Ja, het is allemaal een complot om de heilige Ron Paul er buiten te houden.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:35 schreef PKRChamp het volgende:
Dat het geen donder uitmaakt op wie je stemt omdat het allang en breed besproken is wie de kandidaten zijn en wie er mogen winnen. Het verklaart wel direct de totale media blackout in het begin en de vermoedelijke stemfraude in onder andere Maine.
Een erg makkelijke verklaring is het wel natuurlijk. Altijd leuk dit soort struisvogelpolitiek, Obama bijvoorbeeld heeft journalisten om de tuin geleid om samen met Clinton (notabene de tegenstander) op de conferentie aanwezig te zijn. Een conferentie die opereert achter gesloten deuren en nooit wat naar buiten brengt over wat er precies besproken wordt.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal een complot om de heilige Ron Paul er buiten te houden.
De race om de delegates gaat anders nog voortvarend. Ik weiger dan ook te geloven dat de winnaar al vast staat mits alles eerlijk gaat.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je hebt door dat hij met nogal een achterhoedegevecht bezig is?
Familie van Don Quichotquote:Op zondag 13 mei 2012 21:41 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De race om de delegates gaat anders nog voortvarend. Ik weiger dan ook te geloven dat de winnaar al vast staat mits alles eerlijk gaat.
Dat plaatje is eerder van toepassing op de Ron Paul-fanboys.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:50 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
En jij van de minister van informatie van Irak?
[ afbeelding ]
Dat was het eerste wat ik ook dacht toen ik las dat ook Romney al een aantal bezoekjes heeft gepleegd.quote:
Zelfs Paul zélf geeft inmiddels toe dat hij eigenlijk alleen nog meedoet om invloed uit te kunnen oefenen op de koers van de GOP. Maar ik ben zeer benieuwd dan hoe jij denkt dat Paul Romney nog kan inhalen qua delegates.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:41 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De race om de delegates gaat anders nog voortvarend. Ik weiger dan ook te geloven dat de winnaar al vast staat mits alles eerlijk gaat.
Ik hoorde dan weer dat Ron Paul regelmatig roze balletten bezoekt.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:23 schreef PKRChamp het volgende:
De Ron Paul trein knalt nog steeds vooruit op volle snelheid. Overigens vinden jullie het niet een beetje tekenend dat de gene die media aandacht krijgen ook regelmatig aanwezig zijn geweest bij de Bilderberg conferenties? Ik wil niet als een "conspiricy nut" overkomen maar ik vind het wel tekenend vooral als je kijkt naar de media en het demoniseren van RP.
Ze moeten vooralsnog allemaal geteld worden, en hij kan altijd nog als een independent gaan runnen. Dus de race is nog niet gelopen. Niet voor niets komen deze berichten naar buiten.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:05 schreef noruas_ het volgende:
[..]
Zelfs Paul zélf geeft inmiddels toe dat hij eigenlijk alleen nog meedoet om invloed uit te kunnen oefenen op de koers van de GOP. Maar ik ben zeer benieuwd dan hoe jij denkt dat Paul Romney nog kan inhalen qua delegates.
Politiek talent krijgt een uitnodiging, dat is niet zo vreemd. Politieke watchers kunnen wel inschatten wie the next big thing worden. Logisch dus dat die alvast kennismaken met de andere grote jongens.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:01 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat ik ook dacht toen ik las dat ook Romney al een aantal bezoekjes heeft gepleegd.
Maar nogmaals steek vooral je kop in het zand als je niet geloofd dat er op deze manier de politiek word beinvloed en vooral gestuurd.
En waar gaan die gewichtige zaken dan precies over en over politiek talent gesproken waarom dan geen Farage, Paul, Berlusconi etc.... En wel Rick Perry en Bush uitnodigen bijvoorbeeld, daar klopt natuurlijk geen reet van.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Politiek talent krijgt een uitnodiging, dat is niet zo vreemd. Politieke watchers kunnen wel inschatten wie the next big thing worden. Logisch dus dat die alvast kennismaken met de andere grote jongens.
Natuurlijk worden tijdens die bijeenkomsten gewichtige zaken besproken. Verkiezingen kunnen ze echter niet winnen. Hoogstens kunnen hun favoriete kandidaat een steuntje in de rug geven.
Omdat Paul en Farage marginale figuren zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:15 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
En waar gaan die gewichtige zaken dan precies over en over politiek talent gesproken waarom dan geen Farage, Paul, Berlusconi etc.... En wel Rick Perry en Bush uitnodigen bijvoorbeeld, daar klopt natuurlijk geen reet van.
En Rick Perry is natuurlijk een politieke zwaargewicht.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat Paul en Farage marginale figuren zijn.
Als hij zou willen winnen zou hij ruim van Romney moeten winnen in de primaries. Dat is niet gebeurd, en het gaat niet gebeuren.. Lijkt me stug dat hij als independent mee gaat doen trouwens, dat is praktisch een Obama endorsement. Sowieso zijn independents eigenlijk altijd kansloos.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:10 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ze moeten vooralsnog allemaal geteld worden, en hij kan altijd nog als een independent gaan runnen. Dus de race is nog niet gelopen. Niet voor niets komen deze berichten naar buiten.
Waarom denk jij dat Perry wordt uitgenodigd?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:18 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
En Rick Perry is natuurlijk een politieke zwaargewicht.
Ik lees toch echt dat de primaries er niet echt toe doen en dat de delegate race veel belangrijker is. En vergeet niet dat hij veel volgers heeft die niet vast zitten aan de partij dus zie ik niet in waarom hij het alsnog niet zou kunnen doen. Al heeft hij gezegd dat hij het niet van plan is.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:19 schreef noruas_ het volgende:
[..]
Als hij zou willen winnen zou hij ruim van Romney moeten winnen in de primaries. Dat is niet gebeurd, en het gaat niet gebeuren.. Lijkt me stug dat hij als independent mee gaat doen trouwens, dat is praktisch een Obama endorsement. Sowieso zijn independents eigenlijk altijd kansloos.
Omdat ze in hem een potentiële presidentskandidaat zagen die graag naar hun voorstellen wil luisteren. En wat vind jij ervan?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat Perry wordt uitgenodigd?
Precies wat ik al zei dus: politiek talent krijgt een uitnodiging.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:22 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Omdat ze in hem een potentiële presidentskandidaat zagen die graag naar hun voorstellen wil luisteren. En wat vind jij ervan?
Delegates scoor je niet alleen in caucussen, ook in primaries. En aangezien de primaries in de meerderheid zijn moet je vooral daar goed scoren uiteindelijk. Hij zou als independent idd wat swing voters kunnen scoren maar de meerderheid daarvan had anders GOP gestemd (zie peilingen die daarover gedaan zijn). Hij zal dus meer stemmen weghalen bij Romney en zo Obama de winst geven in feite. Politieke zelfmoord, maarja, de man gaat toch met pensioen, dus wie weet.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:21 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik lees toch echt dat de primaries er niet echt toe doen en dat de delegate race veel belangrijker is. En vergeet niet dat hij veel volgers heeft die niet vast zitten aan de partij dus zie ik niet in waarom hij het alsnog niet zou kunnen doen. Al heeft hij gezegd dat hij het niet van plan is.
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik hoorde dan weer dat Ron Paul regelmatig roze balletten bezoekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |