Inderdaadquote:
Daar heb ik Mysteryland en Awakenings festival al voorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:35 schreef Typisch het volgende:
Ach, weer een excuus om je als een debiel te gedragen van de zomer.
Gast de hele vibe om het EK is al beter.quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar heb ik Mysteryland en Awakenings festival al voor
Tommorow land.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar heb ik Mysteryland en Awakenings festival al voor
Echt totaal niet gewoon.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gast de hele vibe om het EK is al beter.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gast de hele vibe om het EK is al beter.
Ik heb het geld en tijd niet voor om dat te doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Nog nooit op een europese trip met je club geweest zeker
tijd moet je maken, en geld verdienenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb het geld en tijd niet voor om dat te doen.
Dit dusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:38 schreef Caland het volgende:
Die toernooie. n zijn altijd wel gezellig, leuk excuus om te zuipenMaar heb nog nooit enige vorm van spanning voor een wedstrijd van Oranje gevoeld.
Ik juich wel, maar slaap er niet minder om als ze eruit liggen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:38 schreef Caland het volgende:
Die toernooie. n zijn altijd wel gezellig, leuk excuus om te zuipenMaar heb nog nooit enige vorm van spanning voor een wedstrijd van Oranje gevoeld.
Ik was tijdens Nederland - Brazilie (tijdens WK) hele 90min stil. Zo veel spanning heeft het bij mij.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:38 schreef Caland het volgende:
Die toernooien zijn altijd wel gezellig, leuk excuus om te zuipen. Maar heb nog nooit enige vorm van spanning voor een wedstrijd van Oranje gevoeld.
Al wordt PSV CL kampioen is EK/WK nog steeds bij mij iets specialer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
Als je geen goede resultaten haalt in de Eredivisie is het EK wel beter qua vibe inderdaad.
Haalt het echt in de verste verten niet bij m'n club.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik was tijdens Nederland - Brazilie (tijdens WK) hele 90min stil. Zo veel spanning had het bij mij.
Ik juichte alsof ik zelf die doelpunt had gemaakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben toch wel opgesprongen door Sneijdertje tegen Brazillië hoor.![]()
En al helemaal bij die knal van Gio.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik juichte alsof ik zelf die doelpunt had gemaakt.
jij houdt dan ook vast van piemels in je mondquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kon wel tyfus hard op die vuvuzela blazen
Ik was op het leidseplein, zonder groot scherm in een te warme kroegquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:42 schreef Caland het volgende:
Tegen Brazilie heb ik bijna een zonnesteek opgelopen man. Was toen 35 graden ofzo, 's middags al aan de zuip vol in de zon. Op een gegeven moment aan de bar moeten zitten met een natte handdoek op m'n kop.
Neequote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij houdt dan ook vast van piemels in je mond
The fuck.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al wordt PSV CL kampioen is EK/WK nog steeds bij mij iets specialer.
Bij mij heeft ook meer te maken dat familie uit Duitsland en Italië naar ons toe komen. Hele sfeer is dan geweldig.quote:
onbegrijpelijk hequote:
Ik ben ten eerste niet eens Nederlandsquote:
Daarom is het veel mooierquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alsof een nederlandse club nog CL gaat winnen.
Ik ook niet en toch Nederland>>quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben ten eerste niet eens Nederlands
Mij ook niet. Vind het hooguit jammer dat je dit EK een paar extra leuke avondjes mist omdat ze er in de eerste ronde uitgeknikkerd worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
onbegrijpelijk he
IK heb liever dat Ajax de cl wint dan dat Nederland het ek of wk wint hoor, dat boeit mij echt geen ene kankermoer
ja oke moet toegeven dat het bij mij ook zo was.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:45 schreef MRN89 het volgende:
Ik was trouwens wel meer kapot van de halve finale Champions League uitschakeling tegen Milan dan de verliespartij tegen Spanje @ WK.
je bent een pool?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben ten eerste niet eens Nederlands
Misschien heeft het toch iets met clubliefde te makenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mij ook niet. Vind het hooguit jammer dat je dit EK een paar extra leuke avondjes mist omdat ze er in de eerste ronde uitgeknikkerd worden.
Iersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |