abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111352078
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:11 schreef sausagin het volgende:
Courtois over enkele jaren bij beste keepers ter wereld
Ok, Jomanda.
  Moderator woensdag 9 mei 2012 @ 21:12:06 #252
362868 crew  Slobeend
of all places
  Redactie Sport woensdag 9 mei 2012 @ 21:12:39 #253
274204 crew  Mexicanobakker
pi_111352132
Weer een koekschop.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:12:41 #254
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_111352135
Aaaah jammer
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:12:42 #255
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_111352137
koekschop
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:12:56 #256
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_111352156
koektrap
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_111352164
Heul geen koekschop
pi_111352204
Atletikoek Madrid speelt best redelijk.
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:13:34 #259
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_111352208
jammer llorente
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:14:07 #260
357045 Grifte
Feijenoord
pi_111352248
Zo die kwam er even lekker in
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:14:08 #261
295251 SjaakVilleneuve
Sjaak Attack!
pi_111352249
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:11 schreef TheArt het volgende:

[..]

Hij wordt overmorgen 20.
Doet ie goed ^O^
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_111352258
Komt nog wel een rode kaart aan denk ik.
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:14:30 #263
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_111352273
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:14 schreef tralalala het volgende:
Komt nog wel een rode kaart aan denk ik.
:Y
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Redactie Sport woensdag 9 mei 2012 @ 21:14:34 #264
274204 crew  Mexicanobakker
pi_111352276
Het is wel een koeksaaie wedstrijd zeg.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_111352279
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:11 schreef sausagin het volgende:
Courtois over enkele jaren bij beste keepers ter wereld
Als ik AC Milan coach was dan wist ik het wel. ;)
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:14:49 #266
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_111352294
Hoe moeten we nu weten waar ze voorzitters van beide finalisten gedineerd hebben, wat ze besteld hebben, waar hun auto geparkeerd stond en bovenal, of de wijn goed was. :'( :'(
pi_111352297
met elkaar knokkende spanjaarden, dat is toch mooi.
  Moderator woensdag 9 mei 2012 @ 21:14:59 #268
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_111352306
Als Koemankoek slim is polst hij Falcao voor Feyenoord. :9~
  Redactie Sport woensdag 9 mei 2012 @ 21:15:32 #269
274204 crew  Mexicanobakker
pi_111352344
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:14 schreef Slobeend het volgende:
Als Koemankoek slim is polst hij Falcao voor Feyenoord. :9~
Koekoeman
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_111352345
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:14 schreef Slobeend het volgende:
Als Koemankoek slim is polst hij Falcao voor Feyenoord. :9~
Koekman.
pi_111352348
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:14 schreef Nober het volgende:

[..]

Als ik AC Milan coach was dan wist ik het wel. ;)
Chelsea verkoopt hem niet.
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:15:51 #272
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_111352376
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:14 schreef Slobeend het volgende:
Als Koemankoek slim is polst hij Falcao voor Feyenoord. :9~
Zou een goede zet zijn van Koekman.
pi_111352401
fopduik
It Never Hurts To Help!
  Redactie Sport woensdag 9 mei 2012 @ 21:16:18 #274
274204 crew  Mexicanobakker
pi_111352403
Koekwalbe
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_111352410
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:14 schreef Slobeend het volgende:
Als Koemankoek slim is polst hij Falcao voor Feyenoord. :9~
Matige speler, komt niet eens een man voorbij 1 tegen 1 situatie.

En:
On 18 August 2011, Porto announced they had agreed a fee with Atlético Madrid for the transfer of Falcao. The transfer fee was ¤40 million, making it the most expensive in the club's history.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')