Dat zeg je inderdaad over alle nummers van Bruce.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oeh, jaarlijstje...voorlopig
0. Bruce Springsteen - Land of Hope and Dreams
1. Anais Mitchell - Young Man In America
2. Shearwater - You As You Were
3. Patrick Watson - Into Giants
4. Mensenkinderen - De Film van Vandaag
5. Damien Jurado - Nothing is the News
De nummer 0 telt eigenlijk niet mee, want dat nummer bestond natuurlijk al lang. Maar anders is dit al zo ongeveer het beste nummer allertijden (als er niet nog heel veel andere beste nummers aller tijden zouden zijn van Bruce)
Tsja mijn top 100 nummers allertijden zou in de top 10 uit louter Bruce nummers bestaan, als ik die top 100 volledig eerlijk zou invullen (maar ik doe 1 per artiestquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zeg je inderdaad over alle nummers van Bruce.
Maar van mag hij meegeteld worden, het is de eerste keer dat hij officieel op een album staat toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wou linkjes maken van de clipjes, maar dat kan niet?
[ Bericht 9% gewijzigd door Gehenna op 11-05-2012 11:10:07 ]Robert Moog died for our synths
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat klopt idd -> spoilertje van gemaaktquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:05 schreef Norrage het volgende:
Die youtube lijstjes maken het tellen wel echt onmogelijk (nouja, onnodig ingewikkeld), kan niet iedereen ook gewoon een 1,2,3,4,5, lijstje zonder de plaatjes eronder zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben totaal niet up to date, dus ik sla ff over.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben totaal niet up to date, dus ik sla ff over.
The Byrds ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:54 schreef Maxerazzi het volgende:
Leuk onderwerp!![]()
1. The Beatles
2. Sparklehorse
3. Fleet Foxes
4. The Byrds
5. Deerhunter
Dat is geen dier!quote:
En beatles zijn wel dieren?quote:
Dat leeft tenminste nogquote:
Que?quote:
Kevers leven niet?quote: