Ze was al een minuut of 7 offline.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg de indruk dat B. niet doorhad dat ze het topic sloot
Volgens mijn klusjesmannen is dat een makkie, daar ga ik dan maar vanuitquote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef LadyBlack het volgende:
En Etc, ik zou mooi de woningstichting die deuren laten afvijlen hoordat is ook een rotklus, en het zijn hun deuren en vloeren....
Laminaat leggen zou ik echt op besparen en dat mooi zelf leggen. Is echt niet moeilijk.
met goed gereedschap is het idd niet moeilijkquote:Op zondag 6 mei 2012 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mijn klusjesmannen is dat een makkie, daar ga ik dan maar vanuit
Sorry, benquote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg de indruk dat B. niet doorhad dat ze het topic sloot
Ik zou bang zijn dat ik het onregelmatig afschuur, en dat de deur dan scheef is, en dat vinden ze vast niet tof als je weer weggaat en ze bekijken het huis op schade enzo. Daarom zou ik het door hun laten doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mijn klusjesmannen is dat een makkie, daar ga ik dan maar vanuit
En laminaat leggen kan ik ook hoor, maar als zij alles kunnen doen in een halve dag tijd, tegen een beetje een mooi bedrag, dan gaan we niet moeilijk doen natuurlijk
oh, die heb ik nog in de koelkast liggen van gister! ik ga er nog een opeten denk ikquote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sorry, benaan het leren spekpannekoeken te bakken
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik geloof dat er een elektrische schaaf (quote:Op zondag 6 mei 2012 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou bang zijn dat ik het onregelmatig afschuur, en dat de deur dan scheef is, en dat vinden ze vast niet tof als je weer weggaat en ze bekijken het huis op schade enzo. Daarom zou ik het door hun laten doen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
goed gereedschap is er dus! dat moet lukkenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geloof dat er een elektrische schaaf () is die we kunnen gebruiken. En we willen het niet voor niks zwart op wit hebben dat we de deuren mogen schaven zonder gezeik omdat het laminaat anders niet past
Ik heb deze al sinds 2010quote:
Ook geen geloof in Windows Phone?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:52 schreef Etcetera het volgende:
Dat was ik, Nokia gaat het toch niet redden, dus daar ga ik niet aan beginnen
dat denk ik ook niet. Ik heb gisteren even met die HTC zitten spelen en dat is ook wel een fijn telefoontje. Volgens mij krijg je die ook bij een goedkoper abo gratis dan de SIIIquote:Op zondag 6 mei 2012 21:52 schreef Etcetera het volgende:
Dat was ik, Nokia gaat het toch niet redden, dus daar ga ik niet aan beginnen
Als de 'experts' dat niet hebben, dan heb ik dat ook niet echt.quote:
Abo sowieso goed onderzoeken. Het lijkt minder makkelijk te zijn geworden voor een redelijke prijs een toestel erbij te krijgen (dus niet te leasen)quote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet. Ik heb gisteren even met die HTC zitten spelen en dat is ook wel een fijn telefoontje. Volgens mij krijg je die ook bij een goedkoper abo gratis dan de SIII
Belangrijkste verschil zal de beschikbaarheid van apps zijn. Op mijn smartphone gebruik ik op Twitter, e-mail en browser na eigenlijk alleen Spotifyquote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als de 'experts' dat niet hebben, dan heb ik dat ook niet echt.
Ik heb al heel wat issues gelezen: krakende toetsen, krakende behuizing, gele vlekken op het scherm (opdrogende lijm), dode pixels, rammelende volumeknop en batterij issues.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet. Ik heb gisteren even met die HTC zitten spelen en dat is ook wel een fijn telefoontje. Volgens mij krijg je die ook bij een goedkoper abo gratis dan de SIII
Dan verwar ik je met B.quote:
Dat heb je met meer smartphones, zeker als ze touchscreen hebben. Ik zou geen model kunnen noemen dat het met gemak drie dagen of meer uithoudtquote:Op zondag 6 mei 2012 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een htc en het enige dat me echt vies tegenvalt is de batterijduurMoet m élke nacht opladen, en soms moet ie 's avonds al aan de stroom
voor energiegebruik wel en als je enige doel heel veel sms/ textberichten schrijven is wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:59 schreef wyccie het volgende:
Handiger om een smartphone met toetsenbord te pakken dan?
Zijn we allemaal nog steeds van plan om te komen?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:54 schreef ß het volgende:
Dus even een update:
Wie heeft er zin om op maandag 7 mei om 21.00 uur in Utrecht in de Mick 'O Connell te komen quizzen?
Wie gaan er mee?
Hawaii_Tim
TradeMarkie
ß
Quyxz_
MaJo
Nembrionic
lubje25
Its-Jojo-4you
Misschien:
Nico_S.
iamredleader
Er kunnen per team 7 mensen meedoen maar we kunnen natuurlijk meerdere teams makenKosten zijn trouwens 2,50 pp.
Wat betreft technische dingen van het huis: I don't care, E. zorgt er wel voor dat het goed komtquote:Op zondag 6 mei 2012 22:01 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga maar eens afsluiten. Etc, succes met al je keuzes
ja, wil er wel zijn. Gaan er nog mensen van tevoren daar wat eten?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Zijn we allemaal nog steeds van plan om te komen?
Ik denk dat ik onderweg in de trein wat eet. Eten in een restaurant kost toch relatief veel tijd, en ik moet morgen nog wel het een en ander doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, wil er wel zijn. Gaan er nog mensen van tevoren daar wat eten?
Het enige is dat ik hoop dat het niet te lang duurt wat ik ben wel van plan met de trein te komen en ben ergens na 23:00 weer vertrokken.
Nu: een HTC Hero.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ets, wat voor telefoon heb je nu, wat zoek je in een nieuwe en wat bevalt er niet meer aan de oude?
HootSuite voor Twitter, Nu.nl, internet standaard browser, Whats App, Wordfeud - maar daar ga ik mee stoppen - internetbankieren, 9292 app.quote:
Een paar jaar terug had ik via debitel een abonnement met toestel dat over de volledige looptijd 20 euro goedkoper was dan het toestel los kopenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:24 schreef Whiteguy het volgende:
http://tweakers.net/price(...)xus-i9250-zwart.html
Lijkt mij ook een aardige.
En zoals altijd: Gewoon het toestel simlockvrij kopen en overstappen op een cheap sim-only abbo is het beste.
Ik gebruik het soms voor m'n wandelingen van kantoor naar het station en andersomquote:
Voor de prijs van een tweedehands Macbook kan je ook een nieuwe Windows-notebook krijgenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit weer minutenlang te wachten tot mn laptop eindelijk een pagina heeft geladen, dat ding wordt echt om te janken zo traag
Als iemand een (werkende) macbook wegdoet of iemand kent die dat gaat doen, hou ik me aanbevolen
Voor wandelingen is het ook wel handig natuurlijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik gebruik het soms voor m'n wandelingen van kantoor naar het station en andersomhardlopen mag nog niet
Ja, met extra veel splinters.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:35 schreef wyccie het volgende:
Is dat tegenwoordig normaal, dat kinderen met iPads spelen? Ik lees dat bij Diaan ook altijd.
Verwen je ze daar niet mee, dat ze altijd maar de nieuwste, mooiste, coolste gadgets moeten hebben?
En daarbij, zo'n ding kost toch 700 euro? Daar durf ik met mijn vette vingers nog niet eens aan te zitten.
Als ik later kinderen krijg, mogen ze spelen met een stuk hout. Ongelakt.
I know, maar ik krijg de indruk dat macbooks langer meegaan dan windows notebooks.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor de prijs van een tweedehands Macbook kan je ook een nieuwe Windows-notebook krijgen
Lijkt me wel ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:45 schreef Soempie het volgende:
En wat ook wel belangrijk is: hersenactiviteit loopt terug bij het kijken naar tv (als je het vergelijkt met voorgelezen worden bijvoorbeeld). En ik denk dat dat mogelijk ook geldt voor de iPad.
Natuurlijk, maar ik zou dat doen als ze iets ouder zijn. En gaandeweg leren ze dat wel. Ze worden er toch wel mee doodgegooid.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat het wel goed is om kinderen om te leren gaan met zulke dingen.
Een iPad kopen om het als spel aan een kind mee te geven vind ik zelf toch wel erg decadent. Zelf ben ik dat soort luxe natuurlijk ook helemaal niet gewend. Ik zou ze liever Miniloco geven.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
Wezenlijk is een iPad niet anders dan een Gameboy met extra functies.
Dat een Macbook langer meegaat kan aan de laptop zelf liggen, maar ook aan de mensen die ze gebruiken. Ik kan me voorstellen dat je met een laptop van 1000+ euro iets voorzichtiger omgaat dan met eentje die de helft heeft gekost. Besides, heel veel mensen hebben een Windows-laptop, veel minder een Apple. Je zult dus eerder een Windows-machine met problemen tegenkomen dan een Apple, zoals je ook vaker een Volkswagen met pech ziet staan dan een Ferrari.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I know, maar ik krijg de indruk dat macbooks langer meegaan dan windows notebooks.
En een tweedehands macbook, waar zou je die kopen, behalve via-via? Op marktplaats ben ik bang dat ik bedonderd word...
Zijn er misschien winkels die nog oude modellen verkopen? Ik zie online alleen maar de nieuwste macbooks pro en air. Vanaf 949 euro
Hier ook niet. Ik hou niet zo van Apple-spullen, en nog minder van Apple-evangelistenquote:
Datzelfde heeft Sven dus ook. En mij interesseert het niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hier ook niet. Ik hou niet zo van Apple-spullen, en nog minder van Apple-evangelisten
Gezelligquote:Op zondag 6 mei 2012 22:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga er tegen zevenen proberen te zijn.
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
De ouders van mijn oppaskindje hadden voor hem bij de kringloop een oude nokia oid gekocht waar ie mee mocht spelen, dat vond ik wel slim
Wel handig ding, lijkt me. Handzamer dan een laptop.quote:
Zoiets?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:52 schreef Soempie het volgende:
En voor onderweg heb ik kaarten gekocht met daarop tips voor spellen en dergelijke in de auto. Iets van 200 kaarten met ideetjes. M'n ouders konden het ook af zonder scherm achterin, dus dat ga ik ook proberen.
Dankjewel! Nuttig punt inderdaad, van dat voorzichtig zijn met je dure laptop, heeft misschien ook wel een link met het apple-evangeliequote:Op zondag 6 mei 2012 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat een Macbook langer meegaat kan aan de laptop zelf liggen, maar ook aan de mensen die ze gebruiken. Ik kan me voorstellen dat je met een laptop van 1000+ euro iets voorzichtiger omgaat dan met eentje die de helft heeft gekost. Besides, heel veel mensen hebben een Windows-laptop, veel minder een Apple. Je zult dus eerder een Windows-machine met problemen tegenkomen dan een Apple, zoals je ook vaker een Volkswagen met pech ziet staan dan een Ferrari.
Tweedehands bij officiële winkels kan je denk ik vergeten, daar houdt Apple vast niet van. Dan zit je vast aan de lokale computerwinkel en dergelijke, en ik kan me niet voorstellen dat die veel betrouwbaarder zijn dan een particulier.
Tja, dat is appels met peren vergelijken in veel gevallen. (huh-huh)quote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I know, maar ik krijg de indruk dat macbooks langer meegaan dan windows notebooks.
Ah, eens met Tim dusquote:Op zondag 6 mei 2012 22:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, dat is appels met peren vergelijken in veel gevallen. (huh-huh)
Apple heeft geen goedkope alternatieven; een laptop begint bij 1000 euro.
Als je 1000 euro aan een windows laptop uit geeft, kun je er een kopen die veel degelijker is.
In jouw beleving gaan windows laptops vaker stuk; maar dat komt dus ook gedeeltelijk omdat je dan plastic netbookjes en barrels van 250 ~ 400 euro nieuwprijs vergelijkt met macbooks van 1k.
Vergelijk je een macbook met een laptop uit de zelfde prijsklasse, valt het allemaal wel mee.
Immers: de verschillen zitten hem vooral in de behuizing en het besturingssysteem. Verder zijn de onderdelen niet wezenlijk anders.
Ja precies die!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ik zag bij de Hema ook al speeltelefoons voor baby's/peuters/kleuters.
[..]
Wel handig ding, lijkt me. Handzamer dan een laptop.
[..]
Zoiets?
http://www.stanley-living(...)onderweg-b-5474.html
Dat is toch juist best zwaar werk?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
voor in de ogen van meesten denk ik heel licht gebruikBeetje surfen en af en toe wat series online kijken. Ohja, en als het kan, foto's bewerken.
Nouja, opzich wel, maar ik doe dat niet dagelijks ofzo. Of allemaal tegelijkquote:
Tja, dat kan ik voor jou niet beoordelen. Sommige mensen vinden het prettiger werken, anderen niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
Maarrrrr is het besturingssysteem van Apple dan wel echt beter dan van Windows?
Damnquote:Op zondag 6 mei 2012 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, opzich wel, maar ik doe dat niet dagelijks ofzo. Of allemaal tegelijk
En volgens mij kan elke laptop dat beter dan degene die ik nu heb (met een werkgeheugen van 256 MB)
Batterijduur is vaak wel beter ja. Wat je met zeeën van ruimte bedoeld is mij een raadsel eigenlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dankjewel! Nuttig punt inderdaad, van dat voorzichtig zijn met je dure laptop, heeft misschien ook wel een link met het apple-evangelie
Dat daargelaten vind ik het wel mooie computers, en blijft het me opvallen dat mensen met apples altijd zeeën van ruimte, batterijduur en weetikwat allemaal hebben.
Wat voor laptop zou je aanraden dan? Ik zoek een 13 - 15 inch, voor in de ogen van meesten denk ik heel licht gebruikBeetje surfen en af en toe wat series online kijken. Ohja, en als het kan, foto's bewerken.
Ja knap dat ie het nog steeds doet hequote:Op zondag 6 mei 2012 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
DamnMijn mobiele telefoon heeft het dubbele.
Het is anders, niet per se beter. Er zijn minder virussen en malware voor, maar dat komt ook omdat er veel minder Apples zijn waardoor het minder interessant is die te gaan hacken.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
Maarrrrr is het besturingssysteem van Apple dan wel echt beter dan van Windows?
Nouja, ik kan ze ook downloaden en van de harde schijf kijken, maar online kijken vind ik net zo handig.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom wil je series online kijken eigenlijk?
Ze zijn zo leuk!quote:Op zondag 6 mei 2012 23:04 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ook.
[ afbeelding ]
Duurt voor die tweede zeker nog jaren voor we er iets mee kunnen, maargoed.
Mijn laptop (afgelopen zomer gekocht) het 24-voudigequote:Op zondag 6 mei 2012 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, dat kan ik voor jou niet beoordelen. Sommige mensen vinden het prettiger werken, anderen niet.
[..]
DamnMijn mobiele telefoon heeft het dubbele.
Ik download liever. Kan ik ze later makkelijk terugvinden, kwaliteit is vaak beter en ik heb geen gedoe met bufferenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, ik kan ze ook downloaden en van de harde schijf kijken, maar online kijken vind ik net zo handig.
Ze kunnen heus wel virussen krijgen, de kans is alleen wat minder groot.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:06 schreef MaJo het volgende:
Het grootste voordeel van apple computers vind ik dat ze geen virussen kunnen krijgen, denk ook dat ze daarom langer meegaanApple
Het gekke is dat dat vaak als argument wordt gebruikt, maar ik heb met mijn Windowsding ook nog nooit een virus gehad.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:06 schreef MaJo het volgende:
Het grootste voordeel van apple computers vind ik dat ze geen virussen kunnen krijgen, denk ook dat ze daarom langer meegaanApple
http://tweakers.net/nieuw(...)htwoorden-bloot.htmlquote:Op zondag 6 mei 2012 23:06 schreef MaJo het volgende:
Nouja, ik heb dus als referentiekader een vriendin die een macbook heeft, en altijd zonder problemen online dingen kan kijken, nooit problemen heeft met skype (beeld + geluid, dat kan mijn beessie echt niet aan), heeft altijd genoeg batterij om een treinreis film te kunnen kijken....quote:Op zondag 6 mei 2012 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik download liever. Kan ik ze later makkelijk terugvinden, kwaliteit is vaak beter en ik heb geen gedoe met bufferen
dat is niet waarquote:Op zondag 6 mei 2012 23:06 schreef MaJo het volgende:
Het grootste voordeel van apple computers vind ik dat ze geen virussen kunnen krijgen
Nog nooit gehoord dat een apple computer een virus had, er bestaat ook geen virus software omdat het gewoon zo goed beveiligd isquote:Op zondag 6 mei 2012 23:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze kunnen heus wel virussen krijgen, de kans is alleen wat minder groot.
Ik wil ook wel mee-etenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:53 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er morgen ook nog steeds bij
Voor degenen die zin hebben om wat te eten: daar om een uur of 7 meeten? En anders om een uur of 8 als we niet eten, even wat kletsen en dan om 9 uur quizzen? Ik wil best daar eten als anderen ook willen maar als niemand dat wil dan eet ik thuis
Fabels.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord dat een apple computer een virus had, er bestaat ook geen virus software omdat het gewoon zo goed beveiligd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |