Dat is nou juist wat je niet wilt. Een rugnummer er op. Te lelijk dat.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:45 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind dat uitshirt zo enorm vet. Ik denk dat ik die ga kopen.
Is het ook mogelijk om alleen maar een rugnummer te nemen?
Ik dacht dat de namen juist enorm lelijk waren. Misschien verkeerd opgelet danquote:Op maandag 7 mei 2012 15:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is nou juist wat je niet wilt. Een rugnummer er op. Te lelijk dat.
Nummers ook.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht dat de namen juist enorm lelijk waren. Misschien verkeerd opgelet dan
Ah k. Dan maar zonder, echt jammer dat ze een super tof shirt maken en daarna het verneuken met de opdruk.quote:
Inderdaad. Zo zonde voor mensen die een opdruk willen hebben.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leek wel alsof dat met schilderstape ofzo erop was geplakt
http://www.subsidesports.nl/nl/feyenoord-uitshirt-2012-2013.htmlquote:Op maandag 7 mei 2012 15:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ah k. Dan maar zonder, echt jammer dat ze een super tof shirt maken en daarna het verneuken met de opdruk.
Ik dacht dat er subsidie sport stondquote:Op maandag 7 mei 2012 15:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.subsidesports.nl/nl/feyenoord-uitshirt-2012-2013.html
¤ 67,-
Tijdens de wedstrijd zondag waren de namen van de spelers wel normaal geschreven. Jammer dat voor de supporters niet mogelijk is.quote:
Klopt. En Cisse gooide dat PSV-shirt gelijk weer het publiek in. Die gooiden het weer op het veld. Was niks aan de hand manquote:Op maandag 7 mei 2012 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die kreeg hij van een supporter op X in ruil voor zijn jack (dat witte ding) dat ie aan had.
Welke Feyenoorder geeft er in vredesnaam geld uit aan een PSV-shirt, ga je nog een beetje meebetalen aan hun eerstvolgende aankoop ook...quote:
Swerts een eenjarige contractverlenging geven en daarna voor 5 miljoen verkopen aan PSVquote:Op maandag 7 mei 2012 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welke Feyenoorder geeft er in vredesnaam geld uit aan een PSV-shirt, ga je nog een beetje meebetalen aan hun eerstvolgende aankoop ook...
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | PSV Ajax FC Twente AZ FC Groningen Vitesse Roda JC ADO Den Haag Feyenoord FC Utrecht SC Heerenveen Heracles NEC NAC VVV De Graafschap Excelsior RKC |
Nee joh gek, vaak wisselen supporters ook shirtjes / sjaaltjes et cetera.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welke Feyenoorder geeft er in vredesnaam geld uit aan een PSV-shirt, ga je nog een beetje meebetalen aan hun eerstvolgende aankoop ook...
AZ en Heracles stonden goedquote:Op maandag 7 mei 2012 16:08 schreef Happel het volgende:
Oh oh oh, wat zat ik er naast.
[ code verwijderd ]
Voorspelling seizoen 2011 - 2012
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |