| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | PSV Ajax FC Twente AZ FC Groningen Vitesse Roda JC ADO Den Haag Feyenoord FC Utrecht SC Heerenveen Heracles NEC NAC VVV De Graafschap Excelsior RKC |
Nee joh gek, vaak wisselen supporters ook shirtjes / sjaaltjes et cetera.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welke Feyenoorder geeft er in vredesnaam geld uit aan een PSV-shirt, ga je nog een beetje meebetalen aan hun eerstvolgende aankoop ook...
AZ en Heracles stonden goedquote:Op maandag 7 mei 2012 16:08 schreef Happel het volgende:
Oh oh oh, wat zat ik er naast.
[ code verwijderd ]
Voorspelling seizoen 2011 - 2012
Dat maakt het niet minder erg... Dan heeft er dus iemand een Feyenoordshirt geruild voor een PSVshirtquote:Op maandag 7 mei 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee joh gek, vaak wisselen supporters ook shirtjes / sjaaltjes et cetera.
Die had ik inderdaad niet goed. Had verwacht dat ze 17de of 16de werden.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:15 schreef DonRaja het volgende:
Zelfs mensen uit Waalwijk zullen RKC niet goed hebben gehad...
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 1. Ajax 2. PSV 3. FC Twente 4. AZ 5. Feyenoord 6. FC Groningen 7. Vitesse 8. Roda JC 9. SC Heerenveen 10. Heracles Almelo 11. NEC 12. ADO Den Haag 13. FC Utrecht 14. NAC Breda 15. Excelsior 16. RKC Waalwijk 17. De Graafschap 18. VVV-Venlo |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 1. Ajax 2. PSV 3. Twente 4. AZ 5. Vitesse 6. Roda 7. Heerenveen 8. Groningen 9. Utrecht 10. NEC 11. Heracles 12. Feijenoord 13. ADO 14. NAC 15. Graafschap 16. VVV 17. RKC 18. Excelsior |
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:01 schreef Typisch het volgende:
Hij ging erop stampen leek het op een foto.
Edit:
[ afbeelding ]
Ook al gepost in het andere topic. Als club moet je dit natuurlijk afkeuren en een boete geven. Respectloos naar de club die Feyenoord sportief een gunst heeft gedaan door Bakkal te verhuren. Zonder Bakkal had Feyenoord gewoon 3e of 4e gestaan.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Ook al gepost in het andere topic. Als club moet je dit natuurlijk afkeuren en een boete geven. Respectloos naar de club die Feyenoord sportief een gunst heeft gedaan door Bakkal te verhuren. Zonder Bakkal had Feyenoord gewoon 3e of 4e gestaan.
En dan nog niet te vergeten dat blind paard dat voor 5 miljoen is over gekochtquote:
quote:Feyenoord faalt met Koeman, die rond Februari de zak krijgt. Daarna neemt van Gastel het over en dit blijkt beter uit te pakken. Feyenoord haalt de EL
Maar wij geven jullie weer 5 ton terug die je niet aan Groningen hoeft te betalen!quote:Op maandag 7 mei 2012 16:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En dan nog niet te vergeten dat blind paard dat voor 5 miljoen is over gekocht
Dat is ook wel weer zo jaquote:Op maandag 7 mei 2012 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar wij geven jullie weer 5 ton terug die je niet aan Groningen hoeft te betalen!
Seizoen Club Competitie Wed. Goalsquote:Op maandag 7 mei 2012 16:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En dan nog niet te vergeten dat blind paard dat voor 5 miljoen is over gekocht
Wat zijn we tog liefquote:Op maandag 7 mei 2012 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar wij geven jullie weer 5 ton terug die je niet aan Groningen hoeft te betalen!
Hele voorspelling is nog niet eens zo slechtquote:Op maandag 7 mei 2012 16:40 schreef OProg het volgende:
Deze is ook wel mooi in dat topique:
Voorspelling seizoen 2011 - 2012
[..]
Maar goed, ik had dit ook niet verwacht.
quote:Ik denk, ook al roepen we dit als Ajacieden ieder jaar in koor, nu serieus dat we dit jaar weer kampioen worden. De spelersgroep lijkt beter dan vorig jaar en Frank doet het gewoon goed.
Ik denk dat Twente tweede wordt. PSV gaat hopeloos falen als ze niet een scorende spits halen. 3 nummer 10's en een leuke linksbuiten, daar win je het niet mee.
Feyenoord faalt met Koeman, die rond Februari de zak krijgt. Daarna neemt van Gastel het over en dit blijkt beter uit te pakken. Feyenoord haalt de EL
Twente gaat de CL niet halen, Ajax gaat jammer genoeg niet overwinteren. Daarna halen we misschien met een redelijke loting de kwartfinale.
Excelsior degradeert direct. Vitesse gaat verrassen.
Ja en Ronaldo kan nu ook wel een berichtje verwachten gok ik zoquote:Op maandag 7 mei 2012 16:49 schreef Guidetti het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer van Geel El Hamdaoui gaat benaderen.
Met welk geld zouden we die leipo moeten betalen?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:49 schreef Guidetti het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer van Geel El Hamdaoui gaat benaderen.
Hurenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met welk geld zouden we die leipo moeten betalen?
Moeten we toch nog steeds zijn salaris betalen?quote:
Ik denk dat Ajax daar maar al te graag aan mee wil werkenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moeten we toch nog steeds zijn salaris betalen?
En ik denk dat Ajax daar niet al te graag aan zal willen meewerken, die vrezen dan een Bakkalletje
Ik denk ook dat de kans dat Kuyt komt nu wel een stuk groter geworden is.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:55 schreef TheGreatHooD het volgende:
Fuck off please. Wordt gewoon een mannetje van Man City. Kuyt komt sowieso. En dan nog een Guidetti of eentje van City. Nummer 10, da zien we wel
Zijn salaris kunnen we volgens mij niet betalen en al zou je dat kunnen dan hoor je het nog niet te doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:56 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax daar maar al te graag aan mee wil werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |