aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zet je hem altijd in de kast na het wegen?
oorzaak gevonden!quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:09 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee dan zet ik hem tegen de muur aan.
Dan vind ik het niet vreemd dat hij af en toe iets anders aangeeft.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:09 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee dan zet ik hem tegen de muur aan.
Dat is in mijn kleine huis dus bijna geen optie..quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan vind ik het niet vreemd dat hij af en toe iets anders aangeeft.
Ik zou hem zo min mogelijk verplaatsen, kunnen ze vaak niet zo goed tegen.
Groene thee bevat stoffen, de zogenaamde fenolen, die er indirect voor zorgen dat vetcellen hun inhoud eenvoudiger af kunnen geven aan je bloed. Dit is ideaal als je wilt afvallen, want zo kunnen je organen en spieren het afgegeven vet makkelijker gebruiken als brandstof.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:11 schreef Ticootje het volgende:
Wat doet groene thee nu eigenlijk? Die zooi is onwijs vies, maar ik drink het nu omdat er hier iets over gezegd werd.. Maar waarom drink ik het nu eigenlijk?
Dat heeft niks met de weegschaal te makenquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik weeg enkel en alleen in de sportschool.
Helaas is die weegschaal ook onwijs onlief.
Vet!quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Groene thee bevat stoffen, de zogenaamde fenolen, die er indirect voor zorgen dat vetcellen hun inhoud eenvoudiger af kunnen geven aan je bloed. Dit is ideaal als je wilt afvallen, want zo kunnen je organen en spieren het afgegeven vet makkelijker gebruiken als brandstof.
Wel overwicht!quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
Tico heb ook geen overgewicht. Dat scheelt
Jij hebt zo de broek aan ?quote:
Niet doen!! Dat scheelt bij mij minstens 1,5 kgquote:
Ik weeg niet tegen de muur hoor.. alleen als ik hem opruim staat hij er tegenaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet doen!! Dat scheelt bij mij minstens 1,5 kg
Bij de wastafel! Dan kun je een beetje sprokkelenquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet doen!! Dat scheelt bij mij minstens 1,5 kg
Oh heerlijk! Lekker zoet, meteen wakker. En binnen een kwartier poepen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:32 schreef Sjeen het volgende:
Ik zat me hier onder het genot van een kop koffie af te vragen waarom iemand redbull zou drinken bij het ontbijt... [/blond]
jezelf opdrukken aan de wastafel ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij de wastafel! Dan kun je een beetje sprokkelen
jij doet weekendsquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Lekker zoet, meteen wakker. En binnen een kwartier poepen.
Ik mis het.
I'm with you!quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:32 schreef Sjeen het volgende:
Ik zat me hier onder het genot van een kop koffie af te vragen waarom iemand redbull zou drinken bij het ontbijt... [/blond]
Klopt, in het weekend mag ik van mezelf die meuk nog drinken... Dat is al een hele verbetering met dagelijks 2 blikjes bij het ontbijt.quote:
Ik heb de original Lemon versie.. Ik ben in staat er een bak suiker bij te gooien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Probeer eenS groene thee met cranberry, van pickwick. Drinkt echt lekker weg.
Klopt , en het is gewoon lekker die meuk helaasquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Klopt, in het weekend mag ik van mezelf die meuk nog drinken... Dat is al een hele verbetering met dagelijks 2 blikjes bij het ontbijt.
ja ! overigens nu is het tussendoortjes tijdquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:53 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het ook al heel wat, dat ik mn wekelijkse snackdag ook heb geskipt... Niet meer wekelijks een bak patat en een broodje kroket, maar gewoon mn boterhammen mee..
Van zout wordt je niet dikquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:40 schreef Quarant het volgende:
Zojuist 3 bussen gehaktkruiden en vleeskruiden met zout in de kliko gemikt. Er is ook zonder toegevoegd zout te koop, veel beter...
Vocht vasthouden, en dus meer gewicht.quote:
Nee, je houdt er wel vocht van vast en het voegt ook weinig toe aan een gezond eetpatroon.quote:
Zelf kruiden is sowieso veel lekkerderquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:40 schreef Quarant het volgende:
Zojuist 3 bussen gehaktkruiden en vleeskruiden met zout in de kliko gemikt. Er is ook zonder toegevoegd zout te koop, veel beter...
Ja dat snap ik ook wel , maar het is opzichzelf geen iets waardoor je zou afvallen als je dingen met minder zout gebruikt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vocht vasthouden, en dus meer gewicht.
Gehaktkruiden van Silvo vind ik anders Heerlijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zelf kruiden is sowieso veel lekkerder
Ik heb geen idee wat er in zit maar als zij het kunnen maken, kan jij het ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Gehaktkruiden van Silvo vind ik anders Heerlijk
Mooie lijstjes heb je steeds. Hoever zit je nu van je doel af?quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sterkte Tink!
---------------------------
Vandaag:
O. 2 boterhammen met sandwichspread
T. Bakje yoghurt
L. 1 boterham met knakworstjes (waren over en moeten op)
T. Appel
D. Aardappeltjes doperwtjes en een kaasburger
T. Misschien iets lekkers misschien bakje yoghurt met appel
wat een kleine lunch....quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sterkte Tink!
---------------------------
Vandaag:
O. 2 boterhammen met sandwichspread
T. Bakje yoghurt
L. 1 boterham met knakworstjes (waren over en moeten op)
T. Appel
D. Aardappeltjes doperwtjes en een kaasburger
T. Misschien iets lekkers misschien bakje yoghurt met appel
Wat doe je verder aan beweging? Zijn er oefeningen die je wel kunt doen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... knakworstjes hebben veel kcals, en ik zit er elke keer erg vol van. Dus daar heb ik dan wel genoeg aan.
Ik zit ongeveer 15/20kg van mijn doel af, alleen ik ben nu enorm gefrustreerd omdat ik stil sta. Volgende week ga ik op vakantie (dus dat zal wel niet zo goed zijn voor mijn gewicht. Het is wel een wandelvakantie, maar toch). En ik weet niet hoe ik mijn lijf ervan overtuigd krijg meer af te vallen.
(en ja... ik drink genoeg: gemiddeld twee potten thee van een liter en een paar glazen water)
Ik sta ook stil. Maar dat komt ook mede doordat ik te weinig beweeg. Ga vrijdag vroeg naar mijn vriend en dan hoop ik dat het droog is zodat ik een flink stuk kan gaan fietsen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... knakworstjes hebben veel kcals, en ik zit er elke keer erg vol van. Dus daar heb ik dan wel genoeg aan.
Ik zit ongeveer 15/20kg van mijn doel af, alleen ik ben nu enorm gefrustreerd omdat ik stil sta. Volgende week ga ik op vakantie (dus dat zal wel niet zo goed zijn voor mijn gewicht. Het is wel een wandelvakantie, maar toch). En ik weet niet hoe ik mijn lijf ervan overtuigd krijg meer af te vallen.
(en ja... ik drink genoeg: gemiddeld twee potten thee van een liter en een paar glazen water)
Zaterdag ff rondje lopen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:31 schreef Joene het volgende:
ik denk dat aankomend weekend ook niet heel succesvol is voor mn dieet
Echt sporten mag ik niet, maar ik wandel en fiets wel elke dag (in totaal denk ik een uur of twee) en ik heb op school elke week dans. (en ik woon in huis waar je voor alles hoge trappen op moet. Wil je naar het toillet een trap, wil je naar de keuken een trap et cetera).quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat doe je verder aan beweging? Zijn er oefeningen die je wel kunt doen?
Achter je aanhollen ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zaterdag ff rondje lopen?
Neem je schoenen mee, voor het geval dat.
Knakworstjes zitten toch juist niet veel kcal in ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat valt volgens mij ook wel mee.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Knakworstjes zitten toch juist niet veel kcal in ?
Hoeveel knakworstjes zijn dat dan wel niet? Maar 375 is mooi voor een lunchquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij rond de 295? per 100 gram. Dus dan heb ik een maaltje van +/- 375kcals gehad
Gisteren vijf en vandaag vijf (blikje van tien is 200 gr)quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoeveel knakworstjes zijn dat dan wel niet? Maar 375 is mooi voor een lunch
Heb je wel het uitlekgewicht genomen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gisteren vijf en vandaag vijf (blikje van tien is 200 gr)
beterschap!quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:19 schreef Tink89 het volgende:
Lieverds!
Ik ben een waardeloze poster de afgelopen paar dagen, maar dat komt omdat m'n si-gewrichten heel, heel, heel erg ontstoken zijn en ik nu dus al een kwartier om m'n tanden aan het bijten ben, omdat ik even op een stoel wil zitten...
Anyway, ik ben die rare 2 kilo die er vorige week ineens aan zaten ook alweer kwijt en heb dus voor de tweede keer de -30 kilo en dus onder de 90-mijlpaal bereikt. Teltie dan nog?
Overigens is groene thee met munt ook heel lekker, net als de nieuwe, met jasmijn (van die belachelijke reclame).
Xx
hoe ver wonen jullie uit elkaar?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Pff wat is het toch moeilijk werk zoeken al je ergens totaal niet bekend bent..
Gisteren te horen gekregen dat mijn manager volgende week een gesprek heeft over mijn contract en die van een collega.. en dat het kind aantal erg terugloopt.. dus 1 en 1 is 2.
Waarschijnlijk een keuze tussen haar of mij. En aangezien ik samenwoonplannen heb ga ik morgen een gesprek aan met mijn manager om haar dat te vertellen zodat ze dat mee kan nemen in haar beslissing. Maar dat betekend dus dat ik op zoek moet naar ander werk. In de buurt van mijn vriend. En ik weet echt niet waar of wat ik moet zoeken..
Neemt ook wel wat stress met zich mee dus ik hoop dat ik me daarin niet ga verliezen vandaag.
Ja maar hij weet ook niet zo goed hoe hij me moet helpen. Hij gaat me wel een beetje helpen maar ik wil zelf ook al orienteren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:52 schreef laiveneertiekje het volgende:
Tink, beterschap/sterkte
J0cie, balen zeg, maar wel een goede stok achter de deur om nu hard op zoek te gaan naar werk in de buurt van je vriend... Kan hij je niet helpen met wat contacten leggen voor ander werk?
Een uur en een kwartier.quote:
hm ja, da's wel net te ver rijdenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:55 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja maar hij weet ook niet zo goed hoe hij me moet helpen. Hij gaat me wel een beetje helpen maar ik wil zelf ook al orienteren.
[..]
Een uur en een kwartier.
Ja dat vind ik ook, zeker voor de uren die ik werk. Het liefst wil in 36 uur gaan werken. Heb nu wel bij 2 winkels een vacature gezien voor een traineeship, lijkt me op zich wel leuk. Totaal iets anders als nu maar goed daar is sowieso geen werk in te vindenquote:
Werk je nu minder?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:59 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, zeker voor de uren die ik werk. Het liefst wil in 36 uur gaan werken. Heb nu wel bij 2 winkels een vacature gezien voor een traineeship, lijkt me op zich wel leuk. Totaal iets anders als nu maar goed daar is sowieso geen werk in te vinden
Bekende afstandquote:
Ja heb nu maar 25,5 op contract. Die ik nog geen eens haal per week.. Ja de ene week 20 de andere week 35 om te compenseren, waar je heel moe van word.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Werk je nu minder?
Ja, in de opvang is het niet veel momenteel....
Omgeving Arnhem-Nijmegen. Liefst iets wat te doen is met de fietsquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
waar ga je wonen trouwens? Misschien hebben mensen hier nog wel ideeen
Op zich goed te doen maar elke dag voor 25,5 uur werk in de week vind ik niet echt haalbaar.quote:
Zoetermeer - Zwaagdijk = 95 km ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Op zich goed te doen maar elke dag voor 25,5 uur werk in de week vind ik niet echt haalbaar.
Kosten voor het reizen vallen dan onderhand weg tegenover mijn salaris. Daar heb ik geen zin in. Ik vind het niet eerlijk als mijn collega haar ontslag krijgt misschien en dat ik in september zeg jongens ik ben weg ik ga verhuizen naar het oosten. Dat is niet wie ik ben. En door te zeggen dat die plannen spelen tegen mijn baas laat ik aan haar de keuze. Ze kan het risico nemen om door te gaan met mij, en de kans te lopen dat ik weg ga binnenkort. Of ze verlengt mijn contract niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:13 schreef Sarabi het volgende:
Als ik zie hoe moeilijk het is op het moment om iets te vinden zou ik niet te snel aangeven op je werk dat je wilt gaan verhuizen.
Nu heb je tenminste iets (wel met veel reistijd) en dan heb je iets meer rust om een betere baan te gaan zoeken.
Dan hoop ik dat je snel een andere baan vind mocht ze voor je collega kiezen. Zeker bij de opvang in het oosten kom je er op het moment als nieuweling niet tussen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:16 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Kosten voor het reizen vallen dan onderhand weg tegenover mijn salaris. Daar heb ik geen zin in. Ik vind het niet eerlijk als mijn collega haar ontslag krijgt misschien en dat ik in september zeg jongens ik ben weg ik ga verhuizen naar het oosten. Dat is niet wie ik ben. En door te zeggen dat die plannen spelen tegen mijn baas laat ik aan haar de keuze. Ze kan het risico nemen om door te gaan met mij, en de kans te lopen dat ik weg ga binnenkort. Of ze verlengt mijn contract niet.
Daarom ben ik ook niet specifiek in de opvang aan het zoeken. Ik weet dat ik een kleine kans heb om daar tussen te komen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je snel een andere baan vind mocht ze voor je collega kiezen. Zeker bij de opvang in het oosten kom je er op het moment als nieuweling niet tussen.
Welke diploma's heb je verder?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:20 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook niet specifiek in de opvang aan het zoeken. Ik weet dat ik een kleine kans heb om daar tussen te komen.
Ik heb SPW-4 afgerond en heb 2 jaar pedagogiek gestudeerd.quote:
Jopsquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Heb je wel het uitlekgewicht genomen?
Ik was wel trots dat ik hem na 3 hapjes terug in de vriezer deed..quote:
Knapquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik was wel trots dat ik hem na 3 hapjes terug in de vriezer deed..
+1quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Knapik kies nog steeds voor de makkelijke oplossing om hem gewoon helemaal niet in huis te halen.
Gieten met of zonder slikken? Zet jij je keelgat open?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:21 schreef Lonaa het volgende:
Uitgebreid gebruncht met zielig vriendinnetje.
1 croissantje, 2 meergranen afbakbroodjes, 1 met ontbijtspek, 1 met gerookte zalm.
Naja, ach.
Wel weer iets anders grappigs. Toen ze me de risico's van het amandelen knippen vertelde was 1 daarvan: eten en drinken uit je neus.
Ik weet nog dat ik heel hard moest lachen, vroeg of dat dan altijd was of alleen als je in de lach schiet.
Nee, zei de arts, altijd, dus als je gewoon eet en drinkt. Maar dat komt maar 1 op de 10.000 voor.
Nou, vet grappig
Dus, ik drink vandaag een glas sinaasappelsap in 1 x op, want dorst. Dus ik gooi m'n hoofd wat achterover, giet t glas leeg, doe mijn hoodf weer normaal, straalt er gewoon sinaasappelsap uit mijn neus verdomme!
WTF!
Dus ik geprobeerd met cassis, niks aan de hand, nog een keer met sinaasappelsap, drup drup drup. WTF!
Met slikken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gieten met of zonder slikken? Zet jij je keelgat open?
Ja, best apart.quote:
Hmmm ja maar ik ben al niet zo een doorzetter qua sporten dus het motiveert niet erg.quote:
Relaxquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:39 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik ben zo gefocust op sporten dat ik gewoon spontaan ziekelijk in de stress schiet als ik niet op tijd kan sporten.. Er moet nog zo fucking veel gedaan worden. Ik wil gewoon sporten en dan lekker slapen
Ik heb net mijn 'fuck it' moment gehad. Ben nu lekker krachttraining aan het doen. Straks crosstrainer pakken en daarna lekker uitrusten.quote:
Ah, zijn we samen in evenwichtquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
Mogguh! Ik heb de dalende lijn weer gevonden
Ja is toch wel lekker na een maand rond hetzelfde schommelen!quote:
Dank je wel! Het zal wel loslopen, maar ik ben heel slecht in dingen loslaten..quote:
Ja daarom hoop ik het gesprek vroeg te hebben dan kan ik nog even weg daarna voordat ik vrolijk aan het werk ga..quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
succes joycie! En als je gefrustreerd raakt: gaan lopen! Niet gaan eten! You can do it
Ik weet dat het heel belangrijk is.. Maar nu is het zoveel dat dat het nog moeilijker maakt zeg maar. Kan het niet zo goed uitleggen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:10 schreef laiveneertiekje het volgende:
Succes Joycie. En loslaten is erg belangrijk hoor... Ik merk dat als ik dat neit doe, het eten al snel een puinhoop wordt
Ik wilde typen dat het vandaag een rustig dagje wordt, maar als ik denk aan wat ik na wilde kijken deze week, dan wordt het juist.
Maar even kijken wat ik doe. Vanavond in ieder geval sporten..
quote:
SPOILER: BiechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Kunnen we elkaar een hand geven..quote:
Ik weet niet wat het is. Ik eet gezond(achtig iig), slaap goed, sport, beweeg... maar ik hield m'n ogen amper open in de auto vanochtend. Ik word er echt moe (haha) van.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:28 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar een hand geven..
Mijn moeder zei vanmorgen jij kan echt zo lekker slapen.. Ik zo ja maar dat is niet altijd even fijn hoor ik wil ook wel een keer niet moe zijn.
Maar goed ik denk dat ik over een tijdje wel weer rust heb. Als alles achter de rug is en heb losgelaten
J, koop een potje supradyn complex forte ! slik dat is een poosje ,ik knap er altijd heel erg van op.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is. Ik eet gezond(achtig iig), slaap goed, sport, beweeg... maar ik hield m'n ogen amper open in de auto vanochtend. Ik word er echt moe (haha) van..
Ik sta eigenlijk meer op het punt om de huisarts maar eens te bezoeken als dit volgende week nog zo is. Het voelt echt... raar, gewoon. Vitamines slik ik altijd al wel extra.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:31 schreef Joene het volgende:
[..]
J, koop een potje supradyn complex forte ! slik dat is een poosje ,ik knap er altijd heel erg van op.
Krijg je genoeg ijzer binnen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik sta eigenlijk meer op het punt om de huisarts maar eens te bezoeken als dit volgende week nog zo is. Het voelt echt... raar, gewoon. Vitamines slik ik altijd al wel extra.
Pfeiffer heb ik gehad volgens een bloedonderzoek vorig jaar, kan dat terugkomen? En wat is cmv?quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien heb je wel cmv of pfeiffer ofzo, toch even checken!
Ik dénk (nogmaals, ik dénkquote:
cmv is vergelijkbaar met pfeiffer afkorting van cytomegalievirus. Heb ik ook gehadquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Pfeiffer heb ik gehad volgens een bloedonderzoek vorig jaar, kan dat terugkomen? En wat is cmv?
Evt kan je nog roosvicee Ferro halen (staat vaak bij de zonnatura zooi), dat wordt bij vrouwen die pas bevallen zijn en wel een zetje kunnen gebruiken ook aangeraden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik dénk (nogmaals, ik dénk) dat ik gevarieerd en gezond genoeg eet om van alles genoeg binnen te krijgen. Maar misschien is een of 2 keer spinazie eten de komende week geen slecht idee
.
En rood vlees, biefstuk en tartaar bv.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik dénk (nogmaals, ik dénk) dat ik gevarieerd en gezond genoeg eet om van alles genoeg binnen te krijgen. Maar misschien is een of 2 keer spinazie eten de komende week geen slecht idee
.
Welk een straf.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:37 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En rood vlees, biefstuk en tartaar bv.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
Joyce!
[..]
Samen de schouders er weer onder?
Vandaag is weer eens de eerste dag van de rest van mijn leven namelijk.
We can do this!Ik heb al dropjes op het werk opSPOILER: BiechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pot staat zo'n beetje naast me
(en ja, ik heb al eens gevraagd of die ergens anders mag staan en dat kon niet. Of zo.)"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Virusinfecties staan er sowieso om bekend dat ze je moe maken. Dus ook een banaal verkoudheidsvirus kan deze nasleep hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
cmv is vergelijkbaar met pfeiffer afkorting van cytomegalievirus. Heb ik ook gehad
Echt hé Isa, kwestie van oppakken en wegzettenquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb al dropjes op het werk opPot staat zo'n beetje naast me
(en ja, ik heb al eens gevraagd of die ergens anders mag staan en dat kon niet. Of zo.)
Ik zet het wel eens in het kastje met printerpapier, maar binnen een uur staat het weer op een kastje bijna binnen handbereik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:41 schreef Ml-etje het volgende:
Echt hé Isa, kwestie van oppakken en wegzetten
Oh, verkouden ben ik wel geweest ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Virusinfecties staan er sowieso om bekend dat ze je moe maken. Dus ook een banaal verkoudheidsvirus kan deze nasleep hebben.
Aanhouder wint.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zet het wel eens in het kastje met printerpapier, maar binnen een uur staat het weer op een kastje bijna binnen handbereik.
Of gewoon in de prullenbak flikkeren net zo lang tot ze hem dan wel in het printerkastje laten staan.quote:
Of het kastje wegzettenquote:De aanloop en het geknisper leiden af.
Ik heb het gevraagdquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:45 schreef Brighteyes het volgende:
Oh wat irritant is dat Isa.
Beck's zegt daar idd zo leuk over dat je gewoon moet vragen of het in een kast mag ofzo en dat mensen dat dan echt wel zullen respecteren omdat ze je willen steunen, maar ik heb daar idd een beetje een hard hoofd in.
Gelukkig zit ik alleen en moet ik alleen de verleidingen in het secretariaat zien te weerstaan, maar dat is al makkelijker.
Soort keukentje dan? Of gaan ze er ook zitten?quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit bijna naast het hoekje met de koffie, thee...en dus ook de koekjes en dropjes etc.
Mijn bureau is erm...ook de koffietafel. Zo'n druppelvorm. Wordt ook gebruikt voor overleg en dergelijke. En het hoekje voor koffie, thee en koekjes is dus daarnaast. Het is niet een keukentje hoor, het is meer een werkblad waar het op staat.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:52 schreef Ml-etje het volgende:
Soort keukentje dan? Of gaan ze er ook zitten?
Goed zo!! Wat een resultaten al zeg!quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi .
Even een update: die 1.6 kilo (van 3 weken terug) ben ik inmiddels alweer kwijt incl nog een halve kilo
Gister weer lekker gefietst en situps gedaan...
Volgende doel: -25 kilo (zit nu op 21.1)
Verder nog wat feitjes
Ik begon op een BMI van 41.5, dat is nu 34
Ik begon op een taille van 121cm, dat is nu 103
Mijn viscerale vet stond op 12, die is nu 8
Ik vind het fijn om dit soort dingen voor mezelf op te schrijven, ik haal er motivatie uit om door te gaan...
En ik ga van de week ook echt in Beck beginnen
nice!quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi .
Even een update: die 1.6 kilo (van 3 weken terug) ben ik inmiddels alweer kwijt incl nog een halve kilo
Gister weer lekker gefietst en situps gedaan...
Volgende doel: -25 kilo (zit nu op 21.1)
Verder nog wat feitjes
Ik begon op een BMI van 41.5, dat is nu 34
Ik begon op een taille van 121cm, dat is nu 103
Mijn viscerale vet stond op 12, die is nu 8
Ik vind het fijn om dit soort dingen voor mezelf op te schrijven, ik haal er motivatie uit om door te gaan...
En ik ga van de week ook echt in Beck beginnen
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:05 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Goed zo!! Wat een resultaten al zeg!
Thanksquote:
Ronduit prut zegquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik klaag mee! Prognose: ik mag over zes weken weer fulltime werken . Diagnose, hypermobiel.
Hier nog zo een! Hartstikke hypermobiel, continu gewrichtsontstekingen en niks dat ze eraan kunnen doen... Bahbahquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik klaag mee! Prognose: ik mag over zes weken weer fulltime werken . Diagnose, hypermobiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje van vandaag:
O: 2 boterhammen met grillworst en boter
T: Ga ik zo halen
D: Gebraden rosbief met rostischotel en groenten.
T: Iets yoghurt-achtigs ofzo.Sterkheidsbaas van alles.
Schijnt dat roomboter gezonder is dan die becel dingetjesquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:08 schreef Joene het volgende:
[..]
netjes wel allemaal met een lik roomboter ?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:10 schreef ChesterPerry het volgende:
rustig het is als ik me moeder en tante moet geloven.
Sometimes you must read twice to understand, deeper meaning, is it. Yeesssssss.quote:
De kwarktaart zonder de bodem.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:08 schreef summer2bird het volgende:
Wat is beter?
Een punt appeltaart of een punt kwarktaart?
Kwarktaart is echt omnomnom... Ben zo blij dat ik dat niet mag hebbenquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De kwarktaart zonder de bodem.
Maar ngo beter is gewoon niks.
Jamaar jamaar...quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De kwarktaart zonder de bodem.
Maar ngo beter is gewoon niks.
Dan zou ik kiezen wat je het lekkerst vindt en 1 klein puntje pakkenquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jamaar jamaar...
Mams is morgen jarig en ze bakt ze zelf
Dat zou ik ook doen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zou ik kiezen wat je het lekkerst vindt en 1 klein puntje pakken
Oeh date! vertel!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:43 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag naar de kapper geweest.
Morgen heb ik een date![]()
Vandaag een uurtje gewandeld.
Wat leuk!!!!! Veel plezier!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:43 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag naar de kapper geweest.
Morgen heb ik een date![]()
Vandaag een uurtje gewandeld.
Het ligt er maar aan wat je ambities zijn he. Wat ik zeg, nivo 7 is het hoogste en de mensen die dat gehaald hebben, voor zover ik ze zie rondlopen, zijn echt van die afgetrainde sportgoden met echt geen greintje vet op de botten... Je moet wel realistisch blijven hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:22 schreef Sarabi het volgende:
Wow je moet wel hard werken voor je punten dan, maar goed bezig!
Ik verbaas me er nog steeds over hoe weinig mensen krachttraining doen en alleen maar aan de cardio kant blijven hangen bij ons... echt zó belangrijk, krachttraining. (En ik vind het ook steeds leukerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:40 schreef Sarabi het volgende:
Zeker niet verkeerdheel mooi schema als je je daar aan kan houden.
Over 2 weken wil ik ook weer met krachttraining gaan beginnen, maar even kijken hoe het met de openingstijden in de zomervakantie zit.
Gisteren heb ik bepaald niet te weinig gegetenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:55 schreef Jarno het volgende:
Ik denk vooral dat je weer eens te weinig gegeten hebt en nog steeds te weinig eet dus.
Nou ja, je eet natuurlijk wel altijd net op het randje genoeg en amper vlees, frisdrank en dat soort dingen. Dus is het niet gek dat je er last van krijgt als je je een keertje laat gaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gisteren heb ik bepaald niet te weinig gegeten(en anders wel meer dan genoeg kcals binnen gekregen via de frisdrank)
En nu is het gewoon wachten tot mijn kerel thuis komt, want er is gewoon niet meer eetbaars te eten in zijn huis (o... ja... chips en pinda's, maar dat is geen maaltijd). Ik heb het idee dat het namelijk de laatste tijd heel erg goed ging en dat ik genoeg eet?
Het is maar een voorbeeld hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat eet jij weinig Jarno! En vooral weinig groente zeg.
Ik zie trouwens wel waar het mankement in zit: http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=182
Zie mijn editquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is maar een voorbeeld he. Dit was een snel-wat-groenten-uit-een-potje-opwarmen-dag
. En gemiddeld genomen kom ik op een dag dus rond de 1700kcal's uit waarmee ik nu in 10 weken tijd bijna 7 kilo ben afgevallen onder begeleiding van een dietiste icm sporten.
We zijn op een missie hier he.
Oke... dat is wel heel wat meer dan mijn gemiddelde eten (en met zo'n klein ontbijt overleef ik nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:14 schreef Jarno het volgende:
Even voor het beeld he, zo ziet 1600kcal's op een dag er bijvoorbeeld uit:
[ afbeelding ]
Waarbij je de porties met een korreltje zout () moet nemen want ik weeg niks af, maar globaal klopt dit. En dan hou ik een bandbeedte aan van 100kcal's voor de extra's zoals een lepeltje saus of jus, het incidentele snoepje, etc. Structuur, voorspelbaarheid, maaltijden verdelen, voedzame dingen eten...
Johquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zie mijn editIk vind het met het tartaartje trouwens wel een grote misrekening.
Ja klopt, goed gespot. En je moet idd op blijven letten. En ach, of het nou 1500, 1600 of 1700 kcal's op een dag zijn dat maakt nog geeneens zoveel uit. Zolang je maar een beetje in de gaten houd wat en hoeveel je eet. (Ik tel echt niet elke kcal hoor en ik weeg dus ook niks af, het gaat om het gevoel wat ik erbij heb).quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zie mijn editIk vind het met het tartaartje trouwens wel een grote misrekening.
Ik snap dat iedereen hier onwijs hip probeert te zijn met allerlei supercreatieve maaltijden en weetikveelwat maar mijn snacks zijn gewoon een boterham met appelstroop en/of een stuk fruit. Werkt net zo goed.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet gewoon niet wat ik daarvoor moet kopen
Nee want ik word niet zenuwachtig van een keer uit eten gaan (die hou ik ook niet bij dus) of een garnalenkroket of 2 bij een evenement zoals gisterenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
(worden jullie niet heel erg zenuwachtig van alles maar bijhouden in kcals)?
Nou ja, hier zie je dus een schoolvoorbeeld van een typische CotS weirde gedachtenkronkel die voor geen meter kloptquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
@Jarno: Ik snap dat je het niet lullig bedoeld, alleen ik was verbaast, zeker omdat ik deze week nog te horen had gekregen een goed lijstje te hebben. En ik zit mezelf juist tegenwoordig te pushen om ook genoeg tussendoor te eten en dat soort dingen...
Frisdrank is heel simpel: mijn broer heeft een verleden met drugs- en alcoholproblemen en daarom werd er alleen frisdrank geschonken. En als er dan iemand rondloopt met bladen met frisdrank (door de feestende meute) ga je niet met een kopje thee op de dansvloer staan of vragen om een glas water (de situatie was gewoon niet zo dat je kon doen).
En oke, ik geloof niet dat ik 800kcals binnen heb gekregen met het buffet (al heb ik geen kennis van ijskcals, maar daar had ik ook niet zoveel van), ik kijk waarschijnlijk wat vreemd tegen eten aan (of tenminste het inschatten van kcals). (maar ik kan ook amper geloven dat de rest samen rond de 800 zat, ik had de hele dag ruim over de 2000 geschat)
En tja... vandaag daar baal ik gigantisch van (en van vandaag weet ik dat het te weinig is), want ik had eergisteren al gevraagd of mijn vriend brood/hartig beleg/fruit en eventueel yoghurt had en dat anders wilde halen (dat soort dingen haal ik ook voor hem als hij bij mij is), maar dat is hij vergeten. Alleen zoals ik al zei, hij is weg, de voordeur is op slot, dus ik kan er gewoon niet uit.
@lucky_Strike: Over buikpijn ben ik ook niet erg verrast, soms is het fijn even te klagen. En met dat randje van genoeg: Ik weet het, maar ik weet ook niet wat ik erbij moet eten (wat gezond is en gemakkelijk).
De diabetes gaat redelijk goed. Hij is behoorlijk gefrustreerd op het moment, maar eet wel redelijk. Hoe zijn suikerwaarde in het bloed is weet ik niet, ik heb er bewust voor gekozen me daar helemaal niet mee te bemoeien (want ik weet dat de verantwoordelijkheid daarvoor dan naar mij toe verschuift en dat wil ik niet). Hij merkt dat als zijn bloedsuikers goed zitten, hij zich beter voelt en dat hij daarvoor toch echt goed en genoeg moet eten.
Moet werkelijk alles dat je eet dan hyperverantwoord en nuttig voor je lichaam zijn? Je kunt toch ook gewoon iets minder onverstandig lekkers eten? Ik heb voor in geval van nood pakjes ontbijtkoek en sultana in mijn auto en tas. Maar meestal neem ik speciaal iets voor tussendoor mee van huis. Gesneden komkommer of paprika bijvoorbeeld. Of een paar rijstwafels, een beker smoothie. Of ik maak een opkikkertje voor op kantoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oke... dat is wel heel wat meer dan mijn gemiddelde eten (en met zo'n klein ontbijt overleef ik niet).
Ik weet van mezelf dat ik maaltijden wel goed eet en genoeg (vandaag niet, maar in het algemeen) alleen dat ik problemen heb met tussendoortjes. Verder dan yoghurt en fruit gaat mijn fantasie niet. En ik weet van mezelf dat, wanneer ik iets helemaal klaar moet gaan maken, dat het niet gebeurd (want tussendoortjes eet ik wanneer ik bezig ben, op school of thuis even snel tussendoor). Dus ik weet gewoon niet wat ik daarvoor moet kopen. Ik heb op internet en via de diëtiste wel ideeën opgevangen: Eierkoeken, rijstwafels, biscuitjes, ontbijtkoek: alleen dat is toch allemaal gewoon suikers zonder verdere goede toevoegingen?
Ik weet gewoon niet wat ik daarvoor moet kopen
Nee, ik vind het juist prettig. Ik ben ook niet van plan om dit mijn hele leven te blijven doen hoor. Maar voor nu leer ik er veel van over eten en hou ik de controle op mijn eigen gedrag.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Joh
(worden jullie niet heel erg zenuwachtig van alles maar bijhouden in kcals)?
Ja, dat dus ook. Alleen gaat mijn 1,6 kilo van na het feestje van zondag er niet af met alleen op de bank hangen dus da's dan weer jammer. Het was ook wel extreem veel. Volgend jaar ga ik daar beter rekening mee houden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee want ik word niet zenuwachtig van een keer uit eten gaan (die hou ik ook niet bij dus) of een garnalenkroket of 2 bij een evenement zoals gisteren.
Dan had jouw psycholoog dietist moeten worden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn psycholoog loopt juist te verkondingen dat fruit op zich niet als tussendoortje gerekend mag worden
Uh... ja? Iets met lichaam is tempel, goed voor zorgen, en dat soort gezeur.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Moet werkelijk alles dat je eet dan hyperverantwoord en nuttig voor je lichaam zijn?
200 gram voor 1 tartaartje?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:14 schreef Jarno het volgende:
Even voor het beeld he, zo ziet 1600kcal's op een dag er bijvoorbeeld uit:
[ afbeelding ]
Waarbij je de porties met een korreltje zout () moet nemen want ik weeg niks af, maar globaal klopt dit. En dan hou ik een bandbeedte aan van 100kcal's voor de extra's zoals een lepeltje saus of jus, het incidentele snoepje, etc. Structuur, voorspelbaarheid, maaltijden verdelen, voedzame dingen eten...
Hahahaha, dat had ik al tegen haar gezegd. Alleen je moet nooit sarcastisch tegen een psycholoog zijn of oneens, want dan ben defensief/verberg je iets/blablablaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan had jouw psycholoog dietist moeten worden.
Komop meid, er is niets mis met een beetje genieten van het leven!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uh... ja? Iets met lichaam is tempel, goed voor zorgen, en dat soort gezeur.
Of eerlijker, geen schuldgevoelens of problemen met darmen en stoelgang.
Ik zit nu terug te denken, misschien had ik er toen wel 2 op.quote:
hooligan!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zit nu terug te denken, misschien had ik er toen wel 2 op..
.
O... maar tegenwoordig doe ik dat ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Komop meid, er is niets mis met een beetje genieten van het leven!
Lekkah ff op de grillpan, flink rood van binnen laten, beetje kruiden... nomnomnom.quote:
Komt vanzelf *knuffel*quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:43 schreef Jarno het volgende:
Kunnen we het niet over buikspieren hebben?. Echt alles valt af en wordt smaller/dunner/minder, maar die buik...
.
Mja er 'moet' nog een ruime 6 kilo af en die moét gewoon van m'n buik afkomen want anders raak ik ledematen kwijt ofzo denk ik?quote:
Thanks for making my dayquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even een goede voor de buikspieren: 40 funniest autocorrects
Dafuq?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op zich een interessant experiment
Hm.... ik weet alleen niet hoe je, je lijf moet overtuigen ergens anders af te vallen :S
-----------------------
De kaas wordt sandwichspread
Hij is pluizig geworden
Echt tranen over mijn wangen gewoonquote:
Waarom heb jij geen sleutel van het huis van je vriend trouwens?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Schimmel, meer dan ik eraf kan snijden
Ik ook, en het deed pijn vanwege mijn rug, maar het was het waardquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Echt tranen over mijn wangen gewoon![]()
Wel prettig want ik verga van de jeuk en pijn in mijn ogen. Pollen
Omdat hij geen kopieën van de sleutel mag maken (evenals ik dat niet van de mijne mag). Over twee uur is hij terugquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen sleutel van het huis van je vriend trouwens?
Nouja ik doe ook geen cardio hahahaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik verbaas me er nog steeds over hoe weinig mensen krachttraining doen en alleen maar aan de cardio kant blijven hangen bij ons... echt zó belangrijk, krachttraining. (En ik vind het ook steeds leuker).
Gewoon doenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat hij geen kopieën van de sleutel mag maken (evenals ik dat niet van de mijne mag). Over twee uur is hij terug
Zijn huurbaas is het type mens dat regelmatig het huis binnenvalt en zich overal mee bemoeid, ze woont aan het begin van zijn erf en alles wat naar zijn huis komt moet langs haar en zij houdt alles de hele dag in de gaten. En hij heeft het soort contract dat elk moment verbroken kan worden door de huurbaas (zou ik dus nooit akkoord mee gaan, maar goed). Dus we wagen het er niet op.quote:
Nee hoor, hooguit apartquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben toch wel zo ontzettend klaar he met rijstwafels. Ik heb ze gewoon te vaak op, ben er helemaal klaar mee. Misschien moet ik die met kaassmaak maar weer eens halen. Of er iets opsmeren. Of een alternatief vinden morgen in Duitsland.
Is het trouwens erg ziek om al 2 maanden toe te leven naar de geboorte van een kind zodat je het kraambezoek kunt combineren met een bezoek aan een Duitse supermarkt?
Goede redenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goeie vraag. Omdat ik ze dan niet uit de verpakking kan eten denk ik. En ik ze droog ooit lekker vond. Nu heb ik ineens trek in smeerkaas.
Het is weekend, dan meld ik me nooit hier.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:19 schreef laiveneertiekje het volgende:
Zo, wat een stille middag hier...
Straks lekker skaten!!!!
Krentquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn vriend heeft een zeer dure zak druifjes meegenomen omdat hij me zonder echt voedsel had achtergelaten
(en nu hopen dat mijn spijsvertering weer snel een beetje normaal gaat doen)
Normaal laat hij de voordeur open staan, alleen dat was hij vergeten. Als er brand zou zijn uitgebroken had ik zonder meer een raam ingeslagen hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:35 schreef Tink89 het volgende:
Joh, CotS, wat als er dan brand uitbreekt ofzo? Misschien beetje doemdenken, maar het idee dat ik er niet uit kan, zou mij echt gruwelijk zenuwachtig maken. Ennuhm, als je vriend weg ging toen jij er was en je weet hoe laat hij terug is, waarom geeft hij dan niet gewoon zijn huissleutel aan jou? Staat er ook in het contract dat dat niet mag?
Sterkte met je rug *knuffel* is paardrijden dan wel een verstandig idee?quote:Hier gaat m'n rug weer ietsje beter, dus ik ga *tegen veeeeel beter weten in* zometeen gewoon lekker paardrijden. Vanmiddag en morgen kan ik dan dus per definitie niet lopen, maar ik moet gewoon even lekker eruit en sporten. Heb m'n buitenrit van gisteren van een uur en de moederdagrit van morgen van twee uur ook al afgezegd...
Xx
Geen dipquote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:15 schreef Isabeau het volgende:
Vanmorgen toch maar weer eens op de weegschaal gaan staan na 2 weken rücksichtslos eten.
Ik gok altijd een getal in mijn hoofd voor ik ga staan, nou dit zat er echt flink onder
Viel me weer mee!
En het is hier rustig. Toch niet allemaal in een dieetdip gegaan hè.
Hoe kwam het?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:15 schreef Sometimes het volgende:
Had eigenlijk gewoon even geen zin in bewust en verstandig eten.
Dat is zeker ook geen ramp alleen moet je dat verstandige gedrag dus wel altijd gaan volhouden ook als je straks 'klaar' bent.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:34 schreef Sometimes het volgende:
Geen directe aanleiding, was het verstandige gedrag even zat en wilde mezelf een keer te buiten gaan.
Zonder "straf" van de weegschaal wordt die periode makkelijker langer bij mij, merk ik. Al besef ik ook heel goed dat ik in de week anders waarschijnlijk weer wat dichter bij mijn doel gekomen was.
Aan de andere kant, ik ben nu 24 kilo kwijt in 6 maanden, even een weekje stilstaan en de teugels wat laten vieren is geen ramp. Dat heb ik ook al eens eerder gedaan. Als het maar niet structureel is.(en dat kan ook niet, want ik heb al mijn kleren die nu veel te ruim zitten de deur uit gedaan).
Het kan zijn dat je het volgende week pas merkt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:15 schreef Sometimes het volgende:
Hier eigenlijk ook een hele ongezonde week achter de rug; elke avond (veel) snacken en meer van zulks. Had eigenlijk gewoon even geen zin in bewust en verstandig eten.
Daarnaast wel grotendeels van de foute suikers afgebleven (hoewel, Bonbonbloc wit praline) en ook de normale hoeveelheid beweging gehad.
Tot mijn verbazing blijft de schaal gelijk of zelfs iets minder dan vorige week.
Succesquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ik heb mijn ruggegraat maar weer een dertig dagen alcoholvrij opgelegd
Ja kut, ik kan niet echt bewegen en voel me zeer down. Dus dan ga ik zuipen en dan val je niet afquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Succes![]()
hoe gaat het afvallen op het moment?
Oja die reactie begrijp ik wel, maar knap dat je dan nu even helemaal stopt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja kut, ik kan niet echt bewegen en voel me zeer down. Dus dan ga ik zuipen en dan val je niet afergo; even een maand geen drank voor mij, misschien kom ik dan wel onder die 80 eindelijk.
nauwelijks. Volgens de fysio ben ik er nog wel zes weken zoet meequote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja die reactie begrijp ik wel, maar knap dat je dan nu even helemaal stopt.
Nog geen verbetering met je rug?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nauwelijks. Volgens de fysio ben ik er nog wel zes weken zoet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |