SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Hij vind je te zwaar ?quote:
Tenzij je uit de plee drinkt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik ging er vanmorgen stiekem even op staan.. was het 95,0.. Maar daarna moest ik naar het toilet. Dus dacht kijken wat nu mijn gewicht is.. Geeft dat stomme ding 96,7 aan.. Klopt toch geen reet van?
Nee dat heb ik niet gedaan..quote:
Ik heb hem in de kast gepluurd :pquote:
Stond de weegschaal op precies dezelfde plek? Ging je er op dezelfde manier op staan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik ging er vanmorgen stiekem even op staan.. was het 95,0.. Maar daarna moest ik naar het toilet. Dus dacht kijken wat nu mijn gewicht is.. Geeft dat stomme ding 96,7 aan.. Klopt toch geen reet van?
netjes wel allemaal met een lik roomboter ?quote:
Ja op precies de zelfde plek en ook op de zelfde manier.. echt heel apart.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stond de weegschaal op precies dezelfde plek? Ging je er op dezelfde manier op staan?
Mijn weegschaal doet ook af en toe zo vreemd.
Nee dan zet ik hem tegen de muur aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zet je hem altijd in de kast na het wegen?
oorzaak gevonden!quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:09 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee dan zet ik hem tegen de muur aan.
Dan vind ik het niet vreemd dat hij af en toe iets anders aangeeft.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:09 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee dan zet ik hem tegen de muur aan.
Dat is in mijn kleine huis dus bijna geen optie..quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan vind ik het niet vreemd dat hij af en toe iets anders aangeeft.
Ik zou hem zo min mogelijk verplaatsen, kunnen ze vaak niet zo goed tegen.
Groene thee bevat stoffen, de zogenaamde fenolen, die er indirect voor zorgen dat vetcellen hun inhoud eenvoudiger af kunnen geven aan je bloed. Dit is ideaal als je wilt afvallen, want zo kunnen je organen en spieren het afgegeven vet makkelijker gebruiken als brandstof.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:11 schreef Ticootje het volgende:
Wat doet groene thee nu eigenlijk? Die zooi is onwijs vies, maar ik drink het nu omdat er hier iets over gezegd werd.. Maar waarom drink ik het nu eigenlijk?
Dat heeft niks met de weegschaal te makenquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik weeg enkel en alleen in de sportschool.
Helaas is die weegschaal ook onwijs onlief.
Vet!quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Groene thee bevat stoffen, de zogenaamde fenolen, die er indirect voor zorgen dat vetcellen hun inhoud eenvoudiger af kunnen geven aan je bloed. Dit is ideaal als je wilt afvallen, want zo kunnen je organen en spieren het afgegeven vet makkelijker gebruiken als brandstof.
Wel overwicht!quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
Tico heb ook geen overgewicht. Dat scheelt
Jij hebt zo de broek aan ?quote:
Niet doen!! Dat scheelt bij mij minstens 1,5 kgquote:
Ik weeg niet tegen de muur hoor.. alleen als ik hem opruim staat hij er tegenaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet doen!! Dat scheelt bij mij minstens 1,5 kg
Bij de wastafel! Dan kun je een beetje sprokkelenquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet doen!! Dat scheelt bij mij minstens 1,5 kg
Oh heerlijk! Lekker zoet, meteen wakker. En binnen een kwartier poepen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:32 schreef Sjeen het volgende:
Ik zat me hier onder het genot van een kop koffie af te vragen waarom iemand redbull zou drinken bij het ontbijt... [/blond]
jezelf opdrukken aan de wastafel ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij de wastafel! Dan kun je een beetje sprokkelen
jij doet weekendsquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Lekker zoet, meteen wakker. En binnen een kwartier poepen.
Ik mis het.
I'm with you!quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:32 schreef Sjeen het volgende:
Ik zat me hier onder het genot van een kop koffie af te vragen waarom iemand redbull zou drinken bij het ontbijt... [/blond]
Klopt, in het weekend mag ik van mezelf die meuk nog drinken... Dat is al een hele verbetering met dagelijks 2 blikjes bij het ontbijt.quote:
Ik heb de original Lemon versie.. Ik ben in staat er een bak suiker bij te gooien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Probeer eenS groene thee met cranberry, van pickwick. Drinkt echt lekker weg.
Klopt , en het is gewoon lekker die meuk helaasquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Klopt, in het weekend mag ik van mezelf die meuk nog drinken... Dat is al een hele verbetering met dagelijks 2 blikjes bij het ontbijt.
ja ! overigens nu is het tussendoortjes tijdquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:53 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het ook al heel wat, dat ik mn wekelijkse snackdag ook heb geskipt... Niet meer wekelijks een bak patat en een broodje kroket, maar gewoon mn boterhammen mee..
Van zout wordt je niet dikquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:40 schreef Quarant het volgende:
Zojuist 3 bussen gehaktkruiden en vleeskruiden met zout in de kliko gemikt. Er is ook zonder toegevoegd zout te koop, veel beter...
Vocht vasthouden, en dus meer gewicht.quote:
Nee, je houdt er wel vocht van vast en het voegt ook weinig toe aan een gezond eetpatroon.quote:
Zelf kruiden is sowieso veel lekkerderquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:40 schreef Quarant het volgende:
Zojuist 3 bussen gehaktkruiden en vleeskruiden met zout in de kliko gemikt. Er is ook zonder toegevoegd zout te koop, veel beter...
Ja dat snap ik ook wel , maar het is opzichzelf geen iets waardoor je zou afvallen als je dingen met minder zout gebruikt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vocht vasthouden, en dus meer gewicht.
Gehaktkruiden van Silvo vind ik anders Heerlijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zelf kruiden is sowieso veel lekkerder
Ik heb geen idee wat er in zit maar als zij het kunnen maken, kan jij het ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Gehaktkruiden van Silvo vind ik anders Heerlijk
Mooie lijstjes heb je steeds. Hoever zit je nu van je doel af?quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sterkte Tink!
---------------------------
Vandaag:
O. 2 boterhammen met sandwichspread
T. Bakje yoghurt
L. 1 boterham met knakworstjes (waren over en moeten op)
T. Appel
D. Aardappeltjes doperwtjes en een kaasburger
T. Misschien iets lekkers misschien bakje yoghurt met appel
wat een kleine lunch....quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sterkte Tink!
---------------------------
Vandaag:
O. 2 boterhammen met sandwichspread
T. Bakje yoghurt
L. 1 boterham met knakworstjes (waren over en moeten op)
T. Appel
D. Aardappeltjes doperwtjes en een kaasburger
T. Misschien iets lekkers misschien bakje yoghurt met appel
Wat doe je verder aan beweging? Zijn er oefeningen die je wel kunt doen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... knakworstjes hebben veel kcals, en ik zit er elke keer erg vol van. Dus daar heb ik dan wel genoeg aan.
Ik zit ongeveer 15/20kg van mijn doel af, alleen ik ben nu enorm gefrustreerd omdat ik stil sta. Volgende week ga ik op vakantie (dus dat zal wel niet zo goed zijn voor mijn gewicht. Het is wel een wandelvakantie, maar toch). En ik weet niet hoe ik mijn lijf ervan overtuigd krijg meer af te vallen.
(en ja... ik drink genoeg: gemiddeld twee potten thee van een liter en een paar glazen water)
Ik sta ook stil. Maar dat komt ook mede doordat ik te weinig beweeg. Ga vrijdag vroeg naar mijn vriend en dan hoop ik dat het droog is zodat ik een flink stuk kan gaan fietsen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... knakworstjes hebben veel kcals, en ik zit er elke keer erg vol van. Dus daar heb ik dan wel genoeg aan.
Ik zit ongeveer 15/20kg van mijn doel af, alleen ik ben nu enorm gefrustreerd omdat ik stil sta. Volgende week ga ik op vakantie (dus dat zal wel niet zo goed zijn voor mijn gewicht. Het is wel een wandelvakantie, maar toch). En ik weet niet hoe ik mijn lijf ervan overtuigd krijg meer af te vallen.
(en ja... ik drink genoeg: gemiddeld twee potten thee van een liter en een paar glazen water)
Zaterdag ff rondje lopen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:31 schreef Joene het volgende:
ik denk dat aankomend weekend ook niet heel succesvol is voor mn dieet
Echt sporten mag ik niet, maar ik wandel en fiets wel elke dag (in totaal denk ik een uur of twee) en ik heb op school elke week dans. (en ik woon in huis waar je voor alles hoge trappen op moet. Wil je naar het toillet een trap, wil je naar de keuken een trap et cetera).quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat doe je verder aan beweging? Zijn er oefeningen die je wel kunt doen?
Achter je aanhollen ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zaterdag ff rondje lopen?
Neem je schoenen mee, voor het geval dat.
Knakworstjes zitten toch juist niet veel kcal in ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat valt volgens mij ook wel mee.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Knakworstjes zitten toch juist niet veel kcal in ?
Hoeveel knakworstjes zijn dat dan wel niet? Maar 375 is mooi voor een lunchquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij rond de 295? per 100 gram. Dus dan heb ik een maaltje van +/- 375kcals gehad
Gisteren vijf en vandaag vijf (blikje van tien is 200 gr)quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoeveel knakworstjes zijn dat dan wel niet? Maar 375 is mooi voor een lunch
Heb je wel het uitlekgewicht genomen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gisteren vijf en vandaag vijf (blikje van tien is 200 gr)
beterschap!quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:19 schreef Tink89 het volgende:
Lieverds!
Ik ben een waardeloze poster de afgelopen paar dagen, maar dat komt omdat m'n si-gewrichten heel, heel, heel erg ontstoken zijn en ik nu dus al een kwartier om m'n tanden aan het bijten ben, omdat ik even op een stoel wil zitten...
Anyway, ik ben die rare 2 kilo die er vorige week ineens aan zaten ook alweer kwijt en heb dus voor de tweede keer de -30 kilo en dus onder de 90-mijlpaal bereikt. Teltie dan nog?
Overigens is groene thee met munt ook heel lekker, net als de nieuwe, met jasmijn (van die belachelijke reclame).
Xx
hoe ver wonen jullie uit elkaar?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Pff wat is het toch moeilijk werk zoeken al je ergens totaal niet bekend bent..
Gisteren te horen gekregen dat mijn manager volgende week een gesprek heeft over mijn contract en die van een collega.. en dat het kind aantal erg terugloopt.. dus 1 en 1 is 2.
Waarschijnlijk een keuze tussen haar of mij. En aangezien ik samenwoonplannen heb ga ik morgen een gesprek aan met mijn manager om haar dat te vertellen zodat ze dat mee kan nemen in haar beslissing. Maar dat betekend dus dat ik op zoek moet naar ander werk. In de buurt van mijn vriend. En ik weet echt niet waar of wat ik moet zoeken..
Neemt ook wel wat stress met zich mee dus ik hoop dat ik me daarin niet ga verliezen vandaag.
Ja maar hij weet ook niet zo goed hoe hij me moet helpen. Hij gaat me wel een beetje helpen maar ik wil zelf ook al orienteren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:52 schreef laiveneertiekje het volgende:
Tink, beterschap/sterkte
J0cie, balen zeg, maar wel een goede stok achter de deur om nu hard op zoek te gaan naar werk in de buurt van je vriend... Kan hij je niet helpen met wat contacten leggen voor ander werk?
Een uur en een kwartier.quote:
hm ja, da's wel net te ver rijdenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:55 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja maar hij weet ook niet zo goed hoe hij me moet helpen. Hij gaat me wel een beetje helpen maar ik wil zelf ook al orienteren.
[..]
Een uur en een kwartier.
Ja dat vind ik ook, zeker voor de uren die ik werk. Het liefst wil in 36 uur gaan werken. Heb nu wel bij 2 winkels een vacature gezien voor een traineeship, lijkt me op zich wel leuk. Totaal iets anders als nu maar goed daar is sowieso geen werk in te vindenquote:
Werk je nu minder?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:59 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, zeker voor de uren die ik werk. Het liefst wil in 36 uur gaan werken. Heb nu wel bij 2 winkels een vacature gezien voor een traineeship, lijkt me op zich wel leuk. Totaal iets anders als nu maar goed daar is sowieso geen werk in te vinden
Bekende afstandquote:
Ja heb nu maar 25,5 op contract. Die ik nog geen eens haal per week.. Ja de ene week 20 de andere week 35 om te compenseren, waar je heel moe van word.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Werk je nu minder?
Ja, in de opvang is het niet veel momenteel....
Omgeving Arnhem-Nijmegen. Liefst iets wat te doen is met de fietsquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
waar ga je wonen trouwens? Misschien hebben mensen hier nog wel ideeen
Op zich goed te doen maar elke dag voor 25,5 uur werk in de week vind ik niet echt haalbaar.quote:
Zoetermeer - Zwaagdijk = 95 km ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Op zich goed te doen maar elke dag voor 25,5 uur werk in de week vind ik niet echt haalbaar.
Kosten voor het reizen vallen dan onderhand weg tegenover mijn salaris. Daar heb ik geen zin in. Ik vind het niet eerlijk als mijn collega haar ontslag krijgt misschien en dat ik in september zeg jongens ik ben weg ik ga verhuizen naar het oosten. Dat is niet wie ik ben. En door te zeggen dat die plannen spelen tegen mijn baas laat ik aan haar de keuze. Ze kan het risico nemen om door te gaan met mij, en de kans te lopen dat ik weg ga binnenkort. Of ze verlengt mijn contract niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:13 schreef Sarabi het volgende:
Als ik zie hoe moeilijk het is op het moment om iets te vinden zou ik niet te snel aangeven op je werk dat je wilt gaan verhuizen.
Nu heb je tenminste iets (wel met veel reistijd) en dan heb je iets meer rust om een betere baan te gaan zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |