Wat gaat hij daar doen?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
OlaBijna bedtijd voor mij. Nog even naar Pierre van Hooijdonk kijken op RTL7.
Docu over zijn voetbalcarriere.quote:
Klinkt lekker en leukquote:Op maandag 7 mei 2012 22:44 schreef golfer het volgende:
Morgen gaan B. en ik naar het voor ons verre Schubbekutterveen Schuddebeurs in Zeeland om daar te genieten van een Oosterscheldekreeft-diner en een overnachting.
Heb er nu al zin in.
Vrije trappen koningquote:
Vooral passief hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrije trappen koning
Je bent wel een sport vrouw hey! Hoe komt het dat je er zo betrokken mee bent?
ik heb geen beeldquote:Op maandag 7 mei 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
OlaBijna bedtijd voor mij. Nog even naar Pierre van Hooijdonk kijken op RTL7.
Is het weer raak bij UPC? Ik merk het gelukkig niet meer, nadat ik de internetinstellingen had veranderd en tvkijken doe ik nog analoog, dat heeft blijkbaar geen storing.quote:
Alleen rtl doet het nietquote:Op maandag 7 mei 2012 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het weer raak bij UPC? Ik merk het gelukkig niet meer, nadat ik de internetinstellingen had veranderd en tvkijken doe ik nog analoog, dat heeft blijkbaar geen storing.
Ach die twee vrije trappen van Pierre weet ik nog welquote:Op maandag 7 mei 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow en laat die docu nou NET op RTL7 zijn
Qua beeld nergens langs van ... tot nu toe ..quote:Op maandag 7 mei 2012 22:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik zat vanmiddag ook al op m'n computer te schelden
misschien moet ik de zenders weer opnieuw instellen maar dat ga ik nu maar niet doenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Qua beeld nergens langs van ... tot nu toe ..
Ik had er ook heel even last van, tot ik deze post las via m'n mobiel: DNS Probleemquote:Op maandag 7 mei 2012 22:56 schreef Leandra het volgende:
Bummer met die UPC-storing...
Scheelt dat ik nu niet in UPC gebied ben, want ik was een storingsvrij UPC al helemaal gewend inmiddels.
Bijna.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben jij al 30 jaar getrouwd? Of bijna?
Online zou ik ook maar opzeggen want dat zit in een sterfhuisconstructie ...quote:Op maandag 7 mei 2012 22:56 schreef Leandra het volgende:
Bummer met die UPC-storing...
Scheelt dat ik nu niet in UPC gebied ben, want ik was een storingsvrij UPC al helemaal gewend inmiddels.
Goeiemorgen, ik had het al gezien ja,quote:Op dinsdag 8 mei 2012 06:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hier gaan jullie stil van worden![]()
ik tenminste wel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |