quote:Op maandag 25 juli 2011 00:33 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik denk, ook al roepen we dit als Ajacieden ieder jaar in koor, nu serieus dat we dit jaar weer kampioen worden.
Geloof me, het was van mij, en velen met mij, de afgelopen jaren meer sarcasme dan arrogantie. Het waren lange en zware jaren.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elk jaar denken ze het serieus hoor...
Aannemelijk, zou je ook alvast de topscorerslijst kunnen voorspellen?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:37 schreef Doublepain het volgende:
1. PSV
2. Vitesse
3. Fc Twente
4. Ajax
5. FC Groningen
6. Roda JC
7. FC Utrecht
8. NEC
9. Excelsior
10. Feyenoord
Platje op de derde plek met 31 goals.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aannemelijk, zou je ook alvast de topscorerslijst kunnen voorspellen?
Bulykin 40 - Ajax
Zeefuik 34 - Psv
Is mijn persoonlijke voorspelling.
Matavsz - 24quote:Op maandag 25 juli 2011 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aannemelijk, zou je ook alvast de topscorerslijst kunnen voorspellen?
Bulykin 40 - Ajax
Zeefuik 34 - Psv
Is mijn persoonlijke voorspelling.
Edit: en dan serieus
1. Ajax
2. Twente
3. Psv
En mocht Adriaanse Twente echt met 2 spitsen een nummer 10 en 2 flankspelers het veld insturen. Gun ik hem zijn eerste Nederlandse titel ooit ook nog bijna(al wordt het Ajax uiteraard)
Totaal niet eerlijk. Zal straks eens een andere telling opzoeken.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:53 schreef raptorix het volgende:
Wij doen de voetbalpool op het werk zo, tevens zijn er wekelijks ook punten te winnen, dit zijn onze regels:
Puntentelling
Je ranglijst bestaat uit de 18 eredivisieploegen (zie de attachment). De ploeg die je bovenaan zet krijgt vermenigvuldigingsfactor 18. Elk punt dat deze ploeg behaalt (1 voor een gelijkspel, 3 voor een overwinning) wordt vermenigvuldigd met 18. Voor de nummer 2 geldt vermenigvuldigingsfactor 17, de nummer 3 krijgt 16 etc. tot en met de nummer 18: deze krijgt 1.
De ploegen die jij hoog in de ranglijst zet, zijn dus de ploegen die voor jou de meeste punten kunnen scoren!
Als dit echt gebeurt ga ik je aangeven bij de politie.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:07 schreef troje het volgende:
1. Ajax - Pakt de titel 4 wedstrijden voor het eind
2. Twente - Start slecht, staat in de winterstop zelfs onderaan linkerrijtje, maar herpakt zich
3. AZ - Doet lang mee in de top 3
4. PSV - Haakt in de tweede helft van het seizoen af voor de titel, Rutten ontslagen
5. Groningen - Thuis ongeslagen, maar mist wederom ticket EL
6. Roda - Belandt in omkoopschandaal, complete bestuur stapt op
7. Den Haag - Wederom de verrassing van het seizoen, ondanks zwaar programma door groepsfase EL
8. Feijenoord - Koeman na 6 wedstrijden met conflict weg
9. Utrecht - Doen lang mee om ticket play off EL, supporters roeren zich tegen Van Seumeren
10. Heerenveen - Jans alsnog exit voor de winterstop, club onder verscherpt toezicht KNVB
11. Heracles - Staat lang in het linkerrijtje
12. De Graafschap - Haalt in de winterstop een volstrekt onbekende Afrikaan, schiet er 15 in
13. NEC - Dreigend faillissement, spelers 3 maanden zonder salaris
14. Excelsior - Brand in het stadion (gras aangestoken?) laat de club uitwijken naar stadion FC Dordrecht
15. VVV - Ontloopt miraculeus nacompetitie op de laatste speeldag van de competitie
16. Vitesse - vd Brom stapt op wegens niet nakomen afspraken Jordania. Vitesse degradeert alsnog.
17. NAC - Start met 6 punten in mindering wegens financiele wanorde
18. RKC - Eindigt seizoen met 2 gewonnen wedstrijden maar met 15 punten achterstand op nr 17.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:22 schreef TwenteFC het volgende:
1. FC Twente
2. PSV
3. Ajax
4. Groningen
5. FC Utrecht
6. AZ
7. SC Heerenveen
8. Vitesse
9. Feyenoord
10. ADO
11. NEC
12. De Graafschap
13. Heracles
14. Roda JC
15. NAC
16. VVV
17. Excelsior
18. RKC
Ik teken ervoor
Die arrogante Twente supporters ook altijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:18 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Die arrogante Twente supporters ook altijd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |