O ja?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:53 schreef Jian het volgende:
[..]
De rechter heeft daartoe besloten op grond van het BW, onrechtmatige daad. De motivatie staat in het vonnis.
Dat iets niet "passend" is, lijkt mij niet voldoende om te spreken van een onrechtmatige daad.quote:Als onrechtmatige daad worden aangemerkt een inbreuk op een recht en een doen of laten in strijd met een wettelijke plicht of met hetgeen volgens ongeschreven recht in het maatschappelijk verkeer betaamt.
Dat zijn de nazaten van staatsvijanden, daar hebben wij geen speciale aandacht aan te besteden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Er wonen ook nabestaanden van Duitse soldaten in Nederland.
Dat moeten wij zelf weten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zijn de nazaten van staatsvijanden, daar hebben wij geen speciale aandacht aan te besteden.
Oh, dan hoeven we de gesneuvelde Engelse bevrijders ook niet te herdenken; in een nóg grijzer verleden waren we immers min of meer in oorlog met Engeland. (trefwoord: boerenoorlog)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zijn de nazaten van staatsvijanden, daar hebben wij geen speciale aandacht aan te besteden.
De bevrijders die wij herdenken waren natuurlijk over het algemeen niet dezelfde Engelsen, een beetje nadenken hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:59 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Oh, dan hoeven we de gesneuvelde Engelse bevrijders ook niet te herdenken; in een nóg grijzer verleden waren we immers min of meer in oorlog met Engeland. (trefwoord: boerenoorlog)
Dit soort programma's kunnen dus eik ook niet meer?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:07 schreef yvonne het volgende:
Op de Duitse begraafplaats in IJsselstein-2008
http://nos.nl/audio/1174-(...)-in-ijsselstein.html
niks geleerd van de holocaust ?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:04 schreef Nielsch het volgende:
Wat een ontzettende achterlijkheid van deze idiote Jodenclub. Misselijkmakend pisvolkje is het toch ook eigenlijk. .
Ik kan er nog wel wat noemen die met haat zittenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
niks geleerd van de holocaust ?
door dit soort haat werd dat mogelijk
Maar de leden van de joodse raad wel als verrader.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:23 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Maar Gerstein is dan ook niet als nazi gestorven.
ik ook.....quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel wat noemen die met haat zitten
Doorstreping en vet van mij.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik ook.....
maar maak jij maar geen zorgen om mij hoor. ... ik haat niet hele bevolkingsgroepen en wie dat wel doen geef ik geen ruimte op sites waar ik verantwoordelijk voor ben...
vind jij nu zelf ook niet dat de jodenVordenhaat in deze topicserie de pan uitvliegt
Vervalsing? Is het niet duidelijk dan dat ik iets veranderd heb ik je citaat?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:29 schreef Bluesdude het volgende:
leg het gewoon duidelijk uit wat je pointe is... zo'n citaatvervalsing is niet helder
Wat wil je toch zeggen met " vordenhaat" ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:46 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Vervalsing? Is het niet duidelijk dan dat ik iets veranderd heb ik je citaat?
OK, voor de mindere lichten onder ons zal ik de post aanpassen.
Een vliegtuigje dat boven het dorp rondvloog met de tekst "Vorden is fout" is dat geen teken van Vordenhaat?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat wil je toch zeggen met " vordenhaat" ?
oh zo.... zo heb je gelijk.....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:16 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Een vliegtuigje dat boven het dorp rondvloog met de tekst "Vorden is fout" is dat geen teken van Vordenhaat?
OK, ik zal aanvullen: er waren in Vorden indertijd wel degelijk verzetsmensen, afgaande op het vonnis van de rechter. Om dan alle Vordense doden en overlevenden te schofferen en als fout weg te zetten, is wel erg kwetsend.
Ik kan me voorstellen dat je dat ziet, maar volgens mij is dat toch niet het geval.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
oh zo.... zo heb je gelijk.....
maar ik zie geen haat naar inwoners van Vorden in dit topic van users, wel jodenhaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |