Wát een mongool.twitter:Kevin_strootman twitterde op maandag 07-05-2012 om 01:00:50“@CIANO_010: @Kevin_strootman snuift je moeder nog steeds?” je moer wel reageer retweet
Je hebt gelijk. Maar daar begon het wel voor mij. Wat jij noemt daarmee begon het gewoon op te stapelen tot het echt een beetje irritatie werd...quote:Op maandag 7 mei 2012 10:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die 0-10 was onze eigen schuld. Die 40 miljoen subsidie, talent weggekaapt en de arrogantie van Mertens deden het werk voor mij.
Ik dacht al.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:44 schreef Helpmefok het volgende:
Jezus man, ik had vandaag 251 whatsapp berichten.. Gaat toch nergens over jongens.
Volgens mij zegt dat ventje uit Rdam die dingen tegen Strootman, en zet hij dat op Twitter.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap echt geen reet van die namen. Wie zegt nu precies wanneer wat op Twitter?
Gezien de afbeeldingen.. zou je bijna zeggen van welquote:Op maandag 7 mei 2012 10:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
WTF, dat kan toch niet de echte zijn?
Anders zit het wel erg die pbij hem
De eerste zin is van die ander, daarna de reactie van strootmanquote:Op maandag 7 mei 2012 10:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap echt geen reet van die namen. Wie zegt nu precies wanneer wat op Twitter?
Lekker goedkoop en echt hollands.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Compleet naar de tyfus is het juiste woord.
Wat je ook doet, ga nooit shotjes jenever doen.
Je zou er nu één moeten doenquote:Op maandag 7 mei 2012 10:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Over een heel seizoen genomen heb je wel gelijk, Anita heeft maar een half seizoen op de juiste positie gespeeld maar was daar wel heel belangrijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
OVERDUIDELIJK: Clasie > Anita > Strootman
Longdrinks zijn beter idd.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Clasie>Vormer>Anita>Strootmanquote:Op maandag 7 mei 2012 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
OVERDUIDELIJK: Clasie > Anita > Strootman
Echte bazen drinken whisky en spelen pool idd.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lekker goedkoop en echt hollands.
Ik ga liever voor de whisky
Wel ff de groeten van Kapiteintje erbij doen aub.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die jat ik schaamteloos naar het PSV topic mee.
Ja man binnenkort moeten we effe wat met zijn ALLEN gaan doen vind ik. Gewoon het hele Feijenoordtopic bij elkaar brengen. Beetje tjiks hosselen enzo.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echte bazen drinken whisky en spelen pool idd.
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man binnenkort moeten we effe wat met zijn ALLEN gaan doen vind ik. Gewoon het hele Feijenoordtopic bij elkaar brengen. Beetje tjiks hosselen enzo.
Snap je. ff lekker de Coconut onveilig maken. Die naam van die toko krijgt gelijk een heel andere lading nadat 7 mafkezen van Fok! met hun stoppelballen uit de broek staan te bouncen.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man binnenkort moeten we effe wat met zijn ALLEN gaan doen vind ik. Gewoon het hele Feijenoordtopic bij elkaar brengen. Beetje tjiks hosselen enzo.
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap je. ff lekker de Coconut onveilig maken. Die naam van die toko krijgt gelijk een heel andere lading nadat 7 mafkezen van Fok! met hun stoppelballen uit de broek staan te bouncen.
Geen idee wat voor toko dat is man.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar serieus daar zie je mij dus niet verschijnen.
Genoeg lijkt me.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:08 schreef Paul-89 het volgende:
Eens even kijken of er nog leuke momenten van gisteren zijn waar een gifje van gemaakt kan worden.
Goal van manu, als hij daarna staat te springen als een aapquote:Op maandag 7 mei 2012 11:08 schreef Paul-89 het volgende:
Eens even kijken of er nog leuke momenten van gisteren zijn waar een gifje van gemaakt kan worden.
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:11 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Goal van manu, als hij daarna staat te springen als een aap
Maar BMI is 8 keer zo groot als Leerdam en Mokotjo, dus die moet wel te herkennen zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
Wat mooi was in De Kuip: op een bepaald moment liep Houtman naar zo'n negert. "En we weten natuurlijk allemaal WIE DAT IS".
*Halve Kuip stil*. Zóveel mensen hebben moeite met die negertjes uit elkaar houden als ze geen rugnummer hebben
.
(Was BMI overigens).
Welk topic?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:28 schreef TheGreatHooD het volgende:
Snel je topic dichtgooien wat het gaat uit de hand lopen @ HMF
Dat gaan we hier niet bespreken.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:28 schreef TheGreatHooD het volgende:
Snel je topic dichtgooien wat het gaat uit de hand lopen @ HMF
Oh boefje. Jij houdt er je eigen waarheid op na hè?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:43 schreef Helpmefok het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom een goede discussie in het PSV topic (die de PSVér verliest) wordt teneergeslagen.
O, right. Ik weet het al. De PSV'er wordt platgeluld dus verwijderen we alles maar.
Fok!-Noord Korea.
Hij spreekt gewoon de waarheid hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh boefje. Jij houdt er je eigen waarheid op na hè?
Ik roep nergens dat hij aan het trollen is. Maar als je, net als hij doet, gaat schelden in een post dan ben je bij voorbaat al kansloos.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij spreekt gewoon de waarheid hoor.Goede discussies met valide argumenten worden door de reacties van PSV-ers altijd met een sfeer van trollen omringd waar dat niet eens de bedoeling is vaak.
Wat zegtie dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik roep nergens dat hij aan het trollen is. Maar als je, net als hij doet, gaat schelden in een post dan ben je bij voorbaat al kansloos.
10 posts waarvan 6 van jouquote:Op maandag 7 mei 2012 11:52 schreef kapiteintje het volgende:
Huldiging Feyenoord rustig verlopen
Iedereen ff al die anti-Feyenoord mongolen naar beneden stemmen aub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs Jerson ?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:37 schreef zoekeenleven het volgende:
Haha in het ad hebbe alle Feyenoorders een 6 gekregen
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn filmpjes voor diegene die dat leuk vindenSta jij er ook op dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik push niets bradaquote:Op maandag 7 mei 2012 12:12 schreef kapiteintje het volgende:
Niet pushen HMF.Straks heb je weer een ban en moet ik je weer missen.
Ik vind 't net zo leuk nu je er weer bent.
Nee man we kwamen thuis en vielen gelijk in slaapquote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar dacht je vriendin gisternacht wel anders over.![]()
![]()
![]()
Ik ben aan het filmenquote:
Ik wil op mijn beurt weer Leroy feliciteren. En dan niet alleen met zijn sportieve vooruitgang, play-offs spelen om een waardeloos EL ticket is natuurlijk een fantastische mijlpaal voor hem, maar ook met zijn nieuwe rol als onbekende negert in Duitsland.quote:Leroy Fer feliciteert Feyenoord
Er rust weinig zegen op de overstap van Leroy Fer van Feyenoord naar FC Twente. Na het tumultueuze verloop van de transfer, die hem veel ellende opleverde, blijkt de middenvelder aan het einde van de rit tegen alle verwachtingen in aan het kortste eind te hebben getrokken.
Feyenoord speelt als nummer twee voorronde Champions League, terwijl FC Twente als nummer zes veroordeeld is tot de play-offs. ,,Hier houd je geen rekening mee”, verzuchtte Fer in Venlo. ,,Toen ik binnenkwam, stond FC Twente bovenaan met twaalf punten uit vier duels, terwijl het er bij Feyenoord allemaal niet zo rooskleurig uitzag. Maar Feyenoord heeft het dit seizoen gewoon fantastisch gedaan. Het talent dat er was, is er uitgekomen. Ik wil iedereen van de club en ook de supporters van harte feliciteren met dit geweldige resultaat.”
Ze hebben gewoon een intertoto-ticketquote:Op maandag 7 mei 2012 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil op mijn beurt weer Leroy feliciteren. En dan niet alleen met zijn sportieve vooruitgang, play-offs spelen om een waardeloos EL ticket is natuurlijk een fantastische mijlpaal voor hem, maar ook met zijn nieuwe rol als onbekende negert in Duitsland.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 07-05-2012 om 12:22:51#Feyenoord spelers Stefan de Vrij, Erwin Mulder en Ron Vlaar zijn uitgenodigd voor een trainingsstage van het Nederlands Elftal. reageer retweet
Volgend jaar is het voor beide teams Europa Leaguequote:Op maandag 7 mei 2012 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil op mijn beurt weer Leroy feliciteren. En dan niet alleen met zijn sportieve vooruitgang, play-offs spelen om een waardeloos EL ticket is natuurlijk een fantastische mijlpaal voor hem, maar ook met zijn nieuwe rol als onbekende negert in Duitsland.
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 07-05-2012 om 12:22:51#Feyenoord spelers Stefan de Vrij, Erwin Mulder en Ron Vlaar zijn uitgenodigd voor een trainingsstage van het Nederlands Elftal. reageer retweet
Erwin Mulderquote:Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef Caland het volgende:
Sinds dat Happel niet meer modereert is de balans zoekquote:
Speelt heel degelijk hoor..quote:
Clasie niet dus?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef Caland het volgende:
Doet het goed maar lijkt me nog wat vroeg voor Oranje idd.quote:
Ontwikkelt zich erg snel en goed, ik had geen voorselectie verwacht maar toch een mooi compliment richting Mulderquote:
Gisteren ook weer erg belangrijk, die bal van Elm op de paal zaten de vingers van Mulder nog net aan.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:29 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Speelt heel degelijk hoor..
Beter dan Stekelenburg in ieder geval
Krul - Vorm - Mulder, toch geniaal
Hij doet het inderdaad prima, maar er is gewoon te veel concurrentie. Al moeten ze inderdaad een keeper achter te hand houden als 3e keeper, mochten er nog 2 uitvallen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:29 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Speelt heel degelijk hoor..
Beter dan Stekelenburg in ieder geval
Krul - Vorm - Mulder, toch geniaal
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |