SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Hij vind je te zwaar ?quote:
Tenzij je uit de plee drinkt?quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik ging er vanmorgen stiekem even op staan.. was het 95,0.. Maar daarna moest ik naar het toilet. Dus dacht kijken wat nu mijn gewicht is.. Geeft dat stomme ding 96,7 aan.. Klopt toch geen reet van?
Nee dat heb ik niet gedaan..quote:
Ik heb hem in de kast gepluurd :pquote:
Stond de weegschaal op precies dezelfde plek? Ging je er op dezelfde manier op staan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik ging er vanmorgen stiekem even op staan.. was het 95,0.. Maar daarna moest ik naar het toilet. Dus dacht kijken wat nu mijn gewicht is.. Geeft dat stomme ding 96,7 aan.. Klopt toch geen reet van?
netjes wel allemaal met een lik roomboter ?quote:
Ja op precies de zelfde plek en ook op de zelfde manier.. echt heel apart.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stond de weegschaal op precies dezelfde plek? Ging je er op dezelfde manier op staan?
Mijn weegschaal doet ook af en toe zo vreemd.
Nee dan zet ik hem tegen de muur aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zet je hem altijd in de kast na het wegen?
oorzaak gevonden!quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:09 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee dan zet ik hem tegen de muur aan.
Dan vind ik het niet vreemd dat hij af en toe iets anders aangeeft.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:09 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee dan zet ik hem tegen de muur aan.
Dat is in mijn kleine huis dus bijna geen optie..quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan vind ik het niet vreemd dat hij af en toe iets anders aangeeft.
Ik zou hem zo min mogelijk verplaatsen, kunnen ze vaak niet zo goed tegen.
Groene thee bevat stoffen, de zogenaamde fenolen, die er indirect voor zorgen dat vetcellen hun inhoud eenvoudiger af kunnen geven aan je bloed. Dit is ideaal als je wilt afvallen, want zo kunnen je organen en spieren het afgegeven vet makkelijker gebruiken als brandstof.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:11 schreef Ticootje het volgende:
Wat doet groene thee nu eigenlijk? Die zooi is onwijs vies, maar ik drink het nu omdat er hier iets over gezegd werd.. Maar waarom drink ik het nu eigenlijk?
Dat heeft niks met de weegschaal te makenquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik weeg enkel en alleen in de sportschool.
Helaas is die weegschaal ook onwijs onlief.
Vet!quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Groene thee bevat stoffen, de zogenaamde fenolen, die er indirect voor zorgen dat vetcellen hun inhoud eenvoudiger af kunnen geven aan je bloed. Dit is ideaal als je wilt afvallen, want zo kunnen je organen en spieren het afgegeven vet makkelijker gebruiken als brandstof.
Wel overwicht!quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
Tico heb ook geen overgewicht. Dat scheelt
Jij hebt zo de broek aan ?quote:
Niet doen!! Dat scheelt bij mij minstens 1,5 kgquote:
Ik weeg niet tegen de muur hoor.. alleen als ik hem opruim staat hij er tegenaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet doen!! Dat scheelt bij mij minstens 1,5 kg
Bij de wastafel! Dan kun je een beetje sprokkelenquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet doen!! Dat scheelt bij mij minstens 1,5 kg
Oh heerlijk! Lekker zoet, meteen wakker. En binnen een kwartier poepen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:32 schreef Sjeen het volgende:
Ik zat me hier onder het genot van een kop koffie af te vragen waarom iemand redbull zou drinken bij het ontbijt... [/blond]
jezelf opdrukken aan de wastafel ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij de wastafel! Dan kun je een beetje sprokkelen
jij doet weekendsquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Lekker zoet, meteen wakker. En binnen een kwartier poepen.
Ik mis het.
I'm with you!quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:32 schreef Sjeen het volgende:
Ik zat me hier onder het genot van een kop koffie af te vragen waarom iemand redbull zou drinken bij het ontbijt... [/blond]
Klopt, in het weekend mag ik van mezelf die meuk nog drinken... Dat is al een hele verbetering met dagelijks 2 blikjes bij het ontbijt.quote:
Ik heb de original Lemon versie.. Ik ben in staat er een bak suiker bij te gooien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Probeer eenS groene thee met cranberry, van pickwick. Drinkt echt lekker weg.
Klopt , en het is gewoon lekker die meuk helaasquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Klopt, in het weekend mag ik van mezelf die meuk nog drinken... Dat is al een hele verbetering met dagelijks 2 blikjes bij het ontbijt.
ja ! overigens nu is het tussendoortjes tijdquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:53 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het ook al heel wat, dat ik mn wekelijkse snackdag ook heb geskipt... Niet meer wekelijks een bak patat en een broodje kroket, maar gewoon mn boterhammen mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |