Heeft Koeman nog samengewerkt met El Hamdaoui bij AZ?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zijn salaris kunnen we volgens mij niet betalen en al zou je dat kunnen dan hoor je het nog niet te doen.
?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:00 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik heb btw een donkerbruin vermoeden dat Guidetti == Stokstaart
Ook ten opzichte van zichzelf. na na na na na , ik kan een speler niet passerenquote:Op maandag 7 mei 2012 17:03 schreef TheFastOne het volgende:
Ik durf toch wel te stellen dat mijn UI het seizoen van Feyenoord goed weergeeft ten opzichte van de concurrentie
En dan toch zo een impact in heel Nederland, mooi hequote:Op maandag 7 mei 2012 17:05 schreef tech4u het volgende:
Even ter herinnering: Jullie hebben geen prijs gepakt dit seizoen he.
Ja inderdaad, je zou denken dat jullie net de CL hebben gewonnen ofzo.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan toch zo een impact in heel Nederland, mooi he
Jij moet niet denken.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:00 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik heb btw een donkerbruin vermoeden dat Guidetti == Stokstaart
wie weet, altijd nog kans toe.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:06 schreef tech4u het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je zou denken dat jullie net de CL hebben gewonnen ofzo.
Maar je zegt jullie, dus dat impliceert dat jij geen Feyenoorder bent. What's your flavour?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:06 schreef tech4u het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat t los zou maken als we echt een prijs pakken!quote:Op maandag 7 mei 2012 17:06 schreef tech4u het volgende:
[..]
In Rotterdam weten ze wel hoe ze een feestje moeten bouwenquote:Op maandag 7 mei 2012 17:06 schreef tech4u het volgende:
[..]
Had het Clasie meer gegund. Ik snap er trouwens niets van. Hoe kan je Anita en Wijnaldum nou boven Clasie verkiezen?quote:
Anita speelt ook gewoon goed, helaas. Maar Wijnaldum is inderdaad niet te begrijpenquote:Op maandag 7 mei 2012 17:21 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Had het Clasie meer gegund. Ik snap er trouwens niets van. Hoe kan je Anita en Wijnaldum nou boven Clasie verkiezen?
Anita speelt goed maar hij heeft niet de kwaliteiten die Clasie wel heeft.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:23 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Anita speelt ook gewoon goed, helaas. Maar Wijnaldum is inderdaad niet te begrijpen
Arsenal.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar je zegt jullie, dus dat impliceert dat jij geen Feyenoorder bent. What's your flavour?
zoals?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:25 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Anita speelt goed maar hij heeft niet de kwaliteiten die Clasie wel heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |