Van het type Maher hebben we er gelukkig nog niet genoegquote:Op maandag 7 mei 2012 14:07 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk wel andere type spelers dan Clasie. Van het type Clasie heeft Van Marwijk er al genoeg...
Al zullen Anita en Maher na de voorselectie ook wel afvallen verwacht ik.
dat is niet zo relevant, het is een trainingsstage, uiteindelijk hoeft ie toch niet mee. maar kijk dan gewoon ff of het bij Clasie klikt met de rest, of hij meekan etc.. hem als enige van een groep van 36 niet selecteren vind ik onbegrijpelijk..quote:Op maandag 7 mei 2012 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van het type Maher hebben we er gelukkig nog niet genoeg
Dit dus.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:13 schreef Cara het volgende:
[..]
dat is niet zo relevant, het is een trainingsstage, uiteindelijk hoeft ie toch niet mee. maar kijk dan gewoon ff of het bij Clasie klikt met de rest, of hij meekan etc.. hem als enige van een groep van 36 niet selecteren vind ik onbegrijpelijk..
Clasie heeft alle gasten die wel geselecteerd zijn 1 op 1 helemaal zoek gespeeld. Maher, Strootman en Anitaquote:Op maandag 7 mei 2012 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van het type Maher hebben we er gelukkig nog niet genoeg
Ik had ook zeker niet verwacht dat hij naar het EK zou gaan hoor. Maar als je naar de rest van de spelers kijkt hoort hij er gewoon bij.
Je vergeet dat PSV een iets hoger niveau is dan Feyenoord.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:17 schreef Guidetti het volgende:
Waarschijnlijk krijgen Clasie, Buttner en BMI alsnog aan kans naar de aanloop van het WK. Je kan mij niet wijsmaken dat Bert zo achterlijk is dat Wijnaldum, Anita, Bouma en Willems wel opgeroepen worden en die 3 niet.
Van wie ben jij ben jij een Kloon?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:18 schreef Clasie_Championsleague het volgende:
[..]
Je vergeet dat PSV een iets hoger niveau is dan Feyenoord.
O wacht
Ik gok dat dit stokstaart is gezien de nickname.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:18 schreef Clasie_Championsleague het volgende:
[..]
Je vergeet dat PSV een iets hoger niveau is dan Feyenoord.
O wacht
Hierbij aansluit,.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:17 schreef Guidetti het volgende:
Waarschijnlijk krijgen Clasie, Buttner en BMI alsnog aan kans naar de aanloop van het WK. Je kan mij niet wijsmaken dat Bert zo achterlijk is dat Wijnaldum, Anita, Bouma en Willems wel opgeroepen worden en die 3 niet.
Edit: en Dost en van Wolfswinkel natuurlijk ook.
Dat werd hij niet. Gudde werd uitgefloten door een paar paupers.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:35 schreef satecl het volgende:
Waarom werd Guidetti gister, door een paar van die paupers, uitgefloten?
niet veel gelukkig. was vooral gejuich.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat werd hij niet. Gudde werd uitgefloten door een paar paupers.
Oh dan hoorde ik het gister verkeerd in de kroeg. Gudde--»Guidetti..... Hmmmm maar even wat minder drinken aankomend weekendquote:Op maandag 7 mei 2012 14:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat werd hij niet. Gudde werd uitgefloten door een paar paupers.
quote:'Waren AZ en Feyenoord het meest positief, PSV kwam er het negatiefst uit'
Johan Cruijff blikt in zijn Telegraaf-column nog eens terug op het seizoen, waarin Feyenoord voor PSV en AZ tweede werd en Ajax kampioen.
quote:
quote:Cruijff: Pluim voor AZ en Feyenoord
AMSTERDAM - Johan Cruijff uit vandaag in zijn exclusieve column voor Telesport zijn bewondering voor AZ en Feyenoord.
"De twee clubs van dit seizoen zijn voor mij AZ en Feyenoord. Allebei kregen ze met serieuze problemen te maken, konden geen geld meer uitgeven en waren gedwongen op een totaal andere manier beleid te voeren. Hoe dat binnen twee jaar is gelukt is een vingerwijzing naar heel veel clubs. Als je organisatie goed staat en de opleiding en scouting werken, dan kan zonder veel geld uit te geven toch uitstekend gepresteerd worden."
Ronald Koeman
"Voor de geweldige opleving van Feyenoord verdient vooral Ronald Koeman een groot compliment. Iemand die als geen ander weet, dat er nu een moeilijk tweede jaar wacht. Maar ik weet zeker, dat hij met de andere verantwoordelijke mensen binnen de club al besproken heeft hoe dit moet worden aangepakt."
"Eigenlijk krijgt Feyenoord voor het eerst sinds jaren te maken met de situatie waar AZ dit seizoen tegenaan liep: presteren op meerdere fronten. Aan de ene kant een geweldige beloning, aan de andere kant dwingt het alle betrokkenen om goed na te denken hoe daar mee om moet worden gegaan."
Het is wel een mannetje zeg. Net als Vilhena. Wel lekker dat je ook is een keer gastjes met lef krijgt uit de eigen opleiding.quote:
Dat is nou juist wat je niet wilt. Een rugnummer er op. Te lelijk dat.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:45 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind dat uitshirt zo enorm vet. Ik denk dat ik die ga kopen.
Is het ook mogelijk om alleen maar een rugnummer te nemen?
Ik dacht dat de namen juist enorm lelijk waren. Misschien verkeerd opgelet danquote:Op maandag 7 mei 2012 15:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is nou juist wat je niet wilt. Een rugnummer er op. Te lelijk dat.
Nummers ook.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht dat de namen juist enorm lelijk waren. Misschien verkeerd opgelet dan
Ah k. Dan maar zonder, echt jammer dat ze een super tof shirt maken en daarna het verneuken met de opdruk.quote:
Inderdaad. Zo zonde voor mensen die een opdruk willen hebben.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leek wel alsof dat met schilderstape ofzo erop was geplakt
http://www.subsidesports.nl/nl/feyenoord-uitshirt-2012-2013.htmlquote:Op maandag 7 mei 2012 15:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ah k. Dan maar zonder, echt jammer dat ze een super tof shirt maken en daarna het verneuken met de opdruk.
Ik dacht dat er subsidie sport stondquote:Op maandag 7 mei 2012 15:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.subsidesports.nl/nl/feyenoord-uitshirt-2012-2013.html
¤ 67,-
Tijdens de wedstrijd zondag waren de namen van de spelers wel normaal geschreven. Jammer dat voor de supporters niet mogelijk is.quote:
Klopt. En Cisse gooide dat PSV-shirt gelijk weer het publiek in. Die gooiden het weer op het veld. Was niks aan de hand manquote:Op maandag 7 mei 2012 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die kreeg hij van een supporter op X in ruil voor zijn jack (dat witte ding) dat ie aan had.
Welke Feyenoorder geeft er in vredesnaam geld uit aan een PSV-shirt, ga je nog een beetje meebetalen aan hun eerstvolgende aankoop ook...quote:
Swerts een eenjarige contractverlenging geven en daarna voor 5 miljoen verkopen aan PSVquote:Op maandag 7 mei 2012 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welke Feyenoorder geeft er in vredesnaam geld uit aan een PSV-shirt, ga je nog een beetje meebetalen aan hun eerstvolgende aankoop ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |