dat moet soms tot vervelende situaties leiden of nietquote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sinds ik Kore ontmoet heb, heb ik dagelijks spontaan spuitende orgasmes
Neen.quote:
Nee.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja overal toch? Thuis, in de trein, op school, op het toilet, bij vrienden op het toilet etc.
Ja na een tijdje komt het van het plafond naar benedenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef Bieks het volgende:
[..]
dat moet soms tot vervelende situaties leiden of niet
Nee, hoor. Na enige uitleg aan mijn omgeving ontvang ik enkel lof en steun.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef Bieks het volgende:
[..]
dat moet soms tot vervelende situaties leiden of niet
Die horen lichtelijk gekreukeld te zijn, omdat vintagequote:Op zondag 6 mei 2012 22:15 schreef Snuf. het volgende:
Het strijken van hipster overhemden is ook een zinloze bezigheid eigenlijk.
Niet nodig. Ik heb je foto al.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ga eerst maar een beetje mijn aandacht krijgen, dan mag je hard 2 get spelen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.facebook.com/pages/Tetten/247427315343824
Like
Ik onthoud dit. Jammer.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:15 schreef Snuf. het volgende:
Er zijn maar weinig dingen waar ik een hekel aan heb, maar ongestreken overhemden en Monopoly staan hoog op het lijstje
Ja maar als ik ze nu strijk en straks in mijn tas doe zijn ze toch weer gekreukt als ik in Rotterdam benquote:Op zondag 6 mei 2012 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die horen lichtelijk gekreukeld te zijn, omdat vintage
Ik ga de volgende keer als ik in rotterdam ben gewoon een gekreukeld blousje aan doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:15 schreef Snuf. het volgende:
Er zijn maar weinig dingen waar ik een hekel aan heb, maar ongestreken overhemden en Monopoly staan hoog op het lijstje
En naar huis met een grote Queen posterquote:Op zondag 6 mei 2012 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga de volgende keer als ik in rotterdam ben gewoon een gekreukeld blousje aan doen.
Fuck het systeem.
Meer is inderdaad niet nodig.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh daar heb je natuurlijk genoeg aan
Jaja.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En naar huis met een grote Queen poster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |