Nu al weer?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die nu geen dior lak op hun nagels hebben
Je wilt niet weten, man. Ik rol bijna van mijn stoel af van het lachenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef Monopoly het volgende:
Spouwer
Ik denk dat ik door Kore verslaafd ben geraakt aan masturbatie. Ik ben haar daar heel dankbaar voor.
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je wilt niet weten, man. Ik rol bijna van mijn stoel af van het lachen
Lol dat tandvlees.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:29 schreef coban het volgende:
kore ziet er eigenlijk gewoon uit als een nederlandse vrouw van middelbare leeftijd zonder make up
Daarom hou ik zo van d'rquote:Op zondag 6 mei 2012 22:29 schreef coban het volgende:
kore ziet er eigenlijk gewoon uit als een nederlandse vrouw van middelbare leeftijd zonder make up
hoe doe je dat toch, je persoonlijke record posten verbeteren en tegelijkertijd keihard stuktrekken? Teach mequote:Op zondag 6 mei 2012 22:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wees ze dankbaar, ik ruk me suf aan die foto's mang!
Kore is veel meer dan dat.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:29 schreef coban het volgende:
Dit meen je toch niet?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:29 schreef coban het volgende:
Magie manquote:Op zondag 6 mei 2012 22:29 schreef Bieks het volgende:
[..]
hoe doe je dat toch, je persoonlijke record posten verbeteren en tegelijkertijd keihard stuktrekken? Teach me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |