SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live op RTL7 komende woensdag om 19:00![]()
Bij elke goal natuurlijk BOEM KNAL RAAK KOEKOEK GOOOOOLLLL ATLETIIIIquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:23 schreef Anonymousz het volgende:
golllllllllllllll atletiiiiiiiiiiiiiiiii
koekoek
Fernando Llorentequote:Op woensdag 9 mei 2012 18:39 schreef gniffie het volgende:
Nee, de shirts van Athletic. Die rugnummers zijn amper te lezen
![]()
Sowieso is Athletic een bazenclub. Met enkel basken in de finale, hoe verzin je het
KOEKOEK.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:20 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik helemaal geen voorkeur heb.
Als ik je mag overtuigen : Atletico zit zwaar in de schulden terwijl Bilbao schuldenvrij is en met alleen maar jongens speelt die uit hun streek komenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:20 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik helemaal geen voorkeur heb.
Weet ik maar Atletico heeft Falcao.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Als ik je mag overtuigen : Atletico zit zwaar in de schulden terwijl Bilbao schuldenvrij is en met alleen maar jongens speelt die uit hun streek komen
Feijenoord sowieso in die finale.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgend jaar is de finale overigens in de ArenA.
De Belg dan maar?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
Kiezen tussen Aad De Mos en Derksen & Gijp, lastig.
Ik zie dat eerste niet gebeuren, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit natuurlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Ajax de CL pakken, Feyenoord de EL. Ik teken er voor.
Dat tweede zie je redelijkerwijs volgend jaar wel plaatsvinden?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zie dat eerste niet gebeuren, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit natuurlijk.
Nee, die was bij DWDDquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Kraaij op de Duitser? Dan hebben we ze allemaal gehad bij VI.
lolquote:
Atletiiiquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:39 schreef muzas het volgende:
Kan iemand even voor mij beslissen voor wie ik ben?
Bilbao , want Ajax stijlquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:39 schreef muzas het volgende:
Kan iemand even voor mij beslissen voor wie ik ben?
Dank. Atlettiii it is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forza Italiaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:41 schreef -Willempie- het volgende:
Die shirts van Bilbaoweet het niet hoor
quote:
Hij is beter in compilaties dan in live commentaar.quote:
quote:
Omdat het wel handig is als je in 't stadion zit als commentator.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom doen Genee en Derksen niet commentaar?
Zeg dat maar eens tegen Sierd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Omdat het wel handig is als je in 't stadion zit al commentator.
Onzin, kan ook best vanuit de studio.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Omdat het wel handig is als je in 't stadion zit als commentator.
Volgens mij is dat de nieuwe uittenue voor volgend seizoen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:47 schreef tong80 het volgende:
Hup Bilbao. Jammer dat ze in de uit-shirts spelen.
Ook geen Sierd op EL1quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
de vos is los, maar niet op tv.
Ja, vooral als de regie in herhalingen blijft hangen, en er op het veld iets gebeurd. Je kan ook zo lekker zien wie er warmlopen. Goed commentaar komt uit 't stadion. Vandaar dat ieder stadion rijen banken voor die gasten hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Onzin, kan ook best vanuit de studio.
Is mij niet opgevallen..twitter:HumbertoTan twitterde op woensdag 09-05-2012 om 20:47:38Wow!! Ik weet niet wie verantwoordelijk is voor het shirtontwerp van de scheidsrechters,maar echt angstaanjagend lelijk! #AtMAtB #adidas reageer retweet
niet mooiquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:53 schreef Elusive het volgende:
zow die stadion speaker, dat was de meest monsterlijke goooooooooOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllll ooit
Feyenoord?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:53 schreef Hierro het volgende:
Het wordt eens tijd dat Falcao naar een ploeg gaat dat CL speelt.
ajaxquote:
excelsiorquote:
Was geen staande klok ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die "koekoek" oneliner is aardig blijven hangen geloof ik.
Ik vond het meer een gijpvogel.quote:
Terug naar FC Porto?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:53 schreef Hierro het volgende:
Het wordt eens tijd dat Falcao naar een ploeg gaat dat CL speelt.
ik niet deze keerquote:
quote:
quote:
Liever niet.quote:
quote:
Weer geen kampioenquote:
sorry manquote:
pannekoekquote:
Feyenoord toch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:00 schreef Compliment het volgende:
Mn ma net,: "he , is dat psv die met die roodwitte shirts?"
![]()
nee jonguhquote:
Hij had zo'n goede herinneringen dat ie weer wildequote:
Vroeger stonden Nederlandse clubs wel eens in een finale.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:00 schreef Compliment het volgende:
![]()
Wat zei je? Ja die spelen tegen het scheidsrechter elftal.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:00 schreef Compliment het volgende:
![]()
Moedersquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:00 schreef Compliment het volgende:
![]()
Celtic.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat zei je? Ja die spelen tegen het scheidsrechter elftal.
Wat een onzin, misschien hebben we wel lekkere tieten gemist.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat doen ze bewust niet om ze niet de aandacht te geven waar ze om vragen...
Wesley van W. ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:05 schreef Muto het volgende:
Staan er zoveel stewards langs het veld, komen ze alsnog het veld op.
Streaker vermomd als stewardquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:05 schreef Muto het volgende:
Staan er zoveel stewards langs het veld, komen ze alsnog het veld op.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat een onzin, misschien hebben we wel lekkere tieten gemist.
quote:
Net als Sierd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:06 schreef Paxcon het volgende:
irritant dat ze dat nooit laten zien
Gewoon minachting van de kijker. Ze doen net of we kleine kinderen zijn.
Hier sluit ik me volledig bij aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:06 schreef Paxcon het volgende:
is toch een baas man?quote:
Je moet die streakers geen aandacht geven vind ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:06 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat een onzin, misschien hebben we wel lekkere tieten gemist.
quote:
trololol.quote:
koekwedstrijdquote:
Rijmt op Deadmau5quote:
Ok, Jomanda.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:11 schreef sausagin het volgende:
Courtois over enkele jaren bij beste keepers ter wereld
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:14 schreef tralalala het volgende:
Komt nog wel een rode kaart aan denk ik.
Als ik AC Milan coach was dan wist ik het wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:11 schreef sausagin het volgende:
Courtois over enkele jaren bij beste keepers ter wereld
Koekoemanquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:14 schreef Slobeend het volgende:
Als Koemankoek slim is polst hij Falcao voor Feyenoord.
Koekman.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:14 schreef Slobeend het volgende:
Chelsea verkoopt hem niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ik AC Milan coach was dan wist ik het wel.
Zou een goede zet zijn van Koekman.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:14 schreef Slobeend het volgende:
Matige speler, komt niet eens een man voorbij 1 tegen 1 situatie.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:14 schreef Slobeend het volgende:
eigenlijk welquote:
Echt niet hoor, koekoek.quote:
sssstquote:
Hij is wat onzeker bij de koekschoppen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Koecourtois?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:18 schreef Compliment het volgende:
[..]
Hij is wat onzeker bij de koekschoppen.
Hij gaat als een vaatkoek naar de koek.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Koecourtois?
Hoeft ook niet, hij krijgt de voorzetten van Sekoek Cisse.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Matige speler, komt niet eens een man voorbij 1 tegen 1 situatie.
En:
On 18 August 2011, Porto announced they had agreed a fee with Atlético Madrid for the transfer of Falcao. The transfer fee was ¤40 million, making it the most expensive in the club's history.
Komt dat schooooooooottttttt blijft baas.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:17 schreef Strani het volgende:
Aan dat gekoekoek hier te zien ben ik blij dat ik niet op de Nederlandse TV kijk en dan ook geen idee heb waar het over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |