Echt heel triest.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zet hem aan. Wat is dit voor programma?
Wat GHB met een man wel niet allemaal doet.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoorde van Flips dat Spouwer een piemel heeft die hij om zijn middel moet slaan
Ik zal wel aan de overkant van de straat staan om hem vast te houden, oke?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
moet je wel een stuk achteruitlopen anders kun je hem niet volledig zien
Jij mag hem altijd vasthouden dat weet jequote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zal wel aan de overkant van de straat staan om hem vast te houden, oke?
Ook nog vast houden, zozoquote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zal wel aan de overkant van de straat staan om hem vast te houden, oke?
Jaloers wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik blijf het mooi vinden dat DV mij een pets op de billen gaf
Is dat echt gebeurd.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb tot nu toe geen klachten gehoordquote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoorde van Flips dat Spouwer een piemel heeft die hij om zijn middel moet slaan
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Monopoly het volgende:
Nicequote:Op zondag 6 mei 2012 21:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij mag hem altijd vasthouden dat weet je
Altijd vrouwenicoontje heeft ie.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik weet niet precies hoe ik erbij kwam dat het een vrouw was, maar zoiets vermoedde ik. SORRY HOOR
Ja tuurlijk. Mensen die niet weten dat Twollie over een immense pener beschiktquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:59 schreef Dimens het volgende:
Maar jullie hebben allemaal geen foto van DV in jullie portemonnee.
Ik krijg steeds meer zin in de 19e.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij krijgt de 19 ook wel even een klap op je billetjes hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |