Ze was al een minuut of 7 offline.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg de indruk dat B. niet doorhad dat ze het topic sloot
Volgens mijn klusjesmannen is dat een makkie, daar ga ik dan maar vanuitquote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef LadyBlack het volgende:
En Etc, ik zou mooi de woningstichting die deuren laten afvijlen hoordat is ook een rotklus, en het zijn hun deuren en vloeren....
Laminaat leggen zou ik echt op besparen en dat mooi zelf leggen. Is echt niet moeilijk.
met goed gereedschap is het idd niet moeilijkquote:Op zondag 6 mei 2012 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mijn klusjesmannen is dat een makkie, daar ga ik dan maar vanuit
Sorry, benquote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg de indruk dat B. niet doorhad dat ze het topic sloot
Ik zou bang zijn dat ik het onregelmatig afschuur, en dat de deur dan scheef is, en dat vinden ze vast niet tof als je weer weggaat en ze bekijken het huis op schade enzo. Daarom zou ik het door hun laten doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mijn klusjesmannen is dat een makkie, daar ga ik dan maar vanuit
En laminaat leggen kan ik ook hoor, maar als zij alles kunnen doen in een halve dag tijd, tegen een beetje een mooi bedrag, dan gaan we niet moeilijk doen natuurlijk
oh, die heb ik nog in de koelkast liggen van gister! ik ga er nog een opeten denk ikquote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sorry, benaan het leren spekpannekoeken te bakken
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik geloof dat er een elektrische schaaf (quote:Op zondag 6 mei 2012 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou bang zijn dat ik het onregelmatig afschuur, en dat de deur dan scheef is, en dat vinden ze vast niet tof als je weer weggaat en ze bekijken het huis op schade enzo. Daarom zou ik het door hun laten doen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
goed gereedschap is er dus! dat moet lukkenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geloof dat er een elektrische schaaf () is die we kunnen gebruiken. En we willen het niet voor niks zwart op wit hebben dat we de deuren mogen schaven zonder gezeik omdat het laminaat anders niet past
Ik heb deze al sinds 2010quote:
Ook geen geloof in Windows Phone?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:52 schreef Etcetera het volgende:
Dat was ik, Nokia gaat het toch niet redden, dus daar ga ik niet aan beginnen
dat denk ik ook niet. Ik heb gisteren even met die HTC zitten spelen en dat is ook wel een fijn telefoontje. Volgens mij krijg je die ook bij een goedkoper abo gratis dan de SIIIquote:Op zondag 6 mei 2012 21:52 schreef Etcetera het volgende:
Dat was ik, Nokia gaat het toch niet redden, dus daar ga ik niet aan beginnen
Als de 'experts' dat niet hebben, dan heb ik dat ook niet echt.quote:
Abo sowieso goed onderzoeken. Het lijkt minder makkelijk te zijn geworden voor een redelijke prijs een toestel erbij te krijgen (dus niet te leasen)quote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet. Ik heb gisteren even met die HTC zitten spelen en dat is ook wel een fijn telefoontje. Volgens mij krijg je die ook bij een goedkoper abo gratis dan de SIII
Belangrijkste verschil zal de beschikbaarheid van apps zijn. Op mijn smartphone gebruik ik op Twitter, e-mail en browser na eigenlijk alleen Spotifyquote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als de 'experts' dat niet hebben, dan heb ik dat ook niet echt.
Ik heb al heel wat issues gelezen: krakende toetsen, krakende behuizing, gele vlekken op het scherm (opdrogende lijm), dode pixels, rammelende volumeknop en batterij issues.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet. Ik heb gisteren even met die HTC zitten spelen en dat is ook wel een fijn telefoontje. Volgens mij krijg je die ook bij een goedkoper abo gratis dan de SIII
Dan verwar ik je met B.quote:
Dat heb je met meer smartphones, zeker als ze touchscreen hebben. Ik zou geen model kunnen noemen dat het met gemak drie dagen of meer uithoudtquote:Op zondag 6 mei 2012 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een htc en het enige dat me echt vies tegenvalt is de batterijduurMoet m élke nacht opladen, en soms moet ie 's avonds al aan de stroom
voor energiegebruik wel en als je enige doel heel veel sms/ textberichten schrijven is wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:59 schreef wyccie het volgende:
Handiger om een smartphone met toetsenbord te pakken dan?
Zijn we allemaal nog steeds van plan om te komen?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:54 schreef ß het volgende:
Dus even een update:
Wie heeft er zin om op maandag 7 mei om 21.00 uur in Utrecht in de Mick 'O Connell te komen quizzen?
Wie gaan er mee?
Hawaii_Tim
TradeMarkie
ß
Quyxz_
MaJo
Nembrionic
lubje25
Its-Jojo-4you
Misschien:
Nico_S.
iamredleader
Er kunnen per team 7 mensen meedoen maar we kunnen natuurlijk meerdere teams makenKosten zijn trouwens 2,50 pp.
Wat betreft technische dingen van het huis: I don't care, E. zorgt er wel voor dat het goed komtquote:Op zondag 6 mei 2012 22:01 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga maar eens afsluiten. Etc, succes met al je keuzes
ja, wil er wel zijn. Gaan er nog mensen van tevoren daar wat eten?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Zijn we allemaal nog steeds van plan om te komen?
Ik denk dat ik onderweg in de trein wat eet. Eten in een restaurant kost toch relatief veel tijd, en ik moet morgen nog wel het een en ander doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, wil er wel zijn. Gaan er nog mensen van tevoren daar wat eten?
Het enige is dat ik hoop dat het niet te lang duurt wat ik ben wel van plan met de trein te komen en ben ergens na 23:00 weer vertrokken.
Nu: een HTC Hero.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ets, wat voor telefoon heb je nu, wat zoek je in een nieuwe en wat bevalt er niet meer aan de oude?
HootSuite voor Twitter, Nu.nl, internet standaard browser, Whats App, Wordfeud - maar daar ga ik mee stoppen - internetbankieren, 9292 app.quote:
Een paar jaar terug had ik via debitel een abonnement met toestel dat over de volledige looptijd 20 euro goedkoper was dan het toestel los kopenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:24 schreef Whiteguy het volgende:
http://tweakers.net/price(...)xus-i9250-zwart.html
Lijkt mij ook een aardige.
En zoals altijd: Gewoon het toestel simlockvrij kopen en overstappen op een cheap sim-only abbo is het beste.
Ik gebruik het soms voor m'n wandelingen van kantoor naar het station en andersomquote:
Voor de prijs van een tweedehands Macbook kan je ook een nieuwe Windows-notebook krijgenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit weer minutenlang te wachten tot mn laptop eindelijk een pagina heeft geladen, dat ding wordt echt om te janken zo traag
Als iemand een (werkende) macbook wegdoet of iemand kent die dat gaat doen, hou ik me aanbevolen
Voor wandelingen is het ook wel handig natuurlijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik gebruik het soms voor m'n wandelingen van kantoor naar het station en andersomhardlopen mag nog niet
Ja, met extra veel splinters.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:35 schreef wyccie het volgende:
Is dat tegenwoordig normaal, dat kinderen met iPads spelen? Ik lees dat bij Diaan ook altijd.
Verwen je ze daar niet mee, dat ze altijd maar de nieuwste, mooiste, coolste gadgets moeten hebben?
En daarbij, zo'n ding kost toch 700 euro? Daar durf ik met mijn vette vingers nog niet eens aan te zitten.
Als ik later kinderen krijg, mogen ze spelen met een stuk hout. Ongelakt.
I know, maar ik krijg de indruk dat macbooks langer meegaan dan windows notebooks.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor de prijs van een tweedehands Macbook kan je ook een nieuwe Windows-notebook krijgen
Lijkt me wel ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:45 schreef Soempie het volgende:
En wat ook wel belangrijk is: hersenactiviteit loopt terug bij het kijken naar tv (als je het vergelijkt met voorgelezen worden bijvoorbeeld). En ik denk dat dat mogelijk ook geldt voor de iPad.
Natuurlijk, maar ik zou dat doen als ze iets ouder zijn. En gaandeweg leren ze dat wel. Ze worden er toch wel mee doodgegooid.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat het wel goed is om kinderen om te leren gaan met zulke dingen.
Een iPad kopen om het als spel aan een kind mee te geven vind ik zelf toch wel erg decadent. Zelf ben ik dat soort luxe natuurlijk ook helemaal niet gewend. Ik zou ze liever Miniloco geven.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
Wezenlijk is een iPad niet anders dan een Gameboy met extra functies.
Dat een Macbook langer meegaat kan aan de laptop zelf liggen, maar ook aan de mensen die ze gebruiken. Ik kan me voorstellen dat je met een laptop van 1000+ euro iets voorzichtiger omgaat dan met eentje die de helft heeft gekost. Besides, heel veel mensen hebben een Windows-laptop, veel minder een Apple. Je zult dus eerder een Windows-machine met problemen tegenkomen dan een Apple, zoals je ook vaker een Volkswagen met pech ziet staan dan een Ferrari.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I know, maar ik krijg de indruk dat macbooks langer meegaan dan windows notebooks.
En een tweedehands macbook, waar zou je die kopen, behalve via-via? Op marktplaats ben ik bang dat ik bedonderd word...
Zijn er misschien winkels die nog oude modellen verkopen? Ik zie online alleen maar de nieuwste macbooks pro en air. Vanaf 949 euro
Hier ook niet. Ik hou niet zo van Apple-spullen, en nog minder van Apple-evangelistenquote:
Datzelfde heeft Sven dus ook. En mij interesseert het niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hier ook niet. Ik hou niet zo van Apple-spullen, en nog minder van Apple-evangelisten
Gezelligquote:Op zondag 6 mei 2012 22:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga er tegen zevenen proberen te zijn.
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
De ouders van mijn oppaskindje hadden voor hem bij de kringloop een oude nokia oid gekocht waar ie mee mocht spelen, dat vond ik wel slim
Wel handig ding, lijkt me. Handzamer dan een laptop.quote:
Zoiets?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:52 schreef Soempie het volgende:
En voor onderweg heb ik kaarten gekocht met daarop tips voor spellen en dergelijke in de auto. Iets van 200 kaarten met ideetjes. M'n ouders konden het ook af zonder scherm achterin, dus dat ga ik ook proberen.
Dankjewel! Nuttig punt inderdaad, van dat voorzichtig zijn met je dure laptop, heeft misschien ook wel een link met het apple-evangeliequote:Op zondag 6 mei 2012 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat een Macbook langer meegaat kan aan de laptop zelf liggen, maar ook aan de mensen die ze gebruiken. Ik kan me voorstellen dat je met een laptop van 1000+ euro iets voorzichtiger omgaat dan met eentje die de helft heeft gekost. Besides, heel veel mensen hebben een Windows-laptop, veel minder een Apple. Je zult dus eerder een Windows-machine met problemen tegenkomen dan een Apple, zoals je ook vaker een Volkswagen met pech ziet staan dan een Ferrari.
Tweedehands bij officiėle winkels kan je denk ik vergeten, daar houdt Apple vast niet van. Dan zit je vast aan de lokale computerwinkel en dergelijke, en ik kan me niet voorstellen dat die veel betrouwbaarder zijn dan een particulier.
Tja, dat is appels met peren vergelijken in veel gevallen. (huh-huh)quote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I know, maar ik krijg de indruk dat macbooks langer meegaan dan windows notebooks.
Ah, eens met Tim dusquote:Op zondag 6 mei 2012 22:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, dat is appels met peren vergelijken in veel gevallen. (huh-huh)
Apple heeft geen goedkope alternatieven; een laptop begint bij 1000 euro.
Als je 1000 euro aan een windows laptop uit geeft, kun je er een kopen die veel degelijker is.
In jouw beleving gaan windows laptops vaker stuk; maar dat komt dus ook gedeeltelijk omdat je dan plastic netbookjes en barrels van 250 ~ 400 euro nieuwprijs vergelijkt met macbooks van 1k.
Vergelijk je een macbook met een laptop uit de zelfde prijsklasse, valt het allemaal wel mee.
Immers: de verschillen zitten hem vooral in de behuizing en het besturingssysteem. Verder zijn de onderdelen niet wezenlijk anders.
Ja precies die!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ik zag bij de Hema ook al speeltelefoons voor baby's/peuters/kleuters.
[..]
Wel handig ding, lijkt me. Handzamer dan een laptop.
[..]
Zoiets?
http://www.stanley-living(...)onderweg-b-5474.html
Dat is toch juist best zwaar werk?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
voor in de ogen van meesten denk ik heel licht gebruikBeetje surfen en af en toe wat series online kijken. Ohja, en als het kan, foto's bewerken.
Nouja, opzich wel, maar ik doe dat niet dagelijks ofzo. Of allemaal tegelijkquote:
Tja, dat kan ik voor jou niet beoordelen. Sommige mensen vinden het prettiger werken, anderen niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
Maarrrrr is het besturingssysteem van Apple dan wel echt beter dan van Windows?
Damnquote:Op zondag 6 mei 2012 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, opzich wel, maar ik doe dat niet dagelijks ofzo. Of allemaal tegelijk
En volgens mij kan elke laptop dat beter dan degene die ik nu heb (met een werkgeheugen van 256 MB)
Batterijduur is vaak wel beter ja. Wat je met zeeėn van ruimte bedoeld is mij een raadsel eigenlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dankjewel! Nuttig punt inderdaad, van dat voorzichtig zijn met je dure laptop, heeft misschien ook wel een link met het apple-evangelie
Dat daargelaten vind ik het wel mooie computers, en blijft het me opvallen dat mensen met apples altijd zeeėn van ruimte, batterijduur en weetikwat allemaal hebben.
Wat voor laptop zou je aanraden dan? Ik zoek een 13 - 15 inch, voor in de ogen van meesten denk ik heel licht gebruikBeetje surfen en af en toe wat series online kijken. Ohja, en als het kan, foto's bewerken.
Ja knap dat ie het nog steeds doet hequote:Op zondag 6 mei 2012 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
DamnMijn mobiele telefoon heeft het dubbele.
Het is anders, niet per se beter. Er zijn minder virussen en malware voor, maar dat komt ook omdat er veel minder Apples zijn waardoor het minder interessant is die te gaan hacken.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
Maarrrrr is het besturingssysteem van Apple dan wel echt beter dan van Windows?
Nouja, ik kan ze ook downloaden en van de harde schijf kijken, maar online kijken vind ik net zo handig.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom wil je series online kijken eigenlijk?
Ze zijn zo leuk!quote:Op zondag 6 mei 2012 23:04 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ook.
[ afbeelding ]
Duurt voor die tweede zeker nog jaren voor we er iets mee kunnen, maargoed.
Mijn laptop (afgelopen zomer gekocht) het 24-voudigequote:Op zondag 6 mei 2012 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, dat kan ik voor jou niet beoordelen. Sommige mensen vinden het prettiger werken, anderen niet.
[..]
DamnMijn mobiele telefoon heeft het dubbele.
Ik download liever. Kan ik ze later makkelijk terugvinden, kwaliteit is vaak beter en ik heb geen gedoe met bufferenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, ik kan ze ook downloaden en van de harde schijf kijken, maar online kijken vind ik net zo handig.
Ze kunnen heus wel virussen krijgen, de kans is alleen wat minder groot.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:06 schreef MaJo het volgende:
Het grootste voordeel van apple computers vind ik dat ze geen virussen kunnen krijgen, denk ook dat ze daarom langer meegaanApple
Het gekke is dat dat vaak als argument wordt gebruikt, maar ik heb met mijn Windowsding ook nog nooit een virus gehad.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:06 schreef MaJo het volgende:
Het grootste voordeel van apple computers vind ik dat ze geen virussen kunnen krijgen, denk ook dat ze daarom langer meegaanApple
http://tweakers.net/nieuw(...)htwoorden-bloot.htmlquote:Op zondag 6 mei 2012 23:06 schreef MaJo het volgende:
Nouja, ik heb dus als referentiekader een vriendin die een macbook heeft, en altijd zonder problemen online dingen kan kijken, nooit problemen heeft met skype (beeld + geluid, dat kan mijn beessie echt niet aan), heeft altijd genoeg batterij om een treinreis film te kunnen kijken....quote:Op zondag 6 mei 2012 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik download liever. Kan ik ze later makkelijk terugvinden, kwaliteit is vaak beter en ik heb geen gedoe met bufferen
dat is niet waarquote:Op zondag 6 mei 2012 23:06 schreef MaJo het volgende:
Het grootste voordeel van apple computers vind ik dat ze geen virussen kunnen krijgen
Nog nooit gehoord dat een apple computer een virus had, er bestaat ook geen virus software omdat het gewoon zo goed beveiligd isquote:Op zondag 6 mei 2012 23:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze kunnen heus wel virussen krijgen, de kans is alleen wat minder groot.
Ik wil ook wel mee-etenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:53 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er morgen ook nog steeds bij
Voor degenen die zin hebben om wat te eten: daar om een uur of 7 meeten? En anders om een uur of 8 als we niet eten, even wat kletsen en dan om 9 uur quizzen? Ik wil best daar eten als anderen ook willen maar als niemand dat wil dan eet ik thuis
Fabels.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord dat een apple computer een virus had, er bestaat ook geen virus software omdat het gewoon zo goed beveiligd is
Maar įlles is beter dan jouw beessie. Zelfs die speelgoedtelefoon van de Hema. Dus kromme vergelijking.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
(beeld + geluid, dat kan mijn beessie echt niet aan)
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze zijn zo leuk!
Alleen al daarvoor zou ik een kindje willen adopteren.
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar įlles is beter dan jouw beessie. Zelfs die speelgoedtelefoon van de Hema. Dus kromme vergelijking.
Ietwat overdreven ja.
Weet je ook hoe oud de Macbook van die vriendin is? Want dat maakt best wat uit. Een batterij wordt steeds iets minder goed met opladen, dus een hele treinreis halen wordt steeds moeilijker. Mijn laptop houdt het ergens tussen de drie en vier uur vol op de batterij, langer als WiFi uitstaat.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, ik heb dus als referentiekader een vriendin die een macbook heeft, en altijd zonder problemen online dingen kan kijken, nooit problemen heeft met skype (beeld + geluid, dat kan mijn beessie echt niet aan), heeft altijd genoeg batterij om een treinreis film te kunnen kijken....
En dan frustreert het mij gewoon dat ik dat niet kan betalendus was ik op zoek naar een tweedehands of oud model apple
Maar een oud model goeie windows laptop is ook goed
Dat heb ik altijd gedacht maar blijkbaar klopt het niet. Waarom zit er dan geen virus-scanner op macbooks?quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar įlles is beter dan jouw beessie. Zelfs die speelgoedtelefoon van de Hema. Dus kromme vergelijking.
Ietwat overdreven ja.
Arrogantie en domheid van Apple?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:11 schreef MaJo het volgende:
Waarom zit er dan geen virus-scanner op macbooks?
Geloof een paar ubernerds nou maar dat het gewoon waar isquote:Op zondag 6 mei 2012 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd gedacht maar blijkbaar klopt het niet. Waarom zit er dan geen virus-scanner op macbooks?
Nein.quote:Eet je ook mee morgen?
http://tweakers.net/nieuw(...)met-beveiliging.htmlquote:Op zondag 6 mei 2012 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord dat een apple computer een virus had, er bestaat ook geen virus software omdat het gewoon zo goed beveiligd is
Hoe lang ben jij morgen in Utrecht, eet je ook mee?
Ik denk eerder goede beveiligingquote:
Ik zeg toch dat ik het geloof, ik stel alleen een vraagquote:Op zondag 6 mei 2012 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geloof een paar ubernerds nou maar dat het gewoon waar is
Warum nicht?quote:Nein.
Zo leer je nog eens watquote:
Apple gebruikt wel vaak wat chiquere beeldschermen, maar goed dat kunnen Windows-laptops van 1000 euro natuurlijk ook doen. Als je vrijwel nooit filmpjes monteert of foto's bewerkt is dat weer minder belangrijk en kan het prettig zijn dat je een paar honderd euro kan besparen op een upgrade die je neit nodig hebt.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:13 schreef MaJo het volgende:
Een ander voordeel van Apple vind ik dat de beeldkwaliteit heel goed is wat vooral handig is met filmpjes monteren en foto's bewerken. Bijna al mijn vrienden hebben macbooks en nog nooit iemand gehoord waarbij de computer gecrashed is of een virus had
Blijkbaar zijn er dus wel antivirusprogramma's, alleen worden die zelden gebruikt omdat de meeste Mac-gebruikers denken dat ze onaantastbaar zijn.quote:
Mijn laptop ergens tussen de drie en vier minutenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weet je ook hoe oud de Macbook van die vriendin is? Want dat maakt best wat uit. Een batterij wordt steeds iets minder goed met opladen, dus een hele treinreis halen wordt steeds moeilijker. Mijn laptop houdt het ergens tussen de drie en vier uur vol op de batterij, langer als WiFi uitstaat.
Als je daar weinig mee doet zou ik inderdaad zelf ook voor een goedkoper exemplaar gaanquote:Op zondag 6 mei 2012 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Apple gebruikt wel vaak wat chiquere beeldschermen, maar goed dat kunnen Windows-laptops van 1000 euro natuurlijk ook doen. Als je vrijwel nooit filmpjes monteert of foto's bewerkt is dat weer minder belangrijk en kan het prettig zijn dat je een paar honderd euro kan besparen op een upgrade die je neit nodig hebt.
Een oud-klasgenot van mij had een Apple en maakte een crash van de harde schijf mee. Ik heb me er toen prima mee geamuseerd door te zeggen dat zijn computer niet kon crashen omdat het een Apple was
Dat schreef je dan een beetje gek want zoals ik het lees hou je vol dat er een virussen bestaan en nodig zijn met argument dat er geen scanners bij geleverd wordenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:14 schreef MaJo het volgende:
Ik zeg toch dat ik het geloof,ik stel alleen een vraag
Omdat ik dan een flink stuk eerder weg moet en het morgen erg druk heb.quote:Warum nicht?
Ook daar ben ik nog niet zeker vanquote:Je quizzt nog wel mee?
Dat is inderdaad eng, maar misschien weten ze, net als ik, niet dat het toch wel handig is om een virusprogramma te gebruikenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er dus wel antivirusprogramma's, alleen worden die zelden gebruikt omdat de meeste Mac-gebruikers denken dat ze onaantastbaar zijn.
Lijkt mij eng om het zonder te doen. Juist omdat het toch wel semi-professionele gebruikers zijn die hun multimedia/foto/film-bestanden op die Macs hebben staan.
Je laptop is dus een jaar of 7 oud. Normaal gesproken tijd genoeg om twee keer afgeschreven te wordenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn laptop ergens tussen de drie en vier minutenHp-notebook uit (als ik mij niet vergis) 2005. Of misschien 2006.
De macbook heeft mijn vriendin gekocht in 2009 geloof ik.
Wat dat betreft heeft Apple wel een streepje voor: vastlopen is wat minder frequent dan Windows.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je daar weinig mee doet zou ik inderdaad zelf ook voor een goedkoper exemplaar gaan
En wel dom om te denken dat een Apple niet kan crashen, natuurlijk kan datHeb het zelf gelukkig nog niet meegemaakt
In die tijd is het ding nog maar net opgestart?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:19 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn laptop ergens tussen de drie en vier minuten
Ah, kijk. Dit is nuttige info van een MacBookgebruiker voor LB. Die Macs zijn dus helemaal niet zo hallelujah.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:20 schreef MaJo het volgende:
Overigens vind ik dat mijn macbook veel batterij slurpt. Ik kan 2 uur hooguit 3 uur zonder lader, maar als ik een film ofzo kijk maar een uur. Hoe zit dat bij andere laptops?
Ik kan zonder problemen een film van twee uur kijken op de batterij, en dan is er nog peut overquote:Op zondag 6 mei 2012 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad eng, maar misschien weten ze, net als ik, niet dat het toch wel handig is om een virusprogramma te gebruiken
Overigens vind ik dat mijn macbook veel batterij slurpt. Ik kan 2 uur hooguit 3 uur zonder lader, maar als ik een film ofzo kijk maar een uur. Hoe zit dat bij andere laptops?
2-3 uur is redelijk normaal maar het ligt ook aan je power profile.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad eng, maar misschien weten ze, net als ik, niet dat het toch wel handig is om een virusprogramma te gebruiken
Ja dat gaat dus niet zonder stekker in het stopcontactquote:Op zondag 6 mei 2012 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
In die tijd is het ding nog maar net opgestart?
[..]
Ah, kijk. Dit is nuttige info van een MacBookgebruiker voor LB. Die Macs zijn dus helemaal niet zo hallelujah.
Nee ik vraag me gewoon af waarom apple dat er niet standaard bij levert. Op die manier houden ze de mythe in stand en denken mensen dus dat hun computer veilig is en dat vind ik een slechte zaak.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat schreef je dan een beetje gek want zoals ik het lees hou je vol dat er een virussen bestaan en nodig zijn met argument dat er geen scanners bij geleverd worden
Ah okquote:Omdat ik dan een flink stuk eerder weg moet en het morgen erg druk heb.
Als ik dan ook nog bier op zou moeten halen dan wordt het helemaal lastig.
quote:Ook daar ben ik nog niet zeker van
Zoiets. Niet per se die laptop, maar iets wat er op lijkt.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:21 schreef LadyBlack het volgende:
Herhaling van mijn vraag:
Wat voor laptop zou je me aanraden als ik er een zoek van 13 - 15 inch, waarmee ik fatsoenlijk kan surfen en skypen?
Budget: cheap
Ik kan je helaas niet helpen, maar er zijn genoeg übernerds hier.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:21 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor laptop zou je me aanraden als ik er een zoek van 13 - 15 inch, waarmee ik fatsoenlijk kan surfen en skypen?
Ja ik snap 'mquote:Op zondag 6 mei 2012 23:23 schreef MaJo het volgende:
Nee ik vraag me gewoon af waarom apple dat er niet standaard bij levert. Op die manier houden ze de mythe in stand en denken mensen dus dat hun computer veilig is en dat vind ik een slechte zaak.
Nee, mijn eigen gebrouwen bier wat ik mee zou nemen voor mensenquote:Ah okBedoel je die Jopen die ik thuis heb staan? Want die kan ik voor je meenemen. Hoeveel had je er trouwens besteld? K. had het er over 4 maar er staan er hier 3, heeft ze er eentje zelf gehouden?
Ik ookquote:Zou het wel gezellig vinden
Ik ookquote:Op zondag 6 mei 2012 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem, ik vind dat je bij de quiz moet zijn!
Vergeet de spinning wheel of death niet, die heb ik vrij regelmatigquote:Op zondag 6 mei 2012 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft Apple wel een streepje voor: vastlopen is wat minder frequent dan Windows.
Maar Windows 7 is ook rete-stabiel. Althans, bij mij wel.
Met name mijn Macbook hoor, die is een beetje suf. Die van G. houdt het makkelijk 3 a 4 uur volquote:Op zondag 6 mei 2012 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
In die tijd is het ding nog maar net opgestart?
[..]
Ah, kijk. Dit is nuttige info van een MacBookgebruiker voor LB. Die Macs zijn dus helemaal niet zo hallelujah.
Ja mijne is gewoon echt een beetje gaarquote:Op zondag 6 mei 2012 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan zonder problemen een film van twee uur kijken op de batterij, en dan is er nog peut over
Dat scheelt zeker ook wel. Als ik alles afsluit (internet, itunes) dan gaat ie ook een stuk langer meequote:Op zondag 6 mei 2012 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2-3 uur is redelijk normaal maar het ligt ook aan je power profile.
Ik kan de mijne zetten op full en dan blijft alles werken en is de boel na 2 uur leeg.
Zet ik 'm op powersaving dan geeft mijn monitor minder licht, doet de processor een stapje terug etc etc en dan gaat 'ie langer mee.
Dat zal je op de Mac ook wel hebben.
http://tweakers.net/pricewatch/302132/samsung-300v3a-s04nl.htmlquote:Op zondag 6 mei 2012 23:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ah op die manier, ik dacht de Jopen. En die zal ik zeker voor je meenemen (tenzij je wil blijven slapen?) We hebben morgen nog wel even contactquote:Op zondag 6 mei 2012 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik snap 'm
Zal wel iets met kosten te maken hebben én het feit dat het doorgaans wel gewoon een erg veilig besturingssysteem is en niet persé nodig om een scanner te hebben. Maar het is niet 100% veilig
[..]
Nee, mijn eigen gebrouwen bier wat ik mee zou nemen voor mensen
Het moeten er 3 zijn, die andere was voor haarzelf
En ja, als ik het red, dan is het ook zeker de bedoeling dat die Jopen mee terugkomen
[..]
Ik ook
Oh, ook vastlopers heb ik zelden.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:26 schreef MaJo het volgende:
Vergeet de spinning wheel of death niet, die heb ik vrij regelmatigMaar vaak lost dat na een paar minuten wel weer op en verdwijnt ie weer. Ik heb maar zelden dat ik echt moet rebooten gelukkig
Is die alweer 5 jaar?quote:Met name mijn Macbook hoor, die is een beetje suf. Die van G. houdt het makkelijk 3 a 4 uur volMijne is inmiddels ook alweer 5 jaar oud dus niet zo gek dat ie wat trager wordt
Ja Macreel is al 5,5quote:Op zondag 6 mei 2012 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, ook vastlopers heb ik zelden.
[..]
Is die alweer 5 jaar?![]()
Dan is het niet zo heel gek dat de accu wat minder lang meegaat.
Ja, ik dacht echt 3 jaar ofzoquote:Op zondag 6 mei 2012 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja Macreel is al 5,5De tijd gaat snel he
Wordt wel weer tijd voor een nieuwe
Ligt heel erg aan de serie. Consumenten lijn inspiron is meh. Zakelijke en meer profi lijn (latitude, xps) zijn wel erg goed.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:28 schreef wyccie het volgende:
Hoe zit het met Dell laptops?
Dell Desktops vind ik super.
Dat is niet echt tof als je ook af en toe een fotootje of videootje wilt bewerken, en ook wat 'serieus' werk er op wilt doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:30 schreef MaJo het volgende:
Trouwens LB is zo'n tablet niet iets voor je? Mijn schoonmoeder heeft een Samsung en dat is toch ook best een leuk dingBovendien kan je het erg makkelijk meenemen en ook nog foto's meemaken enzo. Vandaag een beetje mee gespeeld
Voor mijn gevoel is het ook al veel korter geleden, de tijd gaat zo snelquote:Op zondag 6 mei 2012 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik dacht echt 3 jaar ofzo
Een beetje zo'n geval als Soempie, van "ja onlangs" en dat is dan jaaaaaren geleden
Ik ken Dell alleen als zakelijke pc's. Jammer.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:30 schreef Whiteguy het volgende:
Ligt heel erg aan de serie. Consumenten lijn inspiron is meh. Zakelijke en meer profi lijn (latitude, xps) zijn wel erg goed.
Schijt. Zowel desktops als monitoren. Van laptops weet ik het niet, maar ik durf daar in ieder geval niet aan te beginnen.quote:
Kutzooi.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:30 schreef LadyBlack het volgende:
WG en Tim, dankjulliewel! Ben even de boel aan het vergelijken op tweakers
Wat vinden jullie van Acers?
absolute no-go (net als Packard Bell). De bouwkwaliteit is bijna altijd om te huilen. Je ziet ze vaak in de showroom met gebreken.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:30 schreef LadyBlack het volgende:
Enige Acer-ding dat ik heb is een beeldscherm van drie jaar oud, die doet het prima. Veel mensen zijn negatief over Acer, maar ik zou zelf niet zoveel problemen hebben er een laptop van aan te schaffenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:30 schreef LadyBlack het volgende:
Eens.quote:
Mijn Acer monitor doet het prima. Maar het is niet goed.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Enige Acer-ding dat ik heb is een beeldscherm van drie jaar oud, die doet het prima.
Maar wil LB dat ook? Dan is een echte laptop toch wat handigerquote:Op zondag 6 mei 2012 23:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is niet echt tof als je ook af en toe een fotootje of videootje wilt bewerken, en ook wat 'serieus' werk er op wilt doen.
Wat zeg ik erover?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
2/3/2009 is de eerste referentie van "Macreel" hier op Fok.
Ik wil wel een laptop jaquote:Op zondag 6 mei 2012 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar wil LB dat ook? Dan is een echte laptop toch wat handigerMaar voor een beetje internetten of filmpjes kijken kan een tablet prima
[..]
Wat zeg ik erover?
Plus dat ze er ook series op wil kijken en foto's wil bewerken.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:34 schreef ß het volgende:
Een monitor is dan ook wat anders dan een beeldscherm. Die zet je 1 keer neer en daar blijft het staan. Een laptop zeul je overal mee naar toe en moet dus veel degelijker zijn.
Asus heeft een betere naam. Toch lijken twee van de drie USB-poorten op mijn Asus-laptop het niet te doen, maar dat kan ook komen doordat ik zelf wat heb zitten klooien in Windows. Als ik de laptop niet meer nodig heb voor school (hopelijk over een maand of drie) ga ik wel kijken wat er echt mis is en eventueel gebruikmaken van de garantiequote:Op zondag 6 mei 2012 23:33 schreef LadyBlack het volgende:
fantastisch al deze feedback
Acer niet dus... ik dacht maar dat ze zo goed waren
Nogmaals, er zit vaak nogal wat verschil tussen consumenten en zakelijke lijn binnen een merk.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:33 schreef LadyBlack het volgende:
fantastisch al deze feedback
Acer niet dus... ik dacht maar dat ze zo goed waren
We hebben contactquote:Op zondag 6 mei 2012 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah op die manier, ik dacht de Jopen. En die zal ik zeker voor je meenemen (tenzij je wil blijven slapen?) We hebben morgen nog wel even contact
Schijnt per serie te verschillenquote:
Nopequote:Op zondag 6 mei 2012 23:35 schreef LadyBlack het volgende:
Hee MaJo, heeft dat meisje nog gereageerd op je twitterbericht??
Is goedquote:
I knowquote:Op zondag 6 mei 2012 23:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope
[..]
Is goedEn herinner me nog even aan die biertjes want die ga ik anders vergeten he
Mwah... robuustheid wordt alweer wat minder belangrijk als LB de laptop alleen op de keukentafel en op de bank gebruikt. Dan is een plastic behuizing minder erg. Een niet helemaal kleurgetrouwe monitor is prima als je er alleen mee surft, Twittert, facebookt en af en toe een filmpje kijkt. Dus afhankelijk van de eisen en LB's financiėle situatie kan het toch nog een verstandige keus zijn voor wat goedkopers te gaan, ook al is dat minder goed.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nogmaals, onder de 600 euro moeten ze vaak op dingen gaan bezuinigen die je niet wilt.. dus dat zou ik alvast uit je hoofd zetten dat je onder dat bedrag echt iets goeds hebt.
Damnquote:Op zondag 6 mei 2012 23:35 schreef Whiteguy het volgende:
Nogmaals, onder de 600 euro moeten ze vaak op dingen gaan bezuinigen die je niet wilt.. dus dat zou ik alvast uit je hoofd zetten dat je onder dat bedrag echt iets goeds hebt.
Draai ik ondertussen Exit Music.quote:
En wat zei ik nou over macreel?quote:
quote:
Je zei dat ik voor het eerst in 2009 er iets over had gezegd op fokquote:
Ja als je zoekt op Fokquote:Op zondag 6 mei 2012 23:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je zei dat ik voor het eerst in 2009 er iets over had gezegd op fok
Ja, net een getrouwd stel dat enorm in een sleur zit.quote:
Onder die prijs heb je meestal laptops met een AMD processor (erg traag, maar wel redelijk oke qua batterij levensduur), of met een intel celeron of pentium.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Damn
Ok, dan maar eens rondneuzen wat er voor die prijs allemaal te krijgen is.
En ondertussen houd ik mij altijd aanbevolen voor wegdoenertjes
En nu heb je nog steeds niet verteld wat ze erover zei. Dat wil ze heel graag weten.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ja als je zoekt op Fok
Dat betekent natuurlijk niet dat 'ie toen gekocht is
Oh zo..ja, ik heb net koffie op(teveel).quote:Op zondag 6 mei 2012 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
En nu heb je nog steeds niet verteld wat ze erover zei. Dat wil ze heel graag weten.
Ik nu ook.
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies
ik heb er alleen maar voordelen van. Hij is er altijd voor me, biedt me een luisterend oor, hij geeft me afleiding, neemt me zoals ik ben, slaapt lekker naast mealleen het intimiteitsgedeelte mist
kan niet met hem knuffelen want hij is hoekig en koud. Verder geen kwaad woord over macreel
Ik heb even teruggekekenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja als je zoekt op Fok
Dat betekent natuurlijk niet dat 'ie toen gekocht is
Kloksnelheid is niet zo heel belangrijk voor Skypen, series kijken en internetten. Dat red je met een 1,6 GHz ook wel. Fotobewerking moet ook nog wel lukken met een Fusion, alleen videobewerking duurt wat lang. Ja, bestanden in- en uitpakken met WinRAR ook maar ik denk dat LB dat niet zo heel vaak doetquote:Op zondag 6 mei 2012 23:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Onder die prijs heb je meestal laptops met een AMD processor (erg traag, maar wel redelijk oke qua batterij levensduur), of met een intel celeron of pentium.
Aangezien je batterij werktijd wel van belang vond, zou ik kijken naar iets met een core i3/i5/i7.. zowel qua snelheid als stroomverbruik zijn die namelijk een stuk beter.
Het gaat mij om verbetering tov wat ik nu heb jaquote:Op zondag 6 mei 2012 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kloksnelheid is niet zo heel belangrijk voor Skypen, series kijken en internetten. Dat red je met een 1,6 GHz ook wel. Fotobewerking moet ook nog wel lukken met een Fusion, alleen videobewerking duurt wat lang. Ja, bestanden in- en uitpakken met WinRAR ook maar ik denk dat LB dat niet zo heel vaak doet
Goeie tip!quote:Op zondag 6 mei 2012 23:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Onder die prijs heb je meestal laptops met een AMD processor (erg traag, maar wel redelijk oke qua batterij levensduur), of met een intel celeron of pentium.
Aangezien je batterij werktijd wel van belang vond, zou ik kijken naar iets met een core i3/i5/i7.. zowel qua snelheid als stroomverbruik zijn die namelijk een stuk beter.
Aangezien je trouwens het nu nog uit weet te houden met een laptop uit het flinstones tijdperk, zou ik overigens nog even een weekje of drie wachten, intel introduceert deze maand een nieuwe serie snellere en zuinigere processoren.. prijs van de huidige modellen zal dus wel omlaag gaan, en nieuwe modellen die worden geintroduceerd op het prijsniveau van nu zullen dus sneller zijn en langer op een batterij kunnen werken.
Praktisch elke nieuwe laptop die je koopt is aanzienlijk sneller dan wat je nu hebtquote:Op zondag 6 mei 2012 23:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het gaat mij om verbetering tov wat ik nu heb jaik denk dat ik heel andere definities van snelheid heb dan jullie
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, net een getrouwd stel dat enorm in een sleur zit.
Nog een tip: pas op voor Intel-videokaarten! Die zitten vaak in goedkope Intel-laptops, maar erg goed zijn ze nietquote:Op zondag 6 mei 2012 23:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goeie tip!
En ook fijn om wat termen te weten zoals i5 en AMD, kan ik mooi kijken of ik dat tegenkom in de specsIk heb er zelf echt té weinig verstand van. Weet alleen hoeveel GB ik zoek
Als het je alleen daar om gaat, is het natuurlijk heel simpel.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:49 schreef LadyBlack het volgende:
Het gaat mij om verbetering tov wat ik nu heb
Op mn werk 4 laptops verkocht met zo'n fusion, zijn er 2 van teruggekomen omdat ze zo bagger traag zijn. Opstarten van windows duurde 2,5 minuut. Als ie eenmaal opgestart is gaat het wel.. maarja.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kloksnelheid is niet zo heel belangrijk voor Skypen, series kijken en internetten. Dat red je met een 1,6 GHz ook wel. Fotobewerking moet ook nog wel lukken met een Fusion, alleen videobewerking duurt wat lang. Ja, bestanden in- en uitpakken met WinRAR ook maar ik denk dat LB dat niet zo heel vaak doet
Ja, lees een paar posts verder en je komt uit op de link die ik zojuist postequote:Op zondag 6 mei 2012 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op zoek naar MaJo's eerste melding over MacReel kwam ik in een oud topic. Toen had ik blijkbaar net mijn huidige desktop binnen. Mooie dialoog zit er in het topic
AKQ SC # 554: mensen die sokken en washandjes strijken...
Ik zie LB niet echt aan voor iemand die diehard gamer is en 3d games gaat spelen op die laptop, maar misschien zie ik dat verkeerd ?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog een tip: pas op voor Intel-videokaarten! Die zitten vaak in goedkope Intel-laptops, maar erg goed zijn ze niet
Oei, die scoort wel erg laag inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2012 23:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op mn werk 4 laptops verkocht met zo'n fusion, zijn er 2 van teruggekomen omdat ze zo bagger traag zijn. Opstarten van windows duurde 2,5 minuut. Als ie eenmaal opgestart is gaat het wel.. maarja.
De laptop met AMD e-450 die jij net linkte, scoort bijvoorbeeld qua cpu snelheid (zie deze lijst) de helft LANGZAMER dan de t7800 die in mijn ruim vijf jaar oude laptop zit.
Als LB weer een paar jaar met een laptop wil doen, kan ze beter even voor die van 200 euro meer gaan, dan weer 7 jaar ergernis op de hals halen.
Dat herinner ik me wel maar ik zie het niet staan?quote:
AKQ SC # 554: mensen die sokken en washandjes strijken...quote:Op zondag 6 mei 2012 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat herinner ik me wel maar ik zie het niet staan?
Ik ook niet, maar als je voor weinig meer een echte GPU kan krijgen, zou ik dat zeker niet nalatenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zie LB niet echt aan voor iemand die diehard gamer is en 3d games gaat spelen op die laptop, maar misschien zie ik dat verkeerd ?
Klopt als een busquote:Op zondag 6 mei 2012 23:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zie LB niet echt aan voor iemand die diehard gamer is en 3d games gaat spelen op die laptop, maar misschien zie ik dat verkeerd ?
Propedeusequote:Op zondag 6 mei 2012 23:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
AKQ SC # 554: mensen die sokken en washandjes strijken...
Ja uiteraardquote:
Oh jawel, maar uiteraard geen zin meer gehadquote:Op maandag 7 mei 2012 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is je vader nooit meer op cursus gegaan?
npquote:Op maandag 7 mei 2012 00:01 schreef LadyBlack het volgende:
Oh damn, het is al middernachtik moet naar bed!
Bedankt voor het meedenken!
Oh jee. Ik ga mee!quote:Op maandag 7 mei 2012 00:01 schreef LadyBlack het volgende:
Oh damn, het is al middernachtik moet naar bed!
Ik heb een fles Passoa meegesmokkeld. hihihihihi!quote:
Drink snel op, dan kunnen we "spin the bottle" spelen.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een fles Passoa meegesmokkeld. hihihihihi!
Woooooaaah dat kan toch niet! Na een glaasje ben ik al vet dronken! Hihihihihi *giechel*quote:Op maandag 7 mei 2012 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Drink snel op, dan kunnen we "spin the bottle" spelen.
Oh, die goeie ouwe schoolreisjesquote:Op maandag 7 mei 2012 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Woooooaaah dat kan toch niet! Na een glaasje ben ik al vet dronken! Hihihihihi *giechel*
Allemaal leuk, tot iemand over z'n nek ging en de ouders gebeld werdenquote:
Dat ging nogal lastig bij ons. Van de meeste leraren hadden we geen idee wie hun ouders waren.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Allemaal leuk, tot iemand over z'n nek ging en de ouders gebeld werden
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ging nogal lastig bij ons. Van de meeste leraren hadden we geen idee wie hun ouders waren.
Wat zeg ik daar voor iets raars in dat topic:quote:Op maandag 7 mei 2012 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
AKQ SC#555 Papara papara papara clack bum!
Zit ik daar mijn buik te liefkozen?quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Dat ging nogal lastig bij ons. Van de meeste leraren hadden we geen idee wie hun ouders waren.
Hey Nem, zullen we stiekem naar de meisjes sluipen?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat zeg ik daar voor iets raars in dat topic:
[..]
Zit ik daar mijn buik te liefkozen?
[..]
Nou meisjes, ik ben echt weg. Doe rustig met de drank.
Nee man, die hebben vlooien!quote:Op maandag 7 mei 2012 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hey Nem, zullen we stiekem naar de meisjes sluipen?
Ik doe het toch! Mag ik je zaklamp dan lenen?quote:
Ja prima, maar ik heb alleen knijpkat.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik doe het toch! Mag ik je zaklamp dan lenen?
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja prima, maar ik heb alleen knijpkat.
* Nembrionic geeft flesquote:Op maandag 7 mei 2012 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]en dat zeg je nu pas? Geef mij eens een slok!
Nee jij eerst!quote:Op maandag 7 mei 2012 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
* Nembrionic geeft fles
Op wie ben jij?
Die weet wel wat ze met een worst moet doenquote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die weet wel wat ze met een worst moet doen
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overigens was het toen wel echt zo.
Het ging toch om het hakkūh?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:35 schreef Nembrionic het volgende:
daarmee bedoelde ik dus niet dat ze wist hoe ze met worsten om moest gaan
Er stond nog een zinnetje onderquote:
Maar dat verkopen ze ook gewoon in de VS hoorquote:
ja maar niet waar ik nu benquote:Op maandag 7 mei 2012 03:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat verkopen ze ook gewoon in de VS hoor
GMTAquote:Op maandag 7 mei 2012 03:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar niet waar ik nu ben
Ik eet nooit makreel.. zelden vis sowieso
daarom zo gek dat ik er trek in heb...quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 03:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
daarom zo gek dat ik er trek in heb...
also:
Kon niet slapen dus was maar aan "North by Northwest" van Hitchcock begonnenquote:
kan slechterquote:Op maandag 7 mei 2012 03:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kon niet slapen dus was maar aan "North by Northwest" van Hitchcock begonnen
Kan inderdaad slechter maar ik vond "Rear Window" vorige week leukerquote:
30 is wel warm maar zó warm?quote:Op maandag 7 mei 2012 04:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Same here. ik kijk niet heel intesief. Ik word echt maf van de hitte
In mijn kamer is het erg warm. Buiten is al een stuk beterquote:Op maandag 7 mei 2012 04:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
30 is wel warm maar zó warm?
[ afbeelding ]
Damnquote:Op maandag 7 mei 2012 04:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In mijn kamer is het erg warm. Buiten is al een stuk beter
Dezen:
[ afbeelding ]
zijn vergaan tot dit. En zo voel ik me ook
[ afbeelding ]
Mijn kamer laat warmte niet goed weg denk ik
Ja kan wel, maar het is donker en ik moet studerenquote:Op maandag 7 mei 2012 04:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn
En naar buiten is natuurlijk geen optie.
Neuh. Ik ben bekend met time zones enzoquote:
ja maar tochquote:Op maandag 7 mei 2012 04:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben bekend met time zones enzo
Ik ben vaak sarcastisch...maar er is een grensquote:Op maandag 7 mei 2012 04:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar tochHet is hier trouwens nog korter licht ook, omdat ik veel zuidelijker zit dan jullie
Die kat is echt not amused, die ogenquote:Op maandag 7 mei 2012 03:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
daarom zo gek dat ik er trek in heb...
also:
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
Mattķs over een paar jaar:
http://www.vkmag.com/maga(...)ang_voor_dinosaurus/
http://en.wikipedia.org/wiki/Whitespace_(programming_language)quote:Op maandag 7 mei 2012 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de nerds onder ons:
http://en.wikipedia.org/wiki/Brainfuck
In het centrum zou dat best kunnen kloppen. Misschien dat parkeren bij de Galgenwaard en een bus nemen een goedkopere/betere optie isquote:Op maandag 7 mei 2012 09:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zie dat parkeren in Utrecht 4 euri per uur kost? Dan wordt treinen wel heel interessant.
bedankt voor de tip, maar die moeite ga ik niet echt doen als een retourtje met de trein een tientje isquote:Op maandag 7 mei 2012 09:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In het centrum zou dat best kunnen kloppen. Misschien dat parkeren bij de Galgenwaard en een bus nemen een goedkopere/betere optie is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |