Ze zei het nogal lacherig, misschien wilden ze nog wel een vierde kind, maar niet zo snel na de 3e :-) Ik weet echt niet meer waar ik dat interview gezien heb...quote:Op zondag 8 juli 2012 16:30 schreef JaneDoe het volgende:
ja, daar zegt ze dus dat ze wel meer kinderen wilden maar dat t nu nog niet in de planning zat
maar ik zie niks over dat tijdens borstvoedingperiode niet vruchtbaar-verhaal
dát is wat ik me niet kan voorstellen (dat zij dat dacht)
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:07 schreef emss het volgende:
[..]
Ze zei het nogal lacherig, misschien wilden ze nog wel een vierde kind, maar niet zo snel na de 3e :-) Ik weet echt niet meer waar ik dat interview gezien heb...
Daar dusquote:Op zondag 8 juli 2012 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zegt het een beetje lacherig, maar hier:
[..]
Toen ze dat interview gaf was ze al weer zwanger, volgens mij dus meer als een soort 'voorbereiding' op de aankondiging van de volgende babyquote:Op maandag 9 juli 2012 11:07 schreef emss het volgende:
[..]
Ze zei het nogal lacherig, misschien wilden ze nog wel een vierde kind, maar niet zo snel na de 3e :-) Ik weet echt niet meer waar ik dat interview gezien heb...
Maar eigenlijk staat er niet dat ze dacht dat ze niet zwanger kon worden tijdens het geven van borstvoeding. Ik lees het namelijk gewoon als een grapje, zo van 'ik ben het levende bewijs dat je wel zwanger kan worden tijdens het geven van borstvoeding'.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:12 schreef tombolafan het volgende:
Zeg, leest iedereen gewoon expres over mijn linkjes heen?
De kans dat je tijdens het geven van borstvoeding zwanger wordt, is even groot als de kans dat je zwanger wordt met een spiraal. Het is opzich een betrouwbare methode.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:16 schreef kvd het volgende:
[..]
Maar eigenlijk staat er niet dat ze dacht dat ze niet zwanger kon worden tijdens het geven van borstvoeding. Ik lees het namelijk gewoon als een grapje, zo van 'ik ben het levende bewijs dat je wel zwanger kan worden tijdens het geven van borstvoeding'.
Beetje kort door de bocht... Heeft ook te maken met frequentie en tijden tussen voedingen, je eisprong en je voeding.... Zoals er hier in het Westen dus vaak BV gegeven wordt, zorgt het niet voor die beschermkansquote:Op maandag 9 juli 2012 22:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
De kans dat je tijdens het geven van borstvoeding zwanger wordt, is even groot als de kans dat je zwanger wordt met een spiraal. Het is opzich een betrouwbare methode.
En dat nieuws over de (ex)stiefzoon van Usher: afschuwelijk zeg! Gewoon lekker dobberen op het water en dan dat...pfff...
Rammelende eierstokkenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:55 schreef ChatGirl het volgende:
Alyson Hannigan, Alexis Denisof en kleine Keeva
[ afbeelding ]
Ik weet het. Een minder kort door de bocht reactie leek me in dit topic niet op zijn plaats. Ken echter heel veel vrouwen hier in het Westen die het als succesvolle methode gebruiken...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:03 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht... Heeft ook te maken met frequentie en tijden tussen voedingen, je eisprong en je voeding.... Zoals er hier in het Westen dus vaak BV gegeven wordt, zorgt het niet voor die beschermkans
Ik vind dat mens toch zo'n stuk chagrijn... Heb je zo'n vent naast je maar ik heb haar nog nooit zien lachen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:43 schreef emss het volgende:
Ze zijn weer zwanger (Camila Alves en Matthew McConaugheyofzo)
[ afbeelding ]
Ze kan heul wel lachen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:51 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik vind dat mens toch zo'n stuk chagrijn... Heb je zo'n vent naast je maar ik heb haar nog nooit zien lachen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ze kan heul wel lachen!Wereld van verschil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke foto's!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:19 schreef alors het volgende:
Robin van Persie en Bouchra met Shaqueel en Dina Layla
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dina wordt echt al groot zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |