Inderdaadquote:
Daar heb ik Mysteryland en Awakenings festival al voorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:35 schreef Typisch het volgende:
Ach, weer een excuus om je als een debiel te gedragen van de zomer.
Gast de hele vibe om het EK is al beter.quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar heb ik Mysteryland en Awakenings festival al voor
Tommorow land.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar heb ik Mysteryland en Awakenings festival al voor
Echt totaal niet gewoon.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gast de hele vibe om het EK is al beter.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gast de hele vibe om het EK is al beter.
Ik heb het geld en tijd niet voor om dat te doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Nog nooit op een europese trip met je club geweest zeker
tijd moet je maken, en geld verdienenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb het geld en tijd niet voor om dat te doen.
Dit dusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:38 schreef Caland het volgende:
Die toernooie. n zijn altijd wel gezellig, leuk excuus om te zuipenMaar heb nog nooit enige vorm van spanning voor een wedstrijd van Oranje gevoeld.
Ik juich wel, maar slaap er niet minder om als ze eruit liggen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:38 schreef Caland het volgende:
Die toernooie. n zijn altijd wel gezellig, leuk excuus om te zuipenMaar heb nog nooit enige vorm van spanning voor een wedstrijd van Oranje gevoeld.
Ik was tijdens Nederland - Brazilie (tijdens WK) hele 90min stil. Zo veel spanning heeft het bij mij.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:38 schreef Caland het volgende:
Die toernooien zijn altijd wel gezellig, leuk excuus om te zuipen. Maar heb nog nooit enige vorm van spanning voor een wedstrijd van Oranje gevoeld.
Al wordt PSV CL kampioen is EK/WK nog steeds bij mij iets specialer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
Als je geen goede resultaten haalt in de Eredivisie is het EK wel beter qua vibe inderdaad.
Haalt het echt in de verste verten niet bij m'n club.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik was tijdens Nederland - Brazilie (tijdens WK) hele 90min stil. Zo veel spanning had het bij mij.
Ik juichte alsof ik zelf die doelpunt had gemaakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben toch wel opgesprongen door Sneijdertje tegen Brazillië hoor.![]()
En al helemaal bij die knal van Gio.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik juichte alsof ik zelf die doelpunt had gemaakt.
jij houdt dan ook vast van piemels in je mondquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kon wel tyfus hard op die vuvuzela blazen
Ik was op het leidseplein, zonder groot scherm in een te warme kroegquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:42 schreef Caland het volgende:
Tegen Brazilie heb ik bijna een zonnesteek opgelopen man. Was toen 35 graden ofzo, 's middags al aan de zuip vol in de zon. Op een gegeven moment aan de bar moeten zitten met een natte handdoek op m'n kop.
Neequote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij houdt dan ook vast van piemels in je mond
The fuck.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al wordt PSV CL kampioen is EK/WK nog steeds bij mij iets specialer.
Bij mij heeft ook meer te maken dat familie uit Duitsland en Italië naar ons toe komen. Hele sfeer is dan geweldig.quote:
onbegrijpelijk hequote:
Ik ben ten eerste niet eens Nederlandsquote:
Daarom is het veel mooierquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alsof een nederlandse club nog CL gaat winnen.
Ik ook niet en toch Nederland>>quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben ten eerste niet eens Nederlands
Mij ook niet. Vind het hooguit jammer dat je dit EK een paar extra leuke avondjes mist omdat ze er in de eerste ronde uitgeknikkerd worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
onbegrijpelijk he
IK heb liever dat Ajax de cl wint dan dat Nederland het ek of wk wint hoor, dat boeit mij echt geen ene kankermoer
ja oke moet toegeven dat het bij mij ook zo was.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:45 schreef MRN89 het volgende:
Ik was trouwens wel meer kapot van de halve finale Champions League uitschakeling tegen Milan dan de verliespartij tegen Spanje @ WK.
je bent een pool?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben ten eerste niet eens Nederlands
Misschien heeft het toch iets met clubliefde te makenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mij ook niet. Vind het hooguit jammer dat je dit EK een paar extra leuke avondjes mist omdat ze er in de eerste ronde uitgeknikkerd worden.
Iersquote:
Het voelt ook altijd zo dubbel. Blij zijn omdat zo een Sneijder scoort. Voel me van binnen dan altijd zo´n judas.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien heeft het toch iets met clubliefde te maken
de oranje hools zijn niet de sfeermakers hools, maar wel de ik heb alles voor me land over hoolsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef MRN89 het volgende:
Ook de sfeer in het stadion bij het Nederlands elftal is zo bagger hey
Nee lekker in de stad feestend naar het EK/WK kijkenheerlijk.
Net carnaval op de tribune met gasten in wortelpak enzoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef MRN89 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net carnaval op de tribune met gasten in wortelpak enzo
Dat dusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het voelt ook altijd zo dubbel. Blij zijn omdat zo een Sneijder scoort. Voel me van binnen dan altijd zo´n judas.
Heb hem al gehoord tijdens VIquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:50 schreef Tyron het volgende:
steven jij moet gwn naar dat nummer van derksen en wilfred luisteren
Gast.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het voelt ook altijd zo dubbel. Blij zijn omdat zo een Sneijder scoort. Voel me van binnen dan altijd zo´n judas.
Ik kijk liever bij vrienden, of bij de stamkroeg waar ik altijd kom.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef MRN89 het volgende:
Die je wel eens bij VI hoort vind ik echt tof.quote:
doedelzakquote:
Originele lied is welquote:
quote:
Nouja, is gewoon rocky road to dublin van the dublinersquote:
Gaat wel een keer over, Toen van Bronckhorst scoorde was ik wel blij, op zo'n moment interesseert het me weinig bij welke club ze spelen/gespeeld hebben, sowieso echte clubspelers bestaan niet meerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze dus iddquote:
Wat lul je?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:58 schreef Skol het volgende:
benefietavondje in café berchem voor rick halman
Watquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:58 schreef Skol het volgende:
benefietavondje in café berchem voor rick halman
Steven roept telkens dat dat beter is voor VBL ofzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:59 schreef Caland het volgende:
Waar de fuck komen al die nieuwe users toch vandaan.
Ja maar niet de onbekende users die er net 3 weken zijn ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Steven roept telkens dat dat beter is voor VBL ofzo.
Ja, maar ze posten alleen hier.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Steven roept telkens dat dat beter is voor VBL ofzo.
Oh ik voel me aangesproken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar niet de onbekende users die er net 3 weken zijn ofzo
Ja maar dit is je nieuwe accountquote:
Chelsea b was niet om aan te zienquote:
En dan niet eens denken laat ik die vriendelijke davy eens waarschuwen dat deze wedstrijd vanavond is.quote:
Ik heb het geplaatst.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan niet eens denken laat ik die vriendelijke davy eens waarschuwen dat deze wedstrijd vanavond is.
Niet, dat is namelijk niet het geval.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:09 schreef Typisch het volgende:
Hoe leg je een Ajacied uit dat Drenthe beter is dan Boerrigter?![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:10 schreef Smoofie het volgende:
Hoe leg je aan een feyenoorder uit dat Ajax gewoon beter is?
Op elke positie aan de linkerkantquote:
Assaidiquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Op elke positie aan de linkerkantOf waar dan ook op het veld.
Neequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:13 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Beste linksbuiten van Eredivisie, sowieso is dat zeker.
Nee man.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:13 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Mertens was deze seizoen beter.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:13 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Nee?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:14 schreef Typisch het volgende:
Oke wacht, doe dan alleen dat stukje over Everton en Ajax. Jullie zijn het toch wel met mij eens dat Everton, de nummer 7 van Engeland (boven Liverpool), beter is dan Ajax?
Nee.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:14 schreef Typisch het volgende:
Oke wacht, doe dan alleen dat stukje over Everton en Ajax. Jullie zijn het toch wel met mij eens dat Everton, de nummer 7 van Engeland (boven Liverpool), beter is dan Ajax?
Mertens, John of Assaidi. hmm.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:13 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Sodemieter op trollquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:14 schreef Typisch het volgende:
WTF.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sodemieter op troll
Dan is Stoke beter dan Feyenoord
Je kan het toch niet bewijzen dus wat wil je voor antwoord hebben?quote:
Ajax won van Manchester toch sufferdquote:
"Ja, everton is veel beter, hadden wij Drenthe maar, we zijn zo jaloers, hopen op de 2e plaats dan maar volgend seizoen".quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan het toch niet bewijzen dus wat wil je voor antwoord hebben?
Mooie logica. Dan is Feyenoord dus beter dan Man. Utd?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax won van Manchester toch sufferd
Wat is het sowieso voor een domme vraagquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooie logica. Dan is Feyenoord dus beter dan Man. Utd?
Nee joh, toen liep Ajax voor geen meter. Week later verloren we thuis van Utrecht met 0-2.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooie logica. Dan is Feyenoord dus beter dan Man. Utd?
?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Ja, everton is veel beter, hadden wij Drenthe maar, we zijn zo jaloers, hopen op de 2e plaats dan maar volgend seizoen".
Geen idee. Maar schat Everton op dit moment ook wel hoger in.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is het sowieso voor een domme vraag
En waarom schat je ze hoger in?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Maar schat Everton op dit moment ook wel hoger in.
Beetje zinloos alleen om dat te willen bewijzen.
Laat ze maar een wedstrijd spelen dan. Weet zeker dat Ajax die wint. Nederlandse teams doen het altijd goed tegen dat Engelse voetbal.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Maar schat Everton op dit moment ook wel hoger in.
Beetje zinloos alleen om dat te willen bewijzen.
Ik zie Everton wel eens spelen in de PL en ik zie Ajax wel eens spelen in de eredivisie.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie Everton wel eens spelen in de PL en ik zie Ajax wel eens spelen in de eredivisie.
Op basis daarvan trek ik conclusies.
Feyenoord is ook niet beter nee, zeker niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En feyenoord is zeker wel beter omdat Clasie de nieuwe Messi zeker
Zonde dat hij geld boven sportieve prestaties verkiest.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord is ook niet beter nee, zeker niet.
Spelers als Fellaini, Jelavic, Pienaar zouden gelijk bij de beste spelers van de eredivisie behoren. Zelfs een oud-aanvoerder van jullie verkoos Everton boven Ajax.
Fellaini en Jelavic oke maar Pienaar is overschat manquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord is ook niet beter nee, zeker niet.
Spelers als Fellaini, Jelavic, Pienaar zouden gelijk bij de beste spelers van de eredivisie behoren. Zelfs een oud-aanvoerder van jullie verkoos Everton boven Ajax.
Zonde dat mensen niet willen inzien dat de eredivisie is verworden tot een kansloos niveau.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde dat hij geld boven sportieve prestaties verkiest.
Watquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:26 schreef Tarado het volgende:
Is gewoon vrij simpel; de top 10 in de PL wordt kampioen in de eredivisie
Suarez had gewoon moeten wachten op een andere club en Huntelaar ging naar Madridquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde dat mensen niet willen inzien dat de eredivisie is verworden tot een kansloos niveau.
Zelfs de spelers van Ajax die de eredivisie absoluut waren ontstegen (Suarez, Huntelaar) spelen niet eens Europese top.
Vroegah als dat soort spelers in de ere speelden gingen ze direct door naar de top en slaagden daar ook.
Eensch.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:38 schreef Caland het volgende:
Die toernooien zijn altijd wel gezellig, leuk excuus om te zuipen. Maar heb nog nooit enige vorm van spanning voor een wedstrijd van Oranje gevoeld.
Suarez had best lang gewacht toch? Geeft alleen maar weer aan dat het buitenland terecht steeds minder happig is op talenten uit de eredivisie.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Suarez had gewoon moeten wachten op een andere club en Huntelaar ging naar Madrid
Nou hij had het seizoen moeten afmaken en niet meteen op Liverpool moeten ingaan, dat bedoel ik eigelijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Suarez had best lang gewacht toch? Geeft alleen maar weer aan dat het buitenland terecht steeds minder happig is op talenten uit de eredivisie.
Dit is de kloon van vincerusso man.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weer eentje
Hij had de helft niet mee mogen doen want bijten, toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou hij had het seizoen moeten afmaken en niet meteen op Liverpool moeten ingaan, dat bedoel ik eigelijk
Niet als ze met Eredivisie televisie gelden moeten leven.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:26 schreef Tarado het volgende:
Is gewoon vrij simpel; de top 10 in de PL wordt kampioen in de eredivisie
Schorsing uitgezeten gewoon hoor bij Ajaxquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij had de helft niet mee mogen doen want bijten, toch?
Nee is Contadorquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is de kloon van vincerusso man.
Is net zo negatief over Ajax.
Ah oké, dat wist ik niet meer.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Schorsing uitgezeten gewoon hoor bij Ajax
Inderdaad, is ook maar een voorbeeldquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet als ze met Eredivisie televisie gelden moeten leven.
Maarja als ie was gebleven, was ie kampioen geworden en wie weet was er dan een veel mooiere club gekomen dan Liverpool, maarja dat is als als als alsquote:
You don't say...quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet als ze met Eredivisie televisie gelden moeten leven.
Dit dus, we hebben het niet over gelden maar over selecties op dit moment iddquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
You don't say...
Het gaat natuurlijk om de selecties van nu.
Zeker niet, ik zou niet weten hoequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat kan ook inderdaad.
Of weet jij het zeker?
Godsammequote:01. 492 stevenmac26
02. 342 smitjew
03. 247 Smoofie
04. 243 Dromenvangertje
05. 241 Harajuku.
06. 233 LompeHork
07. 223 Cue_
08. 210 Dr_Flash
09. 195 Karina
10. 187 Geo4kant
11. 182 Caland
12. 180 Ajacied422
13. 169 stefanhaan
14. 166 haan33
15. 164 Rens-Reith
16. 163 GeeftJeEnergie
17. 160 Rezania
18. 159 aspirantspierbundel
18. 159 Plastic_zak
20. 157 plopkweker
Ja maar is toch onzin om te zeggen dat ze dan in Nederland kampioen worden, terwijl het nooit te controleren is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
You don't say...
Het gaat natuurlijk om de selecties van nu.
PL wordt ook overschat qua spel. Als ze daar toch eens wat minder Engels zouden spelen en inkopen. Zonde man val al die knaken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:32 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb zulke slechte wesdtrijden gezien van de top 10 in de PL, zelfs eredivisie onwaardig man.
Er spelen bijna alleen maar buitenlanders, dit gaat wat worden met het nationale elftal in de toekomstquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
PL wordt ook overschat qua spel. Als ze daar toch eens wat minder Engels zouden spelen en inkopen. Zonde man val al die knaken.
Zelfde als Italie, een Ajax in vorm is een geduchte tegenstander voor AC Milan bijv. Stelt allemaal niet zoveel voor, sportief gezien daar. Alleen Spanje is nu echt top.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
PL wordt ook overschat qua spel. Als ze daar toch eens wat minder Engels zouden spelen en inkopen. Zonde man val al die knaken.
Is ook zo maar het niveau ligt toch wel hoger dan bij onsquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt juist mee de laatste tijd. Kijk naar City, United etc. Arsenal ook wat engelse.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er spelen bijna alleen maar buitenlanders, dit gaat wat worden met het nationale elftal in de toekomst
Ja, maar het niveau van de PL ligt ook stukken hoger dan de portugese competitie, toch hebben ze daar 2 clubs die toch mee kunnen doen in europa.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook zo maar het niveau ligt toch wel hoger dan bij ons
ja 1 of 2quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat valt juist mee de laatste tijd. Kijk naar City, United etc. Arsenal ook wat engelse.
Tsja, ieder zn meug. Maar als je dan vraagt of een bal vierkant is of rond, zou je nog bijna het verkeerde antwoord krijgen met die zaadleiers wat zich Oranje supporter noemt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:48 schreef MRN89 het volgende:
Smitjewquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Godsamme
Dat krijg je als je tot half 7 op blijft
Ja wat een mongol is datquote:
zo kun je alle discussies over voetbal wel relativeren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar is toch onzin om te zeggen dat ze dan in Nederland kampioen worden, terwijl het nooit te controleren is.
Ik ook kwam niet meer bij.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wat een mongol is dat
Ik ging helemaal stuk
Hoeveel kijk jij?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
zo kun je alle discussies over voetbal wel relativeren.
Maar dan nog, die Engelse coaches gaan alleen maar uit van defensieve zekerheid. Aankopen zijn heel veel gericht op fysieke kracht. Krijg je van dat lelijke baggervoetbal. Als ze al die miljoenen eens zouden besteden aan een paar goede trainers.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er spelen bijna alleen maar buitenlanders, dit gaat wat worden met het nationale elftal in de toekomst
psv is niet aantrekkelijk buiten brabantquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:38 schreef Smoofie het volgende:
Feyenoord en Ajax moeten vanaf volgend seizoen gewoon () de krachten bundelen en samen de TV gelden eploiteren. Miss PSV ook erbij. Is aantrekkelijker voor buitenlanders dan en andere kanalen.
missquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:38 schreef Smoofie het volgende:
Feyenoord en Ajax moeten vanaf volgend seizoen gewoon () de krachten bundelen en samen de TV gelden eploiteren. Miss PSV ook erbij. Is aantrekkelijker voor buitenlanders dan en andere kanalen.
Zelfs in brabant is 25% voor Ajaxquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
psv is niet aantrekkelijk buiten brabant
Als ik thuis ben en er is voetbal kijk ik het, Premier League, Bundelsliga, Eredivisie, Spaanse en Italiaanse competities.quote:
Texel is niet zo heel gek aangezien het Noord-Holland is a zemmelquote:
TJa, voor het buitenland is het wel handig. De 3 "top" clubs van Nederland.quote:
KKJquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wacht wel tot we het weer over wijven neuken en geile pics hebben.
Schiermonnikoog, Ameland, Terschelling enzquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Texel is niet zo heel gek aangezien het Noord-Holland is a zemmel
Terschelling hoort bij Groningenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schiermonnikoog, Ameland, Terschelling enz
Vraag me af hoeveel mensen onder de 20 Feyenoord kennen in het buitenland.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TJa, voor het buitenland is het wel handig. De 3 "top" clubs van Nederland.
Een provincieclub kan nooit een topclub zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TJa, voor het buitenland is het wel handig. De 3 "top" clubs van Nederland.
Ja daar ook 25% dus....quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Terschelling hoort bij Groningen
Ameland ook volgens mij
Texel bij Noord-Holland
Vlieland ook
Hoezo kennen ze psv wel?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel mensen onder de 20 Feyenoord kennen in het buitenland.
PSV kennen ze welDus "misschien" kan je weg laten.
Tsja, ik weet niet eens waar je het over hebt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weer eentje
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:44 schreef plan_C het volgende:
[..]
Tsja, ik weet niet eens waar je het over hebt.
Omdat ik toevallig alleen de laatste pagina's van posts las. Tsja, al die meuk van daarvoor hoef ik niet te lezen.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:44 schreef plan_C het volgende:
[..]
Tsja, ik weet niet eens waar je het over hebt.
oke manquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:46 schreef plan_C het volgende:
[..]
Omdat ik toevallig alleen de laatste pagina's van posts las. Tsja, al die meuk van daarvoor hoef ik niet te lezen.
Ze hebben een club in het linkerrijtje met een stadion voor 3000 mensenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:46 schreef Smoofie het volgende:
http://www.lpfp.pt/futebo(...)=20112012&info=Clube
PortugalAllemaal excelsiors
Kijk die nieuwe link, zie je alleen de premjier liga ofzo. Allemaal 3k-5k man op 4 clubs na. Al is de 11k ook niet echt hoog van bragaquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze hebben een club in het linkerrijtje met een stadion voor 3000 mensen
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoi moppie nou je hebt Jan goed op zijn nummer gezet hier Dit had ik niet van hem verwacht Zijn die bonen van Liesbeth toch wel echt sterk geweest Heb er hartelijk om gelachen Alle liefsmet een kussie en een knuffievan je mannetje met SCHONE onderbroekXXXX
Re: Marleen38 (2 dagen geleden)
Hoi lieffieja jan die was eerst ons voor gek aan het zetten en je weet mijn wraak is zoethij kan beter geen bonen meer eten is niet goed voor hemben blij dat je er ook om gelachen hebt en ik weet dat jij een schone onderbroek aan hebtmoest er ook niet aan denkendat jij zo voor me stond te dansen met zo een onderbroekliefs en dikke kus van je vrouwtjeXXX
Kleinegerrit (2 dagen geleden) Beantwoord
kijk eens zonder handen die jan toch
mvg gerrit en nog een fijne avond
Re: Marleen38 (2 dagen geleden)
gerrit die had hij nog tegoed van mij dank je voor je reactie,groetjes Marleen
Re: Tukkertje1 (2 dagen geleden)
Gerrit je moet de kolom rechts eens bekijken, ik ben niet de enige die op de hak genomen wordt
Marc255 (2 dagen geleden) Beantwoord
Jan jan, op You Tube even rats, kuch en bonen intikken...................
Ik snap er helemaal geen moer vanquote:
Zal je nog verbazen hoeveel (jonge) mensen Faaainoord Rotterdem kennen in Engeland.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel mensen onder de 20 Feyenoord kennen in het buitenland.
PSV kennen ze welDus "misschien" kan je weg laten.
Jaquote:
Lol.quote:
Stokkie was gisteren nog in klb en gc, hij zat weer aan de drugs en was vervelendquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
Clasie_Championsleague ofzo in het Feijenoord-topic.
Zal wel kloon van stokkie zijn
Je zal niet de 1e zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lol.Ik heb je tepel gezien! Zou ze dat kunnen waarderen als ik dat naar haar stuur?
Onder welke naam>quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stokkie was gisteren nog in klb en gc, hij zat weer aan de drugs en was vervelend
Weet niet meer man, het was vanacht, vanmorgen onder papa nog ietsquote:
Ik zweer het jequote:
Nee hij was vervelend aan het doen jongenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo zwaar hinderlijk dan.Kon je niet meer typen?
Ouwe junk,quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hij was vervelend aan het doen jongen
Alles en iedereen was een kankerjood en shit
En zat maar te janken dat ie alleen speed kon betalen
Dus ik probeerde hem te kalmeren en mij schold ie niet uit maar andere wel, dus tja toen was het vrij duidelijkquote:
Ik dacht het welquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:59 schreef Tjacka het volgende:
Tarado pas op.
Of mag je hier wel nog vrouwen met kledij posten?
Liever niet, wat een lelijk wijfquote:
Mooi woifie.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vind ik niet. Zoiets maximaal:
[ afbeelding ]
Beter ben je de negertquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:12 schreef Rens-Reith het volgende:
Zie mijn dan als een baas bij gala staan![]()
[ afbeelding ]
Wie ik ben hou ik nog even voor me, maar het is wel baas.
2de of de 4de denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:12 schreef Rens-Reith het volgende:
[ afbeelding ]
Als een baas.. zou je zeggen die negert, maar je bent een Fok!ker dus je bent die 2e van links. Mongole kop, mongole houding en bruine schoenenquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:12 schreef Rens-Reith het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo praten tegen Justin!quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als een baas.. zou je zeggen die negert, maar je bent een Fok!ker dus je bent die 2e van links. Mongole kop, mongole houding en bruine schoenen
die negerquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:12 schreef Rens-Reith het volgende:
[ afbeelding ]
Gala!
Was dus deze geniale camper geworden
Dat is het punt iedereen limosines etc. en wij met zo'n fucking oude camper. Hadden eerst een hummer maar vonden dit leukerquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:15 schreef Typisch het volgende:
WTF trouwens is dat voor kut vervoer. Wij hadden allemaal Ferarri's, Jaguars, Maybachs enzo als vervoer om vervolgens verder op de boot door Rotterdam te varen met een eetzaal en 2 muziekzalen. Om middernacht vuurwerk op de bovenkant met je middelbare school vlam (die je natuurlijk al dronken had gevoerd.). Mooie tijden.
Dit. Allemaal rijke tata's hier.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:17 schreef Smoofie het volgende:
Zaten jullie allemaal op rijke scholen of wat.
Ik met de skelter.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:18 schreef Smoofie het volgende:
no such thing in a'dam. Ik ging gwn met die fiets naar gala, nog krat bier gekocht ook met wat vrienden.
Tis hier geen Amerika zeggen ze hier in de provincie dan.quote:
Ooit gehoord van huren?quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:20 schreef Smoofie het volgende:
Ook allemaal net in pak. Denkte gij dat ik die had toen ik 16/17 was.
same herequote:Op woensdag 9 mei 2012 01:18 schreef Smoofie het volgende:
no such thing in a'dam. Ik ging gwn met die fiets naar gala, nog krat bier gekocht ook met wat vrienden.
Mja Amsterdam is dan ook aids.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:18 schreef Smoofie het volgende:
Dorpen zijn echt aids.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:22 schreef Typisch het volgende:
Daarom opgroeien in een dorp op een kwartier van een grote stad> opgroeien in de stad.
Wij komen ook allemaal van een dorpje. Alleen onze school staat in de stad Steenwijk (alhoewel 25.000 is dat een stad? i.i.g stadsrechten).quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:22 schreef Typisch het volgende:
Daarom opgroeien in een dorp op een kwartier van een grote stad> opgroeien in de stad.
Dat is gewoon een dorp.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:22 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Wij komen ook allemaal van een dorpje. Alleen onze school staat in de stad Steenwijk (alhoewel 25.000 is dat een stad? i.i.g stadsrechten).
Klopt vergeleken met waar ik eerst woonde is alles een dorp in Nederland.quote:
Hoe lang heb je dan in Adam gewoonquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:23 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Klopt vergeleken met waar ik eerst woonde is alles een dorp in Nederland.
3.000 manquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:24 schreef Caland het volgende:
Als je 25.000 man al een stad noemt moet je zelf wel uit een ongelofelijk kutdorp komen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe lang heb je dan in Adam gewoond. En hoe oud ben je nu?
Allemaal incest uiteraard.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering hé, en zeker allemaal familie van elkaar.
5 jaar nu 16 jaar dus niet veel van meegekregen. Rest van de ene kant van de familie woont er allemaal nog dus kom nog vaak in de Jordaan etc. Maar het heeft zijn voordelen in een dorp opgroeien. Rustige omgeving, minder chagrijnigere mensen, geen last van criminaliteit etc.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe lang heb je dan in Adam gewoon. En hoe oud ben je nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |