Dat niet, maar ik heb wel het genoegen gehad om in een bandje te zitten met schoolvrienden, koffie en koekjes nuttigen onder de noemer repetitie.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Geen van ons zal ooit op een Light Music-club zitten en met schoolvrienden thee drinken en gebakjes eten onder de noemer repetitie.
[ afbeelding ]
Hmm, herkende die konijnenjongen uit (King nogiets) de Bad Guy (Lovemachine??) en de eekhoorn uit Summer Wars, EVA unit 01, Rainy Devil uit Bakemonogatari, Ponyo, Bullet Bill (Super Mario), Psyduck geloof ik, dat mannetje uit FRACTALE (denk ik, wee tniet zeker).quote:
Wauw, dit is toch wel een van de snelste fipo's denk ikquote:Op zondag 6 mei 2012 22:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik heb wel het genoegen gehad om in een bandje te zitten met schoolvrienden, koffie en koekjes nuttigen onder de noemer repetitie.
Close enough. Daarom vind ik K-ON ook zo leuk
[..]
Hmm, herkende die konijnenjongen uit (King nogiets) de Bad Guy (Lovemachine??) en de eekhoorn uit Summer Wars, EVA unit 01, Rainy Devil uit Bakemonogatari, Ponyo, Bullet Bill (Super Mario), Psyduck geloof ik, dat mannetje uit FRACTALE (denk ik, wee tniet zeker).
Thee is good, mmm'kay?
Ik drink potten met thee maar merk eerlijk gezegd weinig verschil met gewoon heetwater als ik Pickwick-thee drink gemaakt met theezakjesquote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn liefde voor thee kent geen grenzen.
Ja ik dacht ook Arararagi te zien.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kanbaru Suraga en Oshinou herkende ik uit Bakemonogatari. Misschien ook wel Koyomi Arararagi maar dat weet ik niet zeker omdat hij er op zijn allergeneriekst uitzag
Summer Wars (dat konijn en dat muisachtige ding met onwijs scherpe tanden)
Ponyo en Paprika
Chibi Sayonara Zesubou Sensei
EVA 01 en Shinji uit Neon Genesis Evangelion.
Mogenlijk vergissingen:
Kamen Rider (op TV geweest als Masked Rider)
Souichiro Yagami (dat was niet de detective hè?)en Chibi Sayonara Zesubou Sensei
Kaonskogel uit Mario
Volgens mij ook dat meisje van the girl who leapt through time. Van dezelfde makers als Summer Wars.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik heb wel het genoegen gehad om in een bandje te zitten met schoolvrienden, koffie en koekjes nuttigen onder de noemer repetitie.
Close enough. Daarom vind ik K-ON ook zo leuk
[..]
Hmm, herkende die konijnenjongen uit (King nogiets) de Bad Guy (Lovemachine??) en de eekhoorn uit Summer Wars, EVA unit 01, Rainy Devil uit Bakemonogatari, Ponyo, Bullet Bill (Super Mario), Psyduck geloof ik, dat mannetje uit FRACTALE (denk ik, wee tniet zeker).
Thee is good, mmm'kay?
Je mag hier nog steeds posten hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 22:59 schreef Charlea het volgende:
Thee.. zie vorige topic voor mening![]()
Dan post ik wel niet in dit topic
M'n ouders hebben thee voor me meegenomen uit Maleisië en die is lekker, ben ik ook zuinig opquote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik drink potten met thee maar merk eerlijk gezegd weinig verschil met gewoon heetwater als ik Pickwick-thee drink gemaakt met theezakjes
Ik dacht haar ook te zien maar het was niet duidelijk genoeg en ik was er niet zeker genoeg van en ik was te lui om het niet op te zoeken dus ik vermeldde haar maar nietquote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Volgens mij ook dat meisje van the girl who leapt through time. Van dezelfde makers als Summer Wars.
Mugi heeft enge wenkbrauwen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:53 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Overigens, Klipnap, bedankt voor deze post
Mugi
De stijl is even wennen, inderdaad. Vooral met die witches.quote:
Gele tanden...quote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn liefde voor thee kent geen grenzen.
Death Note stond niet in de credits dus hij zal het wel niet geweest zijn. Ik heb Paprika nog niet gezien dus herkende alleen maar de hoofdpersoon die even in beeld kwam of tenminste de vrouw op bijna al het promotiemateriaal van die film.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook Arararagi te zien.
Volgens mij is de detective niet Souichiro Yagami, maar uit Paprika, want ik herinner me de scene waarin hij aan 't lopen is en de grond onder z'n voeten begint te bewegen en wegvalt.
Aangezien alle animatie in de AMV direct overgenomen is uit de serie/film waar het in zat, denk ik dat hij daar ook vandaan komt
Ik heb een hele vreemde smaak, ik hou van bijna alles wat te consumeren is behalve; (lusten is zo'n kutwoord)quote:Op zondag 6 mei 2012 23:01 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je mag hier nog steeds posten hoor
Maar ik denk dat je dan geen goede thee hebt gehad, want thee kan echt, heus waar, heel lekker zijn
Gele tanden krijg je ook van colaquote:Op zondag 6 mei 2012 23:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mugi heeft enge wenkbrauwen.
[..]
De stijl is even wennen, inderdaad. Vooral met die witches.
[..]
Gele tanden...
Water, cola, Arla biologische drinkyoghurt, Milk and Fruit sinaasappel
Even om het de thee-fanboys in te wrijven:
Thee
Welterusten. Morgen moet ik vroeger op staan. En ja, van cola krijg je ook gele tanden. Gelukkig heb ik daar niet zo last van.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:08 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ik heb een hele vreemde smaak, ik hou van bijna alles wat te consumeren is behalve; (lusten is zo'n kutwoord)
rozijnen, bleekselderij, thee en koffie.
Dus misschien moet ik nog groeienLol.
[..]
Gele tanden krijg je ook van colaEn interessant. Ik vind het vooral grappig die witches, maar ik moet nog kijken.
En zo slapen aaargh vroeg opstaan argh school argh koud arrrghhhh.
Ja klopt, maar cola is ook niet goed voor je tanden.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:02 schreef robin007bond het volgende:
Gele tanden...
Water, cola, Arla biologische drinkyoghurt, Milk and Fruit sinaasappel
Thee
Thee valt 't volgens mij wel mee, koffie is erger wat betreft verkleurde tanden.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Welterusten. Morgen moet ik vroeger op staan. En ja, van cola krijg je ook gele tanden. Gelukkig heb ik daar niet zo last van.
Ik lust trouwens ook geen rozijnen en ook geen thee en koffie. Ook lust ik alleen witbrood.
Ik eet wel de korstjes.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Thee valt 't volgens mij wel mee, koffie is erger wat betreft verkleurde tanden.
Hoezo lust je alleen witbrood! Eet je wel de korstjes of kun je niet fluiten?
Heb ik ook, tenzij het vers tijgerbrood is (bruin dan) wit is nog lekkerder. Maar ik had een gebrek aan allerlei vitaminen en witbrood is nogal slecht voor je spijsvertering dusja. ):quote:Op zondag 6 mei 2012 23:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik eet wel de korstjes.
Bruinbrood vind ik zo'n rare smaak hebben. Ik kan het wel eten als het moet, maar liever niet.
Ik heb wel eens gelezen dat thee een van de veroorzakers is van de industriële revolutie. Moet jequote:Op zondag 6 mei 2012 23:02 schreef robin007bond het volgende:
Thee
Nee. Het woord is prima. Het wordt alleen niet leuk gebruikt.quote:
Misschien. Als je toch geen alcoholverslaafde wil zijn dan is een theïne-verslaving een degelijk alternatief.quote:Dus misschien moet ik nog groeienLol.
Ik vind die surrealistische knip-en-plak-dimensies van de heksen een van de beste dingen aan madoka. Je krijgt echt het ontzagwekkende gevoel dat die hele wereld tegen de puella magi is.quote:En interessant. Ik vind het vooral grappig die witches, maar ik moet nog kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Tijgerbrood is ook lekker. Bruinbrood is inderdaad veel gezonder, maar ik compenseer het weer door voldoende fruit te eten.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:25 schreef Charlea het volgende:
[..]
Heb ik ook, tenzij het vers tijgerbrood is (bruin dan) wit is nog lekkerder. Maar ik had een gebrek aan allerlei vitaminen en witbrood is nogal slecht voor je spijsvertering dusja. ):
So long, farewell, auf wiedersehen..
EDIT: Verdomme ik ben nog nooit iemand tegengekomen die geen rozijnen lust. BEN JIJ MIJ?
Die had sowieso gekomen. Thee of niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat thee een van de veroorzakers is van de industriële revolutie. Moet jevan de industriële revolutie en alle bijkomende voordelen van die revolutie?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gepareerd.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die had sowieso gekomen. Thee of niet.
quote:[..]- Repel: werknemers worden uiteindelijk klanten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Robin: lees de doujinshi .
Weet niet zeker of dit wil, of misselijk wordt.
“An interesting thing is a good thing.”
Is goed te doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Goed gepareerd.
[..]
- Repel: werknemers worden uiteindelijk klanten?
- Robin: lees de doujinshi .
Weet niet zeker of dit wil, of misselijk wordt.
Tijdje niet gezien!!quote:Op maandag 7 mei 2012 00:44 schreef mrazura het volgende:
Zo nog maar een paar afleveringen one piece kijken denk ik
Hehe ik ben er 2 weken geleden aan begonnen. Ik vond het op het begin maar niks maar ik ben blij dat ik toch doorgezet hebquote:
Ik werd wakker door een whatsapp en kan het niet laten te reagerenquote:Op maandag 7 mei 2012 00:13 schreef redboyke het volgende:
hoe kan ik in utorrent bepaalde bestanden automatisch naar een bepaalde map doen?
ik weet dat ik labels moet gebruiken maar het lukt me niet in te stellen dat die dat bestand verhuisd naar die map
voorbeeld standaard komt alles in documenten/downloads
nu wil ik dat films in de map documenten/films komen
en series in documenten/series
ik kan wel labels geven maar ik weet niet hoe ik ze automatisch laat verhuizen.
ahja en hoe doe je zo'n lange l op qwerty want ik weet dat niet
Lijkt me interessant maar ik heb nu al een klein uur van de film gemist dus neem hem op --als een soort van herinneraar-- zodat ik er morgen aan herinnerd wordt dat ik deze film wil downloaden.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:40 schreef .Cake. het volgende:
Er is nu "Letters from Iwo Jima" op SBS 6, voor iedereen die morgen niet vroeg op hoeft.
Geregisseerd door Clint Eastwood, deel twee van een tweeluik over de slag op Iwo Jima. Deel een heet "Flags of our fathers" en gaat over die foto van die 6 soldaten die de vlaggenmast met de vlag van de VS omhoog hijsen.
Deze film, deel twee, gaat over de Japanse kant van het verhaal. Erg mooi.
ok thxquote:Op maandag 7 mei 2012 00:49 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ik werd wakker door een whatsapp en kan het niet laten te reageren
Bij mij, als ik op een torrent file of magnetlink klik opent utorrent automatisch met het bericht waar het wordt opgeslagen (en dat kan je dan veranderen, de doelmap) en ik moet op ok klikken eer het downloaden begint. Alternatief kan je rechts klikken op je torrent, en dan staat het VOLGENS MIJ bij geavanceerd ofzo, 'bestandslocatie wijzigen' of downloadlocatie, ik doe dit uit mn hoofd lol. en dan kan je alweer de doelmap veranderen. daarna moet je wel even de torrent restarten.
Edit: een serie is niet een ander bestand dan een film, beide zijn videobestanden. Je kan niet instellen dat utorrent automatisch series herkent en deze naar bijbehorende map downloadt. Je kan wel zelf dus de locatie wijzigen als utorrent het vraagt of als je rechts klikt van c://users/naam/documenten/downloads naar documenten/series.
xxxHOLiC is gaaf ja, hoewel de eerste serie leuker is dan xxxHOLiC Rei of de film of de OVAs.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:55 schreef cablegunmaster het volgende:
XXXHolic doet me denken aan Jigoku shoujo , volgens mij ook dezelfde maker. Althans de style van tekenen en verhaalstyle. Aardig als vuller anime tussendoor. Herkijk waarde geen idee.
Maar alsnog een vermakelijke anime om te kijken. zit nu op 14 /26 en het is de moeite waard om hem aan andere aan te raden. Al is het maar als vuller tussendoor.Als je even geen anime suggesties weet.
Hij is mooi! Gelukkig ken ik al wat Japans van anime, dus makkelijker te volgen (de film is in het Japans). Ook goede overlappende scènes met die eerdere film.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Lijkt me interessant maar ik heb nu al een klein uur van de film gemist dus neem hem op --als een soort van herinneraar-- zodat ik er morgen aan herinnerd wordt dat ik deze film wil downloaden.
Ik moet binnenkort maar een nieuwe voorraad thee halen. Hebben hier een Simon Lévelt en heb al de Genmaicha en Sencha geprobeerd. Kijken wat ze nog meer hebbenquote:Op maandag 7 mei 2012 02:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Door de levendige discussies merk ik nu pas hoe leuk ik deze TT vind.
Ga maar weg,we spammen lekker!Met veel info.quote:Op maandag 7 mei 2012 02:17 schreef TheThirdMark het volgende:
Wie van jullie heeft er eigenlijk een goede MAL vol met Actie Anime's?
Zoals Hellsing, Claymore, Samurai Champloo etc?
Dat is makkelijker te volgen dan dit spam topic
Kan nu al niet meer terugvinden wat mij eerder is aangeraden
Is die serie nog wat? Heb m eigenlijk vrij snel al gedropt.quote:
Nou zeg, hij vraagt alleen maar om een beetje hulp.quote:Op maandag 7 mei 2012 02:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ga maar weg,we spammen lekker!Met veel info.
http://myanimelist.net/anime.php?genre[]=1quote:Op maandag 7 mei 2012 02:17 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik heb ook dikke wenkbrauwenquote:Op maandag 7 mei 2012 07:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry. Maar wel een feit. Kijk naar de dikte van die wenkbrauwen.
Ahww. Sorryquote:
Bij mIRC kan het wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:49 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ik werd wakker door een whatsapp en kan het niet laten te reageren
Bij mij, als ik op een torrent file of magnetlink klik opent utorrent automatisch met het bericht waar het wordt opgeslagen (en dat kan je dan veranderen, de doelmap) en ik moet op ok klikken eer het downloaden begint. Alternatief kan je rechts klikken op je torrent, en dan staat het VOLGENS MIJ bij geavanceerd ofzo, 'bestandslocatie wijzigen' of downloadlocatie, ik doe dit uit mn hoofd lol. en dan kan je alweer de doelmap veranderen. daarna moet je wel even de torrent restarten.
Edit: een serie is niet een ander bestand dan een film, beide zijn videobestanden. Je kan niet instellen dat utorrent automatisch series herkent en deze naar bijbehorende map downloadt. Je kan wel zelf dus de locatie wijzigen als utorrent het vraagt of als je rechts klikt van c://users/naam/documenten/downloads naar documenten/series.
Google maar eens op Lily Collins.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahww. Sorry![]()
Maar bij Mugi is het erger dan bij jou, denk ik. Plus, ze zou het ook nog kunnen epileren.
Ik kan me niet voorstellen dat er een meisje op aarde zulke dikke wenkbrauwen heeft als Mugi, dus waarschijnlijk valt het bij jou ook wel mee.![]()
Meis tochquote:Op maandag 7 mei 2012 08:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Google maar eens op Lily Collins.
[ afbeelding ]
En op de schoolcomputer staan er allemaal vierkantjes in mijn sig
gewoon negeren ... maffe school pc . niet eens webfont geinstalleert! rare It'ers.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeur! Beperkte visies zorgen voor discriminatie en vooringenomenheidquote:Op maandag 7 mei 2012 02:17 schreef TheThirdMark het volgende:
Ben het wel eens met Wdn. Gewoon blijven kijken wat je tegen komt. daarnaast. desnoods type je het woord wat je zoekt in Google. Beetje zelf hulp acties mag ook welquote:Op maandag 7 mei 2012 09:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Zeur! Beperkte visies zorgen voor discriminatie en vooringenomenheid
Ook slice of life anime zijn geweldig om te kijken.
Gewoon alles kijken want aangeboden wordt in de trackers. Beste voor het vormen van een mening en het kietelen van je lachspieren.
En als het niks is drop je de serie na 1 of 2 afleveringen.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ben het wel eens met Wdn. Gewoon blijven kijken wat je tegen komt. daarnaast. desnoods type je het woord wat je zoekt in Google. Beetje zelf hulp acties mag ook wel
Bleachquote:Op maandag 7 mei 2012 09:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Naruto, de verschillende Gundam-series enzo vallen onder 'Shonen', begrijp ik? Zijn daar nog meer 'grote' (100+ afleveringen) series in dat subgenre?
Mijn dank is grootquote:Op maandag 7 mei 2012 07:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/anime.php?genre[]=1
Ik zou gewoon ook voor kortere series gaan hoor. Kwaliteit kent geen aantal afleveringenquote:Op maandag 7 mei 2012 10:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, ik ben het zat dat ik net in een serie kom en het alweer voorbij is. Die genoemde kortere series kijk ik er dan wel even bij, maar die heb ik na een weekje uit. Iets waar ik gewoon een paar weken tot een maand mee vooruit kan vind ik dan wat leuker.
Graag gedaan. Niet alle actie anime hebben ook de 'action' tag, dus je zal er wat missen, maar dat zal wel meevallen.quote:
Weet ik wel, maar ik vind het telkens zo enorm kut als een toffe serie ten einde is na een aflevering of 40-50 (zoals de verschillende Gundamseries).quote:Op maandag 7 mei 2012 10:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zou gewoon ook voor kortere series gaan hoor. Kwaliteit kent geen aantal afleveringen
you're a week to early for that...quote:Op zondag 6 mei 2012 19:19 schreef Klipnap het volgende:
Wat hebben jullie je moeder gegeven voor Moederdag?
dan bespiedt hij wel meer als je gedrag gok ik zoquote:Op zondag 6 mei 2012 19:42 schreef Charlea het volgende:
[..]
Tot je 23e.. is daar een reden voor? Omdat je het risico niet wil lopen dat je je oh zo kostbare hersencellen verliest? Als dat zo is, dan lijk je teveel op mij en vraag ik me af of je niet stiekem onder m'n bed zit en mijn gedrag bespiedt. Just saying.
En nu eten.
27, en drink alleen op de "verplichte" momenten (oud en nieuw hoofdzakelijkquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:54 schreef wdn het volgende:
Ik ben 42 en drink niet. Geen druppel.
En ik rook ook niet.
Coca Cola <3
Mijn geld gaat op aan gamen![]()
(heb hier 200+ PS3 games liggen)
Herkenbaarquote:Op zondag 6 mei 2012 20:19 schreef wdn het volgende:
[..]
als ik met iets aan kom bij mijn moeder is het commentaar "is er iets mis? ben je ziek!?"
Inderdaadquote:Op maandag 7 mei 2012 11:00 schreef mschol het volgende:
even wat inhalen:
Coca cola, ja is erg lekker, maar zo verrot voor je tanden
Fullmetal Alchemist: Brotherhood is er één, Fullmetal Alchemist ook (maar die heb ik niet gezien). 64, dus niet echt 100+, wel erg goed.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Naruto, de verschillende Gundam-series enzo vallen onder 'Shonen', begrijp ik? Zijn daar nog meer 'grote' (100+ afleveringen) series in dat subgenre?
Fairy Tail, One piece, Bleach, Hajime no Ippo etc etc.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gintama is een van mijn favoriete shounen, maar is meer een aanradar wanneer je veel anime hebt gezien.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan check ik vooralsnog dit lijstje eens, bedankt!
Bleach
Fairy Tail
One Piece
D.Gray-man
Soul eater
Full Metal Alchemist
Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Hajime no Ippo
Oud en nieuw doe ik op water.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:00 schreef mschol het volgende:
27, en drink alleen op de "verplichte" momenten (oud en nieuw hoofdzakelijk)
dragon ball bitchquote:Op maandag 7 mei 2012 13:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan check ik vooralsnog dit lijstje eens, bedankt!
Bleach
Fairy Tail
One Piece
D.Gray-man
Soul eater
Full Metal Alchemist
Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Hajime no Ippo
Gintama
Eeewwww....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Het gaat zo op dezelfde voet door.quote:Op maandag 7 mei 2012 03:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Is die serie nog wat? Heb m eigenlijk vrij snel al gedropt.
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:10 schreef wdn het volgende:
Ok dit moet me van mijn hart.
Zaterdag was ik in de stad en waren er van die stands in 1 van de zijstraten van Roermond. 1 van die stands was een tent met ervoor een bord "thee ceremonie". Natuurlijk moest ik even naar binnen kijken.
In tegenstelling to mijn verwachting (Japans meisjes in schooluniform) zat er een 150+ kilo wegende neger met een bong.
Hash pijp ...quote:
de film was opzich best geinig, maar die wenkbrauwen hadden idd wel wat minder gemogenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]wat is een bong?
Oh en de film is Mirror Mirror.
Oh, maar dat is nog niet zo erg als Mugi hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 08:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoop het voor je.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:16 schreef Qunix het volgende:
Misschien moeten er collega's weer naar Japan... Ik wil ook wel mee
Neequote:Op maandag 7 mei 2012 17:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, maar dat is nog niet zo erg als Mugi hoor
Je school heeft waarschijnlijk een oudere Windows. Vroeger werden de Japanse lettertypen niet meegeleverd.
[..]
Ik hoop het voor je.
Oh, en mensen. Als ik echt diep in de put zit, wil ik maatschappijleerdocent worden. De docent maatschappijleer zei altijd tegen mij: "Robin! Je moet echt docent worden!". Omdat hij mijn presentaties altijd zo goed vond.
AAAAAAAH!
vraag om PM?quote:Op maandag 7 mei 2012 02:17 schreef TheThirdMark het volgende:
Omdat ik me wederom helemaal kapotverveelde in de pauze op deze wederom saaie en makkelijke schooldag, opende ik dit topic. Kreeg dit plaatje full screen, lol, awkward momentje.quote:
Ik had zulke dikke wenkbrauwen irl tot m'n 14e.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahww. Sorry![]()
Maar bij Mugi is het erger dan bij jou, denk ik. Plus, ze zou het ook nog kunnen epileren.
Ik kan me niet voorstellen dat er een meisje op aarde zulke dikke wenkbrauwen heeft als Mugi, dus waarschijnlijk valt het bij jou ook wel mee.![]()
Tja...quote:Op maandag 7 mei 2012 17:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee
Wacht, dan kun je mij ook helpen!
Net herkansing, ach iig een 5,6
Daar heeft O_W een handje van, volgens mij doet hij het met opzetquote:Op maandag 7 mei 2012 18:20 schreef Charlea het volgende:
[..]
Omdat ik me wederom helemaal kapotverveelde in de pauze op deze wederom saaie en makkelijke schooldag, opende ik dit topic. Kreeg dit plaatje full screen, lol, awkward momentje.
Ahww. Dat is best naar voor je. Gelukkig dat je er nu geen last meer van hebt en dat je het nu bij mag houden. Vervelend dat je dat eerst niet van je moeder mocht doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:26 schreef Charlea het volgende:
verdomme spamspam.
[..]
Ik had zulke dikke wenkbrauwen irl tot m'n 14e.
Zo lelijk oh god. No offense Klipnap, ik weet wat dikke volle mooie wenkbrauwen zijn, maar bij mij was het een soort van random haarpluk aan beide kanten, nog nooit zulke lelijke meegemaaktWerd ook daarom gepest. Van m'n moeder mocht ik ze niet epileren want het zit in de familie en zij heeft de hare daarom helemaal kaalgeplukt toen ze jong was. Kapper laten doen, en sindsdien hou ik het bij
Maar er bestaan dus wel degelijk meisjes die dat hebben.
Overigens valt het me op hoe anime vroeger voor mij veel van hetzelfde was (de karakters) en ik nu delighted ben met kleine details (als wenkbrauwen).
Nah ja, het heeft me wel een stuk harder gemaakt.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:48 schreef Easymodo het volgende:
Dat is verschrikkelijk, bro. Gelukkig dat het nu goed gaat.
Man, that sucks. Soortgelijk verhaal. Altijd het afwijkende verder wegschoppen he, iets wat veelal domme mensen doen om hun dierlijke instincten te bevestigen waar vrienden/meisjes bijzijn. Maar goed.quote:
Nah ja, ik had op de basisschool ook zo mijn probleempjes. Sociaal ging het heel goed, maar school ging niet. Ik keek altijd uit het raam tijdens de les en heb eigenlijk ontzettend veel vereiste basisstof gemist. In het begin had ik ook moeite met in m'n schrift schrijven, waardoor ik een speciaal gekopieerd boek kreeg waarin ik alles in mocht schrijven. Dat soort dingen. Oh ja, ik kon en kan nog steeds niet aan elkaar schrijven. Uiteindelijk op de Cito een mavo/havo advies gekregen.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:15 schreef Charlea het volgende:
[..]
Man, that sucks. Soortgelijk verhaal. Altijd het afwijkende verder wegschoppen he, iets wat veelal domme mensen doen om hun dierlijke instincten te bevestigen waar vrienden/meisjes bijzijn. Maar goed.
Begon je al op de mavo vanaf de basisschool?
Of heb je nooit hw hoeven maken omdat je alles al wist op de bs en kwam je daarmee in de problemen?
Omdat offtopic, hier mooi plaatje;
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:20 schreef Charlea het volgende:
[..]
Omdat ik me wederom helemaal kapotverveelde in de pauze op deze wederom saaie en makkelijke schooldag, opende ik dit topic. Kreeg dit plaatje full screen, lol, awkward momentje.
lol pas je wel op. Voor je het weet verpest je het en zie je er altijd verbaasd uit.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:47 schreef Klipnap het volgende:
Pff wat een verhalen hieren ik dacht dat ik pech had.
Vooral in de brugklas sloot ik mezelf buiten van de rest. Was ook "vriendin" van iemand met Nagato Yuki-achtig gedrag (bijna nog erger) en had dus nooit contact met anderen. Uiteindelijk in de derde was ik het zat (mensen schrokken bijna als ik wat zei) en nu heb ik eindelijk normale vriendinnen en naar mijn zin. Al ben ik nooit gepest, meer genegeerd. Op gymnasium word je niet snel gepest.
En omdat het moet:
[ afbeelding ]
En bedankt voor de tip Charlea. Ik moet echt een keer mijn wenkbrauwen epileren als mijn moeder niet kijkt
Interesting. Als potentiëel aspirant-psychiater wekt dit zeer veel interesse/mogelijke verklaringen bij mij op, maar dat laat ik even achterwege.quote:
Plaatje ziet er ernstig uitquote:Op maandag 7 mei 2012 19:51 schreef Easymodo het volgende:
Misschien dat ik mijn verhaal wel een keer vertel.
[ afbeelding ]
Lekker droogquote:Op maandag 7 mei 2012 19:30 schreef wdn het volgende:
Och als ik dan ook een plaatje mag posten
3de klas lagere school: ik werd voor de gein tegen de rand van een betonnen zandbak geduwd omdat ik altijd niet wilde meedoen met 'de rest'. Kwam in de klas en ineens werd het zwart voor mijn ogen. Zwaar paniek bij de lerares natuurlijk. Dag of wat blind geweest en 6 maanden ziekenhuis met een dubbele hersenschudding. 1x terug geweest op die school en heb toen diegene in elkaar getimmerd en ben daarna naar een andere school gegaan.
Ja, ik was toen geen lieverdje
Plaatje
[ afbeelding ]
Op mijn lieflijke oude gymnasium in het lieflijke Brabant werd ik dagelijks uitgescholden omdat ik verlegen (en dus arrogant) was. kankerhoer etc. GYMNASIUMquote:Op maandag 7 mei 2012 19:47 schreef Klipnap het volgende:
Vooral in de brugklas sloot ik mezelf buiten van de rest. Was ook "vriendin" van iemand met Nagato Yuki-achtig gedrag (bijna nog erger) en had dus nooit contact met anderen. Uiteindelijk in de derde was ik het zat (mensen schrokken bijna als ik wat zei) en nu heb ik eindelijk normale vriendinnen en naar mijn zin. Al ben ik nooit gepest, meer genegeerd. Op gymnasium word je niet snel gepest.
En omdat het moet:
[ afbeelding ]
En bedankt voor de tip Charlea. Ik moet echt een keer mijn wenkbrauwen epileren als mijn moeder niet kijkt
Don't worry, het moet geen 'over de streep' hier worden hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 19:51 schreef Easymodo het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, dat zou best kunnen.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:27 schreef Easymodo het volgende:
I guess we're all on the same boat, maar dan net iets anders.
Pff, dat is ook heftig zeg. Stiekem wel mooi dat je hem alsnog een pak rammel hebt verkocht. Oog om oog, tand om tand.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:30 schreef wdn het volgende:
Och als ik dan ook een plaatje mag posten
3de klas lagere school: ik werd voor de gein tegen de rand van een betonnen zandbak geduwd omdat ik altijd niet wilde meedoen met 'de rest'. Kwam in de klas en ineens werd het zwart voor mijn ogen. Zwaar paniek bij de lerares natuurlijk. Dag of wat blind geweest en 6 maanden ziekenhuis met een dubbele hersenschudding. 1x terug geweest op die school en heb toen diegene in elkaar getimmerd en ben daarna naar een andere school gegaan.
Ja, ik was toen geen lieverdje
Plaatje
[ afbeelding ]
Ahww. Ik ben blij voor je dat je in ieder geval nooit gepest bent. Lijkt me eerlijk gezegd wel naar, om zo de eerste jaren van je middelbare school door te gaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:47 schreef Klipnap het volgende:
En omdat het moet:
[ afbeelding ]
Wat leuk dat je iets in de psychiatrie wilt doen! Mijn vader heeft naast zijn studie filosofie en milieukunde, ook kunstmatige intelligentie gedaan. Dat viel toen ook onder psychologie.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:51 schreef Charlea het volgende:
[..]
Interesting. Als potentiëel aspirant-psychiater wekt dit zeer veel interesse/mogelijke verklaringen bij mij op, maar dat laat ik even achterwege.
Dat is een lang (nietvoorpubliek) verhaal, pas op m'n 13/14e dus. Op Aruba moesten ze de kinders eerst Nederlands leren eer ze konden dènken aan labeltjes plakken op iedereenMaar hier heeft het goed gedaan.
Ik kon iig nooit gewoon nooit hoe graag ik ook wilde dingen afmaken, het maakte me aan het huilen toen ik klein wasook was ik sociaal een beetje 'raar' en geïsoleerd en moest daarvoor toen naar de psych (ja op Aruba) die het aan m'n zgn. hoge IQ en nierproblemen + gevolgen daarvan (die ik toen had nu niet meer) weet.
Gelukkig dat ik me altijd in anime kan herkennen aan dergelijke geïsoleerde types, hoewel ik van karakter eigenlijk best extrovert ben als ik mensen ken
Dit zou een traditie moeten worden.
[ afbeelding ]
Mag je doen natuurlijk. Hoeft niet, als je dat niet wilt.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:51 schreef Easymodo het volgende:
[ afbeelding ]
EDIT: oeps.quote:
Ik juist heel erg 'introvert'. It can't be helped, though.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dat zou best kunnen.
[..]
Pff, dat is ook heftig zeg. Stiekem wel mooi dat je hem alsnog een pak rammel hebt verkocht. Oog om oog, tand om tand.
[..]
Ahww. Ik ben blij voor je dat je in ieder geval nooit gepest bent. Lijkt me eerlijk gezegd wel naar, om zo de eerste jaren van je middelbare school door te gaan.
[..]
Wat leuk dat je iets in de psychiatrie wilt doen! Mijn vader heeft naast zijn studie filosofie en milieukunde, ook kunstmatige intelligentie gedaan. Dat viel toen ook onder psychologie.
Pff, al die dingen. Dat dingen niet kunnen afmaken hoor ik niet vaak, maar het komt inderdaad ook wel eens voor. Wat ik had, is dat ik in mijn tweede helemaal geobsedeerd was door het alfabet e.d. Op mijn tweede kende ik dus al het alfabet, maar toen ik mijn interesse daarin begon te verliezen, was ik het alfabet op de basisschool weer vergeten.![]()
Ik kon vroeger ook slecht tegen geluiden. Van de kleinste geluidjes werd ik helemaal gek. Ik ben ook best extravert bij mensen die ik ken. Soms zelfs ook bij onbekenden. Het ligt er heel erg aan of die persoon mag of niet. Of vaak zijn bepaalde mensen gewoon je type niet, daar heb ik dan vaak moeite mee om te gaan.
Kan me voorstellen dat het op Aruba echt een drama was. Als ik kijk hoe het er in Curaçao aan toe gaat.![]()
Ik was trouwens ook gefascineerd door het kinderboekje "Kleine beer en grote beer". Vroeger in groep 1 besprak iedereen altijd zijn weekend. Ik daarentegen, las het boek uit mijn hoofd in de kring voor.
[..]
Mag je doen natuurlijk. Hoeft niet, als je dat niet wilt.
Ik heb het al een keer tegen je gezegd, maar ik ben zo ontzettend blij voor je dat je hier weer in Nederland bent, waar je alle kansen hebt om jezelf te ontplooien. Het is echt gewoon zonde voor iemand als jij om je leven te spenderen in Aruba. Neem je het je ouders wel eens kwalijk, dat ze naar Aruba met jou zijn gegaan?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:01 schreef Charlea het volgende:
[..]
EDIT: oeps.
Aruba; 'ewa yo wat praat jij macamba hou je bek ofzo kens'
Als je een ander antwoord had. *zucht*
Maar ik leef nu weer hier yay. Ik snap niet wat iedereen altijd zeurt over NL. True, het weer is kut af en toe.. maar dat is het grootste minpunt.
[ afbeelding ]
(Ja ik hou van Elsie.)
Gaat dat nu wel weer beter?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:05 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik juist heel erg 'introvert'. It can't be helped, though.
Ben enig kind. Op school had ik nauwelijks vrienden was ik liever alleen. Ook nu heb ik wel 'vrienden', ik ga met mensen om op school, maar buitenschoolse contacten heb ik nauwelijks (tenzij ik met mensen afspreek die ik lang ken van een andere omgeving)quote:Op maandag 7 mei 2012 20:08 schreef Easymodo het volgende:
Nope still the same. Weet niet of je dat zomaar kan veranderen?...
Denk het niet, maar je kunt er wel een beetje op oefenen.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:08 schreef Easymodo het volgende:
Nope still the same. Weet niet of je dat zomaar kan veranderen?...
Is al weer ruim 30 jaar geledenquote:Op maandag 7 mei 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
Pff, dat is ook heftig zeg. Stiekem wel mooi dat je hem alsnog een pak rammel hebt verkocht. Oog om oog, tand om tand.
Ben ik ook mee bezig, maar het is altijd een deel van mij. Ik kan altijd acteren, maar dat doe ik alleen als het nodig is.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Denk het niet, maar je kunt er wel een beetje op oefenen.
Toen de kinders (including me) geen slappe papzakken waren.quote:
Ah, ik kan me er iets bij voorstellen. Ik heb wel vaak de neiging mezelf terug te trekken van iedereen. Vandaar ook anime. Escapisme.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:17 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ben ik ook mee bezig, maar het is altijd een deel van mij. Ik kan altijd acteren, maar dat doe ik alleen als het nodig is.
Mijn vader raadde me altijd aan om kung-fu lessen van hem te nemen, maar ik wilde dat eigenlijk nooit en wilde ook niet een sport leren waarin je mensen pijn kunt doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:18 schreef Charlea het volgende:
[..]
Toen de kinders (including me) geen slappe papzakken waren.
M'n vader zei wel dat ik dat meisje wat vervelend deed toen ik 10 was keihard in d'r gezicht moest stompen en liet mij het voordoen op z'n knie, maar ik durfde nooit
Een agent vroeg me of ik aangifte wilde doen en na mijn reactie "nee, dit regel ik zelf" kwam er alleen maar een "ok".quote:Op maandag 7 mei 2012 20:18 schreef Charlea het volgende:
[..]
Toen de kinders (including me) geen slappe papzakken waren.
M'n vader zei wel dat ik dat meisje wat vervelend deed toen ik 10 was keihard in d'r gezicht moest stompen en liet mij het voordoen op z'n knie, maar ik durfde nooit
Oh we gaan weer ontopic?quote:
De de brugklas. Mooie tijd. Mijn linker voortand is nog steeds verkleurd van de vuist die ik erop gekregen heb.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben gepest in de brugklas vooral door mijn afwijkende gedrag, denk ik. Ik kon ook heel slecht voor mezelf opkomen en van me afbijten. Vroeger op de basisschool had ik bijna iedereen te vriend, maar omdat ik mavo/havo deed en de rest van mijn vrienden vwo, ben ik bij niemand die ik kende in de klas gekomen. Nieuwe contacten maken vond ik best moeilijk en in de brugklas wist bijna niemand zich een houding te geven. Iedereen deed dus stoer en macho, dat was helemaal niets voor mij. Iedereen leende ook geld van mij, maar ik kreeg nooit wat terug. Uiteindelijk ben ik de een van de laatste schooldagen flink in elkaar gemept. Toen met een bloedend gezicht naar de afdelingsleider gegaan, maar hij was in gesprek en werd boos toen ik binnen kwam vallen.
Ik heb ook mavo/havo advies gekregen op de basischool. Ik vraag me soms wel eens af hoe mijn leven er uit gezien als ik een jaar had blijven zitten of jeweetwel niet wekelijks uren ofwel vastgehouden werd of mij uren lang voor de leerkrachten verstopte. Het was niet zo erg als het klinkt.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah ja, ik had op de basisschool ook zo mijn probleempjes. Sociaal ging het heel goed, maar school ging niet. Ik keek altijd uit het raam tijdens de les en heb eigenlijk ontzettend veel vereiste basisstof gemist. In het begin had ik ook moeite met in m'n schrift schrijven, waardoor ik een speciaal gekopieerd boek kreeg waarin ik alles in mocht schrijven. Dat soort dingen. Oh ja, ik kon en kan nog steeds niet aan elkaar schrijven. Uiteindelijk op de Cito een mavo/havo advies gekregen.
Op die leeftijd kende ik zo'n beetje alle automerken en logo's van alle auto's die on de omgeving stonden.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
Pff, al die dingen. Dat dingen niet kunnen afmaken hoor ik niet vaak, maar het komt inderdaad ook wel eens voor. Wat ik had, is dat ik in mijn tweede helemaal geobsedeerd was door het alfabet e.d. Op mijn tweede kende ik dus al het alfabet, maar toen ik mijn interesse daarin begon te verliezen, was ik het alfabet op de basisschool weer vergeten.![]()
Er is een tijd geweest dat na bij mezelf te rade gegaan te zijn, de redenering ben ik vergeten, maar mijn conclusie was dat het goed zou zijn om zo min mogelijk te praten. Dat deed ik, en ik heb nog een tijdje winkels waar ik graag in had willen kijken (wss alleen kijken) niet betreden omdat ik bang was dat het winkelpersoneel me aan zou spreken.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:12 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ik durfde nooit te praten, en was bang om zelfs naar buiten te gaan omdat ik ZO verlegen was, te erg om in m'n eentje boodschappen te doen
Ah herkenbaar.quote:Nu loop ik over straat zonder bij elk giechelend groepje te denken dat ze om mij lachen, ik kan vreemden aanspreken en zeg wel eens wat in de klas uit het niets.
Toen ik op Karate zat (wel echt newb niveau, gele slip gehaald) leerden we drie manieren van verdedigen en één manier van aanvallen. De focus ligt er vooral op bij dat soort sporten om nodeloze gevechten te vermijden of in de kiem te smoren.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:21 schreef robin007bond het volgende:
Mijn vader raadde me altijd aan om kung-fu lessen van hem te nemen, maar ik wilde dat eigenlijk nooit en wilde ook niet een sport leren waarin je mensen pijn kunt doen.
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De de brugklas. Mooie tijd. Mijn linker voortand is nog steeds verkleurd van de vuist die ik erop gekregen heb.
[..]
Ik heb ook mavo/havo advies gekregen op de basischool. Ik vraag me soms wel eens af hoe mijn leven er uit gezien als ik een jaar had blijven zitten of jeweetwel niet wekelijks uren ofwel vastgehouden werd of mij uren lang voor de leerkrachten verstopte. Het was niet zo erg als het klinkt.
[..]
Op die leeftijd kende ik zo'n beetje alle automerken en logo's van alle auto's die on de omgeving stonden.
[..]
Er is een tijd geweest dat na bij mezelf te rade gegaan te zijn, de redenering ben ik vergeten, maar mijn conclusie was dat het goed zou zijn om zo min mogelijk te praten. Dat deed ik, en ik heb nog een tijdje winkels waar ik graag in had willen kijken (wss alleen kijken) niet betreden omdat ik bang was dat het winkelpersoneel me aan zou spreken.
[..]
Ah herkenbaar.
[..]
Toen ik op Karate zat (wel echt newb niveau, gele slip gehaald) leerden we drie manieren van verdedigen en één manier van aanvallen. De focus ligt er vooral op bij dat soort sporten om nodeloze gevechten te vermijden of in de kiem te smoren.
Dit ook, winkelpersoneel wat me zou aanspreken was m'n grootste angst. Die beredenering maakte ik dan weer niet, ik was meer gewend om niet te praten en vond het niet nodig.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De de brugklas. Mooie tijd. Mijn linker voortand is nog steeds verkleurd van de vuist die ik erop gekregen heb.
[..]
Ik heb ook mavo/havo advies gekregen op de basischool. Ik vraag me soms wel eens af hoe mijn leven er uit gezien als ik een jaar had blijven zitten of jeweetwel niet wekelijks uren ofwel vastgehouden werd of mij uren lang voor de leerkrachten verstopte. Het was niet zo erg als het klinkt.
[..]
Op die leeftijd kende ik zo'n beetje alle automerken en logo's van alle auto's die on de omgeving stonden.
[..]
Er is een tijd geweest dat na bij mezelf te rade gegaan te zijn, de redenering ben ik vergeten, maar mijn conclusie was dat het goed zou zijn om zo min mogelijk te praten. Dat deed ik, en ik heb nog een tijdje winkels waar ik graag in had willen kijken (wss alleen kijken) niet betreden omdat ik bang was dat het winkelpersoneel me aan zou spreken.
[..]
Ah herkenbaar.
[..]
Toen ik op Karate zat (wel echt newb niveau, gele slip gehaald) leerden we drie manieren van verdedigen en één manier van aanvallen. De focus ligt er vooral op bij dat soort sporten om nodeloze gevechten te vermijden of in de kiem te smoren.
Ik zat altijd bij de plaatselijke gamezaak. Vaak vroegen mensen mij ook om advies, omdat ze wisten dat ik er veel vanaf weet.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:52 schreef Charlea het volgende:
[..]
Dit ook, winkelpersoneel wat me zou aanspreken was m'n grootste angst. Die beredenering maakte ik dan weer niet, ik was meer gewend om niet te praten en vond het niet nodig.
De instructeur uit The Karate Kid (2010) haalt het niet bij hem. En in de echte Karate Kid deden ze nog echt karate in plaats van kung-fu. Al is Will Smith's zoon minder irritant dan die Daniel-san uit de oorspronkelijke serie.quote:
Interessant dat jij ook een mavo/havo advies hebt gekregen. Ik dacht eerst altijd dat je een WO-studie deed.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ah herkenbaar.
[..]
Jeugdtrauma'squote:Op maandag 7 mei 2012 21:01 schreef .Cake. het volgende:
Nu we alle jeugdtrauma's weer verwerkt hebben gewoon ontopic houden?
Ik wil niet de lompe boer spelen maar eerlijk gezegd interesseert het mij net zoveel als het Linux geneuzel van een tijdje terug. Zijn andere topics voor.
Ok, ik snap het.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:01 schreef .Cake. het volgende:
Ik wil niet de lompe boer spelen maar eerlijk gezegd interesseert het mij net zoveel als het Linux geneuzel van een tijdje terug. Zijn andere topics voor.
Ik heb al gezegd dat ik me weer aan mijn tekenfilms zou wijden dus dat doe ik ook. Als ik niet vorig jaar gezakt was zou ik dat nu aan het doen zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Interessant dat jij ook een mavo/havo advies hebt gekregen. Ik dacht eerst altijd dat je een WO-studie deed.
Ok. De laatste Fate/Zero was echt heerlijk. Die animatie en hetquote:Op maandag 7 mei 2012 21:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ik me weer aan mijn tekenfilms zou wijden dus dat doe ik ook. Als ik niet vorig jaar gezakt was zou ik dat nu aan het doen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jammer voor je man. Wat ga je nu doen?
Amen.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:01 schreef .Cake. het volgende:
Ik zei het toch! Iedereen hier in ontkenning.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Amen.
Tevens is Hyoukai toch stiekem wel leuk
Niet de beste. Dat is en blijft Apollon en op de 2e plek Space Bros. Hyoukai is een nummer 3 voor mij. Jormungand en Nazo no Kanojo X zijn "ok".quote:Op maandag 7 mei 2012 21:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zei het toch! Iedereen hier in ontkenning.
Je mist accel world!quote:Op maandag 7 mei 2012 21:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Niet de beste. Dat is en blijft Apollon en op de 2e plek Space Bros. Hyoukai is een nummer 3 voor mij. Jormungand en Nazo no Kanojo X zijn "ok".
Ik denk dat het zich nog beter gaat ontwikkelen. Apollon is net iets te shojo voor mij, maar ik ga er niet over oordelen zonder het te hebben gezien.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Niet de beste. Dat is en blijft Apollon en op de 2e plek Space Bros. Hyoukai is een nummer 3 voor mij. Jormungand en Nazo no Kanojo X zijn "ok".
Puur dat het alleen om jazz gaat vind ik het al geweldigquote:Op maandag 7 mei 2012 21:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat het zich nog beter gaat ontwikkelen. Apollon is net iets te shojo voor mij, maar ik ga er niet over oordelen zonder het te hebben gezien.
Meh. Mecha is nog steeds moeilijk om mee te beginnen. Gundam AGE voor nu is al genoeg....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pigtailuquote:Op maandag 7 mei 2012 21:40 schreef outcast_within het volgende:
Benoem de fetishes.
1 fetish per post
[ afbeelding ]
Het nadeel van imgur is dat plaatjes groter dan 1 mb opnieuw worden gecomprimeerd. Gifs groter dan 1 mb bewegen zelfs niet meer en hebben maar 1 frame.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:48 schreef outcast_within het volgende:
Ik zal het nog een keer doen. Guide to posting images.
1. Plak niet zomaar de link van het plaatje
- dit is hotlinking dus niet fijn voor degene die het plaatje host
- de helft van de tijd werkt het niet
2. Rehost het plaatje op een site als http://imgur.com/
- Nog makkelijker mocht je gebruik maken van firefox download dan de add on rehost image 1.5.5 dan hoef je enkel 2 handelingen te verrichten en je hebt automatisch de link onder je ctrl+v
Anders verwerk dit stukje in de OP
Ik zeg ook op een site als. Mededeling was puur om dat hotlinking tegen te gaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het nadeel van imgur is dat plaatjes groter dan 1 mb opnieuw worden gecomprimeerd. Gifs groter dan 1 mb bewegen zelfs niet meer en hebben maar 1 frame.
Oplossing: uploadplaatjes.nl
Neko oortjesquote:Op maandag 7 mei 2012 21:54 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Close but no cigar, correct term would be school swimsuit.
Ik realiseer me nu dat ik geen enkele serie van het nieuwe seizoen kijkquote:Op maandag 7 mei 2012 21:54 schreef Klipnap het volgende:
Ik weet niet of ik Accel World ga droppen.
Welke ik nu kijk:
Sankarea
Sakamichi no Apollon
Recorder to Randoseru Re
Kore Wa Zombie of the Dead
Haiyore! Nyaruko-san
Acchi Kocchi
Accel World
Al gedropt:
Mysterieuze vriendin X
IJsbeer Cafe
Zijn er echt Nederlandse versies vanquote:Op maandag 7 mei 2012 21:54 schreef Klipnap het volgende:
Ik weet niet of ik Accel World ga droppen.
Welke ik nu kijk:
Sankarea
Sakamichi no Apollon
Recorder to Randoseru Re
Kore Wa Zombie of the Dead
Haiyore! Nyaruko-san
Acchi Kocchi
Accel World
Al gedropt:
Mysterieuze vriendin X
IJsbeer Cafe
Bedankt. Weer een Kyoukowallpaperquote:
Huh?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij kijkt accel world 2x? 1x in het engels en 1x in het japans?
Voor wallpapers, ga naar konachan.comquote:Op maandag 7 mei 2012 21:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bedankt. Weer een Kyoukowallpaper
[..]
Huh?
Dingdingding! We have a winner!quote:Op maandag 7 mei 2012 21:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat is deze fetisj...
Het ízzz oksels!
Nee, we geven er gewoon Nederlandse namen aan.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:57 schreef Charlea het volgende:
[..]
Zijn er echt Nederlandse versies van?
btw; alsjeblieft mensen, don't hesitate mij op fouten te wijzen (zoals dus hotlinking) etc. Daar leer ik juist van ipv dat iedereen blijft facepalmen omdat ik iets fout doe D:
Nog 1 voor de echte Hikikomoriquote:Op maandag 7 mei 2012 21:40 schreef outcast_within het volgende:
Benoem de fetishes.
1 fetish per post
[ afbeelding ]
En de strikjesquote:Op maandag 7 mei 2012 22:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Nog 1 voor de echte Hikikomori
En dan tel ik neko tail en armor niet mee.
Godzijdank.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, we geven er gewoon Nederlandse namen aan.
Hoe zit het met Magisch Meisje Madoka, de Vampierenridder en Een Andere?
Hij dacht vast Acchi Kocchi = Accel World. Vandaar de edit.quote:
Madoka werkt nog wel een beetje door de alliteratie al is het m.i. een beetje te veel van het goede. Maar Vampierenridder en Een Andere doen niet wat ze zouden moeten doen...quote:Op maandag 7 mei 2012 21:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, we geven er gewoon Nederlandse namen aan.
Hoe zit het met Magisch Meisje Madoka, de Vampierenridder en Een Andere?
Puella = meisjequote:Op maandag 7 mei 2012 22:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hij dacht vast Acchi Kocchi = Accel World. Vandaar de edit.
[..]
Madoka werkt nog wel een beetje door de alliteratie al is het m.i. een beetje te veel van het goede. Maar Vampierenridder en Een Andere doen niet wat ze zouden moeten doen...
Trouwens gymnast die vast en zeker wat latijn gehad heeft: hoe zou je Puella Magi vertalen?
"magische tovenaressen" klinkt toch heel anders dan magische meisjes.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Puella = meisje
Magi = Magisch toch?
Ik heb een woordenboek hier liggen, even kijken.
Edit: tovenares.
zeeman maan?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:03 schreef Charlea het volgende:
[..]
Godzijdank.
De wereld die alleen God kent.
Ik kan geen Latijn, maar mijn logische redenatie zegt dat Magical Girl gewoon naar het latijn is vertaald. Daarbij is Magi duidelijk Magisch en Puella meisje.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Puella = meisje
Magi = Magisch toch?
Ik heb een woordenboek hier liggen, even kijken.
Edit: tovenares.
Ik volg VMA nu, maar ik vind het saai worden, het komt vaak een beetje op hetzelfde neer... het is wel vermakelijk maar er mag wel wat gebeurenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:05 schreef robin007bond het volgende:
Volledig Metalen Alchemist was erg goed.
Ik ga ook nog 'De wereld die alleen God kent' kijken.
Engel Kloppingen. Het Dagelijks Leven van Hogeschool Jongens. De Poort van Steins. Mijn Kleine Zusje Kan Nooit Zo Schattig Zijn. Gelukkige Ster. Detroit Metalen Stad. Lucht. Kaartenvanger Sakura. Fruitmand. Doden Kattebelletje.quote:
Een andere gymnast aan wie ik het vroeg die de context niet kende (en het uit h'r hoofd deed) maakte er iets heel anders van.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:08 schreef Charlea het volgende:
[..]
"magische tovenaressen" klinkt toch heel anders dan magische meisjes.
Het is niet voor niets dat titels vaak helemaal op de schop genomen worden, of hun originele naam in het Engels behouden bij een gelokaliseerd project hier.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:12 schreef Charlea het volgende:
[..]
x_x
één stuk!
Feeënstaart.
Vol metalen alchemist; broederschap
Nederlands, zo'n prachtige taal.
De Melancholische avonturen van Haruhi Suzumiyaquote:Op maandag 7 mei 2012 22:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Engel Kloppingen. Het Dagelijks Leven van Hogeschool Jongens. De Poort van Steins. Mijn Kleine Zusje Kan Nooit Zo Schattig Zijn. Gelukkige Ster. Detroit Metalen Stad. Lucht. Kaartenvanger Sakura. Fruitmand. Doden Kattebelletje.
Ik heb hem gespeeld om te kijken waar de fuzz nou over ging. Gelijk verwijderdquote:Op maandag 7 mei 2012 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Rapelay
Ken je die van benzaie ofzo![]()
Drakenbal Z.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De Melancholische avonturen van Haruhi Suzumiya
Die is wel leukquote:Op maandag 7 mei 2012 22:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb hem gespeeld om te kijken waar de fuzz nou over ging. Gelijk verwijderd
Custom Maid 3d.
Waarom censoren Japanners ALTIJD?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die is wel leuk
Lekke rmeisjes namaken die je kent en dan fictief neuken. Helaas mosiac over dr kutje
... Schaamhaar en geslachtsdelen? Is bij wet verplicht. Of was bij wet verplicht maar is nu zelfcensuur omdat ze anders tig klachten zouden krijgen. Komt door de Amerikanen.quote:
Volgens mij wel? Geslachtsdelen en dergelijke. Vraag me niet waarom ik dit weet maar sommige dingen vallen op. Ze bedenken wel de ziekste dingen maar altijd dat censuurquote:
Lief Complex.quote:
Maar Amerikanen censureren toch niet? Of..quote:Op maandag 7 mei 2012 22:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
... Schaamhaar en geslachtsdelen? Is bij wet verplicht. Of was bij wet verplicht maar is nu zelfcensuur omdat ze anders tig klachten zouden krijgen. Komt door de Amerikanen.
Die zieke dingen is het gevolg van de censuur, zoals 50 vrouwen tegelijk neuken enzoquote:Op maandag 7 mei 2012 22:19 schreef Charlea het volgende:
[..]
Volgens mij wel? Geslachtsdelen en dergelijke. Vraag me niet waarom ik dit weet maar sommige dingen vallen op. Ze bedenken wel de ziekste dingen maar altijd dat censuur
Het is een beetje jazz-y en film noir. Ik denk wel dat jij het leuk zou vinden.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:15 schreef .Cake. het volgende:
Hmm, ik kijk Lupin III niet, geen idee ook wat het is eigenlijk.
Ik heb dat ook, volgens mij ben ik de enige die Ochtendgloren Maagd van Amnesie kijkt?
Schoolgerommel! of gestommel. Of geroezemoes.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Lief Complex.
Het geheim van Nogizaka Haruka.
School Rumble?
De bruid van Seto.
Weg Gegeest.
Volmetalen Paniek.
Tokio Miauw Miauw.
Is het een sequel en zo ja moet ik eerdere delen gezien hebben?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is een beetje jazz-y en film noir. Ik denk wel dat jij het leuk zou vinden.
gewoon suikoden spelen (op deel iv en tactics na). Veel beter dan hentai games of finale fantasieen.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Sengoku rance ftw [ afbeelding ]
Dat komt omdat het al een tijdje in de cultuur verworven zit. Heel Japan is eigenlijk progressiever gaan worden, behalve hun overheden en mediacensuur. Ze zijn er nooit echt meer van af gekomen, want het is nog een heel oude wet.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:19 schreef Charlea het volgende:
[..]
Maar Amerikanen censureren toch niet? Of..
Nee een prequel en het is gewoon een opzichzelfstaand verhaal. Met een bij-personage in de hoofdrol.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Is het een sequel en zo ja moet ik eerdere delen gezien hebben?
die laatste kan ik zo 1,2,3, niet plaatsenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:20 schreef .Cake. het volgende:
"We weten nog steeds niet de naam van de bloem die we die dag zagen."
"Geest in het Omhulsel: Losstaand Complex - Vaste Staat Sociëteit"
"De Bezetter Komt van de Bodem van de Zee"
en jouw 2de ook nietquote:Op maandag 7 mei 2012 22:21 schreef Charlea het volgende:
[..]
Schoolgerommel! of gestommel. Of geroezemoes.
WEGGEGEEST lol.
Huil's bewegende kasteel.
Laputa, kasteel in de lucht.
Gefluister van het hart.
Kiki's bezorgingsdienst
Nja het rare is dat de censuur zelfs verschilt, soms alleen een klein zwart lijntje, de andere keer weer compleet gemosaictquote:Op maandag 7 mei 2012 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat komt omdat het al een tijdje in de cultuur gebakken zit. Heel Japan is eigenlijk progressiever gaan worden, behalve hun overheden en mediacensuur.
Wel jammer. Na WOII zijn ze erg veramerikaniseert, maar de censuur op porno gaat gewoon door. Interessant artikeltje:
Why is Japanese Porn Censored?
Er is toch ook wel japanse porn en hentai die NIET gecensureerd is!?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nja het rare is dat de censuur zelfs verschilt, soms alleen een klein zwart lijntje, de andere keer weer compleet gemosaict
Haar 2e is "Spirited Away"quote:Op maandag 7 mei 2012 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
die laatste kan ik zo 1,2,3, niet plaatsen
[..]
en jouw 2de ook niet
Kaartvanger sakura
Houd van Hina
Ah! mijn godin
Lunch(box)
Howl's moving castle van Hayao Miyazaki.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
die laatste kan ik zo 1,2,3, niet plaatsen
[..]
en jouw 2de ook niet
Kaartvanger sakura
Houd van Hina
Ah! mijn godin
Lunch(box)
Dat zijn doujinshi's denk ik of gedecensureerd (dat kan geloof ik..,)quote:Op maandag 7 mei 2012 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Er is toch ook wel japanse porn en hentai die NIET gecensureerd is!?
Klopt. Sommige doen ook alleen de clitoris of een streepje over de eikel heen inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nja het rare is dat de censuur zelfs verschilt, soms alleen een klein zwart lijntje, de andere keer weer compleet gemosaict
Die zijn voor de export.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij mij kwam dat omdat ik onvoldoende/out of date codecs had. Maar dat heeft niets met een monitor te maken.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:26 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb even een topic aangemaakt in DIG over dit probleem, maar ik noem het probleem hier ook maar even dat ik nu, sinds de komst van een nieuwe monitor, problemen heb met het out-of-sync lopen van mijn videos, waarbij er langzamerhand een vertraging in het geluidsspoor plaatsvind...
Nieuwe monitor: Video's en audio lopen nu out-of-sync.
Iemand bekend hiermee!?
Ik vraag me af hoever deze in japan via officiele verkoopkanalen verkrijgbaar is.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
meestal zijn ze dan in licentie genomen door amerikaans bedrijf...quote:Op maandag 7 mei 2012 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
ik doelde op Weggeweest...quote:Op maandag 7 mei 2012 22:28 schreef Charlea het volgende:
[..]
Howl's moving castle van Hayao Miyazaki.
IRL porno is meestal wel gemosaict, maar geen probleem, gewoon zoeken naar uncensoredquote:Op maandag 7 mei 2012 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt. Sommige doen ook alleen de clitoris of een streepje over de eikel heen inderdaad.
Maar ik denk dat de regels niet zo streng zijn, maar dat het vooral de angst is om er voor gearresteerd te worden. In de wet staat iets vaags beschreven en die wet is erg rekbaar en anders te interpreteren door verschillende mensen.
Amerikanen censureren zo veel. De porno niet denk ik. Waarschijnlijk nog wel toen het leger Japan bezetten.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:19 schreef Charlea het volgende:
[..]
Maar Amerikanen censureren toch niet? Of..
Amerikanen plakken er bij hentai of gore gewoon een +21 stickertje op.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Amerikanen censureren zo veel. De porno niet denk ik. Waarschijnlijk nog wel toen het leger Japan bezetten.
In Boston Legal (kweetnie of het echt echt gebeurd is) was er een gevalletje van de Amerikaanse overheid die de ontwikkelingshulpkraan dichtdeed voor een bepaald Pakistaans ziekenhuis omdat er een abortus gepleegd was (er waren verzachtende omstandigheden) iets dat gewoon legaal is in Amerika.
Het is niet legaal in Amerika. De wetgeving verschilt per staat.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Amerikanen censureren zo veel. De porno niet denk ik. Waarschijnlijk nog wel toen het leger Japan bezetten.
In Boston Legal (kweetnie of het echt echt gebeurd is) was er een gevalletje van de Amerikaanse overheid die de ontwikkelingshulpkraan dichtdeed voor een bepaald Pakistaans ziekenhuis omdat er een abortus gepleegd was (er waren verzachtende omstandigheden) iets dat gewoon legaal is in Amerika.
Het censuur filtertje wordt er afgehaald voor de export zo verkoopt het beter.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Westerse porno is vooral gericht op penetratie en daar close-ups van. Dat is moeilijk na te doen door de censuur. Ik denk dat het daarom ook is dat ze al die zieke vormen er bij bedenken.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen doen wel alsof japan zo ziek is met porno maar amerikaanse porno zit ook vol met WTF zooi hoor. :p
Abortus is zeker, zeker niet legaal in alle staten. Daar woedt nu een heel pro-choice/pro-life debat over. Maar dat is off topic.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
je gaat toch niet serieus denken dat een amusements programma als boston legal iets uit de realiteit aanhaalt?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Alsof de Zuiderlijke Staten er toe doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is niet legaal in Amerika. De wetgeving verschilt per staat.
Ben blij dat die Santorum opgerot is, met zijn vuile leugens over Nederlandquote:Op maandag 7 mei 2012 22:33 schreef Charlea het volgende:
[..]
Abortus is zeker, zeker niet legaal in alle staten. Daar woedt nu een heel pro-choice/pro-life debat over. Maar dat is off topic.
On-topic; interessant artikel, leer ik ook weer eens wat.
True, dus de 'mainstream' hentai word gecensureerd om in zo veel mogelijke staten kunnen te verkopen, en de 'gore' word gewoon uitgebracht voor een +21 publiek.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is niet legaal in Amerika. De wetgeving verschilt per staat.
Ach ja, het gaat om het principe. Nu zijn er trouwens ook zaken aan de hand, waarbij in de staat marihuana legaal is verklaard, maar dat het federaal nog verboden is. Laatst las ik dat nog in de Economist (ja ja, ik heb hem eindelijk en mijn pa gaat een abonnement nemen). Wat een drama.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Alsof de Zuiderlijke Staten er toe doen.
Veel van de zaken zijn gebaseerd op echte gebeurtenissen. Zoals de Natzi-countrymuziek-tweeling en de man die gemarteld werd in Guantánamo Bay en het proces waar de tweeling vrij kwam omdat niet bewezen kon worden welke van de twee het misdrijf gepleegd zou hebben.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
je gaat toch niet serieus denken dat een amusements programma als boston legal iets uit de realiteit aanhaalt?
Waarom werd die man gemarteld?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Veel van de zaken zijn gebaseerd op echte gebeurtenissen. Zoals de Natzi-countrymuziek-tweeling en de man die gemarteld werd in Guantánamo Bay en het proces waar de tweeling vrij kwam omdat niet bewezen kon worden welke van de twee het misdrijf gepleegd zou hebben.
Fox News en de WBC haten Nederland genoeg. En dat vult mij met trots.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben blij dat die Santorum opgerot is, met zijn vuile leugens over Nederland
Guantamo Bay wordt volgens mij vooral gebruikt bij verdenkingen van terrorisme.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom werd die man gemarteld?
...thanks, maar dan is het toch vreemd dat ik met mijn oude monitor (en dezelfde codecs) nergens problemen mee had!?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:29 schreef Charlea het volgende:
[..]
Bij mij kwam dat omdat ik onvoldoende/out of date codecs had. Maar dat heeft niets met een monitor te maken.
Oh wat kunnen die lui het bloed onder mijn nagels halen met hun propoganda achtige 'journaals'. Vooral Bill 'oReilly kan ik wel schietenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Fox News en de WBC haten Nederland genoeg. En dat vult mij met trots.
wtf.. geen leven?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi
Vandaag: om 07:00 naar bed gegaan,om 19:00 uit bed.Gelijk badkamertijd, "ontbijtje" en even gamen.
Nu pas lekker achter mijn desktop,anime/manga en geek tijd.
Martelen is leuk als je de overheersende factor bent.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik dacht even dat er een link was met die nazitweelingquote:Op maandag 7 mei 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Guantamo Bay wordt volgens mij vooral gebruikt bij verdenkingen van terrorisme.
Vaak passen de codecs zich bij het installeren aan, aan je refresh rate e.d.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...thanks, maar dan is het toch vreemd dat ik met mijn oude monitor (en dezelfde codecs) nergens problemen mee had!?
Ik vind het wel ernstig als mensen het wel serieus nemen. Ik kan me nu niet inhouden om 'fox news occupy' te googlenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Soms kijk ik trouwens wel Fox News. Vooral de berichtgevingen omtrent Occupy zijn hilarisch. Het is wel conservatieve indoctrinatie-tv, maar je moet het ook niet serieus nemen.
Omdat hij als een arts naar het midden-oosten ging om oorlogsslachtoffers te helpen.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
op Fox zul je dan ook nooit objectieve recencies zien van producten die niet stroken met hun 'fair and balanced' manier van nieuws aansmeren.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik kijk alleen fragmenten als ze een bijzonder controversiële (lees: achterlijke) reportage gemaakt hebben. Of als het langskomt in The Daily Show en of The Colbert Report. Ik kijk het dus alleen ironisch.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Soms kijk ik trouwens wel Fox News. Vooral de berichtgevingen omtrent Occupy zijn hilarisch. Het is wel conservatieve indoctrinatie-tv, maar je moet het ook niet serieus nemen.
quote:
Ik zou eerst beginnen met Gundam nulnul. De ander heb ik nooit gezien.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:46 schreef Klipnap het volgende:
He dit is niet het Amerikahaattopic hoor, dit is het Japanverheerlijkingstopic!
Oh is Gundam ZAAD leuk trouwens? Of De Voorzitter van de Leerlingenraad is een Serveerster verkleed als Dienstmeisje?
Omg heb je nog geen dont euthanize me armbandje? Helemaal hip. Wie weet vallen die nare dokters zo je huis binnen!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben blij dat die Santorum opgerot is, met zijn vuile leugens over Nederland
Ja man, het zit hier vol met moordenaars.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:47 schreef Charlea het volgende:
[..]
Omg heb je nog geen dont euthanize me armbandje? Helemaal hip. Wie weet vallen die nare dokters zo je huis binnen!
True dit is een japan verheerlijkingstopic, dus ga allemaal eens the snatcher of suikoden proberen te spelen met wat anime en/of manga tussendoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:46 schreef Klipnap het volgende:
Oh is Gundam ZAAD leuk trouwens? Of De Voorzitter van de Leerlingenraad is een Serveerster verkleed als Dienstmeisje?
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:47 schreef Charlea het volgende:
[..]
Omg heb je nog geen dont euthanize me armbandje? Helemaal hip. Wie weet vallen die nare dokters zo je huis binnen!
DUS ALLEN NAAR JAPAN VERHUIZEN (ter verheerlijking) voordat die naarlingen van een heidenen ons platspuiten in het oh zo nare criminele roekeloze Nederland!quote:
Doe maar niet, hebben de rechtsballen weer een reden om een atoombom er op te gooien.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:50 schreef Charlea het volgende:
[..]
DUS ALLEN NAAR JAPAN VERHUIZEN (ter verheerlijking) voordat die naarlingen van een heidenen ons platspuiten in het oh zo nare criminele roekeloze Nederland!
Maar... maar... Japan is de de facto nucleaire afvalstortplaats van de wereld waar ze dolfijnen en andere zeezoogdieren vermoorden voor de lol en om de bevolking zware metalen binnen te laten krijgen.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:46 schreef Klipnap het volgende:
Ho, ho. Er zijn mensen aan de rechtervleugel die niet zo geil zijn op defensie. (klassiek-)liberalen en libertariërs voornamelijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Doe maar niet, hebben de rechtsballen weer een reden om een atoombom er op te gooien.
de 2de was best vermakelijkquote:Op maandag 7 mei 2012 22:46 schreef Klipnap het volgende:
Maar die laten zich de laatste tien jaar niet horen, of men word overstemd door de conservatieve vleugel(en zeker als je het over gedrochten als PETA en PIPA hebt, die dan nog los staan van censuur in animatie).quote:Op maandag 7 mei 2012 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ho, ho. Er zijn mensen aan de rechtervleugel die niet zo geil zijn op defensie. (klassiek-)liberalen en libertariërs voornamelijk.
Thanksquote:Op maandag 7 mei 2012 22:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vaak passen de codecs zich bij het installeren aan, aan je refresh rate e.d.
Door ze opnieuw te installeren worden ze opnieuw geconfigureerd.
Zo hey die wil ik dus echt niet zienquote:Op maandag 7 mei 2012 22:53 schreef Klipnap het volgende:
Weer ontopic:
Heeft iemand Chainsaw Maid gezien?
http://myanimelist.net/anime/11679/Chainsaw_Maid
Lijkt me wel grappigBruut geweld met klei voor 6 minuten lang.
DM Baka daarvoor of grijp de lapo. Hier verzijpt je wijze raad alleen in een zee van slowchat.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:53 schreef outcast_within het volgende:
Gooit meteen dat stukje van de plaatjes rehosten al dan niet in aangepaste vorm in de OP.
Nah ja, het conservatisme is ook niet meer zoals vroeger met "alle bommen er op!!111". Vaak zien de liberalen om diplomatieke en geo-politieke redenen een krachtige krijgsmacht nog zitten, daar willen ze dan best concessies om doen. Daarnaast is het met conservatieven prettig samenwerken als het gaat om overheidsfinanciën.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar die laten zich de laatste tien jaar niet horen, of men word overstemd door de conservatieve vleugel.
Njah 2 dingen die moeten gebeuren in de OP denk dat degene die de LAPO pakt daar wel voor zorgt.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
DM Baka daarvoor of grijp de lapo. Hier verzijpt je wijze raad alleen in een zee van slowchat.
Ik wacht nog ff met hyouka idd, heb de eerste twee eps gezien, maar vind het nog niet de moeite waard om actief te gaan volgen.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah ja, het conservatisme is ook niet meer zoals vroeger met "alle bommen er op!!111". Vaak zien de liberalen om diplomatieke en geo-politieke redenen een krachtige krijgsmacht nog zitten, daar willen ze dan best concessies om doen. Daarnaast is het met conservatieven prettig samenwerken als het gaat om overheidsfinanciën.
On-topic:
Heb je Hyouka al gezien? Of wacht je echt nog tot hij helemaal geaired is?
http://haruhichan.com/wpblog/index.php/205/hi10p-info-guide.htmlquote:Op maandag 7 mei 2012 22:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
ThanksGaan we dat straks even proberen.
Kunnen er bij de OP geen links naar de codecs geplaats worden!?
Staan die er niet al? Zo'n pakket ofzo speciaal voor anime.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
ThanksGaan we dat straks even proberen.
Kunnen er bij de OP geen links naar de codecs geplaats worden!?
Ik heb liever geen plaatjes. Dan kan ik op mijn werk ook deze topic beetje volgen en niet onverwacht een ecchi plaatje tegenkom.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:53 schreef outcast_within het volgende:
Gooit meteen dat stukje van de plaatjes rehosten al dan niet in aangepaste vorm in de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |