Dat niet, maar ik heb wel het genoegen gehad om in een bandje te zitten met schoolvrienden, koffie en koekjes nuttigen onder de noemer repetitie.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Geen van ons zal ooit op een Light Music-club zitten en met schoolvrienden thee drinken en gebakjes eten onder de noemer repetitie.
[ afbeelding ]
Hmm, herkende die konijnenjongen uit (King nogiets) de Bad Guy (Lovemachine??) en de eekhoorn uit Summer Wars, EVA unit 01, Rainy Devil uit Bakemonogatari, Ponyo, Bullet Bill (Super Mario), Psyduck geloof ik, dat mannetje uit FRACTALE (denk ik, wee tniet zeker).quote:
Wauw, dit is toch wel een van de snelste fipo's denk ikquote:Op zondag 6 mei 2012 22:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik heb wel het genoegen gehad om in een bandje te zitten met schoolvrienden, koffie en koekjes nuttigen onder de noemer repetitie.
Close enough. Daarom vind ik K-ON ook zo leuk
[..]
Hmm, herkende die konijnenjongen uit (King nogiets) de Bad Guy (Lovemachine??) en de eekhoorn uit Summer Wars, EVA unit 01, Rainy Devil uit Bakemonogatari, Ponyo, Bullet Bill (Super Mario), Psyduck geloof ik, dat mannetje uit FRACTALE (denk ik, wee tniet zeker).
Thee is good, mmm'kay?
Ik drink potten met thee maar merk eerlijk gezegd weinig verschil met gewoon heetwater als ik Pickwick-thee drink gemaakt met theezakjesquote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn liefde voor thee kent geen grenzen.
Ja ik dacht ook Arararagi te zien.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kanbaru Suraga en Oshinou herkende ik uit Bakemonogatari. Misschien ook wel Koyomi Arararagi maar dat weet ik niet zeker omdat hij er op zijn allergeneriekst uitzag
Summer Wars (dat konijn en dat muisachtige ding met onwijs scherpe tanden)
Ponyo en Paprika
Chibi Sayonara Zesubou Sensei
EVA 01 en Shinji uit Neon Genesis Evangelion.
Mogenlijk vergissingen:
Kamen Rider (op TV geweest als Masked Rider)
Souichiro Yagami (dat was niet de detective hè?)en Chibi Sayonara Zesubou Sensei
Kaonskogel uit Mario
Volgens mij ook dat meisje van the girl who leapt through time. Van dezelfde makers als Summer Wars.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik heb wel het genoegen gehad om in een bandje te zitten met schoolvrienden, koffie en koekjes nuttigen onder de noemer repetitie.
Close enough. Daarom vind ik K-ON ook zo leuk
[..]
Hmm, herkende die konijnenjongen uit (King nogiets) de Bad Guy (Lovemachine??) en de eekhoorn uit Summer Wars, EVA unit 01, Rainy Devil uit Bakemonogatari, Ponyo, Bullet Bill (Super Mario), Psyduck geloof ik, dat mannetje uit FRACTALE (denk ik, wee tniet zeker).
Thee is good, mmm'kay?
Je mag hier nog steeds posten hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 22:59 schreef Charlea het volgende:
Thee.. zie vorige topic voor mening![]()
Dan post ik wel niet in dit topic
M'n ouders hebben thee voor me meegenomen uit Maleisië en die is lekker, ben ik ook zuinig opquote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik drink potten met thee maar merk eerlijk gezegd weinig verschil met gewoon heetwater als ik Pickwick-thee drink gemaakt met theezakjes
Ik dacht haar ook te zien maar het was niet duidelijk genoeg en ik was er niet zeker genoeg van en ik was te lui om het niet op te zoeken dus ik vermeldde haar maar nietquote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Volgens mij ook dat meisje van the girl who leapt through time. Van dezelfde makers als Summer Wars.
Mugi heeft enge wenkbrauwen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:53 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Overigens, Klipnap, bedankt voor deze post
Mugi
De stijl is even wennen, inderdaad. Vooral met die witches.quote:
Gele tanden...quote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn liefde voor thee kent geen grenzen.
Death Note stond niet in de credits dus hij zal het wel niet geweest zijn. Ik heb Paprika nog niet gezien dus herkende alleen maar de hoofdpersoon die even in beeld kwam of tenminste de vrouw op bijna al het promotiemateriaal van die film.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook Arararagi te zien.
Volgens mij is de detective niet Souichiro Yagami, maar uit Paprika, want ik herinner me de scene waarin hij aan 't lopen is en de grond onder z'n voeten begint te bewegen en wegvalt.
Aangezien alle animatie in de AMV direct overgenomen is uit de serie/film waar het in zat, denk ik dat hij daar ook vandaan komt
Ik heb een hele vreemde smaak, ik hou van bijna alles wat te consumeren is behalve; (lusten is zo'n kutwoord)quote:Op zondag 6 mei 2012 23:01 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je mag hier nog steeds posten hoor
Maar ik denk dat je dan geen goede thee hebt gehad, want thee kan echt, heus waar, heel lekker zijn
Gele tanden krijg je ook van colaquote:Op zondag 6 mei 2012 23:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mugi heeft enge wenkbrauwen.
[..]
De stijl is even wennen, inderdaad. Vooral met die witches.
[..]
Gele tanden...
Water, cola, Arla biologische drinkyoghurt, Milk and Fruit sinaasappel
Even om het de thee-fanboys in te wrijven:
Thee
Welterusten. Morgen moet ik vroeger op staan. En ja, van cola krijg je ook gele tanden. Gelukkig heb ik daar niet zo last van.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:08 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ik heb een hele vreemde smaak, ik hou van bijna alles wat te consumeren is behalve; (lusten is zo'n kutwoord)
rozijnen, bleekselderij, thee en koffie.
Dus misschien moet ik nog groeienLol.
[..]
Gele tanden krijg je ook van colaEn interessant. Ik vind het vooral grappig die witches, maar ik moet nog kijken.
En zo slapen aaargh vroeg opstaan argh school argh koud arrrghhhh.
Ja klopt, maar cola is ook niet goed voor je tanden.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:02 schreef robin007bond het volgende:
Gele tanden...
Water, cola, Arla biologische drinkyoghurt, Milk and Fruit sinaasappel
Thee
Thee valt 't volgens mij wel mee, koffie is erger wat betreft verkleurde tanden.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Welterusten. Morgen moet ik vroeger op staan. En ja, van cola krijg je ook gele tanden. Gelukkig heb ik daar niet zo last van.
Ik lust trouwens ook geen rozijnen en ook geen thee en koffie. Ook lust ik alleen witbrood.
Ik eet wel de korstjes.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Thee valt 't volgens mij wel mee, koffie is erger wat betreft verkleurde tanden.
Hoezo lust je alleen witbrood! Eet je wel de korstjes of kun je niet fluiten?
Heb ik ook, tenzij het vers tijgerbrood is (bruin dan) wit is nog lekkerder. Maar ik had een gebrek aan allerlei vitaminen en witbrood is nogal slecht voor je spijsvertering dusja. ):quote:Op zondag 6 mei 2012 23:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik eet wel de korstjes.
Bruinbrood vind ik zo'n rare smaak hebben. Ik kan het wel eten als het moet, maar liever niet.
Ik heb wel eens gelezen dat thee een van de veroorzakers is van de industriële revolutie. Moet jequote:Op zondag 6 mei 2012 23:02 schreef robin007bond het volgende:
Thee
Nee. Het woord is prima. Het wordt alleen niet leuk gebruikt.quote:
Misschien. Als je toch geen alcoholverslaafde wil zijn dan is een theïne-verslaving een degelijk alternatief.quote:Dus misschien moet ik nog groeienLol.
Ik vind die surrealistische knip-en-plak-dimensies van de heksen een van de beste dingen aan madoka. Je krijgt echt het ontzagwekkende gevoel dat die hele wereld tegen de puella magi is.quote:En interessant. Ik vind het vooral grappig die witches, maar ik moet nog kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Tijgerbrood is ook lekker. Bruinbrood is inderdaad veel gezonder, maar ik compenseer het weer door voldoende fruit te eten.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:25 schreef Charlea het volgende:
[..]
Heb ik ook, tenzij het vers tijgerbrood is (bruin dan) wit is nog lekkerder. Maar ik had een gebrek aan allerlei vitaminen en witbrood is nogal slecht voor je spijsvertering dusja. ):
So long, farewell, auf wiedersehen..
EDIT: Verdomme ik ben nog nooit iemand tegengekomen die geen rozijnen lust. BEN JIJ MIJ?
Die had sowieso gekomen. Thee of niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat thee een van de veroorzakers is van de industriële revolutie. Moet jevan de industriële revolutie en alle bijkomende voordelen van die revolutie?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gepareerd.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die had sowieso gekomen. Thee of niet.
quote:[..]- Repel: werknemers worden uiteindelijk klanten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Robin: lees de doujinshi .
Weet niet zeker of dit wil, of misselijk wordt.
“An interesting thing is a good thing.”
Is goed te doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Goed gepareerd.
[..]
- Repel: werknemers worden uiteindelijk klanten?
- Robin: lees de doujinshi .
Weet niet zeker of dit wil, of misselijk wordt.
Tijdje niet gezien!!quote:Op maandag 7 mei 2012 00:44 schreef mrazura het volgende:
Zo nog maar een paar afleveringen one piece kijken denk ik
Hehe ik ben er 2 weken geleden aan begonnen. Ik vond het op het begin maar niks maar ik ben blij dat ik toch doorgezet hebquote:
Ik werd wakker door een whatsapp en kan het niet laten te reagerenquote:Op maandag 7 mei 2012 00:13 schreef redboyke het volgende:
hoe kan ik in utorrent bepaalde bestanden automatisch naar een bepaalde map doen?
ik weet dat ik labels moet gebruiken maar het lukt me niet in te stellen dat die dat bestand verhuisd naar die map
voorbeeld standaard komt alles in documenten/downloads
nu wil ik dat films in de map documenten/films komen
en series in documenten/series
ik kan wel labels geven maar ik weet niet hoe ik ze automatisch laat verhuizen.
ahja en hoe doe je zo'n lange l op qwerty want ik weet dat niet
Lijkt me interessant maar ik heb nu al een klein uur van de film gemist dus neem hem op --als een soort van herinneraar-- zodat ik er morgen aan herinnerd wordt dat ik deze film wil downloaden.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:40 schreef .Cake. het volgende:
Er is nu "Letters from Iwo Jima" op SBS 6, voor iedereen die morgen niet vroeg op hoeft.
Geregisseerd door Clint Eastwood, deel twee van een tweeluik over de slag op Iwo Jima. Deel een heet "Flags of our fathers" en gaat over die foto van die 6 soldaten die de vlaggenmast met de vlag van de VS omhoog hijsen.
Deze film, deel twee, gaat over de Japanse kant van het verhaal. Erg mooi.
ok thxquote:Op maandag 7 mei 2012 00:49 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ik werd wakker door een whatsapp en kan het niet laten te reageren
Bij mij, als ik op een torrent file of magnetlink klik opent utorrent automatisch met het bericht waar het wordt opgeslagen (en dat kan je dan veranderen, de doelmap) en ik moet op ok klikken eer het downloaden begint. Alternatief kan je rechts klikken op je torrent, en dan staat het VOLGENS MIJ bij geavanceerd ofzo, 'bestandslocatie wijzigen' of downloadlocatie, ik doe dit uit mn hoofd lol. en dan kan je alweer de doelmap veranderen. daarna moet je wel even de torrent restarten.
Edit: een serie is niet een ander bestand dan een film, beide zijn videobestanden. Je kan niet instellen dat utorrent automatisch series herkent en deze naar bijbehorende map downloadt. Je kan wel zelf dus de locatie wijzigen als utorrent het vraagt of als je rechts klikt van c://users/naam/documenten/downloads naar documenten/series.
xxxHOLiC is gaaf ja, hoewel de eerste serie leuker is dan xxxHOLiC Rei of de film of de OVAs.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:55 schreef cablegunmaster het volgende:
XXXHolic doet me denken aan Jigoku shoujo , volgens mij ook dezelfde maker. Althans de style van tekenen en verhaalstyle. Aardig als vuller anime tussendoor. Herkijk waarde geen idee.
Maar alsnog een vermakelijke anime om te kijken. zit nu op 14 /26 en het is de moeite waard om hem aan andere aan te raden. Al is het maar als vuller tussendoor.Als je even geen anime suggesties weet.
Hij is mooi! Gelukkig ken ik al wat Japans van anime, dus makkelijker te volgen (de film is in het Japans). Ook goede overlappende scènes met die eerdere film.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Lijkt me interessant maar ik heb nu al een klein uur van de film gemist dus neem hem op --als een soort van herinneraar-- zodat ik er morgen aan herinnerd wordt dat ik deze film wil downloaden.
Ik moet binnenkort maar een nieuwe voorraad thee halen. Hebben hier een Simon Lévelt en heb al de Genmaicha en Sencha geprobeerd. Kijken wat ze nog meer hebbenquote:Op maandag 7 mei 2012 02:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Door de levendige discussies merk ik nu pas hoe leuk ik deze TT vind.
Ga maar weg,we spammen lekker!Met veel info.quote:Op maandag 7 mei 2012 02:17 schreef TheThirdMark het volgende:
Wie van jullie heeft er eigenlijk een goede MAL vol met Actie Anime's?
Zoals Hellsing, Claymore, Samurai Champloo etc?
Dat is makkelijker te volgen dan dit spam topic
Kan nu al niet meer terugvinden wat mij eerder is aangeraden
Is die serie nog wat? Heb m eigenlijk vrij snel al gedropt.quote:
Nou zeg, hij vraagt alleen maar om een beetje hulp.quote:Op maandag 7 mei 2012 02:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ga maar weg,we spammen lekker!Met veel info.
http://myanimelist.net/anime.php?genre[]=1quote:Op maandag 7 mei 2012 02:17 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik heb ook dikke wenkbrauwenquote:Op maandag 7 mei 2012 07:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry. Maar wel een feit. Kijk naar de dikte van die wenkbrauwen.
Ahww. Sorryquote:
Bij mIRC kan het wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:49 schreef Charlea het volgende:
[..]
Ik werd wakker door een whatsapp en kan het niet laten te reageren
Bij mij, als ik op een torrent file of magnetlink klik opent utorrent automatisch met het bericht waar het wordt opgeslagen (en dat kan je dan veranderen, de doelmap) en ik moet op ok klikken eer het downloaden begint. Alternatief kan je rechts klikken op je torrent, en dan staat het VOLGENS MIJ bij geavanceerd ofzo, 'bestandslocatie wijzigen' of downloadlocatie, ik doe dit uit mn hoofd lol. en dan kan je alweer de doelmap veranderen. daarna moet je wel even de torrent restarten.
Edit: een serie is niet een ander bestand dan een film, beide zijn videobestanden. Je kan niet instellen dat utorrent automatisch series herkent en deze naar bijbehorende map downloadt. Je kan wel zelf dus de locatie wijzigen als utorrent het vraagt of als je rechts klikt van c://users/naam/documenten/downloads naar documenten/series.
Google maar eens op Lily Collins.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahww. Sorry![]()
Maar bij Mugi is het erger dan bij jou, denk ik. Plus, ze zou het ook nog kunnen epileren.
Ik kan me niet voorstellen dat er een meisje op aarde zulke dikke wenkbrauwen heeft als Mugi, dus waarschijnlijk valt het bij jou ook wel mee.![]()
Meis tochquote:Op maandag 7 mei 2012 08:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Google maar eens op Lily Collins.
[ afbeelding ]
En op de schoolcomputer staan er allemaal vierkantjes in mijn sig
gewoon negeren ... maffe school pc . niet eens webfont geinstalleert! rare It'ers.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeur! Beperkte visies zorgen voor discriminatie en vooringenomenheidquote:Op maandag 7 mei 2012 02:17 schreef TheThirdMark het volgende:
Ben het wel eens met Wdn. Gewoon blijven kijken wat je tegen komt. daarnaast. desnoods type je het woord wat je zoekt in Google. Beetje zelf hulp acties mag ook welquote:Op maandag 7 mei 2012 09:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Zeur! Beperkte visies zorgen voor discriminatie en vooringenomenheid
Ook slice of life anime zijn geweldig om te kijken.
Gewoon alles kijken want aangeboden wordt in de trackers. Beste voor het vormen van een mening en het kietelen van je lachspieren.
En als het niks is drop je de serie na 1 of 2 afleveringen.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ben het wel eens met Wdn. Gewoon blijven kijken wat je tegen komt. daarnaast. desnoods type je het woord wat je zoekt in Google. Beetje zelf hulp acties mag ook wel
Bleachquote:Op maandag 7 mei 2012 09:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Naruto, de verschillende Gundam-series enzo vallen onder 'Shonen', begrijp ik? Zijn daar nog meer 'grote' (100+ afleveringen) series in dat subgenre?
Mijn dank is grootquote:Op maandag 7 mei 2012 07:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/anime.php?genre[]=1
Ik zou gewoon ook voor kortere series gaan hoor. Kwaliteit kent geen aantal afleveringenquote:Op maandag 7 mei 2012 10:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, ik ben het zat dat ik net in een serie kom en het alweer voorbij is. Die genoemde kortere series kijk ik er dan wel even bij, maar die heb ik na een weekje uit. Iets waar ik gewoon een paar weken tot een maand mee vooruit kan vind ik dan wat leuker.
Graag gedaan. Niet alle actie anime hebben ook de 'action' tag, dus je zal er wat missen, maar dat zal wel meevallen.quote:
Weet ik wel, maar ik vind het telkens zo enorm kut als een toffe serie ten einde is na een aflevering of 40-50 (zoals de verschillende Gundamseries).quote:Op maandag 7 mei 2012 10:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zou gewoon ook voor kortere series gaan hoor. Kwaliteit kent geen aantal afleveringen
you're a week to early for that...quote:Op zondag 6 mei 2012 19:19 schreef Klipnap het volgende:
Wat hebben jullie je moeder gegeven voor Moederdag?
dan bespiedt hij wel meer als je gedrag gok ik zoquote:Op zondag 6 mei 2012 19:42 schreef Charlea het volgende:
[..]
Tot je 23e.. is daar een reden voor? Omdat je het risico niet wil lopen dat je je oh zo kostbare hersencellen verliest? Als dat zo is, dan lijk je teveel op mij en vraag ik me af of je niet stiekem onder m'n bed zit en mijn gedrag bespiedt. Just saying.
En nu eten.
27, en drink alleen op de "verplichte" momenten (oud en nieuw hoofdzakelijkquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:54 schreef wdn het volgende:
Ik ben 42 en drink niet. Geen druppel.
En ik rook ook niet.
Coca Cola <3
Mijn geld gaat op aan gamen![]()
(heb hier 200+ PS3 games liggen)
Herkenbaarquote:Op zondag 6 mei 2012 20:19 schreef wdn het volgende:
[..]
als ik met iets aan kom bij mijn moeder is het commentaar "is er iets mis? ben je ziek!?"
Inderdaadquote:Op maandag 7 mei 2012 11:00 schreef mschol het volgende:
even wat inhalen:
Coca cola, ja is erg lekker, maar zo verrot voor je tanden
Fullmetal Alchemist: Brotherhood is er één, Fullmetal Alchemist ook (maar die heb ik niet gezien). 64, dus niet echt 100+, wel erg goed.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Naruto, de verschillende Gundam-series enzo vallen onder 'Shonen', begrijp ik? Zijn daar nog meer 'grote' (100+ afleveringen) series in dat subgenre?
Fairy Tail, One piece, Bleach, Hajime no Ippo etc etc.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gintama is een van mijn favoriete shounen, maar is meer een aanradar wanneer je veel anime hebt gezien.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan check ik vooralsnog dit lijstje eens, bedankt!
Bleach
Fairy Tail
One Piece
D.Gray-man
Soul eater
Full Metal Alchemist
Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Hajime no Ippo
Oud en nieuw doe ik op water.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:00 schreef mschol het volgende:
27, en drink alleen op de "verplichte" momenten (oud en nieuw hoofdzakelijk)
dragon ball bitchquote:Op maandag 7 mei 2012 13:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan check ik vooralsnog dit lijstje eens, bedankt!
Bleach
Fairy Tail
One Piece
D.Gray-man
Soul eater
Full Metal Alchemist
Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Hajime no Ippo
Gintama
Eeewwww....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Het gaat zo op dezelfde voet door.quote:Op maandag 7 mei 2012 03:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Is die serie nog wat? Heb m eigenlijk vrij snel al gedropt.
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:10 schreef wdn het volgende:
Ok dit moet me van mijn hart.
Zaterdag was ik in de stad en waren er van die stands in 1 van de zijstraten van Roermond. 1 van die stands was een tent met ervoor een bord "thee ceremonie". Natuurlijk moest ik even naar binnen kijken.
In tegenstelling to mijn verwachting (Japans meisjes in schooluniform) zat er een 150+ kilo wegende neger met een bong.
Hash pijp ...quote:
de film was opzich best geinig, maar die wenkbrauwen hadden idd wel wat minder gemogenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]wat is een bong?
Oh en de film is Mirror Mirror.
Oh, maar dat is nog niet zo erg als Mugi hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 08:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoop het voor je.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:16 schreef Qunix het volgende:
Misschien moeten er collega's weer naar Japan... Ik wil ook wel mee
Neequote:Op maandag 7 mei 2012 17:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, maar dat is nog niet zo erg als Mugi hoor
Je school heeft waarschijnlijk een oudere Windows. Vroeger werden de Japanse lettertypen niet meegeleverd.
[..]
Ik hoop het voor je.
Oh, en mensen. Als ik echt diep in de put zit, wil ik maatschappijleerdocent worden. De docent maatschappijleer zei altijd tegen mij: "Robin! Je moet echt docent worden!". Omdat hij mijn presentaties altijd zo goed vond.
AAAAAAAH!
vraag om PM?quote:Op maandag 7 mei 2012 02:17 schreef TheThirdMark het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |