Spouwer kan het wetenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:48 schreef Monopoly het volgende:
money en volgens Spouwer had hij ook een grote peners.
Hee, die waren gratisquote:
Die broekslang van hem is inderdaad ongeevenaard.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:48 schreef Monopoly het volgende:
money en volgens Spouwer had hij ook een grote peners.
Hoe kan dat eigenlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 21:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hee, die waren gratis2 tray niet afgerekend
![]()
Ze lagen nog onder in het winkelwagentje, bij dat bierhouderding.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe kan dat eigenlijk.
En je haalt toch geen coca van negers heh
hey sab xoxoxoquote:
trollllllllllllllllquote:
Ik koop in "goede tijden" altijd een shitzooi aan noodles voor noodgevallenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik moet het tot a.s. zondag doen met 3 euro op mijn rekening
Ik heb zulke mensen altijd te pakken als ik kassa draaiquote:Op zondag 6 mei 2012 21:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze lagen nog onder in het winkelwagentje, bij dat bierhouderding.
ik word lichtelijk opgewonden van deze postquote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die pener van jou is anders ook niet flauw.
Jij bent nog snugger. Sommige kassameisje weten nietsquote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb zulke mensen altijd te pakken als ik kassa draai
Klopt. Kassasletjes.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij bent nog snugger. Sommige kassameisje weten niets_
Kwarkquote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef Roburtt het volgende:
Wat moet je eten als je trek hebt voordat je gaat slapen?
hmm dat heb ik niet op het momentquote:
Hehe baas.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik koop in "goede tijden" altijd een shitzooi aan noodles voor noodgevallen
xDquote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
..loopt de mond van over. Hihahohoho mond vol kwak hiahai
Jouw pener moet ik nog aanschouwen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik word lichtelijk opgewonden van deze post
moet je wel een stuk achteruitlopen anders kun je hem niet volledig zienquote:Op zondag 6 mei 2012 21:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jouw pener moet ik nog aanschouwen.
Ik dacht even dat je ChocolateJezus was.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
doe je cam aan als je naar de wc gaat xoxoxo
Echt heel triest.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zet hem aan. Wat is dit voor programma?
Wat GHB met een man wel niet allemaal doet.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoorde van Flips dat Spouwer een piemel heeft die hij om zijn middel moet slaan
Ik zal wel aan de overkant van de straat staan om hem vast te houden, oke?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
moet je wel een stuk achteruitlopen anders kun je hem niet volledig zien
Jij mag hem altijd vasthouden dat weet jequote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zal wel aan de overkant van de straat staan om hem vast te houden, oke?
Ook nog vast houden, zozoquote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zal wel aan de overkant van de straat staan om hem vast te houden, oke?
Jaloers wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik blijf het mooi vinden dat DV mij een pets op de billen gaf
Is dat echt gebeurd.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb tot nu toe geen klachten gehoordquote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoorde van Flips dat Spouwer een piemel heeft die hij om zijn middel moet slaan
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Monopoly het volgende:
Nicequote:Op zondag 6 mei 2012 21:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij mag hem altijd vasthouden dat weet je
Altijd vrouwenicoontje heeft ie.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik weet niet precies hoe ik erbij kwam dat het een vrouw was, maar zoiets vermoedde ik. SORRY HOOR
Ja tuurlijk. Mensen die niet weten dat Twollie over een immense pener beschiktquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:59 schreef Dimens het volgende:
Maar jullie hebben allemaal geen foto van DV in jullie portemonnee.
Ik krijg steeds meer zin in de 19e.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij krijgt de 19 ook wel even een klap op je billetjes hoor
Ik heb wel elke keer als ik m'n AH pas pak, dat ik het idee heb dat de persoon achter mij met grote ogen naar die foto kijkt.quote:
nee alleen met tc xoxoxoquote:Op zondag 6 mei 2012 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
doe je cam aan als je naar de wc gaat xoxoxo
Heul niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dimens die dv gaat ontmaagden. formeel iets van bios uitje ofzo.
je albert heijn jas?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb wel elke keer als ik m'n AH pas pak, dat ik het idee heb dat de persoon achter mij met grote ogen naar die foto kijkt.
ik ben toch beleefd stommerdquote:Op zondag 6 mei 2012 22:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
beleefd blijven coban, ook als dat in jouw cultuur wordt afgekeurd
Ik dacht nogwel dat ik overtuigend wasquote:
is de foto nog schoonquote:Op zondag 6 mei 2012 22:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb wel elke keer als ik m'n AH pas pak, dat ik het idee heb dat de persoon achter mij met grote ogen naar die foto kijkt.
"Wow die heeft een lelijk vriendinnetje "quote:Op zondag 6 mei 2012 22:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
kusjequote:Op zondag 6 mei 2012 22:02 schreef coban het volgende:
[..]
ik ben toch beleefd stommerdik keur toch niks af sjongejonge
![]()
![]()
AH pas?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
ik weet het niet hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 22:02 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ik dacht nogwel dat ik overtuigend was
ik ga lekkerquote:
wat denk jij als je bij een gozer voor je een foto in zijn portemonnaie ziet? of wacht, let je er wel op.quote:
trustenquote:
Die is echt leuk ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef Snuf. het volgende:
Hoe kan Jan Vertonghen zo'n leuke vriendin hebben?
Nooit gezien.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat denk jij als je bij een gozer voor je een foto in zijn portemonnaie ziet? of wacht, let je er wel op.
OSB?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Die is echt leuk ja.
Hij heeft haar gehosseld op het het OSB
dankje zal over jou dromen maar dan droom ik nie zacht maar hard xoxoxoxquote:
Ja okequote:Op zondag 6 mei 2012 22:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok. nu mag je nog eens nadenken over wat anderen denken van die foto als ze achter je staan.
Zeer goed uitgedachte grap dit.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:06 schreef Roburtt het volgende:
[..]
dankje zal over jou dromen maar dan droom ik nie zacht maar hard xoxoxox
geniet ervan xoxooxquote:Op zondag 6 mei 2012 22:06 schreef Roburtt het volgende:
[..]
dankje zal over jou dromen maar dan droom ik nie zacht maar hard xoxoxox
meh vond hem maar matigquote:
Ik heb ze al een tijdje niet aangehad omdat ze allemaal bij mijn ouders lagen. Maar morgen gaan ze mee naar Rotterdam.quote:
Ik heb nog zo'n overhemd liggen van een carnaval van een paar jaar terug.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:07 schreef Snuf. het volgende:
Tijd om mijn hipster houthakker overhemden te strijken.
Openbare Scholengemeenschap Bijlmer.quote:
Zorg dat ze goed gestreken zijn voor de 25e.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb ze al een tijdje niet aangehad omdat ze allemaal bij mijn ouders lagen. Maar morgen gaan ze mee naar Rotterdam.
wil ik zachtjes met mijn tong over wrijven. niet te hard, is kwetsbaar.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:08 schreef coban het volgende:
mooie tanden hebben ze, goed gepoetst, mooi roze tandvlees
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:07 schreef Snuf. het volgende:
Tijd om mijn hipster houthakker overhemden te strijken.
Oh fuckquote:Op zondag 6 mei 2012 22:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee , maar hij bedoelde niet een foto op de pas
Komt goed. Ik regel ook een strijkplank, kun jij strijkenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zorg dat ze goed gestreken zijn voor de 25e.
Ik zal ook meteen gaan koken, afstoffen en afwassen johquote:Op zondag 6 mei 2012 22:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Komt goed. Ik regel ook een strijkplank, kun jij strijken
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:09 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
wil ik zachtjes met mijn tong over wrijven. niet te hard, is kwetsbaar.
Ik zal tegen mijn huisgenoten zeggen dat we de maandelijkse schoonmaakdag deze maand niet hoeven te doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zal ook meteen gaan koken, afstoffen en afwassen joh
Doe eens linkje van haar foboquote:Op zondag 6 mei 2012 22:10 schreef Spouwerranger het volgende:
Hahaha, ik ga ook vaker posten in Kore d'r fobo. Dit is echt teringeniaal
Ik vraag me af of ze het ook echt leestquote:Op zondag 6 mei 2012 22:10 schreef Spouwerranger het volgende:
Hahaha, ik ga ook vaker posten in Kore d'r fobo. Dit is echt teringeniaal
quote:
Doei DVquote:
Doe datquote:Op zondag 6 mei 2012 22:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zal tegen mijn huisgenoten zeggen dat we de maandelijkse schoonmaakdag deze maand niet hoeven te doen.
Fotoboek van Korequote:
Lijkt me nietquote:Op zondag 6 mei 2012 22:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze het ook echt leest
Mensen die niet in de Bijlmer zijn opgegroeid.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:11 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon mooie italiaanse overhemden pakken nakend
Omg trouw met mij.quote:
Geniet ervan.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weet je wat ik doe het ook gewoon, omdat het kan.
Korequote:Op zondag 6 mei 2012 22:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze het ook echt leest
En dan zeker masturberen in de trein?quote:
Sinds ik Kore ontmoet heb, heb ik dagelijks spontaan spuitende orgasmesquote:
Opzoutenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef Bieks het volgende:
[..]
dit gaat toch nooit wat worden, ze weegt meer dan je!
Ik heb de tv weer uitgezet nadat er reclame op kwam na dat vmbo programma.quote:
Ik moest hard op lachenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef Bieks het volgende:
[..]
dit gaat toch nooit wat worden, ze weegt meer dan je!
ja precies ik bijvoorbeeldquote:Op zondag 6 mei 2012 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Nee ik heb al tegen anderen ja gezegd.
dat moet soms tot vervelende situaties leiden of nietquote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sinds ik Kore ontmoet heb, heb ik dagelijks spontaan spuitende orgasmes
Neen.quote:
Nee.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja overal toch? Thuis, in de trein, op school, op het toilet, bij vrienden op het toilet etc.
Ja na een tijdje komt het van het plafond naar benedenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef Bieks het volgende:
[..]
dat moet soms tot vervelende situaties leiden of niet
Nee, hoor. Na enige uitleg aan mijn omgeving ontvang ik enkel lof en steun.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef Bieks het volgende:
[..]
dat moet soms tot vervelende situaties leiden of niet
Die horen lichtelijk gekreukeld te zijn, omdat vintagequote:Op zondag 6 mei 2012 22:15 schreef Snuf. het volgende:
Het strijken van hipster overhemden is ook een zinloze bezigheid eigenlijk.
Niet nodig. Ik heb je foto al.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ga eerst maar een beetje mijn aandacht krijgen, dan mag je hard 2 get spelen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.facebook.com/pages/Tetten/247427315343824
Like
Ik onthoud dit. Jammer.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:15 schreef Snuf. het volgende:
Er zijn maar weinig dingen waar ik een hekel aan heb, maar ongestreken overhemden en Monopoly staan hoog op het lijstje
Ja maar als ik ze nu strijk en straks in mijn tas doe zijn ze toch weer gekreukt als ik in Rotterdam benquote:Op zondag 6 mei 2012 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die horen lichtelijk gekreukeld te zijn, omdat vintage
Ik ga de volgende keer als ik in rotterdam ben gewoon een gekreukeld blousje aan doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:15 schreef Snuf. het volgende:
Er zijn maar weinig dingen waar ik een hekel aan heb, maar ongestreken overhemden en Monopoly staan hoog op het lijstje
En naar huis met een grote Queen posterquote:Op zondag 6 mei 2012 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga de volgende keer als ik in rotterdam ben gewoon een gekreukeld blousje aan doen.
Fuck het systeem.
Meer is inderdaad niet nodig.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh daar heb je natuurlijk genoeg aan
Jaja.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En naar huis met een grote Queen poster
FOK NIET MET DIE KREUKEL STYLO JAquote:Op zondag 6 mei 2012 22:15 schreef Snuf. het volgende:
Nee ik heb niet gekookt mijn oma had bazensoep gemaakt, dat is soep voor bazenquote:
Bazensoep --> soep voor bazenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:18 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik heb niet gekookt mijn oma had bazensoep gemaakt, dat is soep voor bazen
kijk met deze logica kan ik wel watquote:Op zondag 6 mei 2012 22:18 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik heb niet gekookt mijn oma had bazensoep gemaakt, dat is soep voor bazen
ik hou van logischheidquote:Op zondag 6 mei 2012 22:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Bazensoep --> soep voor bazen
Klinkt logisch
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
Monkyyy ik kan je echt niet vinden op Facebook, ik snap het niet...
Oh, is prive.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:22 schreef Monopoly het volgende:
Maar monkyyy ik vroeg je iets over je masturbatieleven
je mag wel dior lak op mijn teennagels doenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die nu geen dior lak op hun nagels hebben
Nu al weer?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die nu geen dior lak op hun nagels hebben
Je wilt niet weten, man. Ik rol bijna van mijn stoel af van het lachenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef Monopoly het volgende:
Spouwer
Ik denk dat ik door Kore verslaafd ben geraakt aan masturbatie. Ik ben haar daar heel dankbaar voor.
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je wilt niet weten, man. Ik rol bijna van mijn stoel af van het lachen
Lol dat tandvlees.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:29 schreef coban het volgende:
kore ziet er eigenlijk gewoon uit als een nederlandse vrouw van middelbare leeftijd zonder make up
Daarom hou ik zo van d'rquote:Op zondag 6 mei 2012 22:29 schreef coban het volgende:
kore ziet er eigenlijk gewoon uit als een nederlandse vrouw van middelbare leeftijd zonder make up
hoe doe je dat toch, je persoonlijke record posten verbeteren en tegelijkertijd keihard stuktrekken? Teach mequote:Op zondag 6 mei 2012 22:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wees ze dankbaar, ik ruk me suf aan die foto's mang!
Kore is veel meer dan dat.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:29 schreef coban het volgende:
Dit meen je toch niet?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:29 schreef coban het volgende:
Magie manquote:Op zondag 6 mei 2012 22:29 schreef Bieks het volgende:
[..]
hoe doe je dat toch, je persoonlijke record posten verbeteren en tegelijkertijd keihard stuktrekken? Teach me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |