Junge, hij heet echt berend en speelt echt minecraft.quote:
Leuk!quote:
Dat maakt mij niet zoveel uit.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wellek nerdje wil nou met een 'u mad?' shirtje rondlopen?
Zolang t maar verkoopt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zegt me niks
Wel speelde ik op de basisschool in het groep acht toneelstukje een pratende meneer Cactus, ik zat mij hier af te vragen hoe de fuck jij dat wist
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:44 schreef Mender het volgende:
Ja en bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mijn zusje vertelde me van't weekend al voor de grap dat ik grijze haren kreeg, schrok me de pleuris...Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:47 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja en bedankt.
Mijn zusje vertelde me van't weekend al voor de grap dat ik grijze haren kreeg, schrok me de pleuris...
Ik kan er nog wel een gebruiken, als je er dan toch een over hebt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ach, nu sturen ze twee videokaarten naar mij op. Lekkere administratie ook. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |