Ik zit bij de David lloyd in Krimpen. Dat is vergelijkbaar met wat jij zegt, behalve een instructeur met hersenen dan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:32 schreef BigSmurf het volgende:
Zit ook bij zo'n health center met maar één instructeur die weet waar ie over praat. Kreeg paar weken terug compliment dat ik squatte, "zouden meer mensen moeten doen".
Uiteraard een zaal vol met apparaten, flink wat cardioapparatuur, maar gelukkig wel twee benchpress banken, een squatrek en voldoende losse dumbells en barbells. Ben ook wel blij met het zwembad wat erbij zit, kan ik nog wat zomertraining doen voor het seizoen weer begint.
Het is er toevallig ook maar eentje hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zit bij de David lloyd in Krimpen. Dat is vergelijkbaar met wat jij zegt, behalve een instructeur met hersenen dan.![]()
De dumbells tot 30 kilo ben ik bij terugkomst wel uitgegroeid ondertussen. Gelukkig is er verder wel genoeg om een redelijk schema te doen. Zwembad en sauna ben ik ook erg blij mee. Het is lekker om te zwemmen, en als ik 's avonds naar de sauna wil spring ik in de auto en zit ik 10 minuten later in de warmte.
Dat lijkt me ook wel ja haha. Ik mag vanavond weer.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:55 schreef Snakey het volgende:
Ik heb nu eigenlijk wel weer zin in een workout.![]()
Denk dat 1x per dag wel genoeg is though....
Maar we hebben wel 3 ab crunchers!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Eigenlijk ongelofelijk dat er nog gyms zijn die niet eens over een squatrek beschikken

Ik herken het, haha. Ik mag er zo weer aanquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:55 schreef Snakey het volgende:
Ik heb nu eigenlijk wel weer zin in een workout.![]()
Denk dat 1x per dag wel genoeg is though....
Haha alsof mensen hier toe gaan geven uit Helmond te komen...quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:26 schreef Seam het volgende:
Hier trouwens nog mensen bekend met een goede sportschool in Helmond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar van bodybusiness hoor ik wel goede dingen
Of mag het ook in de buurt zijn van Helmond?
Mja, ik kreeg een keer commentaar van 2 big-mofos dat ik te laag ging met de barbell bij de deadlift.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad. Soms twijfel ik aan mijn vorm met bijv. deadlift of squat maar als ik er niet uitkom vraag ik dat gewoon aan mensen die er ook trainen, nooit aan zo'n MBO sport & beweging student.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Haha alsof mensen hier toe gaan geven uit Helmond te komen...Ah dankjewel, ik wilde even kijken of er hier wat persoonlijke ervaringen waren. Die unityeight ziet er een beetje fitness achtig uit. Ik zit daar twee maanden vanwege een fulltime stage dus in de stad zelf is eigenlijk de enige optie. Maar ik zal eerst eens gaan kijken bij body business danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar van bodybusiness hoor ik wel goede dingen
Of mag het ook in de buurt zijn van Helmond?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Te laag? Ging je door de grond?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:00 schreef Zith het volgende:
[..]
Mja, ik kreeg een keer commentaar van 2 big-mofos dat ik te laag ging met de barbell bij de deadlift.
De regels omtrent abonementen zijn veranderd he. Je kan er tegenwoordig wat makkelijker onderuit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:15 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Te laag? Ging je door de grond?
Zit zelf helaas bij een healthcity. Slechts één benchpress, geen squatrack. Dumbbells gaan tot 26 kg. Weinig losse gewichten.
Hier in Den Bosch zit wel een hardcore gym, Flash gym, maar wist daar nog niet vanaf voordat ik hier een abonnement afsloot.
Bron? Heb er van gehoord idd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
De regels omtrent abonementen zijn veranderd he. Je kan er tegenwoordig wat makkelijker onderuit.
Abbonementen zijn nu net als bij telefoon. Je gaat een contract aan voor een bepaalde periode (1 jaar vaak) en is daarna maandelijks opzegbaar.quote:
Klopt. Ik heb een abonnement voor 6 maanden afgesloten en die 6 maanden kan je niet eerder opzeggen. Na deze periode kan je maandelijks opzeggen, wat ik waarschijnlijk ook ga doen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
De regels omtrent abonementen zijn veranderd he. Je kan er tegenwoordig wat makkelijker onderuit.
Ook wanneer je het abbonnement aanging laten we zeggen 3jaar terug? Of met ingang van nu?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:35 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Abbonementen zijn nu net als bij telefoon. Je gaat een contract aan voor een bepaalde periode (1 jaar vaak) en is daarna maandelijks opzegbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |