Dat vraag ik me nog altijd af, ik heb toen ook gekeken. Snap niet dat ik wakker kon blijven.quote:
Tja, dat was de tijd waarin ikzelf ook nog actief was en het idee had dat ik er ooit kon komen te staan. Een jaar later stapte ik over naar pool. En nu raak ik zelden nog de keu aanquote:
Je bedoelt dezequote:Op maandag 7 mei 2012 21:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb ooit de finale Dott - Ebdon tot het einde afgekeken. Toen was het half 3 's nachts Nederlandse tijd
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:52 schreef Bruce117 het volgende:
Graeme Dott - World Snooker Champion 2006
En dan de volgende ochtend besef je pas wat je gedaan hebt.. Als je om kwart voor 9 weer in college zitquote:
Dat heb ik nu al 3 US Open (tennis) finales op een rij gedaanquote:Op maandag 7 mei 2012 21:29 schreef Breach het volgende:
[..]
En dan de volgende ochtend besef je pas wat je gedaan hebt.. Als je om kwart voor 9 weer in college zit
Dit is denk ik mijn 17e finale, en ik ben 27! Ik ben op dezelfde leeftijd ongeveer toevallig in aanraking gekomen met Snooker, toen ik 11 was!quote:Op maandag 7 mei 2012 21:34 schreef Breach het volgende:
Dit is trouwens mijn 14e WK-finale die ik kijk. Hetgeen ik toch een aardige prestatie vind, aangezien ik 25 ben
quote:
quote:
Knap voorspeld.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:40 schreef JohnDDD het volgende:
beetje vies zoals ie z'n dochtertje kust,.... zo zou ik mijn neukertjes hooguit kussen tijdens een orgasme
Dat zijn rocketsquote:Op maandag 7 mei 2012 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
Die voorgevel van Miss Ronnie is niet echt of lijkt dat maar zo?
Daar oefent hij zijn safeties op met zijn keuquote:
Dat issie ook. Kerel leeft van depressie naar depressie. Maar dat is inherent aan iemand die geniaal is.quote:
Hij zij juist dat het niet voorbij was, als ik het goed heb gehoord.quote:
Nou, valt wel mee hoor. Het was al een gelopen race toen ik dat postte.quote:
Mja. Hij doet het nu al een aantal jaar als MC, maar ik kan er niet aan wennen en dat zal ook wel nooit gaan gebeuren.quote:
Hmmm ik ben 42 en kan me in elk geval Ray Reardon nog herinneren.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:34 schreef Breach het volgende:
Dit is trouwens mijn 14e WK-finale die ik kijk. Hetgeen ik toch een aardige prestatie vind, aangezien ik 25 ben
En dan moet je wel naar China want daar zit het geld zagen we gisterenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:23 schreef borisz het volgende:
9. http://en.wikipedia.org/w(...)ing_points_2011/2012
Overigens dit zijn de laatste jaren dat de OoM op punten werkt. Vanaf 2013/2014 gaan we over naar een geld ranking.
Mocht je alweer niet kijken?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:03 schreef mitt het volgende:
Heb niets kunnen zien, maar maakt me niet minder trots
Ronnie, wat een held
Hij kent blijkbaar de presentatrice niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Wat hebben dartsmeisjes met snooker te maken?
Ik dacht gelijk aan haar toen ik las Hazel met 'quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Wat hebben dartsmeisjes met snooker te maken?
Eerder een Cougarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:37 schreef L3viathan het volgende:
Toch heeft die Michaela wel een mooie sappige rack.
Alleen haar hoofd is niet zo als ze lacht.
Ondanks deze twijfel wil ik haar toch classificeren als MILF.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:37 schreef L3viathan het volgende:
Toch heeft die Michaela wel een mooie sappige rack.
Alleen haar hoofd is niet zo als ze lacht.
Ondanks deze twijfel wil ik haar toch classificeren als MILF.
Ik vind 'r ook niks.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |