Wát een mongool.twitter:Kevin_strootman twitterde op maandag 07-05-2012 om 01:00:50“@CIANO_010: @Kevin_strootman snuift je moeder nog steeds?” je moer wel reageer retweet
Je hebt gelijk. Maar daar begon het wel voor mij. Wat jij noemt daarmee begon het gewoon op te stapelen tot het echt een beetje irritatie werd...quote:Op maandag 7 mei 2012 10:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die 0-10 was onze eigen schuld. Die 40 miljoen subsidie, talent weggekaapt en de arrogantie van Mertens deden het werk voor mij.
Ik dacht al.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:44 schreef Helpmefok het volgende:
Jezus man, ik had vandaag 251 whatsapp berichten.. Gaat toch nergens over jongens.
Volgens mij zegt dat ventje uit Rdam die dingen tegen Strootman, en zet hij dat op Twitter.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap echt geen reet van die namen. Wie zegt nu precies wanneer wat op Twitter?
Gezien de afbeeldingen.. zou je bijna zeggen van welquote:Op maandag 7 mei 2012 10:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
WTF, dat kan toch niet de echte zijn?
Anders zit het wel erg die pbij hem
De eerste zin is van die ander, daarna de reactie van strootmanquote:Op maandag 7 mei 2012 10:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap echt geen reet van die namen. Wie zegt nu precies wanneer wat op Twitter?
Lekker goedkoop en echt hollands.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Compleet naar de tyfus is het juiste woord.
Wat je ook doet, ga nooit shotjes jenever doen.
Je zou er nu één moeten doenquote:Op maandag 7 mei 2012 10:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Over een heel seizoen genomen heb je wel gelijk, Anita heeft maar een half seizoen op de juiste positie gespeeld maar was daar wel heel belangrijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
OVERDUIDELIJK: Clasie > Anita > Strootman
Longdrinks zijn beter idd.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Clasie>Vormer>Anita>Strootmanquote:Op maandag 7 mei 2012 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
OVERDUIDELIJK: Clasie > Anita > Strootman
Echte bazen drinken whisky en spelen pool idd.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lekker goedkoop en echt hollands.
Ik ga liever voor de whisky
Wel ff de groeten van Kapiteintje erbij doen aub.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die jat ik schaamteloos naar het PSV topic mee.
Ja man binnenkort moeten we effe wat met zijn ALLEN gaan doen vind ik. Gewoon het hele Feijenoordtopic bij elkaar brengen. Beetje tjiks hosselen enzo.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echte bazen drinken whisky en spelen pool idd.
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man binnenkort moeten we effe wat met zijn ALLEN gaan doen vind ik. Gewoon het hele Feijenoordtopic bij elkaar brengen. Beetje tjiks hosselen enzo.
Snap je. ff lekker de Coconut onveilig maken. Die naam van die toko krijgt gelijk een heel andere lading nadat 7 mafkezen van Fok! met hun stoppelballen uit de broek staan te bouncen.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man binnenkort moeten we effe wat met zijn ALLEN gaan doen vind ik. Gewoon het hele Feijenoordtopic bij elkaar brengen. Beetje tjiks hosselen enzo.
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap je. ff lekker de Coconut onveilig maken. Die naam van die toko krijgt gelijk een heel andere lading nadat 7 mafkezen van Fok! met hun stoppelballen uit de broek staan te bouncen.
Geen idee wat voor toko dat is man.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar serieus daar zie je mij dus niet verschijnen.
Genoeg lijkt me.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:08 schreef Paul-89 het volgende:
Eens even kijken of er nog leuke momenten van gisteren zijn waar een gifje van gemaakt kan worden.
Goal van manu, als hij daarna staat te springen als een aapquote:Op maandag 7 mei 2012 11:08 schreef Paul-89 het volgende:
Eens even kijken of er nog leuke momenten van gisteren zijn waar een gifje van gemaakt kan worden.
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:11 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Goal van manu, als hij daarna staat te springen als een aap
Maar BMI is 8 keer zo groot als Leerdam en Mokotjo, dus die moet wel te herkennen zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
Wat mooi was in De Kuip: op een bepaald moment liep Houtman naar zo'n negert. "En we weten natuurlijk allemaal WIE DAT IS".
*Halve Kuip stil*. Zóveel mensen hebben moeite met die negertjes uit elkaar houden als ze geen rugnummer hebben
.
(Was BMI overigens).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |