Inderdaadquote:
Daar heb ik Mysteryland en Awakenings festival al voorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:35 schreef Typisch het volgende:
Ach, weer een excuus om je als een debiel te gedragen van de zomer.
Gast de hele vibe om het EK is al beter.quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar heb ik Mysteryland en Awakenings festival al voor
Tommorow land.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar heb ik Mysteryland en Awakenings festival al voor
Echt totaal niet gewoon.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gast de hele vibe om het EK is al beter.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gast de hele vibe om het EK is al beter.
Ik heb het geld en tijd niet voor om dat te doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Nog nooit op een europese trip met je club geweest zeker
tijd moet je maken, en geld verdienenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb het geld en tijd niet voor om dat te doen.
Dit dusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:38 schreef Caland het volgende:
Die toernooie. n zijn altijd wel gezellig, leuk excuus om te zuipenMaar heb nog nooit enige vorm van spanning voor een wedstrijd van Oranje gevoeld.
Ik juich wel, maar slaap er niet minder om als ze eruit liggen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:38 schreef Caland het volgende:
Die toernooie. n zijn altijd wel gezellig, leuk excuus om te zuipenMaar heb nog nooit enige vorm van spanning voor een wedstrijd van Oranje gevoeld.
Ik was tijdens Nederland - Brazilie (tijdens WK) hele 90min stil. Zo veel spanning heeft het bij mij.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:38 schreef Caland het volgende:
Die toernooien zijn altijd wel gezellig, leuk excuus om te zuipen. Maar heb nog nooit enige vorm van spanning voor een wedstrijd van Oranje gevoeld.
Al wordt PSV CL kampioen is EK/WK nog steeds bij mij iets specialer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
Als je geen goede resultaten haalt in de Eredivisie is het EK wel beter qua vibe inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |