Heeft Koeman nog samengewerkt met El Hamdaoui bij AZ?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zijn salaris kunnen we volgens mij niet betalen en al zou je dat kunnen dan hoor je het nog niet te doen.
?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:00 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik heb btw een donkerbruin vermoeden dat Guidetti == Stokstaart
Ook ten opzichte van zichzelf. na na na na na , ik kan een speler niet passerenquote:Op maandag 7 mei 2012 17:03 schreef TheFastOne het volgende:
Ik durf toch wel te stellen dat mijn UI het seizoen van Feyenoord goed weergeeft ten opzichte van de concurrentie
En dan toch zo een impact in heel Nederland, mooi hequote:Op maandag 7 mei 2012 17:05 schreef tech4u het volgende:
Even ter herinnering: Jullie hebben geen prijs gepakt dit seizoen he.
Ja inderdaad, je zou denken dat jullie net de CL hebben gewonnen ofzo.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan toch zo een impact in heel Nederland, mooi he
Jij moet niet denken.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:00 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik heb btw een donkerbruin vermoeden dat Guidetti == Stokstaart
wie weet, altijd nog kans toe.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:06 schreef tech4u het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je zou denken dat jullie net de CL hebben gewonnen ofzo.
Maar je zegt jullie, dus dat impliceert dat jij geen Feyenoorder bent. What's your flavour?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:06 schreef tech4u het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat t los zou maken als we echt een prijs pakken!quote:Op maandag 7 mei 2012 17:06 schreef tech4u het volgende:
[..]
In Rotterdam weten ze wel hoe ze een feestje moeten bouwenquote:Op maandag 7 mei 2012 17:06 schreef tech4u het volgende:
[..]
Had het Clasie meer gegund. Ik snap er trouwens niets van. Hoe kan je Anita en Wijnaldum nou boven Clasie verkiezen?quote:
Anita speelt ook gewoon goed, helaas. Maar Wijnaldum is inderdaad niet te begrijpenquote:Op maandag 7 mei 2012 17:21 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Had het Clasie meer gegund. Ik snap er trouwens niets van. Hoe kan je Anita en Wijnaldum nou boven Clasie verkiezen?
Anita speelt goed maar hij heeft niet de kwaliteiten die Clasie wel heeft.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:23 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Anita speelt ook gewoon goed, helaas. Maar Wijnaldum is inderdaad niet te begrijpen
Arsenal.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar je zegt jullie, dus dat impliceert dat jij geen Feyenoorder bent. What's your flavour?
zoals?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:25 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Anita speelt goed maar hij heeft niet de kwaliteiten die Clasie wel heeft.
Mooie club. Helaas werden ze dit weekend weer ernstig benadeeld door de scheidsquote:
Inzicht, zijn pass, heeft laten zien ook te kunnen scoren.quote:
Anita is multi inzetbaar, dat zal de reden zijn. Ik had Clasie ipv die overhypte Strootman meegenomen.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:38 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Inzicht, zijn pass, heeft laten zien ook te kunnen scoren.
Dat zal niet de taak zijn van Clasie bij het Nederlands elftal. Daar is op die positie belangrijk dat hij snel de bal kan doorspelen aan de bepalende spelers. Iets waar Anita goed voor is.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:38 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Inzicht, zijn pass, heeft laten zien ook te kunnen scoren.
En Clasie niet wil je zeggenquote:Op maandag 7 mei 2012 17:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat zal niet de taak zijn van Clasie bij het Nederlands elftal. Daar is op die positie belangrijk dat hij snel de bal kan doorspelen aan de bepalende spelers. Iets waar Anita goed voor is.
Dit ja, Clasie is een betere voetballer.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:25 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Vergeleken met Strootman is Clasie inderdaad de betere keuze en ook beter vergelijkbaar, dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En Clasie niet wil je zeggenAls je een beetje verstand van voetbal hebt en je kijkt naar die lijst van spelers, dan zie je zelf ook wel dat het nergens over gaat dat Clasie er niet bij zit.
Dus het is erg dat Clasie meer kwaliteiten heeft? Het is toch mooi meegenomen dat als Clasie de bal heeft veroverd hij de bal op de stropdas van Robben kan leggen. Als Anita hem afpakt moet het altijd via Sneijder.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat zal niet de taak zijn van Clasie bij het Nederlands elftal. Daar is op die positie belangrijk dat hij snel de bal kan doorspelen aan de bepalende spelers. Iets waar Anita goed voor is.
Multi inzetbaar? We hebben allemaal toch kunnen zien dat Anita pas goed speelt sinds hij op de VM positie staat? Linksback is hij echt zwaar dramatisch.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Anita is multi inzetbaar, dat zal de reden zijn. Ik had Clasie ipv die overhypte Strootman meegenomen.
Nog altijd beter dan Clasie natuurlijk, maar als je het daarvoor moet doen...quote:Op maandag 7 mei 2012 17:59 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Multi inzetbaar? We hebben allemaal toch kunnen zien dat Anita pas goed speelt sinds hij op de VM positie staat? Linksback is hij echt zwaar dramatisch.
Laten we eens stoppen met dat soort onzin zeg. Voor linksback moet er een linksback geselecteerd worden en geen halve linksback.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan Clasie natuurlijk, maar als je het daarvoor moet doen...
Maher zit er alleen bij om hem te paaien in de hoop dat hij voor Oranje kiest.quote:Ik vind het eigenlijk vreemder dat zo'n Maher er bij zit. Leuk spelertje hoor, maar bijvoorbeeld door Clasie al volledig uit de wedstrijd gespeeld 2 weken terug. En dan is de positie van Clasie al druk bezet, die van Maher is nog veel voller aangezien daar 2 wereldklasse spelers voor 1 positie strijden.
Met Anita op het middenveld is Ajax niet meer verslagen... Zelfs alles gewoon hun sinds die gozer op het middenveld staat.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:25 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Sinds die tijd hebben ze dan ook nauwelijks tegenstand gehad.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met Anita op het middenveld is Ajax niet meer verslagen... Zelfs alles gewoon hun sinds die gozer op het middenveld staat.
Onzin natuurlijk. Ajax heeft gewoon een ijzersterke reeks neergezet en is in mijn ogen de terechte kampioen. Maar omdat nou aan Anita op VCM toe te rekenen. Kan net zo goed de opgeleefde Janssen zijn dan. Of de terugkeer van Boerrigter en Co. vd Wiel was goed terwijl die 1e helft van het seizoen 1 van de allerslechtste spelers in de hele eredivisie was..quote:Op maandag 7 mei 2012 18:49 schreef eight het volgende:
[..]
Sinds die tijd hebben ze dan ook nauwelijks tegenstand gehad.
Het is echt een geweldenaar. Ongekend.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met Anita op het middenveld is Ajax niet meer verslagen... Zelfs alles gewoon hun sinds die gozer op het middenveld staat.
Dat zeg ik niet. Maar ik snap de keuze voor Anita wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is echt een geweldenaar. Ongekend.
Ik niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ik snap de keuze voor Anita wel.
quote:Op maandag 7 mei 2012 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
Hoor net dat vandaag de laatste aflevering 'That's the Question' was.Einde van een tijdperk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |