Onderschat niet wat voor een systeemeisen dergelijke spelletjes eisen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:03 schreef Mender het volgende:
Heeft ie eindelijk een dikke gaming pc. Gaat ie tekst based spelletjes spelen.
Die zijn echt bullshit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ha, succes! Ik moet ook nog te horen krijgen van mijn rijschool wanneer de theorielessen beginnen. Naar het schijnt vorige week al
quote:
Wel bullshit, maar ik moet ze volgen voor de examengarantie.quote:
Haast hebbenquote:Ik ging trouwens zojuist met de fiets naar de trein , sprong het licht op rood maar de trein was nog ver weg dus ik fietste verder. (enkel spoor) Stapte ik in, komt de machinist naar mij toe rennen: "wil je direct uitstappen?" begon hij een hele tirade over dat ik niet naar rood mocht fietsen.
Aangezien ik hier geen zin in had ben ik gewoon rustig uitgestapt maar c'mon man; sure, je mag niet door rood fietsen maar het is buitenaf en de trein was nog op een paar honderd meter afstand.
moraal van het verhaal: probeer niet op tijd te komen.
Ah, Je onderhoud/maakt/designed websites?quote:
Ik was eerst pro in surf en zombie, Ik wist alle secret spotsquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik was daar ooit pro in; probeerde het laatst nog een keer maar nu zuig ik echt.
Call of Counterstrike: Modern Offensivequote:
Maar dat zijn meestal mafklappers die ervoor springen; dat was ik niet van plan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:52 schreef Ame_thyst het volgende:
Tja, elke machinist rijdt in zijn leven wel een aantal mensen dood. Dus ja zo'n reactie is dan wel te begrijpen.
Hier ben ik het volledig mee eens maar de spoorbomen waren nog niet dicht aan het gaan plus de trein was echt ver weg anders had ik het ook wel begrepen maar dit was gewoon bizar naar mijn mening.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Klopt, maar je hebt genoeg mensen die doodgaan omdat ze nog even voor de trein langs wilden oversteken. Als hij je er niet inlaat om die reden is het wel een kneus, maar dat hij je erop aan wil spreken is nog niet zo gek.
Vandaar dat je er nog steeds niet bentquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Die zijn echt bullshit.
Ik ging trouwens zojuist met de fiets naar de trein , sprong het licht op rood maar de trein was nog ver weg dus ik fietste verder. (enkel spoor) Stapte ik in, komt de machinist naar mij toe rennen: "wil je direct uitstappen?" begon hij een hele tirade over dat ik niet naar rood mocht fietsen.
Aangezien ik hier geen zin in had ben ik gewoon rustig uitgestapt maar c'mon man; sure, je mag niet door rood fietsen maar het is buitenaf en de trein was nog op een paar honderd meter afstand.
moraal van het verhaal: probeer niet op tijd te komen.
Als de machinist gedachten kon lezen van mensen op honderd meter afstand was hij geen machinist gewordenquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Call of Counterstrike: Modern Offensive
[..]
Maar dat zijn meestal mafklappers die ervoor springen; dat was ik niet van plan.
GL HF voor hem was dat geweest.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:02 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Als de machinist gedachten kon lezen van mensen op honderd meter afstand was hij geen machinist geworden
Hij had je ook staande kunnen houden en wachten op de politie voor een boete van 220¤
niet om de moraal ridder uit te hangen want ben ook niet de zaligste in het verkeer maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |