SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LEKKER VOOR JE!!quote:Op maandag 7 mei 2012 20:36 schreef drumstickNL het volgende:
kut bobber; ik had de meest epische TT ooit kom jij aanzetten met je aids hoofdje
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:39 schreef MineraalWater het volgende:
Doe deze bob in op:Gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Dat wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je zou ze stuk voor stuk wel doen.
Tegelijk ook wel.
Die op 0:45quote:
Ja dacht ik ook meteen aan, Maarja dat is net zoals dit:quote:
ehm.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook meteen aan, Maarja dat is net zoals dit:
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb straks bloedende ogen
replayreplayreplayreplayreplayreplayreplayreplayreplayreplayreplayreplay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dm.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:02 schreef MineraalWater het volgende:
Ik kan nog een stapje verder gaan, Maar helaas mag dat niet van fok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hipster instagram alles.
Ja man, hier lijk ik echt 100% op.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:40 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Berend. Berend speelt Minecraft.
Ah ben jij dat bobber?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:40 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Berend. Berend speelt Minecraft.
Junge, hij heet echt berend en speelt echt minecraft.quote:
Leuk!quote:
Dat maakt mij niet zoveel uit.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wellek nerdje wil nou met een 'u mad?' shirtje rondlopen?
Zolang t maar verkoopt!quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zegt me niks
Wel speelde ik op de basisschool in het groep acht toneelstukje een pratende meneer Cactus, ik zat mij hier af te vragen hoe de fuck jij dat wist
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:44 schreef Mender het volgende:
Ja en bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mijn zusje vertelde me van't weekend al voor de grap dat ik grijze haren kreeg, schrok me de pleuris...Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:47 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja en bedankt.
Mijn zusje vertelde me van't weekend al voor de grap dat ik grijze haren kreeg, schrok me de pleuris...
Ik kan er nog wel een gebruiken, als je er dan toch een over hebt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ach, nu sturen ze twee videokaarten naar mij op. Lekkere administratie ook. [ afbeelding ]
NOT ON MY WATCH!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
SC-zegeltje bij topicje #10, mannen. Even doorzetten.
postNL weet niet wat er in zit en het is de verantwoordelijkheid van de verzender om de boel fatsoenlijk te verpakken..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, een paar vrienden hebben er alleen maar goede ervaringen mee en bestellen daar al sinds het bestaat.
Een klacht bij PostNL is inderdaad een idee, eens kijken of dat überhaupt iets uithaalt. Zo'n pc moet je gewoon voorzichtig behandelen, vooral omdat er een fikse koeler inzit
Shiny tepeluitsparing in dat pak.quote:
Tsja, de verzendmethode van Azerty is dan ook niet optimaal, denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]
postNL weet niet wat er in zit en het is de verantwoordelijkheid van de verzender om de boel fatsoenlijk te verpakken..
als er een sticker breekbaar opzit zullen ze er wellicht wel voorzichtiger mee omgaan..
jij hebt zelf moeten betalen voor die retour kosten neem ik aan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Shiny tepeluitsparing in dat pak.
[..]
Tsja, de verzendmethode van Azerty is dan ook niet optimaal, denk ik.
Toen ik de pc retour stuurden moest het per sé de optie van een bepaald bedrag (12.20,- volgens mij) zijn. Nadeel daar is dat PostNL het maar tot vijfhonderd euro verzekerde, terwijl de pc meer dan het dubbele kostte.
Och, ik betaalde dat inderdaad, maar krijg er natuurlijk wel een credit van. Alles ging goed en ze gaven aan dat het risico inderdaad voor hen was, dus w.m.b. prima.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
jij hebt zelf moeten betalen voor die retour kosten neem ik aan?
dan kunnen ze hoog en laag springen wat ze willen maar mogen ze je niet "verplichten" een bepaalde methode te gebruiken, ze kunnen hooguit zeggen dat ze het liefst een bepaalde methode willen hebben
aan de andere kant: mocht er wat gebeuren is het hun probleem daar jij hebt gedaan wat ze hebben gevraagd...
Nouhou, beter surround bijvoorbeeld. Toch zonde om maar twee van de zes speakers in de headset te gebruiken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat moet je nu tegenwoordig nog met een geluidskaart?
Onboard is meer dan prima tegenwoordig.
.. Nee.quote:
Bronquote:The ROCCAT Kave 5.1 headset is driven by an integrated USB-based amplifier, but unlike some competing products, the USB connection does not provide sound processing duties. Rather, the USB control box merely serves as an amplifier for the pre-existing sound card. Therefore, in order to take advantage of the 5.1 surround capabilities of this headset, a 5.1 channel sound is required with three 3.5mm jack plugs. With a stereo sound card, the headset will function in stereo sound mode.
This reality also brings up another fact. The quality of the sound will be largely dependent upon the quality of the sound card. The amplifier will do its job of amplifying the sound, but it won't be able to overcome a bad DAC on a cheap motherboard audio output, for example. The bottom line is, for optimal sound, a quality 5.1 sound card will be needed.
Nee helaas niet, Heb hem helemaal uit elkaar geschroeft en er was nergens een los contact te vinden.quote:
MAAR JE GAAT TOCH NIET MET JE PENIS IN EEN OOR??!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:22 schreef vogelkooi het volgende:
Jij hebt er sowieso al 7 in je hoofd bobber.
hij heeft er een paar extra bij laten maken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:22 schreef vogelkooi het volgende:
Jij hebt er sowieso al 7 in je hoofd bobber.
Dus ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:50 schreef richardbaalman het volgende:
Oww
When my foots on the throttle there's no looking back
I leave the motor tickin' over when she's back on the track
I've got a 68 Chevy with pipes on the side
You know she's my idea of beauty, that's what I drive
She's got wheels, wheels of steel
She's got wheels of steel
Wheels of steel
Talking 'bout my wheels of steel
I don't take no jibe from the motorway pigs
When I'm crusin' down the freeway I don't get no lifts
If you see me coming get out of my way
You know a Trans Am didn't, I blew it away
Wheels of steel
My my my my wheels of steel
I'm burnin' aviation fuel my foot's to the floor
Ya know she's crusin one-forty she'd do even more
I'm burnin' solid rubber I don't take no bull
'Cause my wheels of steel are rolling
They're rolling your way
Wheels of steel
My my my wheels of steel
Wheels of steel
Look out, uh
I'm burnin' aviation fuel my foot's to the floor
Ya know she's crusin' one- forty she'd do even more
I'm burnin' solid rubber I don't take no bull (shit)
'Cause my wheels of steel are rolling
If you're comin' come quick
Wheels of steel
My my my wheels of steel
Wheels of steel
Wheels of steel
Wheels of steel
My my wheels of steel
Uh, ya, wheels of steel
tis idd een goed nummer hylbren maar als je nog een keer met mn account post sla ik je met een centrifuge trommel![]()
Mond, twee oren, twee neusgaten, twee oogkassen denk ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:49 schreef mschol het volgende:
[..]
hij heeft er een paar extra bij laten maken?
Ja ik kwam die pas al tegen!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:13 schreef vogelkooi het volgende:
Mender maak hier en event van lijkt me vet.
Wel en soort eye rape, maar cool en vernieuwend.
Dat lijkt me beter van niet. Het is veel te makkelijk om elkaar dan te zieken. Een keer iemand slaan en hij valt uit de wereld en is al zijn spullen kwijt, en bijna niet te bewijzen wie het was.quote:
Neej niks geen teams meerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waha! De videokaart is onderweg! Morgen! MORGEN!
Geluidskaart dan weer niet, maar daar is mee te leven.
ohmigosh you guyssszzzsszzsz, omgwtf deathmatch? Team rood versus blauw by any chance?
Klopt, de post die ik eerder deed stond er perongeluk boven.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hé? Stond er niet eerst iets voor de quote, of zag ik dat verkeerd?
Miiihiiiiinnndfuuuuck
Als je er muziek mee maakt, is het een raptop.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:44 schreef Mender het volgende:
Nee helaas ken ik het ook nog, al vond ik er geen ruk aan. Telekids was beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe is foto posten danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou, oordeel jij dan maar eens. Lijk ik op die meneer cactus?
http://tinychat.com/bobbernaut kom danquote:
echt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:07 schreef bobbernaut het volgende:
MAU ZIET ER VEEL ANDERS UIT DAN JE VERWACHT!!
Ja, en rood haar. Vond je wel mooi he?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wel lang haar in een paardenstaart toch?
Oja; had ik vorig jaar ook. Toen was het ineens weg.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Wat een horror overkomt mij toch mensen ... ! Een grote teennagel is al maandenlang grotendeels zwart-geel gekleurd en scheurt doormidden. Ik lijk die gast (van der Wikus) wel van District 9, die viel ook uit elkaar.
Ja, 't is gvd wel ranzig. Komt volgens mij door skilessen met te kleine maat skischoenen afgelopen december. Hopen dat ie weer aangroeit die nagelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oja; had ik vorig jaar ook. Toen was het ineens weg.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:05 schreef MineraalWater het volgende:
Trouwens, Portal map creator is uit!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah zo. Ik dacht al.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat nog niet eens zozeer, het is alleen errug ingewikkeld en uitgebreid. Heel veel dingen hebben invloed op elkaar en moeten berekend worden e.d., en de mappen worden doorgaans redelijk groot.
Als je doorbijt en het een kans geeft is het wel erg leuk om te doen.
Met plex en bobquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:01 schreef bobbernaut het volgende:
Ik drop tinychat, klik hier jwz: http://www.tinychat.com/bobbernaut
Hier ouwe trekhaak.quote:
Deze man.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Disney- en Nickmeidjes sowieso altijd goed
Vooral deze:quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Disney- en Nickmeidjes sowieso altijd goed
godver hij is ook weer onder zn steen weg gekropen..quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:47 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
En maar doen alsof jij het beter kan.
Die livestream van de ludumdare bijv. Zo ziek snel.
Nope, chuck testa.quote:
een soort PLORK idd!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het gezicht is een 'goed', maar mijn god, dat lichaam
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:55 schreef MineraalWater het volgende:
Nieuwe iCarly.WHAHAHA LIKE A MOTHERFUCKING BOSSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
En dan mag je deze foto wel?quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Vooral deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Loon heeft de server geslooptquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oeh, ik ben weer thuis. Videokaart is gearriveerd, even inklikken en ik kom bij tekkit kijken
WHUAHAHAHAHAHquote:
Ja, kwam daar ook onlangs pas achter. Zitten in buildcraft en industrialcraft een hoop nieuwe recipes die ingame nog niet bestaan (maar soms wel op de tekkitwiki worden uitgelegdquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:31 schreef Ame_thyst het volgende:
tekkit loopt trouwens nu wel erg gigantisch achter op de gewone Minecraft
Ja dit niveau humor gaat me te boven denk ikquote:
Return to Castle Wolfenstein was het hardst sowieso.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:42 schreef MineraalWater het volgende:
WOLFENSTEIN 3D OP JE BROWSER JONGEN!
http://wolfenstein.bethsoft.com/game_EU.php
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Return to Castle Wolfenstein was het hardst sowieso.
Ha, succes! Ik moet ook nog te horen krijgen van mijn rijschool wanneer de theorielessen beginnen. Naar het schijnt vorige week alquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:04 schreef vogelkooi het volgende:
Zo meteen theorie examen rijbewijs b. Whoooeee zin in!
Onderschat niet wat voor een systeemeisen dergelijke spelletjes eisen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:03 schreef Mender het volgende:
Heeft ie eindelijk een dikke gaming pc. Gaat ie tekst based spelletjes spelen.
Die zijn echt bullshit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ha, succes! Ik moet ook nog te horen krijgen van mijn rijschool wanneer de theorielessen beginnen. Naar het schijnt vorige week al
Ik was daar ooit pro in; probeerde het laatst nog een keer maar nu zuig ik echt.quote:
quote:
Wel bullshit, maar ik moet ze volgen voor de examengarantie.quote:
Haast hebbenquote:Ik ging trouwens zojuist met de fiets naar de trein , sprong het licht op rood maar de trein was nog ver weg dus ik fietste verder. (enkel spoor) Stapte ik in, komt de machinist naar mij toe rennen: "wil je direct uitstappen?" begon hij een hele tirade over dat ik niet naar rood mocht fietsen.
Aangezien ik hier geen zin in had ben ik gewoon rustig uitgestapt maar c'mon man; sure, je mag niet door rood fietsen maar het is buitenaf en de trein was nog op een paar honderd meter afstand.
moraal van het verhaal: probeer niet op tijd te komen.
Ah, Je onderhoud/maakt/designed websites?quote:
Ik was eerst pro in surf en zombie, Ik wist alle secret spotsquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik was daar ooit pro in; probeerde het laatst nog een keer maar nu zuig ik echt.
Call of Counterstrike: Modern Offensivequote:
Maar dat zijn meestal mafklappers die ervoor springen; dat was ik niet van plan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:52 schreef Ame_thyst het volgende:
Tja, elke machinist rijdt in zijn leven wel een aantal mensen dood. Dus ja zo'n reactie is dan wel te begrijpen.
Hier ben ik het volledig mee eens maar de spoorbomen waren nog niet dicht aan het gaan plus de trein was echt ver weg anders had ik het ook wel begrepen maar dit was gewoon bizar naar mijn mening.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Klopt, maar je hebt genoeg mensen die doodgaan omdat ze nog even voor de trein langs wilden oversteken. Als hij je er niet inlaat om die reden is het wel een kneus, maar dat hij je erop aan wil spreken is nog niet zo gek.
Vandaar dat je er nog steeds niet bentquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Die zijn echt bullshit.
Ik ging trouwens zojuist met de fiets naar de trein , sprong het licht op rood maar de trein was nog ver weg dus ik fietste verder. (enkel spoor) Stapte ik in, komt de machinist naar mij toe rennen: "wil je direct uitstappen?" begon hij een hele tirade over dat ik niet naar rood mocht fietsen.
Aangezien ik hier geen zin in had ben ik gewoon rustig uitgestapt maar c'mon man; sure, je mag niet door rood fietsen maar het is buitenaf en de trein was nog op een paar honderd meter afstand.
moraal van het verhaal: probeer niet op tijd te komen.
Als de machinist gedachten kon lezen van mensen op honderd meter afstand was hij geen machinist gewordenquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Call of Counterstrike: Modern Offensive
[..]
Maar dat zijn meestal mafklappers die ervoor springen; dat was ik niet van plan.
GL HF voor hem was dat geweest.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:02 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Als de machinist gedachten kon lezen van mensen op honderd meter afstand was hij geen machinist geworden
Hij had je ook staande kunnen houden en wachten op de politie voor een boete van 220¤
niet om de moraal ridder uit te hangen want ben ook niet de zaligste in het verkeer maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |