Ze was al een minuut of 7 offline.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg de indruk dat B. niet doorhad dat ze het topic sloot
Volgens mijn klusjesmannen is dat een makkie, daar ga ik dan maar vanuitquote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef LadyBlack het volgende:
En Etc, ik zou mooi de woningstichting die deuren laten afvijlen hoordat is ook een rotklus, en het zijn hun deuren en vloeren....
Laminaat leggen zou ik echt op besparen en dat mooi zelf leggen. Is echt niet moeilijk.
met goed gereedschap is het idd niet moeilijkquote:Op zondag 6 mei 2012 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mijn klusjesmannen is dat een makkie, daar ga ik dan maar vanuit
Sorry, benquote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg de indruk dat B. niet doorhad dat ze het topic sloot
Ik zou bang zijn dat ik het onregelmatig afschuur, en dat de deur dan scheef is, en dat vinden ze vast niet tof als je weer weggaat en ze bekijken het huis op schade enzo. Daarom zou ik het door hun laten doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mijn klusjesmannen is dat een makkie, daar ga ik dan maar vanuit
En laminaat leggen kan ik ook hoor, maar als zij alles kunnen doen in een halve dag tijd, tegen een beetje een mooi bedrag, dan gaan we niet moeilijk doen natuurlijk
oh, die heb ik nog in de koelkast liggen van gister! ik ga er nog een opeten denk ikquote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sorry, benaan het leren spekpannekoeken te bakken
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik geloof dat er een elektrische schaaf (quote:Op zondag 6 mei 2012 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou bang zijn dat ik het onregelmatig afschuur, en dat de deur dan scheef is, en dat vinden ze vast niet tof als je weer weggaat en ze bekijken het huis op schade enzo. Daarom zou ik het door hun laten doen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
goed gereedschap is er dus! dat moet lukkenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geloof dat er een elektrische schaaf () is die we kunnen gebruiken. En we willen het niet voor niks zwart op wit hebben dat we de deuren mogen schaven zonder gezeik omdat het laminaat anders niet past
Ik heb deze al sinds 2010quote:
Ook geen geloof in Windows Phone?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:52 schreef Etcetera het volgende:
Dat was ik, Nokia gaat het toch niet redden, dus daar ga ik niet aan beginnen
dat denk ik ook niet. Ik heb gisteren even met die HTC zitten spelen en dat is ook wel een fijn telefoontje. Volgens mij krijg je die ook bij een goedkoper abo gratis dan de SIIIquote:Op zondag 6 mei 2012 21:52 schreef Etcetera het volgende:
Dat was ik, Nokia gaat het toch niet redden, dus daar ga ik niet aan beginnen
Als de 'experts' dat niet hebben, dan heb ik dat ook niet echt.quote:
Abo sowieso goed onderzoeken. Het lijkt minder makkelijk te zijn geworden voor een redelijke prijs een toestel erbij te krijgen (dus niet te leasen)quote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet. Ik heb gisteren even met die HTC zitten spelen en dat is ook wel een fijn telefoontje. Volgens mij krijg je die ook bij een goedkoper abo gratis dan de SIII
Belangrijkste verschil zal de beschikbaarheid van apps zijn. Op mijn smartphone gebruik ik op Twitter, e-mail en browser na eigenlijk alleen Spotifyquote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als de 'experts' dat niet hebben, dan heb ik dat ook niet echt.
Ik heb al heel wat issues gelezen: krakende toetsen, krakende behuizing, gele vlekken op het scherm (opdrogende lijm), dode pixels, rammelende volumeknop en batterij issues.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet. Ik heb gisteren even met die HTC zitten spelen en dat is ook wel een fijn telefoontje. Volgens mij krijg je die ook bij een goedkoper abo gratis dan de SIII
Dan verwar ik je met B.quote:
Dat heb je met meer smartphones, zeker als ze touchscreen hebben. Ik zou geen model kunnen noemen dat het met gemak drie dagen of meer uithoudtquote:Op zondag 6 mei 2012 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een htc en het enige dat me echt vies tegenvalt is de batterijduurMoet m élke nacht opladen, en soms moet ie 's avonds al aan de stroom
voor energiegebruik wel en als je enige doel heel veel sms/ textberichten schrijven is wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:59 schreef wyccie het volgende:
Handiger om een smartphone met toetsenbord te pakken dan?
Zijn we allemaal nog steeds van plan om te komen?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:54 schreef ß het volgende:
Dus even een update:
Wie heeft er zin om op maandag 7 mei om 21.00 uur in Utrecht in de Mick 'O Connell te komen quizzen?
Wie gaan er mee?
Hawaii_Tim
TradeMarkie
ß
Quyxz_
MaJo
Nembrionic
lubje25
Its-Jojo-4you
Misschien:
Nico_S.
iamredleader
Er kunnen per team 7 mensen meedoen maar we kunnen natuurlijk meerdere teams makenKosten zijn trouwens 2,50 pp.
Wat betreft technische dingen van het huis: I don't care, E. zorgt er wel voor dat het goed komtquote:Op zondag 6 mei 2012 22:01 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga maar eens afsluiten. Etc, succes met al je keuzes
ja, wil er wel zijn. Gaan er nog mensen van tevoren daar wat eten?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Zijn we allemaal nog steeds van plan om te komen?
Ik denk dat ik onderweg in de trein wat eet. Eten in een restaurant kost toch relatief veel tijd, en ik moet morgen nog wel het een en ander doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, wil er wel zijn. Gaan er nog mensen van tevoren daar wat eten?
Het enige is dat ik hoop dat het niet te lang duurt wat ik ben wel van plan met de trein te komen en ben ergens na 23:00 weer vertrokken.
Nu: een HTC Hero.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ets, wat voor telefoon heb je nu, wat zoek je in een nieuwe en wat bevalt er niet meer aan de oude?
HootSuite voor Twitter, Nu.nl, internet standaard browser, Whats App, Wordfeud - maar daar ga ik mee stoppen - internetbankieren, 9292 app.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |