Op wie zou jij stemmen?quote:
"Grootkapitaal" dat moet ik even opzoeken. Maar je bedoelt zeker de corporaties in bed met de overheid die de burgers uitzuigen via zogenaamde goede bedoelingen zoals Obamacare etc.?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:19 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het grootkapitaal wint toch de verkiezingen
Dat bedoel ik ja.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
"Grootkapitaal" dat moet ik even opzoeken. Maar je bedoelt zeker de corporaties in bed met de overheid die de burgers uitzuigen via zogenaamde goede bedoelingen zoals Obamacare etc.?
Hou toch op, de meesten hier stemmen helemaal niet in de VSquote:Op zondag 13 mei 2012 23:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Allemaal lollig doen over Ron paul maar dan wel weer op Obama of elk andere kandidaat stemmen en volhouden dat je er goed aan deed
quote:ma 14 mei 2012, 00:23
Senator vindt Obama 'gay'
Washington - De Republikeinse senator Rand Paul heeft de aandacht getrokken met een opmerkelijke 'grap' over het standpunt van de Amerikaanse president Obama over het homohuwelijk.
De grap werd met groot enthousiasme onthaald door zijn publiek, maar oogstte veel kritiek in de Verenigde Staten
Tja, een conservatieve republikein, veel beters mag je niet verwachtenquote:Op maandag 14 mei 2012 08:20 schreef HD9 het volgende:
Rand Paul noemt Obama GAY, ja dat is wel weer een echte Redneck uitspraak he
Dom, erg dom van deze man.
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_Obama__gay___.html
[..]
Hij had er nog een uitspraak bij kunnen doen over de superioriteit van de USA en dat de USA de wereld moet domineren, dat het christendom zaligmakend is of dat Rusland vlak bij Alaska ligt en de US gods own country is , en meer van die populaire uitsprakenquote:Op maandag 14 mei 2012 08:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, een conservatieve republikein, veel beters mag je niet verwachten.
Maar PKR en Schenkstroop kom er maar in om het goed te praten.
Hij is gestopt met campaigne voeren maar dat wil nog niet zeggen dat hij z`n eigen heeft teruggetrokken. Paul zit helaas voor jullie nog steeds in de race.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat werd tijd.
Romney mag wel een keer een VP gaan zoeken.
Helaas voor ons? Ik denk dat je hier geen Romney-fans zult aantreffen.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:53 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Hij is gestopt met campaigne voeren maar dat wil nog niet zeggen dat hij z`n eigen heeft teruggetrokken. Paul zit helaas voor jullie nog steeds in de race.
Ik begon er toch bijna in te geloven.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helaas voor ons? Ik denk dat je hier geen Romney-fans zult aantreffen.
je bent wel een eeuwige optimistquote:Op maandag 14 mei 2012 21:53 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Hij is gestopt met campaigne voeren maar dat wil nog niet zeggen dat hij z`n eigen heeft teruggetrokken. Paul zit helaas voor jullie nog steeds in de race.
Zelfs als Pasen en Pinksteren op een dag zouden vallen en Paul de nominatie wint, dan nog zal hij Obama nooit en te nimmer verslaan. De man heeft het charisma van een verrotte augurk.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:58 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik begon er toch bijna in te geloven.![]()
Voor de zoveelste keer weer een foutje of mischien dan toch........
Ik ben een handelaar het is mijn werk om optimistisch te zijn! Wat ik geloof is dat RP in elk opzicht tegengewerkt word en het daardoor onmogelijk is om te stellen wie er wint/zou moeten winnen. Maar als het gaat om het pakken van de nominatie en ik kijk naar de cijfers die er nu naar buiten komen dan zet ik mijn geld op Romney. Maar we zullen het wel zien binnenkort wie er gelijk heeft.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef noruas_ het volgende:
[..]
je bent wel een eeuwige optimistgeloof je ook nu nog dat hij Romney kan verslaan?
Heeft het met elkaar te maken, de domme zoon en de redneck paquote:Op maandag 14 mei 2012 08:20 schreef HD9 het volgende:
Rand Paul noemt Obama GAY, ja dat is wel weer een echte Redneck uitspraak he
Dom, erg dom van deze man.
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_Obama__gay___.html
[..]
quote:ma 14 mei 2012, 21:40
Ron Paul staakt campagne
WASHINGTON - De Republikeinse presidentskandidaat Mitt Romney neemt het op tegen de Democratische president Barack Obama bij de presidentsverkiezingen op 6 november in de Verenigde Staten. Maandag liet Romney's laatste rivaal Ron Paul weten wegens geldgebrek zijn campagne te staken.
Ron Paul (76) staat bekend als een zeer liberale kandidaat. Hij stond al erg ver achter in de strijd met Romney. Eerder stopten zijn voornaamste tegenkanidaten Rick Santorum en Newt Gingrich.
Helaas voor mij?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:53 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het zou in mijn ogen een zwarte dag zijn als hij verliest. Dan kunnen we gewoon rekenen op meer inperkingen van vrijheid meer oorlogen en een economie die steeds maar in een spiraal naar beneden gaat. Ook zal er niets gebeuren aan de FED en is het gewoon aftellen naar de dag dat de Dollar valt en dan natuurlijk ook de Euro die deels met Amerikaans geld overeind word gehouden.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Helaas voor mij?
Ron Paul maakt geen enkele kans.
En waar is die stijging op gebasseerd? Zijn er daadwerkelijk bedrijven zich aan het vestigen of neemt de overheid steeds meer mensen in dienst? Houd de FED bedrijven boven water of doen ze het ook gewoon goed ten opzichte van het begin van de crisis. En zo zijn er wel meer vragen die niet zo simpel te beantwoorden zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:21 schreef MilaNL het volgende:
De economie stijgt lekker hoor. Niet overdrijven.
Is dat het? Persoonlijke vrijheden en geld?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:10 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het zou in mijn ogen een zwarte dag zijn als hij verliest. Dan kunnen we gewoon rekenen op meer inperkingen van vrijheid meer oorlogen en een economie die steeds maar in een spiraal naar beneden gaat. Ook zal er niets gebeuren aan de FED en is het gewoon aftellen naar de dag dat de Dollar valt en dan natuurlijk ook de Euro die deels met Amerikaans geld overeind word gehouden.
En in ruil daarvoor krijg je mischien het homohuwlijk nou joepie hoor.
Het zijn zowat de 2 belangrijkste dingen om een gelukkig leven te leiden. Je doet net alsof we wel allemaal zonder kunnen. Er is een land waar men niet van die 2 dingen kan genieten, dat land heet Noord - Korea. Zeg nou zelf waar woon je nu liever?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Is dat het? Persoonlijke vrijheden en geld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |